Engineer Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2015 Δύο σημαντικές μελέτες θέλει να ξεκινήσει η ΕΡΓΟΣΕ για την αναβάθμιση του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα. Η πρώτη αφορά τη σύνδεση του λιμένα Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο και η δεύτερη για την αναβαθμιση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από το ΣΚΑ μέχρι την Οινόη. Οι σχετικές δημοπρατήσεις των μελετών έχουν ήδη βγει. Πρόκειται για δύο σημαντικά μελλοντικά έργα που προγραμματίζεται να υλοποιηθούν μετά το 2018. Σχετικά με την πρώτη μελέτη (που αφορά την γ`φάση μελετών επομένως μιλάμε για ένα σχετικά ώριμο έργο) αφορά μία νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή μήκους 31,8 χλμ. που θα συνδέει το νέο εμπορικό λιμένα της Καβάλας στη Νέα Καρβάλη με την υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη στην περιοχή Τοξοτών Ξάνθης. Θα είναι τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Ξάνθη. Με την ολοκλήρωση του έργου θα μπορούν να αναπτύσσονται ταχύτητες 120 χιλιομέτρων την ώρα, ενώ θα δημιουργηθούν 6 νέοι σταθμοί. Με τη σιδηροδρομική σύνδεση θα μπορούν τα εμπορευματοκιβώτια να μεταφέρονται σιδηροδρομικά, με μικρότερο κόστος από το σημερινό, από και προς την Καβάλα, ενώ θα είναι άνετη και εύκολη η μεταφορά των εμπορευμάτων σε Βουλγαρία, Σκόπια, Ρουμανία, Σερβία κλπ. Το κόστος του έργου προς το παρόν εκτιμάται σε 250εκ.ευρώ. Αξίζει να αναφέρουμε πως θα είναι η πρώτη νέα σιδηροδρομική γραμμή στο υπεραστικό δίκτυο της χώρας από την εποχή του Τρικούπη όταν και αναπτύχθηκε αρκετά ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα. Στο δεύτερο έργο προγραμματίζεται η αναβάθμισης της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής από την έξοδο του σταθμού Σ.Κ.Α (ΧΘ19,7) έως την έξοδο του σταθμού Οινόη (ΧΘ71,4) ενώ περιλαμβάνει την ανακατασκευή της σήραγγας στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου αλλά και την κατασκευή Κάτω Διάβασης στον σταθμό Αλίαρτος. Οι 2 μελέτες εφόσον ξεκινήσουν μέσα στο 2016 θα ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη του 2017 και από το 2018 θα μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα δημοπρατήσεων της ΕΡΓΟΣΕ και ίσως προλάβουν να υλοποιηθούν εντός του ΕΣΠΑ 2014-2020 καθώς τα σιδηροδρομικά έργα αποτελούν την απόλυτη προτεραιότητα των έργων υποδομής αυτής της προγραμματικής περιόδου. Πηγή: http://www.ypodomes.... Click here to view the είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
corsakias Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2015 Σωθηκαμε...με το ρυθμο των σιδηροδρομικων εργων, 2030 κοντα ειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
μεταλλατζης Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14 , 2015 Λίγο άσχετο αλλά να αποκατασταθεί ξανά η γραμμή INTERCITY Αθήνα - Αλεξανδρούπολη ούτε συζήτηση ε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14 , 2015 Δύο σημαντικές μελέτες θέλει να ξεκινήσει η ΕΡΓΟΣΕ για την αναβάθμιση του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα. Η πρώτη αφορά τη σύνδεση του λιμένα Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο... Σχετικά με την πρώτη μελέτη (που αφορά την γ`φάση μελετών επομένως μιλάμε για ένα σχετικά ώριμο έργο) αφορά μία νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή μήκους 31,8 χλμ. που θα συνδέει το νέο εμπορικό λιμένα της Καβάλας στη Νέα Καρβάλη με την υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη στην περιοχή Τοξοτών Ξάνθης. Θα είναι τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Ξάνθη. Αυτό το άκουγα από το 2004 όταν και ήμουν φοιτητής στην Καβάλα. Κάλιο αργά παρά ποτέ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
imhotep Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2015 Αυτό το άκουγα από το 2004 όταν και ήμουν φοιτητής στην Καβάλα. Κάλιο αργά παρά ποτέ. νταξ.. υπομοñi συνάδελφε έχεις άλλα 20-30 χρόνια μπροστά εγώ άκουγα για την ηλεκροδότηση Αθήνας Θεσσαλονίκης το 74 που ήμουνα φοιτητής..... κι ακόμα δεν έγινε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ήρωνας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2015 Το θέμα δεν είναι να συνδέσουν Καβάλα με Ξάνθη. Το θέμα είναι να κάνουν γραμμή Θεσσαλονίκη-Ασπροβάλτα-Καβάλα. Βέβαια κάτι τέτοιο κοστίζει πάρα πολύ και δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.Ας κρατήσουμε υπ' όψιν ότι Θεσσαλονίκη-Ξάνθη είναι 2 ώρες με αυτοκίνητο, 2.30 με ΚΤΕΛ και 5-5.30 με τρένο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα