Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

παιδια μην τρελενεστε , ολα αυτα περι ικανοτητας , γνωσεων κ.τ.λ ειναι για να εχουμε να κουβεντιαζουμε . Εαν ο βαθμος εισοδου ειναι κριτηριο αναγνωρισης επ. δικαιωματων τοτε το ΕΜΠ θα ειχε περισ. επ.δικαιωμ. απο το ΑΠΘ , το ΑΠΘ απο της Πατρας κ.ο.κ. Ποιος απο ολους τους αποφοιτους ανεξαρτητως σχολης μπορει να ισχυριστει οτι οταν πηρε το διπλωμα ή το πτυχιο και βγηκε να δουλεψει ηξερε τι του γινοταν ( μην πει κανενας οτι ηξερε :lol: ) . Την αληθεια την ειχε πει ο προεδρος του ΤΕΕ ,οτι δηλαδη Η ΠΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΔΙΟ . Αυτο το εχει πει επι λεξη εχει γραφτει και στο περιοδικο του ΤΕΕ .

Εγω προσωπικα ως αποφοιτος ΤΕΙ δεν νιωθω οτι μου λειπει κατι ουτε θεωρω οτι ειμαι καλυτερος απο καποιον αλλο μηχανικο αει/τει οταν ερχεται και με ρωταει κατι απλα θυμαμαι κατι που μου ειχε πει ο Καστρινακης ( καθηγητης ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ) << ΕΔΩ ΗΡΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ>> και αν περνοντας ενα πτυχιο νομιζεις οτι εισαι κατι μαλλον δεν το εχεις δει καλα το θεμα . Η συνεχης ενημερωση η εξιδεικευση και η προσηλωση στη δουλεια ειναι αυτη που κανει την αγορα εργασιας να ξεχωρισει τους επαγγελματιες και οχι ενα καδρο με ενα χαρτι μεσα

Δημοσιεύτηκε

πες τα χρυσόστομε....

Η ΠΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΔΙΟ

για αυτό όμως ευθήνεται το υπουργείο παιδείας που έχουμε τόσους μηχανικούς,ας βάλει ένα φρένο στούς εισαχθέους φοιτητές για να πάρουμε και εμείς κανένα κομμάτι απο την πίτα,γιατι σε λίγο καιρό θα πρέπει να μοιραστούμε το κομάτι με τους κολλεγιούχους και θα μας μείνουν μόνο τα ψύχουλα

Δημοσιεύτηκε

Το έχω ξαναπεί πολλές φορές. Ο ηθικός αυτουργός της ομηρίας μας είναι το ΤΕΕ. Οι πολιτικές ηγεσίες φέρουν την πολιτική ευθύνη της ατολμίας και της υποταγής τους στους εκβιασμούς του δήθεν τεχνικού συμβούλου της πολιτείας. Το ΥΠΕΠΘ πολλές φορές ετοίμασε τα Π.Δ. για τα επ. δικαιώματα, όπως έχει κάνει και τώρα, αυτή τη στιγμή που μιλάμε, αλλά το ΤΕΕ με διάφορες παρεμβάσεις σταματούσε το θέμα.

 

Σήμερα ο Υπουργός Παιδείας εξέθεσε ξανά δημόσια στην εκπομπή του Πρετεντέρη το ΤΕΕ ρωτώντας τον εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ γιατί ο Γιάννης Αλαβάνος, Πρόεδρος του ΤΕΕ και αρχηγός της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ κρατά σε ομηρία τους χιλιάδες αποφοίτους ΤΕΙ. Φυσικά, ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ τι να πει, κουβέντα δεν έβγαλε και γύρισε το θέμα στα κολέγια.

 

Διαβάστε λίγο τα link που έδωσα για να δείτε τι λένε κάποιοι μέσα στο ΤΕΕ για το πως κέρδισε ο ψευτοαριστερός Αλαβάνος την προεδρία του ΤΕΕ τρομοκρατώντας τον κόσμο για την επερχόμενη απειλή των ΤΕΙ.

Δημοσιεύτηκε
...γιατί ο Γιάννης Αλαβάνος, Πρόεδρος του ΤΕΕ και αρχηγός της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ...

:shock:

Μπερδεύεις τον Αλέκο Αλαβάνο, οικονομολόγος, πρόεδρος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. με τον Γιάννη Αλαβάνο, Τοπογράφος Μηχανικός, Πρόεδρος του Τ.Ε.Ε.

Δημοσιεύτηκε

Τίποτα δεν μπερδεύω. Εσύ τα μπέρδεψες Χάρη. Μιλάω για τον Γιάννη Αλαβάνο, πρόεδρο του ΤΕΕ που βγήκε με την στήριξη της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ.

Δημοσιεύτηκε

Τώρα κατάλαβα. Εννοείς την παράταξη του ΤΕΕ και όχι το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ.

Όμως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει παράταξη στο ΤΕΕ με την ονομασία ΣΥΡΙΖΑ. Και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι συνασπισμός κομμάτων δεν είναι ένα μόνο κόμμα. Μη συγχέουμε τον Συνασπισμό με τον ΣΥΡΙΖΑ και πολύ περισσότερο με τις παρατάξεις του ΤΕΕ. Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ δεν μπορεί να βγει από μια παράταξη που υποστηρίζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί πολύ απλά δεν έχει τις απαραίτητες ψήφους. Πρέπει να τον στηρίξουν κι άλλες παρατάξεις.

 

Ο Γιάννης Αλαβάνος εκλέγεται με την "ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΕ (ΑΣΜΕ-ΔΕΜ-ΕΜΝΚ-ΕΠΜΘ-ΠΚ&ΔΜ-ΡΠΜΔΕ)".

Στις τελευταίες εκλογές του Νοεμβρίου 2006 η παράταξή του έλαβε 3.906 ψήφους από σύνολο 41.393 έγκυρων ψηφοδελτίων (εκλογές για την αντιπροσωπεία του ΤΕΕ). Ποσοστό 9,44%!!!

Αντίστοιχα η ΔΚΜ έλαβε 10.398 ψήφους, ποσοστό 25,12% και η ΠΑΣΚ 9.296 ψήφους, ποσοστό 22,46%.

 

Όπως καταλαβαίνετε το 9,44% δεν βγάζει πρόεδρο μόνο του.

Και όπως καταλαβαίνετε ο πρόεδρος του ΤΕΕ εκπροσωπεί το σύνολο των μηχανικών ΑΕΙ της χώρας.

Όταν λοιπόν επιτίθεσαι κατά του προέδρου του ΤΕΕ, επιτίθεσαι κατά του ΤΕΕ δηλαδή κατά του συνόλου των διπλωματούχων μηχανικών είτε τον ψήφισαν είτε όχι. Είναι σαν ένας ξένος να προσβάλει τον πρωθυπουργό της χώρας μας. Τότε νιώθω ότι επιτίθεται κατά εμού του ιδίου ακόμα και αν δεν ψήφισα το κόμμα του, ακόμα και αν διαφωνώ με την πολιτική του.

Έτσι και εσύ με τις προσβολές σου κατά ΤΕΕ, ΕΜΔΥΔΑΣ κ.λπ. προσβάλεις όλους τους μηχανικούς.

Μπορείς να παραθέτεις τα επιχειρήματά σου υπέρ χωρίς τους χαρακτηρισμούς σου (καρεκλοκένταυρο γραβατοφορεμένο τεμπέλη του ΤΕΕ - συμμορια απο γραβατοφορεμένους αλαζόνες - φυλλάδα που βγάζει και την ονομαζει "Δελτίο" - γελοίες ανακοινώσεις - η αυτού εξοχότης της γελοίτητος μερικά μόνο "μαργαριτάρια");

Δημοσιεύτηκε

Δε νομίζω πως το θέμα είναι κομματικό. Δεν είδα να αλλάζει τίποτα στη στάση της κυβέρνησης είτε επί ΠΑΣΟΚ είτε επί ΝΔ. Και δεν καταλαβαίνω τη μηδενική σας ανοχή στη διαφορετική άποψη. Ο Αλαβάνος έχει ξεκάθαρη άποψη επί του θέματος (τυχαίνει να είναι η άποψη και του υπόλοιπου ΤΕΕ) και την υποστηρίζει όπου και όπως μπορεί. Δικαίωμά του.

Να σημειώσω ακόμα ότι, χωρίς να έχω παρακολουθήσει καθόλου τις εκλογές του ΤΕΕ, δεν πιστεύω ότι ο Αλαβάνος βγήκε μόνο με τη στήριξη της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ. Λογικά δεν θα μπορούσε έτσι να εξασφαλίσει πλειοψηφία.

 

(Με πρόλαβε ο Χάρης)

Δημοσιεύτηκε

Η στάση του Στυλιανίδη ηταν απαράδεκτη, δεν μπορείς να απαντάς σε ένα τόσο σημαντικό θέμα με κομματικούς εκβιασμούς τύπου Γενικής Φοιτητικής Συνέλευσης!! Δεν ήταν όμως εκεί κάποιος να τον ρωτήσει πόσους Μηχανικούς σας λένε κύριε Υπουργέ ότι μπορούν να εκπαιδεύσουν οι Σχολές και πόσους τους στέλνετε εσείς κάθε Σεπτέμβρη? (Από ίδια πείρα σας λέω ότι ζητάνε περίπου 60 και τους στέλνουν 200!!!) Τα μέλη ΔΕΠ τον πείραξαν που δεν συνεργάζονται!!!

Το πολιτικό του ανάστημα εκεί έπρεπε να δείξει ή να πάρει αποφάσεις μείωσης των εισακτέων στις σχολές αυτές που είναι και το πραγματικό πολιτικό κόστος, αλλά όλοι ξέρουμε ότι αυτό πρεπει να γίνει...

 

Έχουμε κάνει την πολιτική, μαντριά που μαλώνουν και δεν το έχουμε καταλάβει....

 

 

Όπως και κάποιο άλλο μέλος του φόρουμ έγραψε αλλού "Κυβερνά αυτός που κουνά το λίκνο..."

Δημοσιεύτηκε

>> Διάβασα ΚΑΙ τις 16 σελίδες με τα post. Και αμφιταλαντεύτηκα. ΟΧΙ για τα πιστεύω μου, αλλά για το αν θα έπρεπε καν να μπω στον κόπο να απαντήσω.

Στους επηρμένους ενθεν και ένθεν. Προφανής εκ του αποτελέσματος η απόφασή μου.

 

____________________________________________________-

 

Μερικές λοιπόν παρατηρήσεις:

 

1.|||| ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ 'Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ?

 

Όταν αναφερόμαστε στα αυτά σχέδια νόμων, είθισται να συζητούμε το νομικό καθεστώς που διέπει τις επαγγελματικές σχέσεις και τα επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

 

Συνεπώς ας αφήσετε κατά μέρους τα κακώς κείμενα της ελληνικής πρακτικής και συζητήστε για την ουσία.

 

Ποια είναι η ουσία? Πώς (με ποιον τρόπο) και εάν μέσα από το πρόγραμμα σπουδών ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος θεραπεύεται ένα επιστημονικό πεδίο και από την θεραπεία αυτή απορρέει το δικαίωμα του επιστήμονα να εξασκήσει τις γνώσεις που απέκτησε.

 

Αν θεωρούμε οτι η κατοχή ενός τίτλου δεν οδηγεί στην ταύτιση των επιστημονικών με των επαγγελματικών δικαιωμάτων τότε αυτομάτως είσαγουμε την έννοια της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος.

 

Στην ελληνική νομοθεσία και με σταδιακή ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, η επιστημονική και η επαγγελματική επάρκεια διαχωρίζονται.

Αυτή είναι η τάση.

 

ΔΕΝ θα αναφερθώ στο αν συμφωνώ ή όχι. Απλά παραθέτω την ουσία.

 

Το επόμενο κρίσιμο ερώτημα είναι ποιοι έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές. Με βάση τη νομοθεσία συμμετέχουν οι κάτοχοι τίτλων των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της ελληνικής επικράτειας ή ισοτίμων της αλλοδαπής.

 

Οι επιτυγχόντες των εξετάσεων αποκτούν τα επαγγελματικά δικαιώματα όπως αυτά καθορίζονται από τα αντίστοιχα διατάγματα.

 

Με βάση το κοινοτικό δίκαιο και το δικαίωμα της ελεύθερης διακίνησης ατόμων και εργαζομένων, στην ενσωμάτωση του οποίου καθυστερεί η χώρα μας, είναι δυνατό σε πολίτες των υπολοίπων κρατών μελών να ασκήσουν επάγγελμα σε έτερη χώρα της ΕΕ, χωρίς να έχουν αποκτήσει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στην έτερη χώρα υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.(δεν είναι της παρούσης ποιες)

 

Αυτή είναι η θεωρεία.

 

Στην Ελληνική Δημοκρατία, το δικαίωμα διενέργειας των εξετάσεων αυτών έχει παραχωρηθεί στο ΤΕΕ. (για όσους ίσως δεν το γνωρίζουν).

Κατά συνέπεια τα δικαιώματα άσκησης του επαγγέλματος των μηχανικών (κατά αντικείμενο) παραχωρείται μόνο μετά από επιτυχή εξέταση από το ΤΕΕ.

 

Τα επαγγελματικά δικαιώματα άλλων επαγγελμάτων - πέραν των μηχανικών - ορίζονται βάσει νομοθεσίας πως αποκτώνται και μέσα από ποιες διαδικασίες.

 

(* Σύνδεση της παρούσας παρατήρησης με το πρόβλημα θα γίνει παρακάτω)

 

 

 

 

 

2.|||ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

 

2.1.Εισαγόμενα πτυχία

 

Πτυχιούχοι μηχανικοί ιδρυμάτων της αλλοδαπής, που πληρούν τις προϋποθέσεις της ελεύθερης διακίνησης, ασκούν το επάγγελμα στη χώρα μας.

 

Στο ουσιώδες του προβλήματος(καθώς ο ανταγωνισμός δεν αποτελεί για μένα πρόβλημα) βρίσκεται η δυνατότητα μηχανικών του εξωτερικού που δεν έχουν διδαχθεί ποτέ αντισεισμικά να υπογράφουν στατικές μελέτες.

 

Για την χώρα, για την πολιτεία μας, αυτό αποτελεί το μόνο μη επιλυμένο θέμα με τα πτυχία του εξωτερικού.

 

Τα πρακτικά προβλήματα των προϋποθέσεων ελεύθερης διακίνησης είναι άλλα και πολλά, αλλά δεν είναι της παρούσης.

 

2.2.Πτυχία συνεργαζόμενων πανεπιστημίων με Κ.Ε.Σ.

 

Απόφοιτοι ΚΕΣ που έχουν συνάψει εμπορική συνεργασία με ιδρύματα του εξωτερικού αποκτούν βάσει της κοινοτικής νομοθεσίας τα δικαιώματα των δεύτερων και άρα μπορούν να ενταχθούν στην κατηγορία 2.1. που αναφέρω παραπάνω.

 

Στο ουσιώδες του προβλήματος? Η αδυναμία ελεγχου των ΚΕΣ, λόγω της μη αποδοχής εκ μέρους του κράτους του δικαιώματος αυτών στην απονομή πανεπιστημιακών τίτλων λόγω του άρθρου 16 του Συντάγματος (βάσει του οποίου δικαίωμα παροχής πανεπιστημιακής εκπαίδευσης έχουν Ν.Π.Δ.Δ. τα οποία έχουν συσταθεί για αυτόν και αποκλειστικά το σκοπό όπως ρητά αναφέρεται στο καταστατικό ίδρυσής τους)

 

Το πρόβλημα της ελληνικής πολιτείας? Ο στρουνθοκαμιλισμός. Η αγγύλωση της κοινής γνώμης (?). Προτιμούμε ως πολιτεία να επιτρέπουμε τα ΚΕΣ να λειτουργούν ως εμπορικές επιχειρήσεις από το να αναθεωρήσουμε το άρθρο 16.

 

2.3.Α.Τ.Ε.Ι.

 

Πτυχιούχοι των ανώτατων (πλεον και κατά τίτλο) τεχνολογικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, των οποίων το αντικείμενο του τίτλου σπουδών αποτελεί μέρος/τμήμα ή συναφές αντικείμενο με αυτό πολυτεχνικών σχολών της χώρας, βρίσκονται στον αέρα λόγω της μη κατοχύρωσης επαγγελματικών δικαιωμάτων.

 

__________________________________________________

 

 

 

3.|||ΟΔΥΝΗΡΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

 

 

*Σύνδεση με την προηγούμενη παρατήρηση.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ.

 

το επαναλαμβάνω

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

 

____________________________________________________

 

και εξηγούμαι:

 

- Αν τα επικαλυπτόμενα ΑΤΕΙ θέλουν να θεραπεύουν το επιστημονικό πεδίο του μηχανικού, τότε πρέπει να γίνουν Πολυτεχνικές σχολές.

 

- Οι απόφοιτοί τους σε καμία περίπτωση μέχρι σήμερα δεν δικαιούνται βάσει νομοθεσίας & προγράμματος σπουδών τον τίτλο του μηχανικού, που κατά παράβαση κάθε κανόνα δεοντολογίας χρησιμοποιούν.

 

- Οι κουβέντες περί διάκρισης πράξης και εφαρμογής, περί εφαρμοσμένης ή βασικής έρευνας και διάκρισης των μηχανικών είναι ατελέσφορες, ανούσιες και διχαστικές για την επιστήμη μας. Μηχανικός δεν γίνεσαι μόνο από τη θεωρεία ή από την πράξη.

 

- Οι συζητήσεις περί ορίων στα δικαιώματα υπογραφής υπονομεύουν όχι μόνο την επιστήμη μας, αλλά θέτουν σε κίνδυνο την κοινωνία που δεν έχει τις απαιτούμενες γνώσεις να καταλάβει τη συνθετότητα του θέματος. (Από που κ ως που ένα διώροφο είναι πιο εύκολα επιλύσιμο από ένα 5όροφο δεν το κατάλαβα ποτέ)

 

- Η ανάγκη των δεκαετιών του 50 και του 60 για ύπαρξη βαθμίδων εκπαίδευσης στην οικοδομή και το εργοτάξιο δεν ανταποκρινόταν σε καμία άλλη ανάγκη, παρά αυτής της κάλυψης των εκρηκτικών αναγκών οικοδόμησης της επικράτειας και της επιβεβαίωσης της έλλειψης μηχανικών. (μπορούμε να το αναλύσουμε σε άλλο θέμα γιατί και πως). Το να μεταφέρουμε ανάγκες και απαιτήσεις μίας άλλης εποχής στην σύγχρονη πραγματικότητα είναι απλά καταστρεπτικό.

 

- Ο λαϊκισμός των πολιτικών που ποτέ δεν τελείωσαν την κατάσταση αυτή.

Η μετονομασία των ΚΑΤΕΕ από το ΠΑΣΟΚ σε ΤΕΙ και η παροχή εκδούλευσης επί δεκαετίες σε ένα μεγάλο μέρος της νεολαίας αποτελεί ντροπή. Η πολιτική ομηρεία των αποφοίτων από τα 2 μεγάλα κόμματα με συνεχείς άυλες υποσχέσεις είναι ντροπή.

 

_________________________________________________

 

4.|||ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΛΥΣΕΙΣ

 

4.1. Δεν χρειαζόμαστε ένα προεδρικό διάταγμα επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους αποφοίτους των επικαλυπτόμενων ΑΤΕΙ. Είναι απλά μία ακόμα βλακώδης σπασμωδική κίνηση μπαλώματος ενός προβλήματος που απαιτεί άμεσες ανατροπές.

 

4.2. Αξιολόγηση τώρα

 

Επιτέλους πλήρη αξιολόγηση όλων των ιδρυμάτων, ΑΤΕΙ ΑΕΙ και δεν συμμαζεύεται. Όσο ντροπή είναι να είναι ανώτατη μία σχολή με βάση εισαγωγής το 8 (προ Μαριέττας) άλλο τόσο ντροπή είναι απόφοιτος ΕΜΠ να μην ξέρει να λύσει έναν εξώστη.

Το επίπεδο ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος δεν προσδιορίζεται από τους καλύτερους απόφοιτούς του. Καθορίζεται από τον τελευταίο στον οποίο το ίδρυμα αυτό χορηγεί τίτλο σπουδών και αποτελεί το minimum της θεραπείας που αυτό προσφέρει.Και βάσει αυτού του minimum αξιολογείται η παρεχόμενη εκπαίδευσή του.

 

4.3.Χρηματοδότηση-εξομοίωση-κατάργηση.

 

Το ελληνικό κράτος πρέπει να αποφασίσει πόσες σχολές, πόσους αποφοίτους και για ποιον λόγο τους χρειάζεται. Ποια ΑΤΕΙ μπορούν πράγματι να γίνουν Πολυτεχνικές σχολές και ποια όχι. Να χρηματοδοτήσει, να αναπτύξει αυτά που πρέπει και να κλείσει τα υπόλοιπα.

 

Το ίδιο ισχύει και για τα ΑΕΙ.

 

(η κουβέντα περί πόσους αποφοίτους θέλουμε είναι επίσης ένα άλλο θέμα που δεν κουβεντιάζουμε επί του παρόντος)

 

______________________________________________________-

 

 

Αυτά είχα πολύ γρήγορα να πω.

 

Δεν επιθυμώ να ξεκινήσω διάλογο επί των θέσεών μου.

Έχω αγωνισθεί, έχω διαβάσει και έχω δουλέψει για να καταλήξω σε όλα αυτά ώρες ατελείωτες, ως φοιτητής, ως συνδικαλιστής, ως άνθρωπος.

 

Ίσως παρεξηγηθούν όσα γράφω, ίσως κάποιοι κατανοήσουν όσα θέλω να πω. Δεν έχει σημασία.

 

Διαβάζοντας τα δεκάδες μηνύματα όμως είδα χαρακώματα. Ενός πολέμου που άλλοι έστησαν και που θύματά του είμαστε όλοι.

 

Και υπερ πάντων η επιστήμη μας.

 

Καλή σας μέρα και συγχωρέστε μου το μακροσκελές της απάντησης.

 

Άγγελος Μπαρμπαλιός.

Δημοσιεύτηκε

@iovo

Ποιους κομματικούς εκβιασμούς; Είδα την εκπομπή χθες κ το μόνο που έκανε ήταν να ξεμπροστιάσει την υποκριτικότατη στάση του ΣΥΡΙΖΑ. Δήθεν κόπτεται για την επαγγελματική αποκατάσταση των νέων αλλά τα ΤΕΙ τα έκανε γαργάρα. Ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να μην είναι η μόνη παράταξη που στήριξε το Γ. Αλαβάνο στο ΤΕΕ, αλλά ήταν ο κεντρικός πυλώνας. Μην ξεχνάμε αδελφός του πρόεδρου του κόμματος είναι. Μετράει πολύ...

 

@aggelos

Όταν γράφεις για τα ΑΤΕΙ

Οι απόφοιτοί τους σε καμία περίπτωση μέχρι σήμερα δεν δικαιούνται βάσει νομοθεσίας & προγράμματος σπουδών τον τίτλο του μηχανικού, που κατά παράβαση κάθε κανόνα δεοντολογίας χρησιμοποιούν.
δεν περιμένεις να σου απαντήσει κάποιος;

 

Καταρχήν δε μπορεί να διάβασες κ τις 16 σελίδες. Είδες τη δημοσίευση του georges για το πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ Πειραιά. Έκανες το κόπο να το διαβάσεις; Λες τα Προεδρικά Διατάγματα είναι σπασμωδική κίνηση. Διάβασες ότι το αργότερο 6 μήνες μετά τον 1ο απόφοιτο ΤΕΙ έπρεπε να έχουν βγει και τα Π.Δ. των επαγγελματικών δικαιωμάτων; Σπασμωδική κίνηση με καθυστέρηση 25 ετών εγώ πάντως δεν έχω ξαναδεί.

 

Μην πετάς λοιπόν ένα πυροτέχνημα που θίγει τόσους πολλούς έτσι χαλαρά. Για τους μηχανικούς 2 κατηγοριών σε πληροφορώ ότι στη Γερμανία αυτό ισχύει ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ κ μάλιστα αυτοί των αντίστοιχων Γερμανικών ΤΕΙ γράφονται κανονικά στο ΤΕΕ. Άλλα τι ξέρουν και αυτοί οι υποανάπτυκτοι Γερμανοί ε; Στο κάτω κάτω μόνο το μοντέλο εκπαίδευσης αντιγράψαμε από αυτούς...

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.