Engineer Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2015 Με σημερινή της ανακοίνωση, η ΔΕΗ διευκρινίζει αρκετά σημεία σε ότι αφορά τις οφειλές καταναλωτών της και τις διακοπές συνδέσεων στις οποίες έχει προχωρήσει το τελευταίο διάστημα. Πιο αναλυτικά, η ΔΕΗ ευχαριστεί θερμά τους 5 εκατομμύρια πελάτες της οι οποίοι, όπως τονίζει, ακόμα και μέσα στις συνθήκες της οικονομικής κρίσης, ανταποκρίνονται με συνέπεια στις υποχρεώσεις τους απέναντι στην επιχείρηση. Η ΔΕΗ ευχαριστεί επίσης εκείνους τους χιλιάδες πελάτες της οι οποίοι, το τελευταίο διάστημα, με συνεχώς αυξανόμενο ρυθμό τακτοποιούν τις οφειλές τους προς την επιχείρηση. Επίσης, σημειώνει ότι "μυθεύματα περί εκατοντάδων χιλιάδων αποκοπών λόγω χρέους εκπορεύονται από διάφορες πλευρές με στόχους κάθε άλλο παρά την εξυπηρέτηση των Ελλήνων πολιτών και ιδιαίτερα των οικονομικά ασθενέστερων". Σχετικά με το θέμα των ληξιπρόθεσμων λογαριασμών, η ΔΕΗ επισημαίνει τα εξής: Πρώτον: Ενώ το 2012 έγιναν 315.000 διακοπές, το 2013 έγιναν 290.000 και 222.000 το 2014, από την ημέρα που ανέλαβε η νέα διοίκηση της ΔΕΗ και μέχρι σήμερα έχουν γίνει μόνον 17.254. Δεύτερον: Από τον περασμένο Ιούνιο έχει τεθεί σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα διακανονισμών με το οποίο παρέχονται εξαιρετικά ευνοϊκές διευκολύνσεις για την αποπληρωμή των οφειλών. Συγκεκριμένα, η οφειλή μπορεί να εξοφληθεί σε δόσεις, έως και 36, με προκαταβολή ίση με το 10% της οφειλής. Η κάθε δόση μπορεί να φθάνει κατ’ ελάχιστο στο 30% του τρέχοντος λογαριασμού. Τρίτον: Σε καμιά περίπτωση δεν επιλέγεται σήμερα η «εύκολη» λύση των αποκοπών σε φτωχά νοικοκυριά. Δίδεται αυστηρή προτεραιότητα για αποκοπές σε πελάτες που κατά τεκμήριο έχουν οικονομική ευχέρεια. Άλλωστε αυτή η κατηγορία των καταναλωτών χρωστά τα περισσότερα. Είναι χαρακτηριστικό ότι από το σύνολο των 2,1 εκατ. οφειλετών, οι 200.000 οφείλουν το 45% του συνολικού χρέους προς τη ΔΕΗ. Τέταρτον: είναι γνωστό ότι τους προηγούμενους μήνες η νέα διοίκηση της ΔΕΗ με αποφασιστικότητα ασχολήθηκε και συνεχίζει με αμείωτη ένταση να ασχολείται, κατά κύριο λόγο, με μεγαλο-οφειλέτες: ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα, επιχειρήσεις, πολυτελείς κατοικίες, κλπ. Η ΔΕΗ διαβεβαιώνει όλους τους πολίτες ότι πριν προσφύγει στο μέσο της αποκοπής λόγω χρέους έχει προηγουμένως εξαντλήσει όλα τα περιθώρια επίτευξης διακανονισμού με τους οφειλέτες της. Πέμπτον: Οι υπηρεσίες και οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ εφαρμόζουν πιστά την πολιτική της επιχείρησης να μην προχωρούν σε αποκοπές για άτομα που είναι ενταγμένα στο μητρώο των ευάλωτων πελατών, σε όσους χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, καθώς επίσης σε περιοχές που έχουν πληγεί και τεθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, πολιτική που συνεπάγεται σημαντικό οικονομικό κόστος για την επιχείρηση. Έκτον: Σε κάθε περίπτωση διακοπής και εφόσον γίνει διακανονισμός, ο ΔΕΔΔΗΕ φροντίζει να αποκαθιστά την ηλεκτροδότηση αυθημερόν. Σε ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες, εξαιτίας λάθους ή αστοχίας του συστήματος υπάρξει καθυστέρηση, οι υπηρεσίες της ΔΕΗ και οι εργαζόμενοι φροντίζουν άμεσα για την αποκατάσταση. Έβδομον: Υπογραμμίζεται ότι οποιαδήποτε παραβατική συμπεριφορά (παρεμβάσεις στους μετρητές, ρευματοκλοπή, κλπ) δεν μπορεί να γίνει ανεκτή σε μια ευνομούμενη Πολιτεία και ελπίζουμε ότι όλοι οι αρμόδιοι φορείς, συμπεριλαμβανομένων της Νομοθετικής και Δικαστικής εξουσίας, θα συμβάλουν ουσιαστικά στην εξάλειψη παρόμοιων φαινομένων. Στις περιπτώσεις αυτές η προκαταβολή κατά τον διακανονισμό ανέρχεται στο 30% και στο 50% (για ρευματοκλοπή). Τέλος, η ΔΕΗ υπογραμμίζει τα εξής: "Περιμένουμε ότι σ’ αυτούς τους διακανονισμούς θα ανταποκριθεί η συντριπτική πλειοψηφία των οφειλετών μας. Η ΔΕΗ, παρά το ότι είναι εκτεθειμένη σε έναν ανταγωνισμό, συχνά αθέμιτο, και επιβαρύνεται σημαντικά από ρυθμιστικές παρεμβάσεις στο όνομα του ανταγωνισμού, όχι μόνο δεν θα απεμπολήσει ούτε στο ελάχιστο το κοινωνικό της πρόσωπο, αλλά στο μέτρο του δυνατού θα επεκτείνει την κοινωνική της πολιτική. Είναι γνωστό το κοινωνικό τιμολόγιο που αφορά 600.000 πελάτες. Είναι γνωστό επίσης το πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεπών πελατών,το οποίο θα κοστίσει στην επιχείρηση 30 εκατομμύρια ευρώ και το οποίο θα ήταν πολύ πιο γενναιόδωρο εάν οι εισπράξεις των οφειλών ήταν μεγαλύτερες. Η ΔΕΗ διαψεύδει κατηγορηματικά κάθε δημοσίευμα για αύξηση των τιμολογίων της. Υπενθυμίζει, αντίθετα, ότι τον Σεπτέμβριο αποφάσισε τη μείωση των τιμολογίων σε πολλές κατηγορίες πελατών που θα της κοστίσει 80 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Τονίζει ότι σε συνάρτηση με την οικονομική της ανάκαμψη θα επιδιώξει την περαιτέρω μείωση των τιμολογίων στο ηλεκτρικό ρεύμα. Ελπίζουμε ότι η επιχείρηση δεν θα ξαναχρησιμοποιηθεί ως φοροεισπρακτικός μηχανισμός, όπως πολλές φορές συνέβη στο παρελθόν με αποκορύφωμα το ΕΕΤΗΔΕ («χαράτσι») που τη ζημίωσε σημαντικά τόσο από οικονομική άποψη όσο και στις σχέσεις της με τους πελάτες της. Στόχος της ΔΕΗ είναι να ξεκινήσει μια νέα εποχή στις σχέσεις της με τους πελάτες της που θα χαρακτηρίζεται από τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, αλλά και από τη συνέπεια στην τήρηση των υποχρεώσεων και από τις δυο πλευρές. Η πληρωμή των λογαριασμών με συνέπεια από όλους είναι συστατικό στοιχείο υγιούς κοινωνικής συμπεριφοράς, σε αντίθεση με τη σκόπιμη αποφυγή της από ορισμένους. Ειδικότερα μάλιστα στις σχέσεις μεταξύ των επιχειρήσεων είναι και στοιχείο υγιούς ανταγωνισμού. Η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ ήταν και είναι στη διάθεση των πολιτών". Το στοίχημα της οικονομικής ανόρθωσης της ΔΕΗ θα το κερδίσουμε όλοι μαζί οι Έλληνες πολίτες, η διοίκηση και οι εργαζόμενοι. Η οικονομικά εύρωστη ΔΕΗ θα μπορέσει να εφαρμόσει μια ακόμη πιο ολοκληρωμένη κοινωνική πολιτική και θα συμβάλει πιο αποφασιστικά στην υπέρβαση της κρίσης και θα αποτελέσει έναν ισχυρό πυλώνα για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας. Πηγή: http://energypress.g...yn-ta-timologia Click here to view the είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
imhotep Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2015 17254 μόνο αν είναι κατοικιών είναι ~ 60000 άτομα στην αρχή είναι ακόμα.. το πανηγύρι τώρα θα αρχίσει γι' αυτό βγάζει την ανακοίνωση όσο για την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών (λες και δεν είναι υποχρέωση και χάρη θα μας κάνουν) εδώ παίζει ακόμα "κάθε PC και UPS, κάθε ψυγείο και ντουλάπι σε απόψυξη" αλλά και "στο ταμείο μόνο μετρητά -εν μέσω capital controls- αλλιώς προμήθεια στον νταβατζή στην τράπεζα" (καμιά σκέψη για προπληρωμένο τέλος) 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
atsalovergas Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 18 , 2015 (edited) Είναι χαρακτηριστικό ότι από το σύνολο των 2,1 εκατ. οφειλετών... Αυτό τα λέει όλα. Δικαιολογεί και τα κίνητρα δημοσίευσης του παραπανω άρθρου... Οι μισές ελληνικές οικογένειες (!!!) Edited Νοέμβριος 18 , 2015 by atsalovergas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2015 Σ...ά στο λάκκο τους! Το έκοψαν σε συγγενείς μου, καθόλου συστηματικούς κακοπληρωτές, με πολλές υποχρεώσεις, ένα ανήλικο παιδί, τρία ενήλικα άνεργα, το ένα με δύο μωρά, οπότε βοηθάνε οι γονείς. Πλήρωσαν, αλλά και η "αυθημερόν" αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης, είναι άλλο ένα από τα μυθεύματα της ανακοίνωσης. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
imhotep Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19 , 2015 Σ...ά στο λάκκο τους! επαυξάνω μαζί και στους συνδικαλιστές τους τη "άποψη" του προέδρου των εργαζομένων της ΔΕΗ στον ΑΝΤ1 την άκουσες? αν όχι την έχει στη ραδιοφωνική ελληνοφρένεια της 13/11 από το 10:00 και μετά http://www.ellinofreneianet.gr/sound.php?id=7763 αν δεν θέλεις να συγχυστείς μην το βάλεις, είναι ΧΧΧ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα