cna Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2008 Καταρχάς η πρόσθεση του επιπλέον εξαμήνου προβλέπεται με τον νόμο 2916/2001, τον οποίον έχει ψηφίσει η ελληνική βουλή και τον οποίον ουδέποτε προσέβαλε το Σ.τ.Ε.. Υπενθυμίζω ότι με την αναθεώρηση του άρθρου 16 προβλέπεται ανώτατη τριτοβάθμια εκπαίδευση δύο κατευθύνσεων. Επιπλέον ο χαρακτηρισμός της Δυναμικής των Κατασκευών και άλλων παρόμοιων μαθημάτων, τα οποία προστέθηκαν ως βασικά και προαπαιτούμενα για την απόκτηση του πτυχίου, μόνο ως προσβλητικος για το επάγγελμα και την επιστήμη μπορεί να χαρακτηριστεί. Όσον αφορά για τις βαθμίδες πτυχίων τις οποίες αποδέχεται η Ε.Ε. και την σοβαρότητα του κράτους μας με αφήνεις πραγματικά άφωνο. Με τη δική σου λογική δεν θα έπρεπε να λαμβάνουμε καν υπόψιν τους ευρωκώδικες, δεδομένου ότι έχουν συνταχθεί από επιστήμονες οι οποίοι αποφοίτησαν από σχολές που διέπονται από αυτές τις βαθμίδες σπουδών. Τέλος για την παραγωγή έρευνας σαφώς και μιλάς εκ του ασφαλούς δεδομένου ότι μέχρι πρότεινος δεν υπήρχε νόμος που να προβλέπει την παραγωγή έρευνας στα ΑΤΕΙ. Σκέψου ότι με το πτυχίο ΑΤΕΙ που διαθέτω μπορούσα κάλλιστα να συμμετάσχω σε προγράμματα έρευνας στη Γερμανία (μήπως αυτή δεν είναι σοβαρή χώρα; ) αλλά όχι στην Ελλάδα. Ξέρεις όμως και κάτι άλλο που συμβαίνει; Όπως οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί του Εσωτερικού αναφέρονται απαξιωτικά για τους αποφοίτους ΑΤΕΙ έτσι και οι Μηχανικοί που προέρχονται από σχολές της Δυτικής Ευρώπης μιλούν απαξιωτικά για τους Έλληνες Μηχανικούς. Ποιοί απ' όλους έχουν δίκιο άραγε;
pariah7 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2008 Αγαπητε Theodoris1982 εισαι ενας κλασσικος Ελληναρας που μονο αυτος εχει δικιο. Δεν ειμαστε για Ε.Ε. εμεις...καλυτερα να βγουμε γιατι πληρωνουμε και προστιμα για κατι τετοιες βλακειες του ΤΕΕ που δυστυχως τις πιστευουν κι αλλοι νεοι σαν εσενα. Κριμα! Εγω προτεινω να κανουμε τα ΑΤΕΙ κατωτερες τεχνικες σχολες (με δικαωμα να βγαινουμε Υδραυλικοι και Εγκαταστατες αλλα και σοβατζιδες) και να αναβαθμισουμε τα Πολυτεχνεια σε σχολες 6ετεις απο τις οποιες θα αποφοιτουν με PhD. Και ασε ολους τους αλλους απο την ΕΕ να λενε οτι θελουν ...τι ξερουν αλλωστε απο παιδεια αυτοι? Δεν ξαναασχολουμαι με το θεμα βαρεθηκα...
cna Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2008 Συνάδελφε pariah7 ας αποφεύγουμε τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει άποψη και να την εκφέρει. Τώρα αν αυτή η άποψη είναι λανθασμένη δεν θα πρέπει να μέμφεται ο φέρων την άποψη με τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς.
aTomGR Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2008 Για να προσγειώσω λίγο την παρέα το πρόβλημα στο μέλλον δεν είναι η εξίσωση των πτυχίων διπλωμάτων ή όπως θέλετε πέστε τα και των επαγγελματικών δικαιωμάτων, αλλά η κατάργηση τους σύμφωνα με τη λογική της ένωσης. Και πείτε μου εσείς μετά πως θα μαζευτούνε τα αμάζευτα. Όποιος έχει παρακολουθήσει ή έχει συμμετάσχει στις εξετάσεις του ΤΕΕ γνωρίζει το επίπεδο γνώσεων ανθρώπων με πτυχία της ένωσης που έρχονται για άδεια. Είναι να τραβάς τα μαλλιά σου κατά 70 80% Το μεγάλο θέμα που έχει συζητηθεί πολλές φορές στο ΤΕΕ είναι το δικαίωμα της υπογραφής να έρχεται με τα χρόνια και την εμπειρία και να υπάρχει διαφοροποίηση ανάμεσα στο μελετητή και τον κατασκευαστή μηχανικό, στα ιδιωτικά έργα δηλαδή γιατί στα δημόσια ψιλοισχύει. Αυτό πήγαν να το περάσουν με το νόμο για τα ΜΗΚΙΕ αλλά το στράβωσαν πολύ. Βέβαια οι νεαρότεροι θα δυσανασχετίσουν με κάτι τέτοιο μιας που βγαίνοντας δεν θα βγάζουν εκατομύρια αλλά θα πρέπει να περάσουν χρόνια για να υπογράψουν 6 όροφο σαν μελετητές. Από την άλλη μεριά μπορεί να μπει και μια ρήτρα στα χρόνια και σε κάποια να μπορούν και οι απόφοιτοι ΤΕΙ να μπουν στη διαδικασία. Το λέω αυτό το τελευταίο γιατί έχω δει ανθρώπους από κάτι παλιές σχολές εργοδηγών που οι γνώσεις τους στην κατασκευή έβγαζαν μάτι καθώς και κάτι σχεδιαστές μεταλλικών που ξέρανε πράγματα που εγώ έφαγα χρόνια να τα καταλάβω. Από την άλλη μεριά ξέρω και απόφοιτους ΑΕΙ που δεν ξέρουν να διαβάσουν σχέδιο αλλά ξέρουν πάρα πολύ καλά να κάνουν αντιστροφή μητρώου. Όλοι στην κατασκευή έχουμε τη θέση μας αρκεί να καταλαβαίνουμε πραγματικά τις δυνατότητές μας και τις γνώσεις μας γιατί προς το παρόν το θέμα είναι ότι ο καβγάς είναι μόνο και μόνο για την υπογραφή. Και να το πω και αλλιώς γιατί ένας μηχανικός 25ετίας να έχει το ίδιο δικαίωμα υπογραφής με κάποιον που μόλις τελείωσε? Εκτός και αν πιστεύετε ότι μόλις τελειώσει κάποιος το πολυτεχνείο έχει τις γνώσεις να υπογράψει τον πύργο των Αθηνών, άλλο βέβαια αν η υπογραφή του αξίζει αρκετά στον κάθε τυχάρπαστο εργολάβο που την νοικιάζει. Αυτά
TheoTDM900 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2008 Συνάδελφε pariah7 ας αποφεύγουμε τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει άποψη και να την εκφέρει. Τώρα αν αυτή η άποψη είναι λανθασμένη δεν θα πρέπει να μέμφεται ο φέρων την άποψη με τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς. +1000 σε αυτό. Εγώ λέω ότι έχετε δίκιο οι συνάδελφοι των ΤΕΙ. Αλλά πείτε μου τι θα κάνατε στη θέση μου ? Αν απαντήσεις, ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΞΙΣΩΣΗ, είσαι απλά ειλικρινής, ωμά και σύγχρονα. ΚΑΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΑ !! Ελεύθερη αγορά είναι και εκ τούτου ομάδες προσπαθούν να προστατέψουν τη θέση τους μέσα στην ήδη φθίνουσα αγορά. Αν πάλι νιώθεις τόσο αλτρουιστής - κοινωνικά εσωστρεφής - αχθοφόρος της ευρωπαικής προσταγής και απαντήσεις ΝΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΞΙΣΩΣΗ, τότε γιατί δεν φέρεσαι δημοκρατικά και απέναντι σε μένα ? Που ρε παιδιά όπως και να το κάνουμε μόχθησα περισσότερο και ξόδεψα περισσότερα κα εφοδιάστηκα και καλύτερα, χωρίς να λέω ότι όλοι οι διπλ. ειναι καλύτεροι από τους πτυχ. Σε δουλειά είχα έναν του ΤΕΙ που παρότι νέος εγώ τον θαύμασα. τεσπα. πείτε μου τι θα κάνατε ? Δεν θα αντιδρούσατε ? Και τι ανταμοιβή παραπάνω πρέπει να πάρω εγώ ? Το κράτος δεν πρέπει να με ανταμοίψει ? Με MSc kai MSENg KAi Mες ξιστ.....τα.... ?? Αγορά είναι δώσε μου όπλα. Απλά οικονομικά και μαθηματικά παιδιά. Είχα ξαναρωτησει αλλά απάντηση δεν είχα πάρει.
thodoris1982 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2008 Νομιζω πως οτι ειχα να πω για το ζουμι του θεματος το ειπα. Μονο μια διευκρινηση να κανω γιατι καποιοι εδω μεσα θελουν να δημιουργουν εντυπωσεις οσον αφορα το θεμα μεταξυ Ελλαδας και ΕΕ. Η εισοδος της Ελλαδας στην ΕΕ περαν τα αναμφισβητητα καλα που εφερε,οπως τα κοινοτικα κονδυλια τα οποια βεβαια το 2013 σταματανε (να δουμε μετα πως θα ζησουμε εμεις των κατασκευων...),εφερε και καποια εξαιρετικα αρνητικα.Ενα απο αυτα ειναι η πολιτικη στην παιδεια. Δυστυχως στην συνοδο της Μπολωνιας επικρατησε η πληρης ισοπεδωση της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης την οποια προωθησαν κυριως η Μ.Βρεττανια και τα Σκανδιναβικα κρατη. Το πλεον καταπτυστο αυτης της συνοδου ηταν η αποφαση πως "Ολες οι σπουδες 3 ετους δειαρκειας και συνεχους χαρακτηρα χαρακτηριζονται ως πανεπιστημιακες". Πολλα κρατη μεταξυ των οποιων η Ελλαδα,η Ολλανδια,η Ισπανια,η Γερμανια αντεδρασαν εντονα αφου θεωρησαν αδιανοητες σπουδες 3 ετους δειαρκειας σε επιστημες Μηχανικων,Γεωπονων και Φυσικομαθηματικων. Δυστυχως ομως ο νομος αυτος περασε,ασχετως αν τα παραπανω κρατη ΔΕΝ τον εφαρμοζουν και επιμενουν σε 4ετης η 5ετης σπουδες. Οι φιλοι μας των ΤΕΙ πατανε εκει πανω και κανοντας και αλλες "κομπινες"του τυπου κανω και ενα χρονο στην Ουαλια,γραφομαι στο εκει ΤΕΕ και μετα ερχομαι στην Ελλαδα ωραιος και ανετος και ζηταω ἱσοτητα". Ποιαν ισοτητα ομως???Την νομικη η την ουσιαστικη??????? Κλεινοντας θα ηθελα να μου πειτε φιλοι των ΤΕΙ πως ειναι δυνατον να θελουμε να αντιγραψουμε το παραδειγμα της Μ.Βρεττανιας οπου τελιωνει καποιος μηχανολογος μηχανικος ενεργειας και δεν εχει ιδεα πως γινεται μια χυτευση π.χ.η πως στηνουμε ενα δικτυο παραγωγης... Το αντικειμενο μας επειδη συνδυαζει παραγωγη εργου,μελετη αλλα και επιπτωσεις στην οικονομια,στον ανθρωπο και στο περιβαλλον ΑΠΑΙΤΕΙ αδιαιρετες 5ετεις σπουδες.
pagr Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2008 Επισης πως εσυ εξηγεις το γεγονος πως πολλα τμηματα προσεθεσαν το επιπλεον εξαμηνο και αλλα οχι?? Δεν θέλω να πολυσυμμετέχω σε μια τέτοια συζήτηση αλλά δεν μπορώ να ακούω και ανακρίβειες! Σε προκαλώ να βρεις ένα τμήμα Τ.Ε.Ι κάτω των 8 εξαμήνων.
pallkod Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2008 Που ρε παιδιά όπως και να το κάνουμε μόχθησα περισσότερο και ξόδεψα περισσότερα κα εφοδιάστηκα και καλύτερα, χωρίς να λέω ότι όλοι οι διπλ. ειναι καλύτεροι από τους πτυχ. Σε δουλειά είχα έναν του ΤΕΙ που παρότι νέος εγώ τον θαύμασα. . Αυτό που έγραψε ο Τheo TDM900 είναι για μένα όλο το θέμα σε 4 γραμμές . Προφανώς και κάποιος που μπήκε στο πολυτεχνείο , σπούδασε 5 χρόνια και μόχθησε και έμαθε παραπάνω απο εμένα που αποφοίτησα απο ΤΕΙ δομικών έργων . Το καταλαβαίνω και το δέχομαι 100% . Δεν γίνεται και δεν ζητάω να εξισωθώ σε καμία περίπτωση με τα δικαιώματα διπλωματούχου μηχανικού . Το ΠΔ.318/94 για μένα ήταν υπερβολικό και το μόνο που κατάφερε ήταν να μεγαλώσει την κόντρα και την καχυποψία ανάμεσα στους 2 κλάδους . Αλλά ρε παιδιά τα επαγγελματικά μου δικαιώματα δεν γίνεται να καθορίζονται απο ενα Β.Δ του 30 το οποίο με το Β.Δ 769/72 έχουν ως εξής : Αρχ/κα Μελέτη μέχρι 3όροφο Στατικά Μελέτη 2 το πολύ ορόφους Μέχρι εδω πες οτι υπάρχει κάποια βάση (υπερβολική ) . Το ζήτημα και η πραγματική αδικία για μένα είναι οτι ακριβώς τα ίδια ισχύουν και για την επίβλεψη . Μα για να μου εμπιστευτεί εμένα κάποιος μηχανικός να υλοποιηθεί η μελέτη του στην πράξη σημαίνει οτι κατα κάποι τρόπο τον έχω κερδίσει . Τον έχω κερδίσει με τις γνώσεις μου την επιμελειά μου την μεθοδικότητα μου . Και κατι άλλο προς τους τεχνολόγους . Βγείτε με το καλό απο την σχολή και ασχοληθείτε σοβαρά με το αντικείμενο . Θέλει πολύ προσωπικό διάβασμα , παρακολούθηση ημερίδων ή σεμιναρίων και βέβαια το πιο σημαντικό απο όλα . Να βρείτε έναν μηχανικό που θα ασχοληθεί σοβαρά μαζί σας , θα σας μάθει , θα σας βοηθήσει και το πιο καίριο θα σας εκτιμήσει . Και υπάρχουν τέτοιοι θέλω να πιστεύω αρκετοί . Τα λεφτά θα αργήσουν να έρθουν αλλά θα έρθουν .
petrovich Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2008 Που ρε παιδιά όπως και να το κάνουμε μόχθησα περισσότερο και ξόδεψα περισσότερα κα εφοδιάστηκα και καλύτερα, χωρίς να λέω ότι όλοι οι διπλ. ειναι καλύτεροι από τους πτυχ.Σε δουλειά είχα έναν του ΤΕΙ που παρότι νέος εγώ τον θαύμασα. . Αυτό που έγραψε ο Τheo TDM900 είναι για μένα όλο το θέμα σε 4 γραμμές . Προφανώς και κάποιος που μπήκε στο πολυτεχνείο , σπούδασε 5 χρόνια και μόχθησε και έμαθε παραπάνω απο εμένα που αποφοίτησα απο ΤΕΙ δομικών έργων . Το καταλαβαίνω και το δέχομαι 100% . Δεν γίνεται και δεν ζητάω να εξισωθώ σε καμία περίπτωση με τα δικαιώματα διπλωματούχου μηχανικού . Το ΠΔ.318/94 για μένα ήταν υπερβολικό και το μόνο που κατάφερε ήταν να μεγαλώσει την κόντρα και την καχυποψία ανάμεσα στους 2 κλάδους . Αλλά ρε παιδιά τα επαγγελματικά μου δικαιώματα δεν γίνεται να καθορίζονται απο ενα Β.Δ του 30 το οποίο με το Β.Δ 769/72 έχουν ως εξής : Αρχ/κα Μελέτη μέχρι 3όροφο Στατικά Μελέτη 2 το πολύ ορόφους Μέχρι εδω πες οτι υπάρχει κάποια βάση (υπερβολική ) . Το ζήτημα και η πραγματική αδικία για μένα είναι οτι ακριβώς τα ίδια ισχύουν και για την επίβλεψη . Μα για να μου εμπιστευτεί εμένα κάποιος μηχανικός να υλοποιηθεί η μελέτη του στην πράξη σημαίνει οτι κατα κάποι τρόπο τον έχω κερδίσει . Τον έχω κερδίσει με τις γνώσεις μου την επιμελειά μου την μεθοδικότητα μου . Και κατι άλλο προς τους τεχνολόγους . Βγείτε με το καλό απο την σχολή και ασχοληθείτε σοβαρά με το αντικείμενο . Θέλει πολύ προσωπικό διάβασμα , παρακολούθηση ημερίδων ή σεμιναρίων και βέβαια το πιο σημαντικό απο όλα . Να βρείτε έναν μηχανικό που θα ασχοληθεί σοβαρά μαζί σας , θα σας μάθει , θα σας βοηθήσει και το πιο καίριο θα σας εκτιμήσει . Και υπάρχουν τέτοιοι θέλω να πιστεύω αρκετοί . Τα λεφτά θα αργήσουν να έρθουν αλλά θα έρθουν . Μεγάλη η διαμάχη που γίνεται ρε παιδιά.Εγώ είμαι φοιτητής Μηχανολογίας της ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) και πιστεύω πως πρέπει να έχουμε (τουλάχιστον εμείς αν όχι και τα ΤΕΙ) ίσα πτυχία με τα Πολυτεχνεία. Το επίπεδο της εκπαίδευσης (αν και λίγο πεσμένο εν συγκρίσει με τα πρώτα χρόνια της ΣΕΛΕΤΕ) είναι πολύ καλό. Να φανταστείτε πως όταν άρχισε τη λειτουργίας της (χρηματοδοτούμενη από τον ΟΗΕ ως πρότυπη σχολή) είχε αμερικάνους καθηγητές, γύρω στα 117 μαθήματα (πιο πολλά από κάθε άλλο Ελληνικό Πολυτεχνείο),απαιτούσε μεγαλύτερη βαθμολογία για να εισαχθεί κάποιος ακόμα και από Πολυτεχνείο και σαφώς πολύ δύσκολη. Μέχρι τώρα έχει από τα καλύτερα εργαστήρια στη Διασφάλιση Ποιότητας των βαλκανίων-και όχι μόνο.Γνωστή κάποτε και ως μικρό Πολυτεχνείο!!Οι απόφοιτοι της γίνονταν ανάρπαστοι στην αγορά και γενικώς υπάρχουν μόνο καλά λόγια για απόφοιτους της ΣΕΛΕΤΕ.Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάποια κίνηση προκειμένου τα δικαιώματα των αποφοίτων της να αναβαθμιστούν και να είναι ισότιμα με αυτά των ΑΕΙ χωρίς περιορισμούς;
n1kos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2008 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 17 , 2008 Αγαπητοί συναδέλφοι, χαίρομαι που συμμετέχω στην συζήτηση σας και θα ήθελα να αιτιολογήσω την απόψη μου. Η σημερινή τουλάχιστον Ευρωπαϊκή κοινωνία έχοντας μια μακραίωνη και συνεχή ιστορία έχει υιοθετήσει και προωθεί την ιδέα της ισονομίας και της ισοτιμίας μεταξύ των πολιτων της (θεσμούς τους οποίους οι αρχαίοι Έλληνες διδάξανε πρώτοι). Η επιστήμη και η τεχνολογία συνεχώς αναπτύσονται απαιτώντας αποδεδειγμένες ικανότητες από αυτούς που θέλουν να τις ασκήσουν. Παράλληλα ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα και μεγαλύτερος και όταν κάποιος βγαίνει στην αγορά εργασίας δεν μπορεί να επιβιώσει μόνο με ένα τίτλο μηχανικού Πανεπιστημίου, ΤΕΙ, Κολεγίου. Δηλαδή η Ε.Ε. και πολύ καλά κάνει θέλει να δώσει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους πολίτες της να ασκήσουν το βασικό δικαίωμα πρόσβασης στην εργασία. Όλοι αυτοί που θα τους δωθούν ίσα βασικά επαγγελματικά δικαιώματα στον πρώτο κύκλο σπουδών θα έχουν την ευκαιρία να ΔΙΑΚΡΙΘΟΥΝ ή να ΑΠΟΤΥΧΟΥΝ στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Δέχομαι το ότι κάποιος μπορεί να κόπιασε περισσότερο σε ένα 5-ετές πρόγραμμα σπουδών από κάποιον 3-ετή ή 4-ετή φοιτητή ώστε να αποκτήσει το τίτλο σπουδών του, όμως αυτοί οι αληθινοί κόποι και οι γνώσεις που αποκτήθηκαν, λογικά θα είναι μια σειρά από ισχυρά εφόδια προς την επαγγελματική πρόοδο και καταξίωση του στην σημερινή αγορά. Εγώ θα θεωρούσα ότι αυτός ο άνθρωπος δεν θα χρειαζόταν να φοβηθεί κάποιον 3ετή ή 4ετή πτυχιούχο με λιγότερα προσόντα! Πιστέυω ότι στην σύγχρονη Ελλάδα πρέπει να τεθούν σε εφαρμογή άμεσα όλες οι πρόνοιες της συνθήκης της Μπολώνια και της οδηγίας 2005/36/ΕΚ ώστε να έχουν όλοι οι πτυχιούχοι του πρώτου κύκλου σπουδών τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα και υποχρεώσεις, δημιουργώντας μια πιο δίκαιη και αξιοκρατική αγορά στην οποία θα φαίνεται έμπρακτα το επίπεδο μόρφωσης που έλαβε ο καθένας στο Ίδρυμα Α.Ε. που φοίτησε καθώς και την επάρκεια των προσωπικών προσόντων που διαθέτει. Η ΑΓΟΡΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΙΚΑΝΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΤΙΒΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ. Ένας Πτυχιούχος Μηχανικός Τεχνολογικής Εκπαίδευσης.
Recommended Posts