Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Άποψή μου είναι πως επιτέλους στη χώρα μας ο καθένας θα πρέπει να μπει στη θέση του. Πρόσφατα άκουσα από δικαστική επιμελήτρια να λέει ότι είναι “σχεδόν” δικηγόρος και ότι είναι περίπου το ίδιο. Επίσης άκουσα από οπτικό να μιλάει με ύφος οφθαλμίατρου και μάλιστα να κάνει διάγνωση. ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ? Συγγνώμη και για τα κεφαλαία και για τις απόψεις μου. Όμως όταν στη δική μου τη γενιά όσοι πήγαν στα ΤΕΙ ήταν μαθητές του 14 και δεν ήξεραν να λύσουν μια δευτεροβάθμια εξίσωση, ας μην το παίζουν μηχανικοί τώρα. Δε νομίζω ότι οι ίδιοι μπορούν να αντιληφθούν τι διαφορά υπάρχει σε όλα τα επίπεδα γι’ αυτό και λένε ότι λένε. Κατά τη γνώμη μου, ότι διαφορά υπήρχε μεταξύ γενικών λυκείων και τεχνικών, αυτή είναι περίπου και η διαφορά μεταξύ ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Είχαμε στο γραφείο έναν τεχνολόγο και είδα το επίπεδό του από πλευράς ποιότητας σπουδών. Λυπάμαι αλλά έτσι είναι. [Προσωπική μου άποψη από ιδία πείρα].

Δυστυχώς εκτιμώ ότι πάμε για εξίσωση. Και ξέρω πως αυτό θα είναι τραγικό για τη χώρα μας σε πολλά επίπεδα. Αυτό που δεν ξέρω είναι πότε θα σηκωθώ να φύγω να πάω σε μια Ευρωπαϊκή χώρα…

Υ.Γ. Σχετικά με το θέμα των εξετάσεων στην Ισπανία ή τη Γερμανία έχω να κάνω την εξής ερώτηση. Αν δηλαδή ίσχυε κάτι παρόμοιο με τους γιατρούς και τους νοσοκόμους εσείς θα δεχόσασταν να σας εξετάσει νοσοκόμος? ΜΑ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΣΟΚΟΜΟΙ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.

Σε μια τυπική κλίμακα υπάρχουν περίπου 17-18 ρίχτια. Το ένα είναι κοντά στο άλλο στο υψόμετρο. Αν όμως γίνεται συνέχεια εξίσωση τους ενός με το άλλο [προς τα πάνω] θα φτάσουμε να έχει το πρώτο σκαλί ίδιο υψόμετρο με το τελευταίο. Γιατί να μην εξισωθούν οι εργοδηγοί με τους τεχνολόγους? Και μετά οι τεχνολόγοι με τους μηχανικούς? Γιατί να μην έχουμε εργοδηγούς για μηχανικούς?

Για μένα το πρόβλημα είναι ότι οι ίδιοι οι τεχνολόγοι δεν ξέρουν πόσο μεγάλη διαφορά έχουν με τους μηχανικούς, τους φουσκώνουν και τα μυαλά οι καθηγητές τους που θέλουν να γίνουν καθηγητές πανεπιστημίων, και ιδού τα αποτελέσματα..

Δεν θέλω να θίξω κανέναν, αλλά ούτε θα κάτσω να δεχτώ υποβάθμιση του επαγγέλματος μου.

Δημοσιεύτηκε

1) Σαφώς και δεν είναι δίκη συνάδελφε. Ούτως ή άλλως στα δικαστήρια μας τρέχει συνεχώς το ΤΕΕ για να κατοχυρώσει τις θέσεις του. Μπορεί ο συνάδελφος theo να εκφράστηκε σκληρά αλλά μην νομίζεις ότι το έκανε άδικα. Εσύ προσωπικά πώς θα χαρακτήριζες την κίνηση απαξίωσης του ΠΔ318/94 από το ΤΕΕ όταν επί της ουσίας το ΣτΕ ακύρωσε την παράγραφο β' του άρθρου 1 και όχι το ΠΔ στο σύνολό του; Για την πληροφόρηση όλων το "ζουμί" βρίσκεται στο άρθρο 2. Για να μην πω ότι το ΣτΕ δεν μπορεί να καταργήσει ολόκληρο ΠΔ γιατί τότε θα είχαμε παράβαση αρμοδιοτήτων. Ένα ΠΔ μπορεί να καταργηθεί μόνο από νέο ΠΔ ή νομοσχέδιο.

 

2) Αφού ο αδερφός σου τελείωσε ΑΤΕΙ Σερρών γιατί δεν τον ρωτάς πόσα χρόνια χρειάζεται ένας απόφοιτος ΤΕΛ για να πάρει το πτυχίο; Επίσης γιατί δεν τον ρωτάς κάθε πόσα χρόνια γίνεται απονομή πτυχίων και ποιό είναι το ποσοστό επί των σπουδαστών που φοιτούν πλέον των τυπικών εξαμήνων; Επειδή κι εγώ το ΑΤΕΙ Σερρών τελείωσα (ΣΤΕΦ, Δομικών Έργων), γνωρίζω ότι υπάρχουν καθηγητές (κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος) που ούτε την Τεχνική Μηχανική δεν στην περνάνε αν δεν αποδείξεις τις γνώσεις σου.

 

3) Αν ήμουν απόφοιτος ΑΠΕΙ; Κανένα πρόβλημα για τον απλό λόγο ότι με το πτυχίο μου θα μπορούσα να κάνω τα ΠΑΝΤΑ. Στην τελική στην περιοχή μου οι περισσότεροι απόφοιτοι ΑΠΕΙ ασχολούνται με δημόσια έργα και εκεί σαφώς έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν να εκτελέσουν οποιοδήποτε τύπο έργου. Άλλωστε κι εγώ σαν Πτυχιούχος Μηχανικός Δομικών Έργων ΤΕ δεν απαιτώ να εκτελέσω έργα που δεν ανήκουν στο γνωστικό μου αντικείμενο. Κι ούτε διαμαρτύρομαι που ενώ οι απόφοιτοι ΑΠΕΙ λαμβάνουν το εργοληπτικό Α1 τάξεως στα 3 χρόνια αυτοδίκαια ενώ εγώ στα 5 με αποδεδειγμένη εμπειρία.

 

4) Στο ζήτημα των οικοδομικών αδειών. Ας δεχθώ ότι δικαιούμαι να μελετήσω μόνο διώροφο. Μπορεί κανείς να μου αποδείξει ότι, δεδομένου ότι έχω διδαχθεί και δυναμική κατασκεών και στατική, η επίλυση ενός τριώροφου οικοδομήματος απέχει παρασσάγγας από αυτή ενός διώροφου; Πάνω στις ίδιες αρχές δεν στηρίζεται η επίλυση;

 

5) Προσωπικά είχα την ευτυχία να μου καταργήσουν μαθήματα και να φοιτήσω ένα έτος επιπλέον λόγω της περιβόητης ανωτατοποίησης των ΤΕΙ, όπου είχαμε αναμόρφωση προγραμμάτων σπουδών, προσθήκη νέων μαθημάτων κλπ. Βασική μου αρχή ήταν, την οποία επαναλάμβανα σε κάθε συνέλευση σπουδαστών, ότι δεν αρκεί να μας ονομάσουν ανώτατους. Πρέπει να αποδείξουμε ότι μπορούμε να αντέξουμε το φορτίο. Αυτό σημαίνει ότι δεν αρκεί να έχουμε παρόμοια κατ' όνομα μαθήματα με το Πολυτεχνείο αλλά και καθ' ύλην. Θεωρώ ότι το πόσο ικανός είναι ο καθένας μας έχει να κάνει με το πόσο πολύ θέλει να ασχοληθεί με το επάγγελμα, γι αυτό και η λύση του γερμανικού συστήματος μου μοιάζει δίκαιη και σωστή. Αλλά θα πρέπει να ισχύσει καθολικά για όλους τους μηχανικούς.

 

6) Κάτι τελευταίο. Από την εργοταξιακή μου εμπειρία τα μεγαλύτερα εγκλήματα τα έχω δει από διπλωματούχο μηχανικό. Είναι δυνατόν να οπλίζει σώφρων μηχανικός που σέβεται τον εαυτό του και την επιστήμη περιμετρικά τοιχεία υπογείου με μία στρώση δομικού πλέγματος και μόνο?!?!? Δυστυχώς ως υπάλληλος του δεν μπόρεσα να κάνω τίποτε περισσότερο από το να εκφράσω τις αντιρρήσεις μου και να παραιτηθώ...

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά μην έχετε την αίσθηση οτι όσοι μπηκαν σε ΑΕΙ μπήκαν για να παράγουν γνώση. Μπήκαν για να συμμετέχουν στην παραγωγική διαδικασία και όσοι απο αυτούς έχουν το ψώνιο της έρευνας, το πολυτεχνείο έχει φροντίσει να τους δώσει υψηλού επιπέδου γνώση για να τα βγάλει περα.

 

Σαφώς και οι διπλωματούχοι μηχανικοί δεν περνούν την ώρα τους σε βιβλιοθήκες και μπροστά απο την οθόνη του υπολογιστή. Απλά άλλοι επιλέγουν την μελέτη και άλλοι την κατασκευή, με οτι δυσκολία αυτό συνεπάγεται. Οι περισσότεροι είμαστε μάχιμοι έξω στο πεδίο και στην τρέλλα των δημοσίων υπηρεσιών.

Κυρίως όμως αυτό που τριγυρνάει στο μυαλό όλων μας είναι γιατί έμεις να δώσουμε πανελλήνιες εξετάσεις και να περάσουμε, γιατί να σπουδάσουμε 5 χρόνια το λιγότερο, γιατι να πήξουν το κεφάλι μας με ένα σωρό θεωρητικές γνώσεις την στιγμή που υπάρχει δίπλα μας η κερκόπορτα των ΤΕΙ. (Μην το λάβετε όπως ακούγεται παρομοίωση είναι!)

Τώρα αν όντως τα πράματα βελτιωθούν, οι βάσεις εισαγωγής μεγαλώσουν, τα μαθήματα γίνουν ποιοτικότερα κτλ κτλ δεν θα υπάρχει λόγος διαχωρισμού, ας προσαρτηθούν τα ΑΤΕι στα ΑΠΕΙ ή τα ΑΠΕΙ στα ΑΤΕΙ.

Και μην έχετε καμιά αμφιβολία οτι οι αλεξιπτωτιστές που έρχονται απο Αγγλοσαξωνικές ή ανατολικού μπλοκ χώρες θεωρούνται ισοτιμοι. Απο τον τεχνικό κόσμο εννοώ. Οι άνθρωποι είναι εκτός πραγματικότητας. (Οι περισσότεροι απο αυτών πάντα)

Συμφωνώ οτι η μεγάλη πληγή του χώρου είναι αυτοι με τα αγορασμένα πτυχία.

Και τέλος μια γενική παρατήρηση: Η παιδεία στην ελλάδα όσο πάει και υποβαθμίζεται. Εμείς οι νέοι μηχανικοί δεν πιάνουμε μια στο ελάχιστο τους παλιούς μηχανικούς που τα κάναν όλα στο χέρι. Βλέπεται χειριστής ενός προγράμματος μπορεί να γίνει και η θεία μου η Κούλα. Ας επανέλθουν τα οχτάωρα στο ΤΕΕ να κλάψουνε μανούλες..

Δημοσιεύτηκε

Σ' ορισμένους, που θέλουν να αποκαλούνται μάλιστα δημοκράτες, φαίνεται ότι δεν αρέσει να ακούγεται η αντίθετη άποψη και καταφεύγουν στην ειρωνεία.

Κρίμα. :cry:

 

Επί της ουσίας και των ερωτημάτων που έθεσα δεν μπήκε κανένας στον κόπο να απαντήσει.

 

Στις δικές σας θέσεις τις οποίες διάβασα με μεγάλη προσοχή θα απαντήσω όταν θα έχω χρόνο. Αναμείνατε.

Δημοσιεύτηκε

Αν και στα ερωτήματα 2,3 και 4 έχω ήδη απαντήσει σε προηγούμενες δημοσιεύσεις, ας επαναλάβω τις θέσεις μου για χάρη του συναδέλφου ώστε να μην αιωρούνται εντυπώσεις:

 

Δεν συμφωνώ στα εξής σημεία:

1) Τα ΚΑΤΕΕ, πρόγονος των ΤΕΙ τα οποία είναι ο πρόγονος των ΑΤΕΙ, όπως ονομάστηκαν πρόσφατα και ανωτατοποιήθηκαν, δημιουργήθηκαν για να καλύψουν το κενό μεταξύ του μηχανικού και του εργοδηγού.

Στα μικρά τεχνικά έργα που δεν υπάρχει εργοδηγός το ρόλο αυτό τον αναλαμβάνει ο τεχνολόγος μηχανικός.

 

Αληθές το ιστορικό μόνο που θα πρέπει να προσθέσουμε ότι σε κάθε αναβάθμιση εφαρμόζονταν και νέο πλαίσιο σπουδών καθώς και νέο πλαίσιο μαθημάτων. Επειδή έτυχε να υποστώ την ανωτατοποίηση έχασα ένα έτος σπουδών με την αφαίρεση πεπαλαιωμένων μαθημάτων και την πρόσθεση καινούργιων, όπως επί παραδείγματι της "Δυναμικής των κατασκευών".

 

2) Ο απόφοιτος των ΤΕΙ δεν είναι επιστήμονας, είναι τεχνολόγος. Η διαφορά είναι ότι ο επιστήμονας, των ΑΕΙ, παράγει νέα γνώση ενώ αντίθετα ο τεχνολόγος εφαρμόζει την υπάρχουσα γνώση.

 

Είναι καθολικώς αποδεκτό ότι η παραγωγή γνώσης επιτυγχάνεται μόνο μέσα στο πλαίσιο του διδακτορικού και της έρευνας γενικότερα. Με το ως άνω αξίωμα προκύπτει το παράδοξο του να θεωρείται η οποιαδήποτε εκπόνηση μελέτης πεδίο διδακτορικής έρευνας. Τελικώς το αυταπόδεικτο είναι, σύμφωνα με την παγκόσμια πραγματικότητα, ότι σε συνήθεις κατασκευές εφαρμόζεται η υπάρχουσα γνώση, όπως είναι καταγεγραμμένη στους διάφορους κανονισμούς. Επίσης θυμίζω ότι οι απόφοιτοι ΤΕΙ μόνο στην Ελλάδα δεν μπορούσαν να ασχοληθούν με την έρευνα σε μεταπτυχιακό επίπεδο μέχρι πριν κάποια χρόνια. Δηλαδή η υπόλοιπη Ευρώπη (και δεν αναφέρομαι σε κράτη του ανατολικού μπλοκ) έχει τόσο πιό χαμηλό επίπεδο από την Ελλάδα ώστε να δέχεται αποφοίτους ΤΕΙ για εκπόνηση master κλπ;

 

3) Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο (2) έρευνα για την παραγωγή καινούριας γνώσης κάνουν τα ΑΕΙ και όχι τα ΤΕΙ.

Αν εννοείς έρευνα για την εύρεση καινούριων εφαρμογών της υπάρχουσας γνώσης κάνουν τα ΤΕΙ.

 

Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει οι απόφοιτοι των ΑΤΕΙ να αποκλείονται από την έρευνα σε επίπεδο διδακτορικού.

 

4) Οι υπάρχοντες νόμοι για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ όσο αφορά τις στατικές μελέτες έχουν ένα περιορισμό όσο αφορά την κατηγορία σκυροδέματος (Β160 που είναι υποδεέστερη και του C12/15) και τη θεμελίωση (μόνο πέδιλα με συνδετήριες). Σύμφωνα μ' αυτά δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής στατικών μελετών καθότι ως ελάχιστη ποιότητα σκυροδέματος έχει οριστεί η C16/20, ανώτερη ακόμα και του Β225.

Εκείνο που θα ζητούσα στη θέση ενός αποφοίτου ΤΕΙ και στο οποίο βρίσκω απόλυτο δίκιο είναι η επικαιροποίηση του σχετικού νόμου. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα δοθεί δικαίωμα εκπόνησης στατικών μελετών έστω και διώροφου. Μπορεί και να μη δοθεί κανένα τέτοιο δικαίωμα και να περιοριστεί ο ρόλος των τεχνολόγων μηχανικών στην εφαρμογή των μελετών που εκπονούνται από μηχανικούς και στην επίβλεψη των κατασκευών. Αυτή φυσικά είναι η προσωπική μου άποψη και μια ριζοσπαστική λύση που ορίζει ξεκάθαρα τους ρόλους του καθενός.

 

Μπορεί να μην αρέσει αλλά από το ΠΔ318/94 έχει κριθεί αντισυνταγματική η παράγραφος β του άρθρου 1 και όχι το ΠΔ στο σύνολό του. Άρα ισχύουν τα επαγγελματικά δικαιώματα όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 2. Προφανώς οι νόμοι στους οποίους αναφέρεσαι είναι προγενέστεροι του ΠΔ318. Επίσης και για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους το Σύμβουλιο της Επικρατείας δεν δύναται να καταργήσει νόμο ή Προεδρικό Διάταγμα καθώς αυτό υπεισέρχεται στο πεδίο της Νομοθετικής Εξουσίας και όχι της Δικαστικής όπως είναι το ΣτΕ. Αυτό σημαίνει πως ένα ΠΔ μπορεί να καταργηθεί μόνο με ένα νέο ΠΔ ή έναν νέο νόμο. Επίσης η αναστολή εκτέλεσης ενός ΠΔ ή ενός νόμου έχει μια λογική διάρκεια χρόνου, ήτοι το πολύ, σε ιδιαίτερα "τραβηγμένες" περιπτώσεις, έναν (1) χρόνο. Από το 1994 όμως έχουν περάσει 14 χρόνια οπότε ουσιαστικά η αναστολή έχει ακυρωθεί. Σκεφθείτε ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο οποίος και φέρει την ευθύνη έκδοσης ενός ΠΔ, είναι ο ανώτατος πολίτης και άρχων αυτής της χώρας. Η αναστολή λοιπόν ενός διατάγματος από έναν υπουργό επ' αόριστον αποτελεί στην ουσία συνταγματικό πραξικόπημα, πολύ χειρότερο δε από αυτό της αντισυνταγματικότητας ενός άρθρου κάποιου νόμου. Άλλωστε η αρχική αναστολή ανέφερε διάρκεια έξι μηνών αλλά αυτό κανείς δεν το αναμοχλεύει πια...

Δημοσιεύτηκε

Συναδερφε CNA μουν ετοιμος να απαντησω κ εγω στις ερωτησεις του Χαρη αφου δεν ειχε καταλαβει αυτα που εγραψα, αλλα με καλυψες! Μπραβο σου.

Δυστυχως ο κλαδος των μηχανικων ειναι αρκετα κορεσμενος, εχουμε καταντησει ολοι μηχανικοι ΑΤΕΙ κ ΑΠΕΙ να δουλευουμε με 700€, αλλα δυστηχως ετσι ειναι τα πραγματα. Πρεπει να μειωθει η παραγωγη μηχανικων αλλα να δοθουν τα επ. δικαωματα που μας ανηκουν, το ξαναλεω για τελευταια φορα οτι δεν φταιμε εμεις που σπουδασαμε 4 χρονια και οχι 2 που θα επρεπε με βαση τα δικαωματα που εχουμε τωρα.

Και να σας ρωτησσω κατι ρε παιδια? πως γινεται εγω αυτη την στιγμη να υπογραφω 250KW ενω για 300 δεν εχω γνωσεις!!!! και πως γινεται ενας ηλεκτρολογος Μ/κος Η/Υ απο το Πολυτεχνειο να υπογραφει τα παντα ακομα και μηχανολογικα την στιγμη που δεν εχει ιδεα απο αυτα!!!!!

Ε δεν ειναι παραλογο? αλλα αυτα μονο στην χωρα μας γινονται

Δημοσιεύτηκε

Πάντως αν οι συνάδελφοι των ΑΠΕΙ εξακολουθούν να επιμένουν ότι αυτοί είναι ικανότεροι για πεδία έρευνας και μελέτης ενώ εμείς για πεδία εφαρμογής, τότε θα πρότεινα αυτοί να αναλάβουν κατ΄ αποκλειστικότητα τις μελέτες ενώ εμείς κατ' αποκλειστικότητα τις επιβλέψεις/κατασκευές. Σολωμόντια λύση μεν εφικτή όμως δε.

Δημοσιεύτηκε

Παιδια δυστυχως η σημερινη κατασταση που επικρατει μεταξυ αποφοιτων πολυτεχνειου και τει υποδηλωνει την πληρη ανοργανωσια και λογικη του "παρε κοσμε" που επικρατει στην Ελλαδα.

 

Η κατασταση ειναι μια που επικρατει: Οι αποφοιτοι ΤΕΙ ζητουν συνεχως επιπλεον δικαιωματα σε μια αγορα εργασιας που χρονο με τον χρονο γινεται πιο αγρια.Αρχικα ξεκινησαν ως σπουδαστες κατωτερων σχολων 2ετους εκπαιδευσης,σιγα σιγα φτασανε τα 3 χρονια + πρακτικη 1 εξαμηνου και κατοπιν παρανομως προσθεσανε και ενα επιπλεον εξαμηνο φτανοντας τα 4 χρονια σπουδων.Ο λογος προφανης: Να γυρισουν μια ωραια πρωια και να πουνε Τι ΑΕΙ τι ΤΕΙ ολοι ειμαστε ισοι.

 

Εγω ειμαι σιγουρος πως αν το ΤΕΕ παραχωρησει τα επιπλεον δικαιωματα που ζητανε οι αποφοιτοι ΤΕΙ,τοτε μετα απο λιγο καιρο θα γυρισουνε εκ νεου και θα ζητησουνε κατι καινουργιο μεχρι να ζητησουνε τα παντα ισοτιμα.Και μην τσιμπατε συναδελφοι οταν λενε "δεν ζηταμε ισοτιμηση,μονο αυτο που μας αξιζει".Το παγιο αιτημα των αποφοιτων ΤΕΙ ηταν ειναι και θα ειναι η εξισωση των πτυχιων.

 

Ειναι δυνατον να γινει κατι τετοιο??

Ειναι δυνατον μια πολυτεχνικη σχολη να παρχει το ιδιο επιπεδο σπουδων με ενα απο τα δεκαδες περιφερειακα ΤΕΙ,τα περισσοτερα των οποιων δεν εχουν ουτε καθηγητες,ουτε εργαστηρια,ουτε εργαστηριακο προσωπικο???

 

Για να μην μακρυγορω και κουρασω,να σας αναφερω πως στους Μηχανικους Παραγωγης και Διοικησης στο Πολυτεχνειο Κρητης,ειχαμε καθε χρονο αποφοιτους ΤΕΙ μηχανολογιας,κυριως Ηρακλειου,οι οποιοι ειχανε ερθει με κατατακτηριες.Σας πληροφορω πως μετα το πτυχιο ΤΕΙ που ειχανε,το επιπεδο γνωσεων τους που καλυπτε το δικο μας προγραμμα σπουδων δεν ξεπερνουσε το 30-40%.Κοινως εκει που ακομα και στα πρωτα ετη θα επρεπε να πετανε τα βρηκανε μπαστουνια...Ειναι δυνατον με την παραπανω κατασταση να μιλαμε με στοιχειωδη σοβαροτητα για εξισωση επαγγελματικων δικαιωματων????????????

Δημοσιεύτηκε

 

Η κατασταση ειναι μια που επικρατει: Οι αποφοιτοι ΤΕΙ ζητουν συνεχως επιπλεον δικαιωματα σε μια αγορα εργασιας που χρονο με τον χρονο γινεται πιο αγρια.Αρχικα ξεκινησαν ως σπουδαστες κατωτερων σχολων 2ετους εκπαιδευσης,σιγα σιγα φτασανε τα 3 χρονια + πρακτικη 1 εξαμηνου και κατοπιν παρανομως προσθεσανε και ενα επιπλεον εξαμηνο φτανοντας τα 4 χρονια σπουδων.Ο λογος προφανης: Να γυρισουν μια ωραια πρωια και να πουνε Τι ΑΕΙ τι ΤΕΙ ολοι ειμαστε ισοι.

 

 

Όχι συνάδελφε, πλανάσαι πλάνην οικτρά. Δεν ζητάμε συνεχώς και αδιακρίτως επιπλέον δικαιώματα. Ζητάμε τα δικαιώματα που προκύπτουν με βάση το γνωστικό αντικείμενο των σπουδών μας. Επιπλέον από που εξάγεις το συμπέρασμα ότι η πρόσθεση όγδοου εξαμήνου σπουδών είναι παράνομη; Εάν ακολουθήσω τη λογική σου είναι επίσης παράνομο να σας δοθεί στο μέλλον πτυχίο master, καθώς αυτό αφορά μεταπτυχιακές και όχι προπτυχιακές σπουδές. Επειδή ειλικρινά έχω κουραστεί από τη στείρα αντιπαράθεση σας καλώ όλους να διαβάσετε την αιτιολογική έκθεση για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων ΑΤΕΙ η οποία είναι αναρτημένη στην πρώτη σελίδα του ιστότοπου του ΤΕΕ.

 

Όσον αφορά τα εργαστήρια σαφώς και υπάρχουν κατά περίπτωση προβλήματα λόγω υποχρηματοδότησης αλλά παρ'όλα αυτά οι εργαστηριακές ώρες πραγματοποιούνται. Δεν υπάρχει περίπτωση να κριθεί κανείς άξιος πτυχίου αν δεν έχει παρακολουθήσει επί του πρακτέου τις εργαστηριακές ώρες που απαιτούνται.

Δημοσιεύτηκε

Πρωτα απολα φιλε μου δεν λεω εγω πως η προσθηκη ενος ακομα εξαμηνου ειναι παρανομη.Το ΣτΕ το λεει.

Ξυπνησανε μια ωραια πρωια οι προεδροι μερικων ΤΕΙ και αποφασισαν να προσθεσουν ενα ακομα εξαμηνο με το ετσι θελω χωρις να ρωτησουν ουτε το υπουργειο παιδειας.Συνηθως το ειπλεον εξαμηνο περιελαμβανε 4-5 αστεια μαθηματα που καμμια χρησιμοτητα δεν εχουν στο επαγγελμα .

Επισης πως εσυ εξηγεις το γεγονος πως πολλα τμηματα προσεθεσαν το επιπλεον εξαμηνο και αλλα οχι??

 

Τωρα οσον αφορα το μαστερ στα πτυχια του πολυτεχνειου,οπως το εχουμε ξανασυζητησει σε αλλα θεματα,ειναι μια ανοησια και μιση αφου δεν προκειται για το Master of Science που εχει επαγγελματικη αναγνωριση αλλα για το Master of Engineering που ειναι απλα μια σελιδα Α4 με καποια γραμματα πανω....

Οι Μηχανικοι ειμαστε αδιαπραγματευτα υπερ ενος εννιαιου πτυχιου 5ετους κυκλου σπουδων με πληρη ακαδημαικα και επαγγελματικα δικαιωματα.Τωρα πτυχια του τυπου 2+1,3+1,2+2 δεν αφορουν μια χωρα η οποια θελει σοβαρους μηχανικους με γνωσεις,και θελω να πιστευω πως ζουμε σε μια τετοια σοβαρη χωρα.

 

Τωρα οσον αφορα το αν εχετε τις γνωσεις για να διεκδικειτε τα δικαιωματα που ζητατε νομιζω σου απαντησα παραπανω.

 

Τελος,οσον αφορα την υποχρηματοδοτηση,μαλλον το τωρινο καθεστως σας ευνοει στα ΤΕΙ υπερβολικα,αφου οταν συνδεθει η χρηματοδοτηση με την αξιολογηση-παραγωγη εργου-παραγωγη ερευνας ,τοτε να δεις που θα πανε τα εσοδα που λαμβανουν τα ΤΕΙ απο τον κρατικο προυπολογισμο....

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.