Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προσχέδιο Π.Δ. για τα επαγγελματικά δικαιώματα Αποφοίτων ΤΕΙ


Recommended Posts

Ψιλοφάσκεις και αντιφάσκεις μου φαίνεται!!!!

 

Αυτό από που βγαίνει ?

 

Γιατι να μην κατεργηθεί η βάση του 10 και γιατί να μην προτιμήσει κάποιος τα κολέγια????

Αυτοί που γράφανε-φουν κάτω απο 10 δεν πανε Ιταλίες,Ρουμανίες ,Βουλγαρίες και λοιπά

 

Και τι με ενδιαφέρει εμένα αν ο αλλος πάει Ρουμανία ή Ιταλία ή όπου αλλού θέλεις !!!

 

Και ας πάει όπου θέλει !!! Αν θέλει κολέγιο ή όπου θέλει !!!

 

Τι φάσκω και τι αντιφάσκω μου λες ???

 

Εγώ είπα την απόψη μου αν έχεις πρόβλημα με αυτό δεν με απασχολεί ούτε με ενδιαφέρει.

 

Αλλά μην μου λες φάσκω και αντιφάσκω χωρίς επιχειρήματα σε παρακαλώ.

 

Θες επιχείρημα???ε???αυτοί που πάνε ρουμανία, βουλγαρία και λοιπές χώρες της αλλοδαπής δεν είναι στην αγορά εργασίας στην χώρα μας???ε???ΑΥΤΟΙ δεν είναι επικίνδυνοι που δεν μπόρεσαν να τα καταφέρουν με τις πανελλήνιες στην χώρα μας??Ε??

Το ίδιο πράγμα δεν είναι να σπουδάσουν και στην χώρα τους και ας έβγαλαν κάτω από 10 στις πανελλήνιες???Δεν θα κοπιάσουν να πάρουν το κ@λ@χαρτο???ε???

ΟΙ έχοντες φράγκα δηλαδή δεν είναι επικίνδυνοι, οι άλλοι όμως που δεν τα έχουν είναι.τί να πω???

Το ίδιο ισχύει και για τα κολέγια!έχεις λεφτά πήγαινε κολέγιο με πλήρη δικαιώματα και 3ετής φοίτηση και βαθμοί "αξιοκρατικότατοι".Αλλά όσοι πάνε στα ΤΕΙ με (3,5 χρόνια+πρακτική) =4, αλλά δίχως επαγγελματική αποκατάσταση ,όμηροι εκάστοτε κυβερνήσεων.

Και εν κατακλείδι αν καταργώντας την βάση του 10 και μπούν με μικρότερο βαθμό πανελληνίων τι τους φοβάσαι -στε???δεν θα ταλαιπωρηθούν να βγάλουν την σχολή???Τις όποιες ελλείψεις έχουνε σε μαθήματα τρέχουνε να τα καλύψουν με κόπο και χρόνο.Δώρο θα τους δώσουν τα πτυχία στα ΤΕΙ μόνο και μόνο επειδή επέλεξαν το συγκεκριμένο ίδρυμα???ε??

ΟΠΩΣ ακριβώς και αυτοί του εξωτερικού και των κολεγίων δεν μπορούμε να πούμε ότι τους τα χαρίζουν.Σαφώς και αυτοί κοπιάζουν για το χαρτί!!!

Γιαυτό και πρέπει να μην υπάρχει η βάση του 10!Εκτός και αν γνωρίζεις-ετε κανένα ίδυμα που να τροφοδοτεί αδύνατους μαθητές με λεφτά που να τους στείλει σε κολέγια και Βουλγαρίες!!!!αλλιώς ας τους βοηθήσει η χώρα να σπουδάσουν κάτι στα σύνορά της και ας μην έβγαλαν 19.9.

Link to comment
Share on other sites

Απλά επειδή η σπέκουλα δεν με αρέσει, ε, θα είχε ηλικία 49 ετών.

 

Erling,

Ξέρω πότε ήταν υπουργός παιδείας ,γι΄αυτό είπα ότι αυτό το άκουσα από τον Άγιο Καρατζαφέρη ,δλδ όχι και τόσο αξιόπιστη πηγή...Υπάρχουν πολλοί μηχανικοί που παράτησαν το πολυτεχνείο το '70 αλλά συνέχισαν να ασχολούνται με το επάγγελμα.Είχα μάλιστα και έναν 60χρονο συμφοιτητή που επέστρεψε απλά για να τελειώσει τη σχολή.

Οι άλλοι δύο πάντως δεν έχουν κολλήσει ένσημο.Είναι τραγικό να διαχειρίζεται τις τύχες των εργαζομένων κάποιος που δεν δούλεψε ποτέ στη ζωή του.

Jimevi,

Aυτοί που τέλειωσαν Ρουμανία,Βουλγαρία κανονικά θα έπρεπε να περάσουν από κόσκινο στις εξετάσεις του Τ.Ε.Ε.Δεν αποτελεί επιχείρημα αυτό.Το ότι κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν κάποια παραθυράκια (π.χ. μεταγραφές από Ρουμανία κτλ. στα Ελληνικά Πανεπιστήμια) δε σημαίνει πως είναι και σωστό.Με την ίδια λογική τα ίδια θα πούνε και οι απόφοιτοι κολεγίων μετά.

Επίσης το επίπεδο κάθε σχολής καθορίζεται και από το επίπεδο των εισακτέων.Τα κορυφαία πανεπιστήμια της Αγγλίας , π.χ. Imperial , δέχονται μόνο πολύ καλούς μαθητές.Και στην αξιολόγηση των Βρετανικών πανεπιστημίων υπολογίζονται και τα στάνταρ που ζητάει κάθε σχολή για τους εισακτέους

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι αν δεν μπορείς να γράψεις τουλάχιστον 10 απλά δεν μπορείς να καλύψεις τα όποια κενά. Όποιος θέλει ας καλύψει πρώτα τα κενά του και μετά να γράψει 10 και να περάσει. Αλλιώς φαντάσου ένα τμήμα που θα έχουν μαζευτεί μαθητές που δεν έγραψαν ούτε 10 στα μαθηματικά. Πιστεύεις ότι δεν θα περνάει τουλάχιστον το 10% τα μαθήματα όποιο και αν είναι το επίπεδο τους; Θα το περνάει. Πιστεύεις ότι δεν θα πάρει το πτυχίο του αφού δεν έχει κανένα περιορισμό στα χρόνια σπουδών; Εδώ όχι σε ΤΕΙ αλλά σε πολυτεχνεία που η βάση εισαγωγής είναι πολύ πάνω του 10 υπάρχουν φοιτητές που δεν μπορούν να λύσουν μια εξίσωση δευτέρου βαθμού, που δεν ξεχωρίζουν τη διαφορά KWh και kW, θερμότητας και θερμοκρασίας. Ρωτήστε κάποιους καθηγητές σε πολυτεχνεία όχι σε ΤΕΙ να σας πουν. Άντε μετά να διδάξεις σ' αυτούς τους φοιτητές τι, διαφορικές εξισώσεις;

Τα κενά στις γνώσεις δεν δημιουργούνται στη Γ' λυκείου, δημιουργούνται στο δημοτικό. Και όποιος έχει κενά στις γνώσεις του, δεν ξέρει να διαβάζει καλά χωρίς να κομπιάζει και την προπαίδεια απ' έξω και ανακατωτά στη Β' δημοτικού θα έχει χάσμα με τους υπόλοιπους που όλο και θα μεγαλώνει όσο περνούν οι τάξεις. Το χάσμα αυτό θα μεγαλώνει και θα αποτυπωθεί και στις πανελλαδικές εξετάσεις. Εκεί όσο άγχος και να χεις, όσο μη άριστα διαβασμένος και να σαι ένα 10 πρέπει να μπορείς να γράψεις!

 

Γιατί σαν κοινωνία δεν μπορούμε να δεχθούμε ότι πολύ απλά δεν μπορούν να σπουδάσουν όλοι και να γίνουν γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί;

Link to comment
Share on other sites

Το σύστημα των πανελληνίων είναι σαθρό κ στρεβλό κ για αυτό έχουν βαλθεί να το αλλάξουν ριζικά. Κ ο pappos έχει δίκιο (Wellcome back!) κ ο jimevi13. Γιατί το 10 στις πανελλήνιες δεν είναι το ίδιο 10 με την προηγούμενη χρονιά ούτε θα είναι το ίδιο με την επόμενη. Κ ούτε σημαίνει ότι με το 10 ξέρεις τα βασικά. Κ όμως με το υπάρχον σύστημα είναι ο μόνος τρόπος να διακρίνεις μαθητές. Βάζοντας μια πλασματική βάση. Τρόπος σαθρός κ στρεβλός όσο το ίδιο το σύστημα φυσικά.

 

@spy1551 ήδη είναι αποδεδειγμένο ότι στη Γερμανία κ στην Αγγλία οι μηχανικοί έχουν κατεύθυνση εφαρμογής (απόφοιτοι Fachhochschule, incorporated engineer) κ θεωρητικής. Σε άλλες χώρες δεν έχω ψάξει κ δεν νομίζω να χρειάζεται. Σε καμία από αυτές τις περιπτώσεις οι μεν δεν υπολοίπονται σε επ. δικαιώματα των δε. Κ επειδή το Ελληνικό σύστημα είναι αντιγραφή του Γερμανικού, ο δρόμος είναι ένας...

Link to comment
Share on other sites

Οι πανελλήνιες, αν και δεν είναι το αξιοκρατικότερο σύστημα, είναι το πιο αδιάβλητο. Και νομίζω ότι στην Ελλάδα αυτό μετρά περισσότερο. Ότι δηλαδή αυτός που έχει γονιό καθηγητή, πολιτικό, δημοσιογράφο ή απλώς πλούσιο ή διάσημο δεν θα έχει καμιά διαφορετική αντιμετώπιση απ' το παιδί του φτωχού, του αγράμματου, του άσημου.

 

Όσο διαφορά και να χει το 10 από χρονιά σε χρονιά δεν μπορεί παρά να υπάρχει ένα ελάχιστο απαιτούμενο γνώσεων. Πώς θα εξασφαλιστεί αυτό; Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, το θέμα της βάσης του 10 είναι μια διασφάλιση ότι δεν μπορεί να μπει ο πλέον άσχετος στην Ανώτατη εκπαίδευση, πράγμα με το οποίο συμφωνώ. Βέβαια όταν υπάρχουν τα κολέγια και τα δεκάδες ξένα πανεπιστήμια σε μια Ευρώπη χωρίς σύνορα που δέχονται τον οποιονδήποτε δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα έχει νόημα. Δηλ. υπάρχει η εξής αδικία. Αν κάποιος διαβάσει και καταφέρει να γράψει 13-14 και να μπει σε ένα ΤΕΙ ξαφνικά θα βρεθεί πιο κάτω από αυτόν που δεν διάβασε ποτέ αλλά πήγε σε κάποιο κολέγιο ή κάποιο από εκείνα τα περίφημα πανεπιστήμια της Ιταλίας και έγινε μηχανικός σε μια νύχτα με πλήρη αναγνώριση από το ΤΕΕ. Η λύση ΔΕΝ είναι η βάση του 10, αλλά η πλήρης αποσύνδεση του λυκείου από την Ανώτατη εκπαίδευση. Όσο για τις πανελλήνιες είναι μεν αδιάβλητες είναι όμως καθολικά αποδεκτό ότι πρόκειται για ένα απαρχαιωμένο σύστημα καθ όλα απαράδεκτο που δεν μπορεί να αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο του ποιος είναι πραγματικά καλός και ποιος όχι.

 

Τώρα σε ότι αφορά αυτό που είπε ο Χάρης. Φυσικά και οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες φέρουν την ευθύνη για την μη επίλυση του θέματος και την ομηρία χιλιάδων πτυχιούχων ΤΕΙ και ισοτίμων με αυτούς. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Στη σκιά όμως της πολιτικής ατολμίας για το συγκεκριμένο θέμα βρίσκεται ΠΑΝΤΑ ο ίδιος ηθικός αυτουργός. Αυτός που με παρασκηνιακές παρεμβάσεις εμποδίζει κάθε προσπάθεια επίλυσης του θέματος με αποτέλεσμα 25 χρόνια τώρα να μην έχουν εκδοθεί τα Π.Δ. όπως ορίζει ο Ν. 1404/83. Ο ενορχηστρωτής όλων αυτών των παρεμβάσεων, της συκοφάντησης των μηχανικών ΤΕ των όπως επίσης και του κλίματος διχόνοιας ανάμεσα στους μηχανικούς είναι γνωστό ποιος είναι.

Link to comment
Share on other sites

@spy1551 ήδη είναι αποδεδειγμένο ότι στη Γερμανία κ στην Αγγλία οι μηχανικοί έχουν κατεύθυνση εφαρμογής (απόφοιτοι Fachhochschule, incorporated engineer) κ θεωρητικής. Σε άλλες χώρες δεν έχω ψάξει κ δεν νομίζω να χρειάζεται. QUOTE]

 

Ποιο λογικό είναι να υπάρχουν μελετητές μηχανικοί και μηχανικοί εργοταξίου (επίβλεψης).

Αλλά για μένα οι μηχανικοί που κάνουν μελέτες πρέπει να έχουν μια ελάχιστη εμπειρία από εργοτάξιο.Δεν μπορεί να σχεδιάζουμε κάτι το οποίο δεν μπορεί να κατασκευαστεί.

Το θέμα με τα Τ.Ε.Ι. είναι προβληματικό γιατί για άλλο σκοπό δημιουργήθηκαν αρχικά και άλλα τους έταξαν με την ανωτατοποίηση.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, σαν να λέμε μελετητές και κατασκευαστές, όπως ο διαχωρισμός ισχύει στα δημόσια έργα.

Συμφωνώ και με τη θέση ότι κάθε μελετητής πρέπει να έχει τριβή με την κατασκευή για να μη σχεδιάζει μη υλοποιήσιμα έργα. Ισχύει βέβαια και το αντίστροφο.

 

Τα ΚΑΤΕ/ΚΑΤΕΕ/ΤΕΙ ήταν ανώτερες σχολές με λιγότερα χρόνια σπουδών και χαμηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης ακριβώς γιατί προορισμός τους ήταν να φτιάξουν τους "υπαξιωματικούς" της κατασκευαστικής διαδικασίας. Την ενδιάμεση βαθμίδα μεταξύ μηχανικών πολυτεχνείων και εργοδηγών. Πλέον με την αύξηση των χρόνων σπουδών, την ανωτατοποίηση τους και την αναβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών δεν προορίζονται για τον ίδιο σκοπό. Εμμέσως διαίρεσαν τις σπουδές πχ του Πολιτικού Μηχανικού σε κατευθύνσεις, αυτή του δομοστατικού και του υδραυλικού-συγκοινωνιολόγου. Κατά τη γνώμη μου όπως την έχω εκφράσει καιρό τώρα και αντίθετα με την επίσημη άποψη του ΤΕΕ, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν 5ετείς σπουδές Πολιτικού Μηχανικού αλλά 4ετείς Δομοστατικού/Εδαφοτεχνικού Μηχανικού και αντίστοιχα Υδραυλικού/Συγκοινωνιολόγου Μηχανικού κ.λπ. Αν πχ βγάλουν από το πρόγραμμα σπουδών τα περίσσια μαθήματα υδραυλικής-οδοποιίας κ.λπ. τα 4 χρόνια φτάνουν και με το παραπάνω.

 

Βέβαια, τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ και ειδικά όσων τελειώσαν τα ανώτερα τριετή ΤΕΙ δεν θα έπρεπε να αλλάξουν για λόγους αισθήματος δικαίου. Για αυτούς που τελείωσαν τα ΑΤΕΙ θα μπορούσαν ίσως να αυξηθούν τα δικαιώματα και να εξισωθούν με των αντίστοιχων τμημάτων ΑΕΙ, μετά από εξετάσεις ή/και αφού τους βάλουν να παρακολουθήσουν κάποια επιπλέον μαθήματα. Και τέλος, να γίνει μια νέα αρχή όπου δεν θα υπάρχουν ΑΕΙ και ΤΕΙ, όλοι θα έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα μετά από αυστηρές εξετάσεις που θα διενεργεί το αναγεννημένο ΤΕΕ ΟΛΩΝ, και δε θα μπαίνει ο ένας στα χωράφια του άλλου οι τοπογράφοι τοπογραφικά, οι αρχιτέκτονες αρχιτεκτονικά, οι δομοστατικοί/εδαφοτεχνικοί στατικά-εδαφοτεχνικά κ.λπ.

Link to comment
Share on other sites

Οι απόφοιτοι ΚΑΤΕΕ που βρίσκονται στη παραγωγή είναι πια λιγοστοί. Τα επαγγελματικά δικαιώματα των 3.5 ετών ΤΕΙ με αυτά των 4ετών ΤΕΙ δεν μπορούν να είναι διαφορετικά διότι δεν προβλέπεται από όλες τις κείμενες διατάξεις. Η ανώτερη βαθμίδα έχει καταργηθεί από το 1983 με την Ίδρυση των ΤΕΙ. Εντούτοις η πολιτική ατολμία δεν ξεκαθάρισε με σαφήνεια το τοπίο, έτσι τα ΤΕΙ συνεχίστηκε να θεωρούνται ανώτερα στην Ελλάδα (όπως δέχθηκε και το ΣτΕ), αλλά ανώτατα στην Ευρώπη μέσα από ένα ομιχλώδες και ασαφές πλαίσιο. Έχω παραθέσει παλαιότερα το σχετικό link για το πως είχαν δηλωθεί στη κοινότητα.

 

Συμφωνούμε όμως όλοι ότι πρέπει να υπάρχει ένας κοινός φορέας μηχανικών στη χώρα.

 

Ενδιαφέρον πάντως έχουν τα αποτελέσματα της εξωτερικής αξιολόγησης που αποτελούν "χαστούκι" στις συκοφαντίες του γνωστού συντεχνιακού φορέα. Δείτε το σχετικό άρθρο στην Εφημερίδα ΕΘΝΟΣ εδώ :

 

http://www.alfavita.gr/typos/typos16_2_9_1047.php

 

και κρατήστε κατά νου ότι η χρηματοδότηση Πανεπιστημίων - ΤΕΙ είναι 9 : 1 . Με βάση αυτή τη χρηματοδότηση διαβάζοντας τα αποτελέσματα από τις αξιολογήσεις τα συμπεράσματα είναι προφανή. Αναλυτικά τα αποτελέσματα βρίσκονται στο esos.gr

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.