Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

GeorgeS επρεπε να το ειχες σκεφτει νωριτερα οταν εδινες πανελλαδικες, να διαβαζες παραπανω για να μπορεις να υπογραφεις τα παντα τώρα, μην θες να σε εξισώσει το υπουργείο τώρα σωνη και καλά δε πρόκειται να γίνει ξέχασέ το. αλλιώς μην τρώγεσε με τα ρούχα σου. σε αυτη τη ζωή ο καθένας κανει τις επιλογές του. Ετσι αρκετοί συνάδελφοι στρώθηκαν στο διάβασμα πολύ παραπάνω απο εμένα π.χ και εκαναν και διδακτορικό και αυτοί λογικό είναι να είναι σε καλύτερη μοίρα απο εμένα και αλλους συναδέλφους. επιλογές ειναι αυτές. αντε το πολυ πολυ για να μην στεναχωρίεσε να σου δώσουμε +100kw (κανα μποιλερ,καμια τοστιέρα, αντε και καμια περιστρεφόμενη θερμάστρα).

Δημοσιεύτηκε

Πιστεύω πως φαίνεται πια ξεκάθαρα ποια πλευρά ανάβει τα αίματα κ υποστηρίζει τη διαμάχη μεταξύ αποφοίτων ΑΕΙ, κ σίγουρα δεν είμαι εγώ κ ο georges. Ο electrical_salonica προφανώς έχει να συνεισφέρει στην κουβέντα μόνο προσβολές κ ειρωνείες. Ως τώρα η συζήτηση ήταν δεόντως πρέπουσα κ ενδιαφέρουσα.

Θα αντιπαρέλθω τις προσβολές κ θα απαντήσω στον spy1551. Για την εγγραφή στο ΤΕΕ δεν δίνεις εξετάσεις; Υποτίθεται ναι, άσχετα πως έχουν καταντήσει. Παλιά ήταν τα 8ωρα. Πάντα λοιπόν υπήρχε η ανάγκη αξιολόγησης των μηχανικών, μόνο που τελευταία έχει ουσιαστικά εκλείψει. Σίγουρα οι κόποι που κάναμε για να πάρουμε το πτυχίο πρέπει να αντανακλώνται κάπου. Ίσως μία εγγραφή σε ένα ενιαίο φορέα για όλους τους μηχανικούς άνευ εξετάσεων, με περιορισμένα δικαιώματα κ μετά εξέταση ή εξετάσεις για αναβαθμισμένα δικαιώματα να είναι μία μέση λύση.

Δημοσιεύτηκε

electrical_salonika ευχαριστούμε για τη γενναιοδωρία των 100 kW. Είναι πράγματι συγκινητική. Οφείλω να σου πω όμως κάτι. Ενώ εσύ απολαμβάνεις σήμερα πλήρη επ. δικαιώματα, τα οποία περιλαμβάνουν απεριορίστου ισχύος ηλεκτρολογικά και μηχανολογικά έργα, σύντομα ίσως (όπως πρότεινες κιόλας), στατικά για οικοδομές, μεταλλικές κατασκευές, λιμενικά κλπ, εμείς παλεύουμε και συζητάμε για το αυτονόητο. Όχι για την εξίσωση ή την εξομοίωση των ΤΕΙ με τα Πολυτεχνεία όπως κακώς σε έχουν πληροφορήσει. Αλλά για την εφαρμογή του Νόμου και το δικαίωμα να ασκήσουμε αξιοπρεπώς το επάγγελμά που σπουδάσαμε όπως όλοι οι συνάδελφοι μας στη Ευρ. Ένωση και το κόσμο ολόκληρο. Το πρόβλημα που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι τα ΤΕΙ σήμερα, ως τριτοβάθμια ιδρύματα αυτής της χώρας και ως βασικό συστατικό (το άλλο μισό) της ανώτατης εκπαίδευσης τη χώρα μας δεν έχουν καμία επαγγελματική κατοχύρωση για τους αποφοίτους τους. Αυτό από μόνο του είναι τραγικό για το εκπαιδευτικό μας σύστημα και ξέρουμε όλοι τον ηθικό αυτουργό.

 

Εγώ προσωπικά δεν είμαι υπέρ της εξίσωσης των επ. δικαιωμάτων άλλωστε ούτε τα νέα Π.Δ. εξομοιώνουν. Είμαι υπερ του δικαιώματος των αποφοίτων ΤΕΙ (οι οποίοι θα έχουν ενα αξιοπρεπές επίπεδο επ. δικαιωμάτων) μετά από αποδεδειγμένη εμπειρία κάποιων ετών ή μετά από έχτρα σπουδές (μεταπτυχιακά κλπ) να μπορούν να φτάσουν το διπλωματούχο που από κτήση πτυχίου έχει απεριόριστα δικαιώματα. Αλλά ακόμα κι έτσι δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε ότι οι ισότιμοι με εμάς μηχανικοί στην Ευρ. Ένωση απολαμβάνουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα, ή ότι τα κολέγια σύντομα θα αποκτήσουν κι αυτά τα επ. δικαιώματα των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Και αυτό οφείλουμε να το παραθέσουμε καθότι δεν μπορεί να είμαστε αποκομμένοι απ΄ολο το κόσμο. Η άλλη λύση είναι αυτή που πρότεινε ο ZaXoYs και ο Stayros με την οποία συμφωνώ επίσης εναλλακτικά.

Δημοσιεύτηκε

K. electrical_salonica μάθε τουλάχιστον ορθογραφία για να προσβάλεις σωστά τους άλλους. το διάβασμα δέν αρκεί για να γίνει κανείς καλός επιστήμονας, χρειάζεται και η παιδεία, κάτι που εσύ προφανώς δέν έχεις.

Δημοσιεύτηκε

Οι αλλαγές που έγιναν στους ΜΠΔ:

Την ένταξη των κατ’επιλογή μαθημάτων της Ρευστομηχανικής των

Στοιχείων Μηχανών και της Επιστήμης των Υλικών στο

υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών

Την προσθήκη των μαθημάτων της Μετάδοσης Θερμότητας και των

Υδροδυναμικών και Θερμικών Μηχανών στο υποχρεωτικό

πρόγραμμα σπουδών.

Την επέκταση του μαθήματος της Μηχανικής σε περισσότερα του ενός

εξάμηνα’.

http://www.tuc.gr/fileadmin/imerida_epaggelmatika_20080216/mpd.pdf

 

Οι αλλαγές λοιπόν δεν ήταν μόνο 3 μαθήματα επιλογής που έγιναν υποχρεωτικά. Μιλάμε για 6 μαθήματα, ένα εξάμηνο δηλαδή, χωρίς να υπολογίζουμε σε πόσα εξάμηνα επεκτάθηκε η Μηχανική. Κ κάτι σημαντικό. Θεωρούνται πλέον Μηχανολόγοι Μηχανικοί κ αυτοί που δεν έχουν διδαχθεί καν Μετάδοση Θερμότητας!

Δημοσιεύτηκε

Είναι 6 στην περίπτωση που ο παλιός απόφοιτος δεν έχε ιπαρει ΚΑΝΕΝΑ από τα συγκεκριμένα μαθήματα - μπορεί να είναι και μόνο 1 αν τα έχει επιλέξει οπότε τα 3-4 για τον μέσο απόφοιτο πιστεύω είναι άκρως αντιπροσωπευτικό

 

Παρόλα αυτά συμφωνώ για την υπόθεση ΚΑΚΩΣ πήραν οι ΜΠΔ που δεν είχαν περάσει όλα τα παραπάνω μαθήματα αναδρομικά αντιστοιχία (θα μπορύσαν πχ να τους υποχρεόσουν να περάσουν τα τυχόν μαθήματα που υπολέιπονται ) .Αυτό σημαίνει οτι το ΛΑΘΟΣ που έγινε πρέπει να ξαναγίνει?

Δημοσιεύτηκε
GeorgeS επρεπε να το ειχες σκεφτει νωριτερα οταν εδινες πανελλαδικες, να διαβαζες παραπανω για να μπορεις να υπογραφεις τα παντα τώρα, μην θες να σε εξισώσει το υπουργείο τώρα σωνη και καλά δε πρόκειται να γίνει ξέχασέ το. αλλιώς μην τρώγεσε με τα ρούχα σου. σε αυτη τη ζωή ο καθένας κανει τις επιλογές του. Ετσι αρκετοί συνάδελφοι στρώθηκαν στο διάβασμα πολύ παραπάνω απο εμένα π.χ και εκαναν και διδακτορικό και αυτοί λογικό είναι να είναι σε καλύτερη μοίρα απο εμένα και αλλους συναδέλφους. επιλογές ειναι αυτές. αντε το πολυ πολυ για να μην στεναχωρίεσε να σου δώσουμε +100kw (κανα μποιλερ,καμια τοστιέρα, αντε και καμια περιστρεφόμενη θερμάστρα).

 

 

Σε ευχαριστούμε για την γενναιοδωρία σου φίλε και αντι-συναδελφε electrical_salonika που μας ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ αφ υψηλού!!!!Αλλά όση ειρωνεία και αν βγάζεις δεν σε κάνει ούτε καλύτερο επιστήμονα αλλά ούτε και καλύτερο άνθρωπο.

Και όντως,πώς ένας άνθρωπος του 19,999999 κάνει τόόόόόόόόσα ορθογραφικά λάθη???ε???απο την βιασύνη σου και το "μίσος" σου,ξεχνάς ότι έμαθες απο το δημοτικό!!!!

Σε αυτό το topic όλοι προσπαθούμε να μην πυροδοτούμε το κλίμα και εσύ θες να το διαλύσεις!όλοι μας προσέχουμε το πώς πρέπει να εκφραζόμαστε!

Συγγνώμη αν ξεπέρασα τα όρια!

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι , ξέρουμε όλοι ότι το θέμα είναι και σοβαρό και φλέγον και δημιουργεί αντιπαραθέσεις. Παρ' όλα αυτά πρέπει να κρατάμε το επίπεδο της συζήτησης και να κινούμαστε εντός των ορίων των κανόνων συμμετοχής και ειδικά του 4ου.

Δημοσιεύτηκε

Παιδια συγνωμη που παρεμβενω σε εναν τοσο εποικοδομητικο διαλογο (με και χωρις δοσεις ειρωνιας και οποιος καταλαβε καταλαβε).. Επισης θα ζητησω συγνωμη για οποια ορθογραφικα μου λαθη (οντως αυτο το προβλημα το ειχα απο το δημοτικο και δεν καταφερα ποτε να το διορθωσω 100%)..

 

Κατα την γνωμη μου το προβλημα βασιζεται κυριως σε αλλους τομεις της ελληνικης πραγματικοτητας και οχι στα οσα γραφει καθε πλευρα με σωστο ή λαθος υφος και τονο..

 

Βεβαια δεν ειναι τοσο σχετικη με το συγκεκριμενο θεμα η αποψη μου, αλλα στην πραγματικοτητα η αποψη αυτη οδηγει τελικα σε αυτο το θεμα..

 

Θα προσπαθησω με λιγα λογια να ξεκαθαρισω αυτο που θελω να πω.. Δυστυχως ή ευτυχως στην Ελλαδιτσα μας ακομα και σημερα ισχυει το "μαθε παιδι μου γραμματα".

Ολοι ή σχεδον ολοι οι γονεις οδηγουν τα παιδια τους προς την πορτα πανεπιστημιων και καθε αλλης μορφης 3βαθμια εκπαιδευση.. Αποτελεσμα αυτου ειναι ο κορεσμος πολλων επαγγελματων "εμπορικων" κατα το παρελθων.. Γιατροι, δικηγοροι, μηχανικοι............

Αποτελεσμα του κορεσμου ειναι η εντονη αντιπαλοτητα μεταξυ των αποφοιτων αυτων απο διαφοπρετικες σχολες (ΑΕΙ, ΑΤΕΙ, εξωτερικο)..

 

Αντιστοιχο Παραδειγμα, οι μεταναστες στη γερμανια.. Οταν πηγαν τους ειχαν αναγκη.. Οσο η αναγκη μειωνοταν τοσο οι εχθρα των γερμανων προς αυτους μεγαλωνε και εκδηλωνοταν..

 

Αλλωστε επειδη καποιοι αναφερθηκαν σε αγλικα προτυπα, θα σας πω με πασα βεβαιοτητα (σπουδασα εκει και εγω - δεν το ανοιγω ομως το θεμα σε αυτη την ενοτητα καθως υπαρχει αντιστοιχο topic - κοντρα - διαφωνια) οτι ναι, εκει ειναι επιχειρησεις, αλλα υπαρχουν διαφορων ποιοτητων πανεπιστημια (με καποια κοινως αποδεκτη αξιολογηση τους). Ναι εκει εισαι πελατης, αλλα δεν επικρατει η ασιδοσια και το χαος που επικρατει εδω.. Ναι εκει μπαινεις ευκολοτερα απο εδω, αλλα στα καλα πανεπιστημια δεν βγαινεις οσο ευκολα βγαινεις εδω.. Ναι εκει δεν μαθαινεις ισως τοσα θεωρητικα πραγματα οσα εδω, αλλα εκει κανεις πρωτον περισσοτερα εργαστηριακα (και τα κανεις πραγματικα) και δευτερον μαθαινεις να ψαχνεις, να αναζητας, να εντοπιζεις πηγες και πληροφοριες.. Ναι εκει σε σεβονται σαν φοιτητη και σπουδαστη, αλλα τους σεβεσαι και εσυ αντιστοιχα..

 

Αλλα το σημαντικοτερο ολων ειναι ενα.. Οταν φιλτατοι συναδελφοι διαπιστωθει οτι σε καποια σχολη αρχιζει και εμφανιζεται κορεσμος αποφοιτων τοτε αυτη η σχολη διακοπτη τη λειτουργια της ή μειωνει κατα πολυ τους φοιτητες της για καποια χρονια..

Αρα λοιπον οι ανθρωποι εχουν εναν τροπο να ελεγχουν τοσο την ποιοτητα οσο και την ποσοτητα των ενεργων διπλωματουχων τους..

 

Δεν λεω οτι ειναι αριστοι σε ολα.. Ειμαι ο τελευταιος που θα το πω και απο προσωπικες εμπειριες. Αλλα τουλαχιστον εχουν ενα συστημα που δουλευει σιγουρα με καλυτερο τροπο απ'οτι το δικο μας..

 

Στην Ελλαδα, στο θεμα εισακτεων τί κανουμε??? Καθε χρονο (τουλαχιστον μεχρι την καθιερωση της βασης του 10) βαζουμε οοοολο και περισσοτερους φοιτητες.. Για να αποκομισουμε πολιτικο οφελος φυσικα.. Οσο για τους αιωνιους φοιτητες απλα αποτελουν αγκαθι στην ποιοτητα των σπουδων των υπολοιπων και κακης ποιοτητας αποφοιτους. (μη μου πειτε οτι καποιος που εκανε 15 χρονια να βγαλει την ιατρικη πχ μπορει να θεωρειται ικανος γιατρος - εξαιρω ως ενα βαθμο αυτους που η καθυστερηση μπορει να οφελεται σε οικογενειακα οικονομικα και θεματα υγειας).

 

Για να ολοκληρωσω και να μην επεκταθω αλλο καθως νομιζω οτι ανοιξα πολλες παραμετρους του προβληματος παιδια και επαγγελματικη αποκατασταση στη χωρα μας..

 

Το βρισκω αδιανοητο, οσο και αν καποιους, μπορει ακομα και εμενα τον ιδιο να μη με συμφερει, ενα κρατος να κραταει ομηρους χιλιαδες ανθρωπους στους οποιους προσφερει μεν μια καποια παιδια, αλλα δεν τους οριζει ξεκαθαρα και απο την αρχη ποια ειναι τα δικαιωματα τους..

 

Θεωρω δε απιστευτο λαθος να κρινεται καποιος ανθρωπος αν ειναι ικανος ή οχι σε μια επιστημη απο το αν καταφερε να περασει απο το πλεον (και ισως το μονο) αξιοκρατικο αλλα και βαρβαρο θεσμο αυτης της χωρας που ειναι οι πανελλαδικες εξετασεις..

 

Ελπιζω να μην σας κουρασα πολυ.. Επλιζω να καταφερα να σας παρουσιασω τις αποψεις και τους προβληματισμους μου επι του θεματος οσο το δυνατον συνοπτικοτερα αλλα κατανοητα.. Ευχαριστω για την υπομονη σας..

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.