thomas Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2008 Συνάδελφοι Πολιτικοί μηχανικοί έχετε δίκαιο να "σκάτε " για τα επαγγελματικά σας δικαιώματα σας , αλλά γνωρίζεται πως ψήφοι είστε και σεις αλλά και οι τεχνολόγοι μηχανικοί ... Και στις ψήφους δε χαλάνε χατήρι εδώ στην Ελλάδα... Και εμείς οι Τοπογράφοι μηχανικοί αδικούμαστε που υπογράφονται εξαρτημένα τοπογραφικά από πολιτικούς μηχανικούς δίχως τον απαραίτητο εξοπλισμό και γνώση. Και συμπληρώνουν το μισθό τους με μίζες από μετρήσεις τοπογράφων ή και τεχνολόγων . Επειδή η πολιτεία θεωρεί πως με ένα σχεδιαστήριο στο γραφείο είναι ικανοί για όλα... Τα δικαιώματα είναι αμαρτωλή ιστορία στη χώρα αυτή γιατί κανένας από πάνω δε σεβάστηκε τον αγώνα και την γνώση κανενός. Οι κυβερνήσεις δημιουργούν τέτοιου είδους αδικίες και φέρνουνε ομάδες επαγγελματιών απέναντι . Και αυτό είναι ανεπίτρεπτο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
iovo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25 , 2008 Συνεχίζοντας την συζήτηση με αφορμή τα λεγόμενα του thomas «Οι κυβερνήσεις δημιουργούν αντιδικίες...» θα συμπληρώσω ότι το «ψάρι βρωμάει από το κεφάλι». Εάν ήθελε η πολιτεία να ξεκαθαρίσει το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων θα μπορούσε ήδη να δρομολογήσει την ύπαρξη χάρτας επαγγελματικών δικαιωμάτων συζήτηση που έχει απασχολήσει την κοινωνία και στο παρελθόν πάρα πολλές φορές. Σοβαρή πρόταση νόμου όμως δεν έχω δεί από το 2001 που άρχισα να ασχολούμαι με το θέμα εκτός απο την χρονιά 2002 όπου είχε βγεί η απόφαση του Στ.ε για την αντισυνταγματικότητα της ρύθμισης των δικαιωμάτων των αποφοίτων τεχνικών τμημάτων ΤΕΙ. Η ασάφεια που υπάρχει πάνω σε αυτό το θέμα κατα τη γνώμη μου συντηρείται εντέχνως για πολλούς και διάφορους λόγους εκ των οποίων οι σημαντικότεροι είναι: 1) Για να προχωρήσει η πολιτεία σε «χαρτογράφηση» των επαγγελαμτικών δικαιωμάτων των σχολών (ΑΕΙ και Α.ΤΕΙ) θα πρέπει πρώτα να υπάρξει σύγκριση προγραμμάτων σπουδών και για να γίνει αυτό θα πρέπει πρώτα να υπάρξει αξιολόγηση των σχολών. ‘Οπως είναι γνωστό την αξιολόγηση δεν την δέχεται κανένα ίδρυμα στην Ελλάδα για συντεχνιακούς, και συνδικαλιστικούς λόγους. Για αυτό και παρατηρείται το φαινόμενο ενώ στην Ελλάδα να υπάρχουν μονάδες διεθνώς διακεκριμένων καθηγητών, εν τούτοις τα ιδρύματα τυπικά απουσιάζουν από τις κατατάξεις του παγκόσμιου εκπαιδευτικού χάρτη. Από την άλλη στο χώρο των ΤΕΙ εάν αυτό πραγματοποηθεί θα πρέπει καθηγητές που δεν έχουν ακαδημαϊκή παρουσία να χάσουν το κύρος τους έναντι νέων (κατόχων τουλάχιστον ph.D) που θα έρθουν να διδάξουν σε αυτά. 2) Δεν υπάρχει τρόπος να αξιολογηθούν κάτω απο κοινή βάση τα διοικητικά συστήματα των ιδρυμάτων για να υπάρξη απ’ευθείας σύγκριση της λειτουργίας των ιδρυμάτων. 3) Όπως πάλι πολύ σωστά ανέφερε ο Thomas η κοινωνική ομάδα του τεχνικού κόσμου αποτελούν μεγάλο μέρος των ψήφων με πολύ μεγάλη επιρροή λόγω της ύπαρξης του ΤΕΕ αλλά και του ΤΣΜΕΔΕ με αποτέλεσμα μια ριζοσπαστική λύση να εχει ώς συνέπεια μεγάλο πολιτικό κόστος. Από την άλλη η ομηρία αυτή ευνοεί την υφαρπαγή ψήφων με υποσχέσεις που επαναλαμβάνονται σε κάθε εκλογική αναμέτρηση. 4) Η διαδικασία αναγνώρισης των δικαιωμάτων αυτή τη στιγμή είναι ενιαία για όλες τις κατεθύνσεις του Πολιτικού Μηχανικού. Φανταστείτε το ΤΕΕ να πρέπει να δώσει ανάλογα επαγγελματικά δικαιώματα για μελετητή δομικών έργων, μελετητη περιβαλλοντολογικών έργων, κατασκευαστή έργων ύδρευσης , μελετητή συγκοινωνικών μελετών κ.ο.κ. 5) Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής (και σκόπιμα ) λύση στην Ελλάδα σχετικά με το θέμα της ισότιμίας των τριετών κύκλων σπουδών με αυτούς των 5 ετών. Μέχρι στιγμής αποφάσεις και σχέδια νόμου πάνω σε αυτό δεν έχουμε δεί απο κανέναν φορέα. 6) Οι κύριες ομάδες διαφωνίας πάνω στο θέμα επαγγελματικών δικαιωμάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι Μηχανικοί (Μέλη ΤΕΕ) που ασκούν το επάγγελμα και Μηχανικοι (Μέλη ΤΕΕ) που διδάσκουν στα ΤΕΙ!!!!!!! 7) Τέλος η συντήρηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων ώς έχει συντηρεί μια ομάδα ανθρώπων (αποφοίτους ΤΕΙ) με αρκετά υψηλό επίπεδο τεχνικών γνώσεων σε μια κατάσταση παροχής φθηνής παροχής υπηρεσίας στην κατασκευή,γεγονός που συμφέρει τον εργοδότη – μεγαλοεργολάβο μια και δεν προσλαμβάνει κάποιον Μηχανικό με πλήρη δικαιώματα. Γενικότερα τώρα πιστεύω ότι τα αντανακλαστικά της ελέυθερης αγοράς σε αυτό το θέμα είναι καλυτερα και αποδίδουν τα εύσημα στον ικανό και ευσυνείδητο άσχετα με το τι έχει τελειώσει ο καθένας. Και όταν λέω ικανό και ευσυνείδητο φυσικά εννοώ και αυτόν που έχει την νοοτροπία και την παιδεία να καταλάβει ότι μπορεί να κάνει μια δουλειά ή δεν μπορεί οπότε πρέπει να την αναθέσει (και να πληρώσει )σε κάποιον ποιο εξειδικευμένο. Τελικά για μένα το θέμα είναι το ίδιο σημαντικό όσον αφορά τις ισες ευκαιρίες σε ανθρώπους που έχουν την όρεξη και την διάθεση χωρίς συμπλεγματικούς δογματισμούς να εκπαδευτούν και να γίνουν καλύτεροι και εν τέλει να αναγνωριστούν για αυτο. Γιατί δυστυχως στην Ελλάδα καλός Μηχανικός δεν είναι αυτός που μπορεί αλλά αυτός που βρίσκει δουλειές να διαχειριστεί.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 26 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 26 , 2008 Θεωρω οτι οι αποφοιτοι των τει χανουνε το δικιο τους διεκδικοντας ακριβως τα ιδια δικαιωματα με αυτα των διπλωματουχων πολιτικων μηχανικων.. Προταση μου ειναι οι τεχνολογοι να κατοχυρωσουνε τα δικαιωματα τους οσο αναφορα στο διωροφο οπου δεν εχουν δικαιωμα υπογραφης στατικων και αντισεισμικης μελετης ουτε καν σ αυτο..(2οροφο).Κ αυτο γιατι το λεω.? Γιατι πολυ απλα πιστευω και θα μιλησω προσωπικα για τη σχολη μου η οποια ειναι 5χρονια, χωρισμενη σε 2 κυκλους σπουδων τον παιδαγωγικο στα 4 χρονια και τον τεχνολογικο στον 1 ονοματι Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ αυτη η σχολη για οσους δεν τη ξερετε(πρωην ΣΕΛΕΤΕ) η οποια περα απο τα μαθηματα ειδικοτητας που κανουνε στα 4 χρονια (μηχανικες και στατικες Ι κ ΙΙ,υδραυλικη,θεμελιωσεις,σκυροδεμα,στοιχεια σεισμολογιας και αντισεισμικες κατασκευες) κανει και τον 1 επιπλεον χρονο τα εξης μαθηματα: Α ΕΞΑΜΗΝΟ 1)Κατασκευες απο σκυροδεμα 2)Σιδηρες κατασκευες-Γεφυρες 3)Συστηματα προστασιας περιβαλλοντος 4)Υγιεινη και ασφαλεια εργασιας 5)Αρχιτεκτονικες συνθεσεις και πολεοδομικος σχεδιασμος 6)Στατικη με μητρωα Β ΕΞΑΜΗΝΟ 1)Ειδικα θεματα θεμελιωσεων 2)Συγχρονη δομηση κτιριων 3)Επισκευες και συντρηση κτιριων 4)Επιλυση μελετων κτιριων με Η/Υ 5)Εφαρμοσμενα μαθηματικα 6)Εξοικονομηση και διαχειριση ενεργειας 7)Σεισμικη αποκριση κατασκευων Και συνεχιζω, γιατι λοιπον αυτα τα ατομα να μην εχουν τουλαχιστον δικαιωμα στην εξ ολοκληρου μελετη για ενα διωροφο κτιριο χωρις την υπογραφη του πολ.μηχανικου?? Οσο για την ασχετωσυνη κυριε μπαμπη,γιαννη και οι παραπανω να σας πω οτι ρωτοντας εναν φιλο μου που εiχε τελειωσει το Ε.Μ.Π(δομοστατικος παρακαλω..!) για το αν αξιζει να παρακολουθησω σε γνωστο φροντιστηριο σεμιναριο για στατικες μελετες με το stereostatika μου δινει την εξης απαντηση:Τι ειναι αυτο?? Δυο περιπτωσεις υπαρχουν:Η δεν ειναι και τοσο γνωστο το προγραμμα(πραγμα που δεν ισχυει αφου μεγαλο κομματι των μηχανικων το χρησιμοποιει) η αυτος ειναι τοσο ασχετος.. Τι θελω να πω με αυτο?? Ασχετοι δεν υπαρχουν μονο στα Τ.Ε.Ι αλλα και στα Πολυτεχνεια και παντου.!! Οπως εγω λοιπον δε μπορω να κρινω απο ενα ατομο το τι εστι πολυτεχνειο το ιδιο και εσεις δε μπορειτε να κρινετε και να χαρακτηριζετε ατομα τα οποια για λιγα μορια δε μπηκαν στο πολυτεχνειο και ειχαν σαν δευτερη εναλλακτικη λυση τη σχολη πολιτικων δομικων εργων και να λετε στα τσακιδια και να εχετε αυτη την αλαζονικη σταση απεναντι τους.. Δεν αντιλεγω οτι δεν υπαρχουν ατομα οπου μπηκαν τυχαια στα ΤΕΙ για να παρουν απλα το χαρτι αλλα υπαρχουν και ατομα τα οποια ξερουν για ποιο λογο μπηκαν σ αυτη τη σχολη.. Λιγος σεβασμος και αξιοπρεπεια δεν βλαπτει..ανθρωποι ειμαστε ολοι..! Αυτα ειχα να πω στους μιζερους και [highlight=red:0bc6083482]οχι στους υγιεις[/highlight:0bc6083482] πολιτικους μηχανικους.!που νομιζουν οτι τα παντα τους ανηκουν..Κ αυτο φαινεται απο τα πρωτα χρονια με το που περνανε στη σχολη..(εχει πλακα μερικοι που κρατανε τη σανιδα σχεδιου στη Στουρναρη και κοιτανε δεξια και αριστερα αν τους κοιταει ο κοσμος..Ελεος..) Αυτα τα ολιγα για σημερα.. Υ.Γ: O κυριος Μπαμπης Βωβος, οσοι δεν τον γνωριζετε αρκει να κανετε μια βολτα στην λεωφορο Κηφησιας να δειτε τα εργα του η στο site του, ουτε του πολυτεχνειου ειναι ουτε των ΤΕΙ, σαν ενας απλος εργοδηγος ξεκινησε..! Περαστικα μας..!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2008 Παραθετεις καποια μαθηματα χωρις να ξερουμε το επιπεδο διδασκαλιας,το επιπεδο των βιβλιων και ενα σωρο αλλα.εγω εχω ενα βιβλιο σπιτι μου αντοχη υλικων για τα τ.ε.ε.(νομιζω καταργηθηκαν?)...και τι παει να πει?!τωρα για αυτα που λες για το stereostatika και τον βωβο τα θεωρω τουλαχιστον ασχετα με το θεμα!!και ενας μπετατζης ξερει περισσοτερα πρακτικα πραγματα απο εναν νεο πολιτικο μηχανικο για την οικοδομη αυτο τι σημαινει οτι ο πολ.μηχ ειναι ασχετος και αυτος ο σχετικος?οχι βεβαια απλα εχει μαθει καποια πραγματα εντελως πρακτικα χωρις καμια εμβαθυνση και τα εφαρμοζει καθε φορα.το να μου λες οτι εχεις κανει μπετα,αντοχες υλικων,μεταλλικα και δεν ξερω γω τι παλι δεν μου λεει κατι γιατι το να μαθεις σκυροδεμα μπορει να σημαινει για σενα να οπλιζεις ενα δοκαρι ενω για μενα να ξερω τι ειναι η περισφιγξη,τι παει να πει αγκυρωση,τι ειναι ο ικανοτικος σχεδιασμος κ.τ.λ αλλα απο οτι φαινεται εσενα σε εντυπωσιαζει πιο πολυ ενας μεγαλοεργολαβος σαν τον κυριο Βωβο(ο οποιος νομιζω ειναι πολιτικος μηχανικος..) παρα η επιστημη που δηθεν εμαθες...μην τρελαθουμε τωρα συγκρινεις το πανεπιστημιο με την σελετε οπου παιρνεις ενα πτυχιο για να διδασκεις σε σχολια!!!?!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris1982 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2008 Εγω συναδελφοι θεωρω καθε κουβεντα περι εξομοιωσης επαγγελματικων δικαιωματων πολυτεχνικων σχολων και τει ως απαραδεκτη και εντελως εξωπραγματικη.Ειναι δυνατον να εξισωσουμε ΑΕΙ με ΤΕΙ οταν: 1)Οι βασεις εισαγωγης των μαθητων στα ΑΕΙ ειναι κατα πολυ υψηλοτερες απο τις αντιστοιχες των ΤΕΙ.Αρα εχουμε εντελως διαφορετικη ακαδημαικη ποιοτητα αναμεσα στους μεν και τους δε. 2)Η σχεση κρατικης χρηματοδοτησης μεταξυ ΑΕΙ και ΤΕΙ βρισκεται στο 3:1 3)Τα ΑΕΙ εχουν 5 χρονια σπουδων με περιπου 60 μαθηματα (61 στους Μηχανικους Παραγωγης και Διοικησης που ειμαι εγω).Τα ΤΕΙ περιπου τα μισα και δειαρκεια σπουδων 3,5 χρονια (4 αν υποθεσουμε και το εξαμηνο που ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ προστεθηκε σε καποια τμηματα). 4)Οι καθηγητες των ΑΕΙ ειναι υποχρεωτικως κατοχοι διδακτορικου διπλωματος πολλοι εξαυτων και με διακρισεις και πολλες δημοσιευσεις σε εγκριτα διεθνη εντυπα.Οι αντιστοιχοι των ΤΕΙ δεν ειναι υποχρεωτικα κατοχοι διδακτορικου και ελαχιστοι εξ αυτων εχουν ασχοληθει σοβαρα με την ερευνα. 5)Οι διαφορες στις υποδομες μεταξυ ΑΕΙ με ΤΕΙ ειναι χαοτικες.Κοιταχτε μονο τα εργαστηρια και θα δειτε γιατι μιλαω... Με ολα τα παραπανω ως δεδομενα δυσκολα θα μπορουμε να μιλησουμε για ισοτιμηση των πτυχιων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2008 nik πρωτου σου πω τα παρακατω σου προτεινω να ξαναδιαβασεις το μηνυμα μου γιατι μαλλον δε καταλαβες τι προτεινω οπου αναφερω οτι σε καμια περιπτωση εγω σαν φοιτητης της σελετε και μελλοντικος τεχνολογος μηχανικος δεν ζηταω τα δικαιωματα που εχει το πολυτεχνειο αλλα την κατοχυρωση των δικαιωματων μου για το διωροφο οπου μεχρι αυτη τη στιγμη που μιλαμε ειναι παγωμενα και σε αυτο το ρημαδι το διωροφο ζηταω να υπογραφω αποκλειστικα εγω σε ολες τις μελετες χωρις την υπογραφη του πολιτικου μηχανικου..!Δε ζηταω ουτε ουρανοξυστη να σηκωσω ουτε γεφυρες oυτε mall ουτε τιποτα να σηκωσω..!Ενα διωροφο ζηταω και μονο αυτο οπου πιστευω οτι εχω τις γνωσεις(θεωρητικες+τεχνικες) να το κανω..! Σχετικα με αυτα που ανεφερες να σου πω οτι: 1)Τα μαθηματα που αναφερω και δεν γνωριζεις το επιπεδο διδασκαλιας να σου πω οτι ολοι σχεδον οι καθηγητες που μας κανουν τα μαθηματα ειδικοτητας εχουν τελειωσει το Ε.Μ.Π και τα μαθηματα γινονται σε αιθουσες των 60 ατομων μιας και τοσα ατομα δεχεται η σχολη καθε χρονο και οχι σε αμφιθεατρα 200 και 300 ατομων με υπεραριθμους φοιτητες καθε φορα απο οτι ξερω στα πολυτεχνεια και οσον αναφορα το επιπεδο των βιβλιων να σου πω οτι αρκτετα απο αυτα γραφουν στο κατω μερος του βιβλιου:΄΄Πανεπιστημιακες Εκδοσεις Ε.Μ.Π΄΄,Βουθουνης,Φουντας και αλλοι παρα πολλοι.! 2)Τον Βωβο και το stereostatika τα αναφερω σε αντιδιαστολη με αυτα που ειπαν οι προηγουμενοι(για αυτο σου λεω διαβασε ολες τις αποψεις που ακουστηκαν σε αυτο το θεμα..) οτι οποιος ειναι απο Τ.Ε.Ι ειναι και ασχετος.!! 3)Η ΑΣ.ΠΑΙ.ΤΕ ειναι 5 χρονια,52 μαθηματα,παιρνεις 2 πτυχια ενα του εκπαιδευτικου στα 4 χρονια και στον 5 χρονο παιρνεις την ειδικοτητα του τεχνολογου μηχανικου. 4)Ασχετο εντελως ειναι αυτο που αναφερεις εσυ οταν λες οτι καταργηθηκαν τα τ.ε.ε..!Που κολλαει αυτο τωρα.??Και στη τελικη(απαντωντας στη μπηχτη σου.!) μηπως τη θεση τους πηρανε τα ΕΠΑΛ.Λ (επαγγελματικα λυκεια) οπου εκει πλεον απορροφουνται οι πτυχιουχοι της Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ?? Λοιπον επειδη δεν θελω να ξεφυγει αλλο το θεμα και να επικεντρωθει σε μια κοντρα ΑΣ.ΠΑΙ.ΤΕ-ΕΜΠ να σου πω κατι τελευταιο οτι για να κανεις μαθημα στα ΄΄σχολια΄΄ οπως τα αναφερεις υποτιμητικα.. η γενικως να ασχοληθεις με την εκπαιδευση θα πρεπει να παρακολουθησεις το ετησιο προγραμμα παιδαγωγικης καταρισης(Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) οπου λειτουργει το γενικο τμημα παιδαγωγικων μαθηματων που γινεται καθε χρονο στην Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ.! Οι αιτησεις καθε χρονο χιλιαδες για μερικες δεκαδες μονο θεσεις..(νομιζω 90).Πολλες απο αυτες και απο πολιτικους μηχανικους.! Δεν ειχα σκοπο να ξεφυγω αλλα η αγνοια σου με οδηγησε να σε διαφωτισω σε καποια θεματα οπου αφου δε ξερουμε ενα θεμα ας ρωταμε και ας μην το παιζουμε εξυπνοι και εριστικοι..! Υ.Γ:Θαυμαζω τον οποιοδηποτε που ξεκινησε απο τον 0 και δεν σπουδασε γιατι δεν ειχε τις ικανοτητες-δυνατοτητες να σπουδασει και εχει φτασει αυτη τη στιγμη σ ενα σημειο οπου κυκλοφορει με ψηλα το κεφαλι στο δρομο παρα εναν πτυχιουχο-μεταπτυχιακο-διδακτορα ανεργο..οπου περιμενει απο ολους τους αλλους εκτος απο τον ιδιο για να ζησει(οι γνωστοι στις μερες μας οπως θα ξερετε χλιδανεργοι..)Εγω τον εργατικο ανθρωπο θαυμαζω ειτε ειναι του δημοτικου ειτε του πολυτεχνειου και οχι τον τεμπελη και τον μιζερο που πιστευει οτι γνωσεις που εχει αποκτησει ειναι αμυθητες και ειναι ενας απο τους λογους που προτιμαει να καθεται σπιτι του.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2008 Μην υποτιμάτε τα διώροφα. Κρύβουν κι αυτά τους κινδύνους τους και αυτό έχει αποδειχτεί με οδυνηρό τρόπο στις σεισμικές καταστροφές που συνέβησαν στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Γνώμη μου είναι ότι οι πτυχιούχοι των ΤΕΙ θα έπρεπε να ασχολούνται μόνο με επίβλεψη και όχι με μελέτη ακόμα και για διώροφα. Είπαμε, ο ενδιάμεσος κρίκος ανάμεσα στον μηχανικό των ΑΕΙ και τον εργοδηγό. Στα ΤΕΙ μπορεί να διδάσκουν απόφοιτοι του ΕΜΠ αλλά αυτοί έχουν διδακτορικό; Πολλοί ναι, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να έχουν για να διδάξουν στα ΤΕΙ σ' αντίθεση με τα ΑΕΙ. Δυστυχώς η πλειοψηφία της κοινωνίας μας και όχι μόνο της Ελληνικής μετρά την επιτυχία ενός πολίτη με βάση τα λεφτά που έκανε. Προσωπικά μετρώ άλλα πράγματα, ούτε τα λεφτά, ούτε τα διδακτορικά με εντυπωσιάζουν αν ο άλλος είναι... Θα παρακαλούσα μόνο, επειδή το θέμα είναι "ευαίσθητο" και μπορούμε εύκολα να ξεφύγουμε από το κόσμιο επίπεδο συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων, να μην κάνουμε χαρακτηρισμούς όπως "άσχετος", "έξυπνος" και "ερειστικός". Ας μείνουμε στα επιχειρήματα μας που νομίζω ότι όλοι με πολλή προσοχή διαβάζουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2008 Χαρη σε καμια περιπτωση δεν μετραω τα χρηματα που εχει αποκτησει καποιος γιατι οπου πολλα λεφτα δε σημαινει απολυτα και ΄΄καλα΄΄..Ετσι δεν ειναι.?? Αυτο που θαυμαζω ειναι ο ΄΄σωστος΄΄τροπος που βγαζει καποιος πολλα λεφτα.Ειτε πουλαει 1000 τυροπιτες την ημερα ειτε βγαζει οικοδομικες αδειες ειτε οτιδηποτε.. Αυτο που θελω να πω ειναι να μην χαρακτηριζουμε τον καθε ανθρωπο αναλογα με το μορφωτικο του επιπεδο και μην φερομαστε αλαζονικα-υπεροπτικα σε συναδελφους μας γιατι δε ξερεις..ροδα ειναι και γυριζει..αυριο μεθαυριο αυτον που αποκαλουσες ασχετο μηχανικης και του ελεγες να παει στα τσακιδια ισως τον συναντησεις σε καμια πολεοδομια και να χρειαστει να ελεγξει τον φακελο σου..Τοτε τι θα του πεις?? Για αυτο λοιπον υπευθυνοι ειστε εσεις για τις καταστασεις που δημιουργειτε και στον τροπο που φερεστε και χαρακτηριζετε τους αποφοιτους των Τ.Ε.Ι οι οποιοι με τη σειρα τους δεν ξεχνουν και φερονται υπερβολικα μερικες φορες.. Για αυτο λοιπον σεβασου τον αλλο τωρα για να σε σεβαστει και αυτος αργοτερα και να μη πληρωνετε τα κομπλεξ που εχετε εσεις και εχετε δημιουργησει στους μηχανικους των ΤΕΙ σε πολυμηνες καθυστερησεις οικοδομικων αδειων σας. . ! Υ.Γ:Αν θες Χαρη μετακινησε το μηνυμα μου και στο θεμα που εχει ανοιξει μια κοπελα σχετικα με προβληματα που αντιμετωπιζει στη πολεοδομια και να καταλαβει οτι δυστυχως και αδικα΄΄αμαρτιες αλλων παιδευουσιν αυτην..΄΄ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pagr Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2008 Χάρη τα προηγούμενα χρόνια όντως μπορούσε να κάνει κάποιος μάθημα χωρίς διδακτορικό, από το 2001 όμως και μετά για να διδάξεις θεωρία σε Τ.Ε.Ι πρέπει οπωσδήποτε να είσαι κάτοχος διδακτορικού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
serleon79 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2008 Χαιρετώ όλο τον καλό τον κόσμο... Είμαι νέος στο forum και το βρήκα πολύ καλό και χρήσιμο. Θα ήθελα και εγώ να πω τη γνώμη μου πάνω σε αυτό το θέμα. Για αρχή είμαι Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε. και ασχολούμαι με μελέτες-επιβλέψεις και κατασκευές. Δουλεύω από το πρωί στις 07:00 μέχρι το βράδυ, πολλές φορές και μετά τις 00:00. Ίσως ήμουν από τους άτυχους που δεν μπήκα σε πολυτεχνείο. Πάντως αυτό το επάγγελμα έμαθα να κάνω και μου αρέσει πάρα πολύ. Δεν μπορώ να διανοηθώ να κάνω κάτι άλλο. Το όλο θέμα πιστεύω ότι ξεκινάει από την πολιτεία και τους νόμους. Οι πολιτικοί Μηχανικοί ζητάνε να μας αφαιρέσουν το δικαίωμα της υπογραφής και κάποιος πιο μπροστά μίλησε γιατί υπογράφουμε τοπογραφικά;. Να ρωτήσω και εγώ κάτι, γιατί οι Πολιτικοί Μηχανικοί μπορούν να υπογράψουν τα πάντα; δηλαδή όλες οι άλλες σχολές γιατί φτιάχτηκαν; Π.χ. Οι Μηχανικοί Περιβάλλοντος ας πούμε ή γιατί οι Αρχιτέκτονες με 7 χρόνια σπουδές χρειάζονται συνυπογραφή στη μελέτη στατικών με πεδιλοδοκούς ή το άλλο; οι Πολιτικοί Μηχανικοί ανεξαρτήτως ΑΕΙ-ΤΕΙ να μπορούν να υπογράψουν ύδρευση αποχέτευση για διώροφα;;; Έχουν φτιάξει ένα σωρό σχολές και δεν έχουν πρώτα φροντίσει για τα επαγγελματικά τους δικαιώματα. Ένα μπάχαλο είμαστε! Το άλλο πάλι με 3 χρόνια σπουδές στο εξωτερικό να αναγνωρίζονται ισότιμοι των Πολιτικών Μηχανικών. Τελικά ποιοι είναι οι Μα.....ες; Μήπως όλοι εμείς που σπουδάσαμε στο τεχνικό τομέα; Και αντί όλοι να είμαστε ενωμένοι για να βρούμε μια λύση που να μπορούμε να δουλέψουμε, όλοι προσπαθούμε να φάμε ο ένας τον άλλον. Και άντε πες ότι μου πήραν το δικαίωμα της υπογραφής, για πείτε τι θα κάνω για να ζήσω που τώρα αυτό έχω μάθει να κάνω; Μήπως να ξανασπουδάσω άλλα 5 χρόνια για να μπορώ να κάνω αυτά που ξέρω;;; Μάλλον όχι! Νομίζετε ότι δεν θα βρω κάποιου άσχετου και ανήμπορου να δουλέψει, με μια εξευτελιστική τιμή, την υπογραφή;;; Τέλος πάντων εν κατακλείδι. Δεν φταίνε οι Τ.Ε. ή οι Αρχιτέκτονες ή Πολιτικοί Μηχανικοί για τα δικαιώματα που υπάρχουν σήμερα. σταματήστε να κυνηγάει ο ένας τον άλλον. Τη σήμερον ημέρα από τι έχω καταλάβει όποιος είναι άξιος μπορεί να δουλέψει και να πάει μπροστά. Δεν είχε η οικογένεια μου σχέση με τον τεχνικό τομέα ούτε στρωμένη δουλειά είχα να πάρω απο θείους και όμως τα κατάφερα να ασχοληθώ με αυτό που αγαπώ. ίσως ήμουν τυχερός, δεν μπορεί όμως όλοι αυτοί που ξέρω να είχαν απλά τύχη! Είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με το θέμα αυτό συνήθως κοιτάω τη δουλεία μου άλλα επιτέλους τα είπα και ξελάφρωσα. Ευχαριστώ και ελπίζω να μη διμιούργησα παρεξηγήσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts