Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Τα ΤΕΙ δεν είχαν ούτε τα έτη σπουδών, ούτε το πρόγραμμα, ούτε τους καθηγητές με υποχρεωτικό διδακτορικό, ούτε έστω ήταν κατ' όνομα ανώτατες σχολές μέχρι σχετικά πρόσφατα που τα απέκτησαν όλα αυτά αν και όσα τα απέκτησαν. Αν επιθυμείς να εξομοιώνεις τα τωρινά ΤΕΙ μ' αυτά προ 20ετίας άποψή μου είναι ότι τα υποβαθμίζεις.
spy1551 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Γιώργο , Υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι ΚΑΤΕΕ , εδώ υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι του παλιού μικρού Πολυτεχνείου.Αλλά υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι Τ.Ε.Ι 3,5ετούς φοίτησης. Το ξαναείπα η καλύτερη λύση είναι να γίνουν τα Τ.Ε.Ι. Πολυτεχνεία με αυτόματη αναπροσαρμογή του αριθμού των εισακτέων με βάση την αγορά εργασίας ή όλοι να γράφονται στο Τ.Ε.Ε. και να γίνονται γραπτές εξετάσεις (αδιάβλητες και αξιοκρατικές) για την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Με τίποτα όμως δε δέχομαι την απόλυτη εξίσωση-εξομοίωση για πολλούς λόγους που έχουν αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες. Ακόμη και τώρα στο Τ.Ε.Ι της Λάρισας κάνουν μάθημα πολλοί ωρομίσθιοι.Δε συζητάω για τους καθηγητές που δεν έχουν διδακτορικό.
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Παιδιά, το αν τα ΤΕΙ πρέπει να ενταχθούν στα πολυτεχνεία ή όχι είναι μια μεγάλη υπόθεση που προϋποθέτει την επίλυση αρκετών ζητημάτων πριν. Εγώ συμφωνώ ότι δεν υπάρχει ίσως λόγος για διαφορετικού τύπου ιδρύματα, αν και αυτό ισχύει σε αρκετές χώρες της Ευρώπης. Τώρα αν θα υπάρχουν μόνο Πολυτεχνεία ή Πολυτεχνεία και ΤΕΙ (ή πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών) είναι μια μεγάλη συζήτηση. Aναμφίβολα όσο περνάνε τα χρόνια, οι σχολές βελτιώνονται, θεωρητικά τουλάχιστον. Δεν θα εξομοιώσω τα ΤΕΙ με τα πολυτεχνεία. Όμως εδώ θα σημειώσω κάτι που το έχουμε πει πολλές φορές. Άλλο τα επαγγελματικά δικαιώματα, και άλλο πράγμα ο ακαδημαϊκός χαρακτήρας. Αν η χώρα μας ήταν αποκομμένη από το Ευρωπαϊκό πλαίσιο θα μπορούσαμε να συζητήσουμε σε μια άλλη βάση πάνω στα επιχειρήματα που λέτε τα οποία όμως είναι ΕΚΤΟΣ πραγματικότητας. Καλώς ή κακώς είμαστε πλέον σε ένα ενοποιημένο Ευρωπαϊκό περιβάλλον και πρέπει να γίνουν θεσμικές αλλαγές μεγάλου βεληνεκούς. Σε αυτές τις αλλαγές, -μεταβατική περίοδος-, πρέπει να διατηρηθεί η εργασιακή συνοχή και ειρήνη. Αυτό ακριβώς προσπαθεί να διαφυλάξει και ο νομοθέτης όταν ορίζει ότι δεν υπάρχει διάκριση μεταξύ ιδρυμάτων ΤΕΙ πριν το 2001 και μετά. Όπως η σχολή τοπογράφων μηχανικών του ΕΜΠ έγινε από 3.5-4 έτη 5ετής το 1974. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα που ζητάνε και τα πολυτεχνεία με το master. Ξαφνικά, λόγω του ευρωπαϊκού πλαισίου που καθορίστηκε καλώς ή κακώς με τη συνθήκη της Μπολώνια, τα πολυτεχνεία ζητούν ισοτίμηση με master κάτι που ΔΕΝ προβλέπεται ούτε από το περίγραμμα ούτε από το πρόγραμμα σπουδών. Αθροίζοντας όμως τις λεγόμενες πιστωτικές μονάδες προκύπτει αυτό. Με τον ίδιο τρόπο τα 3.5 έτη σπουδών στα πριν το 2001 ΤΕΙ της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και της κατηγορίας 5Α (ανώτατη εκπαίδευση στην Ευρώπη, έτσι είναι δηλωμένα) είναι ισότιμα με τις αντίστοιχες σχολές. Με τον ίδιο τρόπο τα Fachochschule γίνανε πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών στη Γερμανία, με τον ίδιο τρόπο τα Polytechniks στην Αγγλία αλλά και τα αντίστοιχα ιδρύματα στη Φιλανδία. Έχουμε να κάνουμε με μια μεταβατική περίοδο που δεν χωράνε αποκλεισμοί. Άλλωστε, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό μοντέλο, επαγγελματικά δικαιώματα (και όχι ακαδημαικα) αποκτούνται και με την εμπειρία. Οπότε ένας απόφοιτος ΤΕΙ του 1997 ας πούμε με πλήρεις πιστωτικές μονάδες, με πτυχίου ισότιμο της κατηγορίας 5Α και 12 χρόνια εμπειρία δεν μπορεί να έχει λιγότερα δικαιώματα από έναν απόφοιτο ΤΕΙ του 2003. Πόσο μάλλον αν είναι και κάτοχος μεταπτυχιακού. Βάση αυτού του σκεπτικού δικαιώθηκε από το Ευρωπαϊκό δικαστήριο συνάδελφός μας απόφοιτος Fachochschule με σπουδές αντίστοιχες των ΤΕΙ πριν το 2001 και σήμερα είναι μέλος του ΤΕΕ.
spy1551 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Οπότε ένας απόφοιτος ΤΕΙ του 1997 ας πούμε με πλήρεις πιστωτικές μονάδες, με πτυχίου ισότιμο της κατηγορίας 5Α και 12 χρόνια εμπειρία δεν μπορεί να έχει λιγότερα δικαιώματα από έναν απόφοιτο ΤΕΙ του 2003. Πόσο μάλλον αν είναι και κάτοχος μεταπτυχιακού. Περίπου την ίδια λογική είχε και το προσχέδιο.Δεν εξομοίωνε τα δικαιώματα στην αρχή , αλλά στην πορεία με τα χρόνια εμπειρίας.
stayros Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Παιδιά, το αν τα ΤΕΙ πρέπει να ενταχθούν στα πολυτεχνεία ή όχι είναι μια μεγάλη υπόθεση που προϋποθέτει την επίλυση αρκετών ζητημάτων πριν. Εγώ συμφωνώ ότι δεν υπάρχει ίσως λόγος για διαφορετικού τύπου ιδρύματα, αν και αυτό ισχύει σε αρκετές χώρες της Ευρώπης. Τώρα αν θα υπάρχουν μόνο Πολυτεχνεία ή Πολυτεχνεία και ΤΕΙ (ή πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών) είναι μια μεγάλη συζήτηση. Aναμφίβολα όσο περνάνε τα χρόνια, οι σχολές βελτιώνονται, θεωρητικά τουλάχιστον. Δεν θα εξομοιώσω τα ΤΕΙ με τα πολυτεχνεία. Όμως εδώ θα σημειώσω κάτι που το έχουμε πει πολλές φορές. Άλλο τα επαγγελματικά δικαιώματα, και άλλο πράγμα ο ακαδημαϊκός χαρακτήρας. Αν η χώρα μας ήταν αποκομμένη από το Ευρωπαϊκό πλαίσιο θα μπορούσαμε να συζητήσουμε σε μια άλλη βάση πάνω στα επιχειρήματα που λέτε τα οποία όμως είναι ΕΚΤΟΣ πραγματικότητας. Καλώς ή κακώς είμαστε πλέον σε ένα ενοποιημένο Ευρωπαϊκό περιβάλλον και πρέπει να γίνουν θεσμικές αλλαγές μεγάλου βεληνεκούς. Σε αυτές τις αλλαγές, -μεταβατική περίοδος-, πρέπει να διατηρηθεί η εργασιακή συνοχή και ειρήνη. Αυτό ακριβώς προσπαθεί να διαφυλάξει και ο νομοθέτης όταν ορίζει ότι δεν υπάρχει διάκριση μεταξύ ιδρυμάτων ΤΕΙ πριν το 2001 και μετά. Όπως η σχολή τοπογράφων μηχανικών του ΕΜΠ έγινε από 3.5-4 έτη 5ετής το 1974. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα που ζητάνε και τα πολυτεχνεία με το master. Ξαφνικά, λόγω του ευρωπαϊκού πλαισίου που καθορίστηκε καλώς ή κακώς με τη συνθήκη της Μπολώνια, τα πολυτεχνεία ζητούν ισοτίμηση με master κάτι που ΔΕΝ προβλέπεται ούτε από το περίγραμμα ούτε από το πρόγραμμα σπουδών. Αθροίζοντας όμως τις λεγόμενες πιστωτικές μονάδες προκύπτει αυτό. Με τον ίδιο τρόπο τα 3.5 έτη σπουδών στα πριν το 2001 ΤΕΙ της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και της κατηγορίας 5Α (ανώτατη εκπαίδευση στην Ευρώπη, έτσι είναι δηλωμένα) είναι ισότιμα με τις αντίστοιχες σχολές. Με τον ίδιο τρόπο τα fachochschule γίνανε πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών στη Γερμανία, με τον ίδιο τρόπο τα polytechniks στην Αγγλία αλλά και τα αντίστοιχα ιδρύματα στη Φιλανδία. Έχουμε να κάνουμε με μια μεταβατική περίοδο που δεν χωράνε αποκλεισμοί. Άλλωστε, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό μοντέλο, επαγγελματικά δικαιώματα (και όχι ακαδημαικα) αποκτούνται και με την εμπειρία. Οπότε ένας απόφοιτος ΤΕΙ του 1997 ας πούμε με πλήρεις πιστωτικές μονάδες, με πτυχίου ισότιμο της κατηγορίας 5Α και 12 χρόνια εμπειρία δεν μπορεί να έχει λιγότερα δικαιώματα από έναν απόφοιτο ΤΕΙ του 2003. Πόσο μάλλον αν είναι και κάτοχος μεταπτυχιακού. Βάση αυτού του σκεπτικού δικαιώθηκε από το Ευρωπαϊκό δικαστήριο συνάδελφός μας απόφοιτος fachochschule με σπουδές αντίστοιχες των ΤΕΙ πριν το 2001 και σήμερα είναι μέλος του ΤΕΕ. +1000000000000 Αλήθεια τώρα που αξιολογήθηκε το τμήμα Μηχανολογίας στη Κρήτη με πολύ καλή βαθμολογία, τι μπορούν να πουν οι μηχανολόγοι ΠΕ για τους απόφοιτους του κ για τα επ. δικαιώματα τους; Δεν πρέπει να ασκούν το επάγγελμα τους ελεύθερα κ απεριόριστα;! Από ότι ακούω έρχονται κ άλλα καλά μαντάτα από τις αξιολογήσεις των ΤΕΙ...
geokon Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Νέος στο φορουμ αρα καλώς σας βρήκα. Ειμαι και εγω Πολιτικός Μηχανικός ΤΕ.Διαβαζω σιγά σιγά όλα όσα γράφετε εδώ, αν και πολλά τα αρθρα σας στο θέμα αυτό. Θάθελα λοιπόν να πω και εγώ τη γνώμη μου. Εγώ μπήκα το 2001 στα ΤΕι με 16.000(αναμεσα στους πρωτους των ΤΕΙ) μόρια και απολυτήριο λυκείου 17. Απο λόγους βλακείας δεν έγραψα καλύτερα στις πανελλήνιες,και έχασα στις λεπτομέρεις στην ουσια κάποιο πολυτεχνείο εστω της επαρχίας. Μιας και δεν ηθελα να δωσω 2η χρονιά(μάλλον κακώς) δεν ήθελα να μπω και πουθενά αλλού π..χ. μαθηματικός και έτσι μπήκα ΤΕΙ.Τώρα έχω τελειώσει και είμαι σε διαδικασία μαστερ. Αυτα τα λέω για να απαντήσω σε μερικούς που έγραψαν πως δεν ξέρουμε να λύνουμε μια εξίσωση εμείς απτα Τει γιατί μπήκαμε με 10-11-12. Μαθηματικά μάλλον έγραψα και καλύτερα απο αυτόν λοιπόν.Αρα ή κάποιοι θα μιλάνε συγκεκριμένα γιατί δεν μπορούν να μας θάβουν όλους.Αυτα όσο αφορα ορισμένους συναδέλφους απο εδώ.Αλλωστε ξέρω ΠΜ του ΕΜΠ που σάρωσαν στην αντιγραφη για να τελειώσουν και τώρα σε έργο με ρωτάνε γιατι τα σίδερα μπαίνουν μέσα σε ενα στύλο...Αυτό δεν σας κάνει προφανώς όλους ασχετους και "μαιμούδες" πτυχιούχους. Οσο αφορα λοιπόν τα επαγγελματικά δικαιώματα, σαφως και πρέπει ναχουν παραπάνω όσοι είναι απο ΑΕΙ.Αυτοί έγραψαν καλύτερα απο μένα και διάβασαν πιο πολύ αρα πρέπει να ανταμοιφθούν. Γιανα να κάνω και μια εντελώς προσωπική εκτίμηση θα πω ότι θαπρεπε νάχουμε μια διαφορά 20-30%στα δικαιώματα. 20% αποτι διάβασα είπε και ο κ Αλαβάνος του ΤΕΕ. Ωραία ως εδώ. Κανείς νομίζω δεν διαφωνεί αλλωστε πως το ΕΜΠ είναι καλύτερο απο ένα ΤΕι. Αυτο που συμβαίνει όμως στην Ελλάδα (με μεγάλη ευθύνη του ΤΕΕ) είναι απίστευτο...Εγω δεν θέλω να σηκώσω ουρανοξύστη , δεν ξέρω ετσι και αλλιώς. Αλλά να μπορώ βρε αδερφέ να υπογράψω ένα τοπογραφικό 300 τμ που το κάνουν ακόμα και αλλοδαποί πλέον -αμορφωτοι -σε εργοτάξια και πληρώνονται γιαυτό (με υπογραφή άλλων βέβαια)!!!Να μπορώ να υπογράφω ότι έμαθα στη σχολή!!!Τίποτα παραπάνω!!!ΔΕν θέλω να υπογράφω κάτι που μαθαίνουν στο ΕΜΠ!Και να μπορούσα δεν θα τόκανα! Αλλά χιλιάδες ενστάνσεις εχει κάνει το ΤΕΕ σε όλες τις βαθμίδες της δικαιοσύνης για να μη μπορώ εγώ να έχω δικαιώματα. Γιατί πολύ απλά ο κ Αλαβάνος φοβάται οτι αν εγώ κάνω τα ελάχιστα που δικαιούμαι, κάποιος μέτριος ΠΟΛ. Μηχανικός του ΑΕΙ που ζει με αδειες κατεδάφισης και αλλαγές χρήσης χώρου, δεν θαχει δουλειά. Και έτσι ο κάθε Αλαβάνος υποστηρίζει το συμφέρον της τσέπης αυτών που τον εκλέγουν. Αυτός καλά κάνει. Το κράτος όμως θα έπρεπε να ντρέπεται. Τελος να πω πως δεν χρειάζονται τσακωμοί.Ολα είναι τόσο ξεκάθαρα που άνετα με συναίνεση θα τελειώναμε σε 2 μέρες. Αλλα όχι...Στη χώρα αυτή ακόμα και τα βασικά δεν γίνονται ποτε...Σε ένα κράτος που δεν κάνει τίποτα αυτονόητο( π.χ. προστασία δασών,αναβάθμισης υγείας+παιδείας,) πως περιμένουμε να κάνει αυτό??? Περαστικά λοιπόν σε όλους μας...Γιατί σε λίγο καιρό που θα μπουν και τα ιδιωτικά πανεπιστημια στο κόλπο...θα τα χρειαστούμε....
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 @geokon Επειδή αναφέρεσαι σε μένα και αυτό που είπα στη συζήτηση για τη βάση του 10 στα ΤΕΙ, παραθέτω ξανά το απόσπασμα της σχετικής δημοσίευσής μου: ...Εδώ όχι σε ΤΕΙ αλλά σε πολυτεχνεία που η βάση εισαγωγής είναι πολύ πάνω του 10 υπάρχουν φοιτητές που δεν μπορούν να λύσουν μια εξίσωση δευτέρου βαθμού, που δεν ξεχωρίζουν τη διαφορά KWh και kW, θερμότητας και θερμοκρασίας. Ρωτήστε κάποιους καθηγητές σε πολυτεχνεία όχι σε ΤΕΙ να σας πουν. Άντε μετά να διδάξεις σ' αυτούς τους φοιτητές τι, διαφορικές εξισώσεις;... Συνάδελφε διάβασε λίγο πολύ πιο προσεχτικά τι γράφει ο ένας και ο άλλος γιατί δημιουργείς λάθος εντυπώσεις. @stayros Ποια είναι η βαθμολογία του ΤΕΙ Μηχανολογίας Κρήτης;
stayros Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Η λέξη βαθμολογία που χρησιμοποίησα δεν είναι η σωστή μιας κ δεν εκφράζεται αριθμητικά τύπου 9/10. Ας πούμε πολύ καλή έκθεση αξιολόγησης. Παραθέτω δημοσίευμα του Έθνους: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8400&pubid=2456819. Αναφέρει κ ένα τμήμα του πολυτεχνείου Θράκης (μηχανικοί περιβάλλοντος) που αν κ σε συγκεκριμένους τομείς τα πάει καλά, η γενική εικόνα δεν είναι καλή.
TheoTDM900 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Ενημερώνω τους "αγωνιστές" ότι την Τετάρτη στο caravel θα γίνει το κοπή τη πιτα του Άρη. πληροφορίες Πηγαίνετε και εκφραστείτε ελεύθερα και αγανακτισμένα., αφού έτσι νοιώθετε. Και δεν ειρωνεύομαι. Απλά όποιος θεωρεί ότι αδικείται το εκφράζει κιόλας. Από σελίδες στο ίντερνετ και κουβέντες έχει γεμίσει ο τόπος. Ας κάνει κάποιος κίνηση αφού δε φοβάται ή δεν κρύβεται πίσω από μεγαλοστομίες. Και ξανατονίζω ότι δεν ειρωνεύομαι αλλά προτείνω το αυτονόητο.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Σίγουρα οι αξιολογήσεις αυτές δεν είναι βαθμολογίες και δεν έχουν αυτό το σκοπό. Νομίζω ότι γίνονται για να εντοπιστούν οι αδυναμίες και να βελτιωθούν εκεί που πάσχουν διορθώνοντας τα κακώς κείμενα. Γι αυτό και καταλήγουν σε συστάσεις.
Recommended Posts