Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προσχέδιο Π.Δ. για τα επαγγελματικά δικαιώματα Αποφοίτων ΤΕΙ


Recommended Posts

α) Τίτλος μαθήματος: ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ.

η) Σκοπός και στόχος του μαθήματος:

 

Κατανόηση της φύσης των δυναμικών - σεισμικών φορτίων και των εννοιών της εσωτερικής και γεωμετρικής απόσβεσης. Επίλυση δυναμικών προβλημάτων αναλυτικά ή προσεγγιστικά μέσω της φασματικής ανάλυσης.

 

θ) Περιγραφή του μαθήματος:

 

Δυναμικά φορτία έργων μηχανικού. Απόκριση μονοβάθμιου ταλαντωτή σε αρμονική και τυχαία φόρτιση. Σεισμική φόρτιση - φάσματα απόκρισης. Πολυβάθμιοι ταλαντωτές - ιδιοπερίοδοι - ιδιομορφές. Μη γραμμικοί μηχανισμοί απόσβεσης. Αριθμητικές μέθοδοι δυναμικής ανάλυσης.

 

Πηγή: ΑΤΕΙ Σερρών, Τμήμα Πολιτικών Δομικών Έργων

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν TheoTDM συμφωνώ με τις ανησυχίες σου αλλά σου είχα απαντήσει με προηγούμενη δημοσίευσή μου.

 

 

Η τυφλός είμαι ή νομίζεις ότι μου απάντησες.

 

Το ερώτημα ήταν σαφές :

 

Στην θέση μου και έτσι όπως διαμορφώνει τις συνθήκες και τα όπλα ελεύθερη αγορά τι θα έκανες ?

 

Θα έλεγες ΝΑΙ στην ισοτίμηση ? (γιατί στο πέρασμα του χρόνου αυτό θα γίνει)

Θα έλεγες ΟΧΙ ?

 

Μόλις προσκάλεσα και τον αδελφό μου που τελειώσατε το ίδιο ΤΕΙ Σερρών να σου πει τη γνώμη του αφού πλέον τέλειωσε και το ΕΜΠ δομοστατικόςκαι μάλλον είναι ο πλέον αρμόδιος καθώς έχει άποψη και για τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που θα ήμουν βέβαιος για τις ικανότητές μου και για τον αντίκτυπο που έχει στην αγορά η κατοχή ενός πτυχίου όπως αυτό του ΕΜΠ θα έλεγα ΝΑΙ. Αλλά όλη αυτή η στάση του ΤΕΕ μόνο βεβαιότητα δεν καταδεικνύει...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλησπεριζω ολα τα μελη του φορουμ.Το http://www.michanikos.gr το παρακολουθω καιρο και ειναι ενας παρα πολυ καλος δικτυακος τόπος συνευρεσης ιδεων και αποψεων και μπραβο σε ολους τους συντελεστες του.

Επισης παρακολουθω καιρο την συζητηση που γινεται για τα ΤΕΙ και τα ΑΕΙ και τον διαχωρισμο των επαγγελματικων τους δικαιωματων.Ετσι αδραξα την ευκαιρια να γραψω και εγω χωρις να θελω να κρινω ή να υποβαθμισω κανεναν,και ουτε θελω να μπω σε αντιπαραθεση και αντιδικια με κανεναν,απλα θελω να εκφερω την γνωμη μου και να απαντησω σε καποια post οχι ως ειδικος ή ως παντογνωστης απλα σαν ενας μηχανικος που τελειωσα και το ΤΕΙ Σερρων(τμημα δομικων εργων) και το πολυτεχνειο(Ε.Μ.Π.) σχολης πολιτικων μηχανικων και ειδικοτητας δομοστατικος.Ετσι απαντωντας στο φιλο cna(που ισως και να γνωριζομαστε) να του πω οτι και εγω επεσα ακριβως πανω στο διαστημα αλλαγης της ανωτατοποιησης των ΤΕΙ και μαλιστα με επιλογη δικια μου εκατσα ενα εξαμηνο παραπανω για να παρακολουθησω τα καινουρια μαθηματα που θα προσθετανε.Και επειδη πολυς λογος εχει γινει για το μαθημα δυναμικη των κατασκευων να σου θυμισω πως οι σημειωσεις του μαθηματος ητανε στην αγγλικη γλωσσα και το περιεχομενο του πολυ περιορισμενο.Επισης να αναφερθω και στα παιδια απο τα ΤΕΛ (που μπαινανε ανευ εξετασεων με εκεινο το ποσοστο του 10% απο τα τεχνικα λυκεια)και να σου πω οτι πολλα παιδια τελειωνανε αμεσως και σιγουρα καποια αλλα παιδια δυσκολευοντουσαν στα μαθηματικα,φυσικη κτλ που και αυτο ομως δεν λεει κατι καθως ειναι στο χερι του καθε ανθρωπου το τι γνωσεις θελει και πως θα τις παρει.Επισης να σου θυμισω οτι την χρονια μου ειχαμε 2 απονομες πτυχιων και ο μεσος ορος της σχολης μας δεν ξεπερνουσε τα 9 εξαμηνα(οταν η σχολη ειχε ακομη 7 εξαμηνα).Επισης θελω να πω πως μπορειτε και μιλατε στο φορουμ για επαγγελματικα δικαιωματα ΤΕΙ(ΣΤΕΦ)οταν αυτα δεν εχουνε καν οριστει και προσδιοριστει και βεβαια ουτε ισχυει ο περιορισμος στατικων μελετων καθως αυτος εξαρταται απο την εκαστοτε πολεοδομια.Μαλιστα για να γινω πιο συγκεκριμενος ειχα φιλο που τελειωσαμε μαζι το ΤΕΙ και υπεγραψε ο ιδιος στην περιοχη της Δραμας για 4 οροφους.Ακομη θελω να πω οτι δεν σου απαγορευει κανεις και κανενας νομος να μπεις σε διδακτορικο (εχοντας τελειωσει το πολυτεχενειο)χωρις να εχεις master και βεβαια να μην το ζηταει η προκηρυξη(οταν υπαρχει).Και τελος θελοντας να καταθεσω την γνωμη μου(εχοντας περασει και απο τα 2 σταδια) να πω πως μπορει να γινει εξισωση δικαιωματων οταν στο μεν ΤΕΙ εχεις 40 μαθηματα(σε 4 χρονια) και στο πολυτεχνειο 67(σε 5 χρονια).Πως μπορει να γινει εξισωση δικαιωματων οταν ολη η υλη των 2 στατικων και των 2 μπετων του ΤΕΙ καλυπτεται μονο απο τα 2 απο τα 6 μαθηματα στατικων του πολυτεχνειου(για δομοστατικους) , 2 απο τα 3 για τις υπολοιπες ειδικοτητες και των μπετων απο το ενα και μονο του πολυτεχνειου.Ποτε ειχαμε δει το μπετον σε εργαστηριο πως αντιδρα σε θλιψη,καμψη κτλ και μην μου πειτε για τα δοκιμια που φτιαχναμε στα ΤΕΙ.Ποιος ειχε διδαχθει στο ΤΕΙ το προεντεταμενο σκυροδεμα και τις ιδιοτητες του?Τελος παντων οι διαφορες ειναι τεραστιες και χαωτικες και σε επιπεδο μελετης και κατασκευης μεταξυ των ΑΤΕΙ και των ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΩΝ και αλλους ειδους λυση πρεπει να δοθει η οποια να ικανοποιει και τους δυο χωρις να διαιωνιζεται το προβλημα.Και τελος οι διπλωματουχοι μηχανικοι εχουνε το ΤΕΕ που μεσω των αγωνων του και των προσπαθειων εχει φτασει εκει που εχει φτασει,οι πτυχιουχοι μηχανικοι τι εχουνε?Και ομως εχουνε την ΕΕΤΕΜ που αριθμει ενα τεραστιο αριθμο μελων ,που το προεδρειο της το μονο που κανει ειναι να εκδιδει ενα περιοδικο οταν το θυμαται και να βαζει τους εισπρακτορες να σε παιρνουνε τηλεφωνα για τις εισφορες.Αυτα ειχα να πω και ελπιζω να μην κουρασα γιατι το ξερω οτι εγραψα πολλα και ευχομαι

πραγματικα να λυθει αυτο το χρονιο προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη εγω λοιπον ειμαι Ηλγος Μηχανικος απο το ΑΤΕΙ Πειραια και σ αυτον τον τομεα μπορω να απαντησω, ας μου πει ενας ηλ/γος μχκος του Πολυτ. τι παραπανω εχει διδακτει απο μενα? και εχει δυνατοτητα υπογραφης απεριοριστη σε ηλ/γικα και ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ!!!!!!!!!! ελεος πια, αφου δεν εχουν ιδεα απο μηχανολογικα γιατι εχουν υπογραφη??????ε?? ασ μου απαντησετε. Γιατι ο Ηλεκτ του Πολυτεχνιου υπογραφει οσα KW γουσταρει ενω εγω μεχρι 250KW? Προκαλω οποιον ηλ. του Πολυτ. εχει κανει περισσοτερα ή ποιοτικοτερα μαθηματα απο μενα να βγει να το πει. Το μονο που οφειλω να ομολογησω ειναι οτι εχουν σαφως καλυτερες γνωσεις απο μας στουσ Η/Υ.

Α επισης για τον φιλο Kostas6 : εχω κι εγω ενα κολλητο που τελειωσε το ΑΤΕΙ Πειραια Ηλ/γος και τωρα τελειωνει το ΕΜΠ Ηλ/γος, απλα μου ειπε οτι το τελειωσε και το ΕΠΜ πιο ευκολα και απο το ΑΤΕΙ!, μου ομολογησε οτι εχετε ορισμενα εργαστηρια αρκετα πιο συνγχρονα και οτι εμαθε 5 πραγματα απο Η/Υ, αυτα ΤΕΛΟΣ.

Δικαιολογησε μου εμενα τωρα τα παραπανω επαγγ. δικαωματα σας. Ετσι γιατι βαρεθηκα πια μ αυτη την ιστορια.

Και δεν θελω να αναφερω παραδειγματα Ηλ. του Πολυτ. που πανε οικοδομη και ρωτανε τον υδραυλικο και τον Ηλεκτρολογο γιατι απλα ειναι ασχετοι.

Σορρυ παιδεια αλλα ετσι ειναι τα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που θα ήμουν βέβαιος για τις ικανότητές μου και για τον αντίκτυπο που έχει στην αγορά η κατοχή ενός πτυχίου όπως αυτό του ΕΜΠ θα έλεγα ΝΑΙ. Αλλά όλη αυτή η στάση του ΤΕΕ μόνο βεβαιότητα δεν καταδεικνύει...

 

Βρε φίλε μου cna και εγώ έχω φίλους μπετατζήδες και παραδείγματα που είναι αστέρια και με ικανότητες, αλλά δεν κρίνουμε τις ικανότητες εδώ αλλά το γνωστικό αντικείμενο και τον μόχθο του καθενός.

 

Μου απάντησες πολύ διπλωματικά και μεταβίβασες τις ευθύνες στο ΤΕΕ ?

 

Και εγώ σαν τεχνοκράτης και μέλος της ελεύθερης αγοράς σου λέω ότι δεν είναι θέμα ικανοτήτων και γνώσεων (που μάλλον εννοούσες) αλλά ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΠΛΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

 

Δλδ τι ?

 

Όλοι ίσα και όμοια ?

 

Όλοι στο ίδιο καζάνι ?

 

 

Και εγώ γιατί πάλεψα να μπώ πολυτεχνείο .....γιατί πάλευα στο ΑΠΘ ?

 

Γιατί πλήρωνα ΤΣΜΕΔΕ εως τώρα ?

 

Νομιζεις οτι αν το ξέρουν αύριο μεθαύριο οι νέοι εν δυνάμει φοιτητές θα διαλέξουν τη δύσκολη οδό του πολυτεχνείου ή θα ψαχτούν για ευκολίες ?

 

Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ

 

 

Βρείτε το δρόμο σας συνάδελφοι χωρίς να ζητάτε τρέλες !!

 

Αυτά που σας αξίζουν βάσει μόχθου για την εισαγωγή - βάσει οδηγού σπουδών - βάσει ποιότητας διδασκόμενων μαθημάτων - βάσει μελών ΔΕΠ κλπ κλπ κλπ

 

Είναι δυνατόν δλδ?

Εγώ σου μιλάω ειλικρινά ΘΑ ΤΟ ΦΑΩ ΣΑΝ ΠΙΤΟΓΥΡΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ αν υποψιαστώ ότι θα εξισωθώ με κάποιον που μπήκε από το παράθυρο της εκπαίδευσης όπως ο σπουδαστής του ΤΕΙ που μπήκε από ΤΕΛ.

 

Θα με πει και συνάδελφο?????????????????? ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και θα κάθόμαστε μια μέρα Θησείο να πιούμε ουζάκια και να θυμηθούμε τις δυσκολίες των μαθητικών χρόνων ή των πολυτεχνικών ?

 

 

KAI ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ.

Ας αναλογιστούν τις ευ΄θυνες τους για το αδιέξοδο που οδήγησαν την παιδεία τα πειράματα του Γιωργάκη και οι βλακείες της Μαριέτας. Πολίτες είμαστε όλοι και οι συνάδελφοι των ΤΕΙ ζητάνε το δίκιο τους.

 

Και εμείς οι πολυτεχνίτες το δικό μας.

 

Ας πάρει πλέον αυτό το κράτος μια σωστή απόφαση και ας σταματήσει να πετάει το μπαλάκι στα θεσμικά όργανα του κάθε κλάδου.....ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ σε αυτούς δλδ που κατέστρεψαν με μικροπολιτικές και καιροσκοπικές αποφάσεις την χώρα που ύμνησε την ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.

 

Δεν λέω.....ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ !!

 

Αλλά όχι ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΤΕΧΝΙΩΝ !!

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση τρομερά σημαντική και προκαλώ συναδέφλους των ΤΕΙ να απαντήσουν.

 

Αφού σας δωθούν σχεδόν ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και αφου ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ την υπεροχή του γνωστικού αντικειμένου που παρέχουν τα πολυτεχνεία και πολυτεχνικές σχολές......

 

ΘΑ ΔΙΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Ο kostas6 ????

Θα τρώγατε άλλα 4 χρόνια για να είστε πλήρης και ικανός ?

 

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ

 

Common sense my dear Watson......common sense !!

 

Δεν ξαναγράφω στο θέμα.

 

Καλή μας τύχη.

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε pariah7 ρωτα τον φιλο σου τον ηλ. του Πολυτ. αν θελει να εξισωθουμε?

Και για να κλεινει αυτη η κουβεντα, γιατι εγω μπηκα για να ενημερωσω και οχι για να ερθω σε αντιδικια με καποιον φιλο απο το site,ο καθενας στην δουλεια του φαινεται απο την μαγκια του και οχι απο τα πτυχια ή τα διπλωματα του,ας κοιταξουμε ολοι την ανελιξη μας,ο καθενας στο επαγγελμα του.

Link to comment
Share on other sites

Καλα ρε παιδια να δουμε τι αλλο θα ακουσουμε γι αυτο το θεμα απο τους αποφοιτους ΤΕΙ.Μεχρι οτι τα ΤΕΙ ειναι πιο δυσκολα να τα τελιωσεις απο το Πολυτεχνειο.

 

Εγω φιλε μου Pariah αναρωτιεμαι αν αυτα που λες τα πιστευεις πραγματικα?

 

Αν θες να μιλησουμε για μαθηματα θες να σου κανω μια συγκριση τι διδαχτηκα εγω στο ΜΠΔ με εναν αποφοιτο ΤΕΙ μηχανολογιας(ειχαμε τετοιους που ερχονταν με κατατακτηριες)???

 

Πως ειχανε στοιχειωδεις γνωσεις μαθηματικων ενω εμεις στο Πολυτεχνειο Κρητης ειχαμε 6 διαφορετικα μαθηματικα?Πως δεν ξερανε που πανε τα τεσσερα στις διαφορικες εξισωσεις και στο 7ο εξαμηνο που καναμε Στοιχεια Αυτοματου Ελεγχου κοιταζονταν μεταξυ τους?

 

Πως το CAM τους φαινοταν κατι εντελως αγνωστο?CAD ειχανε ασχοληθει μονον με στοιχειωδεις κατασκευες?

 

Πως στις Κατεργασιες μαθαιναν μονο τα πολυ απλα και οταν τους εδειχνες μια αστοχια ελασης δεν ηξεραν πως προεκυψε????

 

Μπορω να σας πω πολλα τετοια παραδειγματα αλλα δεν προκεται να αλλαξει το γενικο συμπερασμα: TA TEI ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

Πες του φίλου σου που τελείωσε το ΕΜΠ πιο εύκολα απο το ΤΕΙ όπως λεει, ότι άλλη δυσκολία αντιμετωπίζει κάποιος που περνάει στη σχολή με μόνο εφόδιο τις γνώσεις λυκείου και αλλη ένας που μπαίνει εχοντας τελειώσει ένα παρεμφερές τμήμα ΤΕΙ. Τέσσερα χρόνια είναι αυτά.Δεν χρειάζεται να είσαι πυρηνικός φυσικός για να καταλάβεις τη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.