zafsko Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2019 Τελικά όσοι υποβάλαμε ΜΥΦ ανά τρίμηνο για το 2018 τώρα πρέπει να κάνουμε νέα υποβολή για όλο το έτος? Αν ναι από ποια εφαρμογή του taxis?
Roy_Hobbs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2019 καλησπέρα, για αγορές του Άρθρου 39α (tablet χωρίς ΦΠΑ) τώρα που έρχεται η ώρα για την πελατών - προμηθευτών τι κάνουμε? περνάμε την αγορά κανονικά στη συγκεντρωτική εξόδων μόνο με καθαρή αξία, χωρίς το ΦΠΑ? ευχαριστώ
ksteve Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2019 Roy_Hobbs Ακριβώς έτσι. Ότι γράφει το τιμολόγιο. 1
mikegad Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2019 Παιδιά μια βοήθεια όποιος ξέρει Έχω ένα τιμολόγιο από την cardlink (αυτής της εταιρίας είναι το POS που μου έδωσε η τράπεζα). Γράφει ένα ποσό 55,50+13,32 το ΦΠΑ = 68,82 σύνολο και μετά αφαιρεί - 68,82 (το γράφει σαν προηγούμενο υπόλοιπο) οπότε η συνολική οφειλή που βγάζει στο τέλος είναι μηδέν. Στην ουσία η τράπεζα μου έδωσε ένα επιπλέον χρόνο δωρεάν το POS οπότε βάζουν την χρέωση και μετά είναι σαν να τα επιστρέφουν πίσω στο ίδιο τιμολόγιο. Στην περιοδική είχα περάσει το τιμολόγιο ως μηδενικό. Στις αποκλίσεις όμως της συγκεντρωτικής έχουν περάσει από την cardlink το ποσό σαν 55,50+13,32 ΦΠΑ Τι κάνω εγώ τώρα;
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2019 9 hours ago, mikegad said: η τράπεζα μου έδωσε ένα επιπλέον χρόνο δωρεάν το POS 1) Δηλαδή στις Πελατών-Πρπμηθευτών του 2017 (όχι σε αυτές του 2018 που βλέπεις τώρα), τι εγγραφές είχε κάνει η Τράπεζα ? Σε αυτά του 2017 σαν πλήθος εγγραφών συμφωνείτε με αυτά της Τράπεζας ? 2) Πώς το έχει κάνει η Τράπεζα εγγραφή αυτό του 2018 ? Με ποια ημερομηνία το έχει δηλωμένο η Τράπεζα του 2018 ? Μήπως η Τράπεζα το έχει δηλωμένο ως πιστωτικό και δεν έχει ανεβάσει ακόμη και το χρεωστικό (δηλαδή κάνει δύο καταχωρήσεις) ? Σε αυτά του 2018 σαν πλήθος εγγραφών συμφωνείτε με το πλήθος εγγραφών που έχει καταχωρίσει η Τράπεζα ?
mikegad Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2019 (edited) Καταρχάς σε ευχαριστώ!! 1. Το 2017 (που ήταν η πρώτη χρόνια που πήρα το POS) δεν μου είχαν στείλει καθόλου τιμολόγιο για συνδρομή POS. Οπότε δεν υπάρχει κάποια εγγραφή τις cardlink στο Πελατών - Προμηθευτών Μονό το πρώτο έτος το έδιναν δωρεάν, ωστόσο επειδή συνεργάζομαι με την τράπεζα μου το επέκτειναν (ειδικά για εμένα υποτίθεται) για μια ακόμη χρονιά. Την 2η χρονιά έκαναν μια χρέωση στον τραπεζικό λογαριασμό και τα ξανάβαλαν πίσω αμέσως.Την 1η χρονιά δεν είχαν κάνει κάποια χρέωση. 2. Η ημερομηνία έχει μόνο μια εγγραφή, την ημερομηνία που κόπηκε το τιμολόγιο. Το τιμολόγιο είναι αυτό *edit παιδιά συγνώμη η φωτογραφία βγαίνει τεράστια και δεν ξέρω πως να την κάνω να φαίνεται μικρότερη Edited Μάρτιος 21 , 2019 by mikegad
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2019 Προσωπικά θα επικοινωνούσα με την εταιρεία να δω γιατί έχουν έχουν κάνει αυτή την εγγραφή (μήπως έχουν λάθος) στις καταστάσεις Πελατών-Προμηθευτών και μήπως είναι κάποια πρακτική τους να καταχωρήσουν το ίδιο τιμολόγιο και ως πιστωτικό και δεν το έχουν ακόμη κάνει. Δεν ξέρω τι άλλο να πω ... πέραν της επικοινωνίας με την εταιρεία για διευκρινήσεις .... Αν βγάλεις άκρη και δεν είναι κόπος ενημέρωσε το forum..
mikegad Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2019 Δυστυχώς η τηλεφωνική εμπειρία που είχα μαζί τους όταν έκανα την ενεργοποίηση του POS ήταν τραγική και θα το αποφύγω. Τότε με είχαν πάρει αυτοί και έλειπα, τους καλούσα εγώ πίσω και δεν απάντησαν ποτέ και τελικά με ξαναπήραν πίσω μετά από 1-2 μήνες.Χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί το POS μέχρι τότε. Τέλος πάντων Το συγκεκριμένο τιμολόγιο το είχα περάσει ως μηδενικό στην περιοδική. Θα δω μήπως και στο πελατών προμηθευτών με αφήνει να κάνω μηδενική εγγραφή. Αν μου έστελναν ένα χρεωστικό και ένα πιστωτικό θα είχε λυθεί το πρόβλημα
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2019 (edited) 4 minutes ago, mikegad said: Θα δω μήπως και στο πελατών προμηθευτών με αφήνει να κάνω μηδενική εγγραφή. Σε αφήνει, και προσωπικά (αν επέλεγα να μην το ψάξω περισσότερο τηλεφωνικά κλπ) θα την έκανα ως όφειλα, σύμφωνα με το τιμολόγιο (αξία μηδέν και φπα μηδέν ). Έτσι κι αλλιώς ως απόκλιση είναι εντός των ορίων αν δεν έχεις και άλλες συναλλαγές με το ΑΦΜ της εταιρείας αυτής που να υπερβούν το όριο ανά ΑΦΜ. Edited Μάρτιος 21 , 2019 by georgegaleos 1
Roy_Hobbs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2019 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2019 καλησπέρα, έκανα πριν από 4-5 μέρες την υποβολή και κοιτούσα σήμερα τις αποκλίσεις. Στο σύνολο του χρόνου οι αποκλίσεις είναι λίγες και μάλλον οφείλονται στο ότι ακόμα κάποιοι δεν έχουν υποβάλει τη δήλωση. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι όταν κοιτάω τις αποκλίσεις ανά μήνα βλέπω ότι ενώ εγώ έχω δηλώσει τόσο έσοδα όσο και έσοδα ανά μήνα και τα έχω υποβάλει επίσης ανά μήνα, οι αντισυμβαλλόμενοι (πελάτες - προμηθευτές) έχουν βάλει όλα τα τιμολόγια το Δεκέμβριο. Είναι ok αυτό από πλευράς τους / από πλευράς μου? ευχαριστώ
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα