Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Τι έψαξαν οι Ελληνες στο google το 2015; Στο ερώτημα αυτό απαντά η ετήσια έκθεση "Year in Search" της Google. Τα αποτελέσματα μπορούν να θεωρηθούν από αναμενόμενα έως άκρως ανατρεπτικά, με τον αθλητισμό να έρχεται πρώτος σε ανάζητησεις, ξεπερνώντας τα πολιτικά θέματα, ενώ τεράστιο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι αναζητήσεις που αφορούν στο «πώς να», δηλαδή τις οδηγίες που θέλησαν να λάβουν οι χρήστες από τη google προκειμένου να επιτύχουν κάτι.

 

Τέλος, η έκθεση περιλαμβάνει τους δημοφιλέστερους προορισμούς εντός αλλά και εκτός συνόρων αλλά και τις ταινίες, παραστάσεις και συναυλίες που προτίμησαν φέτος οι Έλληνες

 

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έκθεση της Google, οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις στην Ελλάδα το 2015 ήταν οι εξής:

 

Ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις (όλες οι κατηγορίες)

1. Eurobasket 2015

2. Eurovision 2015

3. Εκλογές 2015

4. Fifty Shades of Grey

5. Δημοψήφισμα

6. Βαρουφάκης

7. iphone 6s

8. Σύριζα

9. ΕΝΦΙΑ 2015

10. Αμφίπολη

 

Επικαιρότητα

1. Εκλογές 2015

2. Δημοψήφισμα

3. Charlie Ηebdo

4. ISIS

5. Παρίσι τρομοκρατικό χτύπημα

6. Grexit

7. Nepal earthquake

8. Capital controls

9. Ανασχηματισμός

10. Συμφωνία

 

Διακοπές

1. Αίγινα

2. Μεσσηνία

3. Κυκλάδες

4. Κεφαλλονιά

5. Νότια Κρήτη

6. Αλόννησος

7. Χαλκιδική

8. Πάργα

9. Πελοπόννησος

10. Λευκάδα

 

Ταξίδια στο εξωτερικό

1. Ταξίδι στο Παρίσι

2. Ταξίδι στο Ντουμπάι

3. Ταξίδι στο Λονδίνο

4. Ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη

5. Ταξίδι στην Πράγα

6. Ταξίδι στην Κούβα

7. Ταξίδι στην Ελβετία

8. Ταξίδι στην Μόσχα

9. Ταξίδι στην Κίνα

10.Ταξίδι στο Θιβέτ

 

Ταινίες

1. Fifty Shades of Grey

2. Birdman

3. Spectre

4. Mad Max

5. American Sniper

6. The Imitation Game

7. Interstellar

8. The Theory of Everything

9. Crimson Peak

10.Into the Woods

 

Πώς να:

1. Πώς να τον κάνω να κολλήσει

2. Πώς να χάσω κιλά στην κοιλιά

3. Πώς να καθαρίσω το φούρνο

4. Πώς να λύσω τον κύβο του Ρούμπικ

5. Πώς να βρω δουλειά

6. Πώς να βρω τον ωροσκόπο

7. Πώς να φτιάξω κρέπες

8. Πώς να ξεπεράσω την πρώην μου

9. Πώς να αντιμετωπίσω το άγχος

10. Πώς να κόψετε το κάπνισμα

 

Αναζήτηση εισιτηρίων

1. Ο πουπουλένιος

2. ΠΑΟΚ

3. Robbie Williams

4. Σμύρνη μου αγαπημένη

5. Mamma mia

6. Μεγάλη Χίμαιρα

7. Kiss me Kate

8. Μadwalk 2015

9. Ένας άνθρωπος για όλες τις εποχές

10. 50 Αποχρώσεις του Γκρι

 

Στην έκθεση της η Google παρουσιάζει και τις τάσεις στις αναζητήσεις για το 2015 παγκοσμίως.

 

Στις δημοφιλέστερες αναζητήσεις παγκοσμίως τερματίζει πρώτος ο πρώην μπασκετμπολίστας του NBA Λαμάρ Οντομ, ο οποίος κίνησε απ’ότι φαίνεται το ενδιαφέρον των χρηστών της μηχανής αναζήτησης μετά την περιπέτεια της υγείας του. Ακολουθεί το «Σαρλί Εμπντό», το βιντεοπαιγνίδι Agar.io, η νέα ταινία «Τζουράσικ Γουόρλντ» και το Παρίσι

 

Όσον αφορά τις επιμέρους κατηγορίες των αναζητήσεων, στα σπορ ξεχώρισαν το «Κόπα Αμέρικα», το τουρνουά τένις «Γουίμπλετον», ο ποδηλατικός «Γύρος της Γαλλίας» και το παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράγκμπι.

 

Στον κινηματογράφο, μετά το "Jurassic World", οι περισσότερες αναζητήσεις αφορούσαν κατά σειρά τις ταινίες "Furious 7", «American Sniper", "Fifty Shades of Grey" και "Minions".

 

Από προσωπικότητες, το ενδιαφέρον των χρηστών, μετά τον Λαμάρ Όντομ, προσέλκυσαν η αθλήτρια των πολεμικών τεχνών Ρόντα Ράουζι, η Κέιτλιν Τζένερ που έκανε αλλαγή φύλου, η τραγουδίστρια Αντέλ και ο ηθοποιός Τσάρλι Σιν που διαγνώσθηκε με AIDS.

 

Στην παγκόσμια ειδησεογραφία, μετά το «Σαρλί Εμπντό», πιο πολλές αναζητήσεις έγιναν για το Παρίσι, τον τυφώνα «Πατρίτσια», την ισλαμική οργάνωση ISIS και το Νεπάλ.

 

Όσον αφορά την τεχνολογία, το ενδιαφέρον των καταναλωτών πρωτίστως στράφηκε στο νέο iPhone 6S της Apple, στο νέο Samsung Galaxy S6, στο Apple Watch, στο iPad Pro και στο LG G4.

 

Πηγή: http://www.kathimeri...-google-to-2015

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Αντικατοπτρίζει απόλυτα την ελληνική οικογένεια. Ενημερωση περί αθλητικών και πολιτικής σε ημερήσια διάταξη, πηγαίνουν τα παιδια να δουν τον που πουπουλενιο, ονειρεύονται ταξίδια στο Παρίσι αλλα τελικα καταλήγουν Αίγινα και τελος η γυναικα προσπαθεί να βρει τρόπους να ρίξει τον πλούσιο γκόμενο για να κανει οτι είδε στις 50 αποχρώσεις του γκρι...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 6
Δημοσιεύτηκε

Αντικατοπτρίζει απόλυτα την ελληνική οικογένεια. Ενημερωση περί αθλητικών και πολιτικής σε ημερήσια διάταξη, πηγαίνουν τα παιδια να δουν τον που πουπουλενιο, ονειρεύονται ταξίδια στο Παρίσι αλλα τελικα καταλήγουν Αίγινα και τελος η γυναικα προσπαθεί να βρει τρόπους να ρίξει τον πλούσιο γκόμενο για να κανει οτι είδε στις 50 αποχρώσεις του γκρι...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

και επιπλέον, καινούγιο iPhone κάθε χρόνο

:mrgreen:

  • Upvote 5
Δημοσιεύτηκε

Ο πουπουλένιος ΔΕΝ ΗΤΑΝ παιδικό . Ούτε για ενήλικες δεν έκανε . Ψυχοπλακωτικό και υπερβολικό . Αλλά οι ηθοποιοί έπαιζαν ωραία .

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Ο πουπουλένιος ΔΕΝ ΗΤΑΝ παιδικό . Ούτε για ενήλικες δεν έκανε . Ψυχοπλακωτικό και υπερβολικό . Αλλά οι ηθοποιοί έπαιζαν ωραία .

Εγώ πάντως έκοψα φλέβες από την πλήξη...

 

Sent from my MI 3W using Tapatalk

Δημοσιεύτηκε

Μετά απο 6 χρόνια ύφεση 3 μνημόνια και 1.5Μ ανέργους το 'Ταξίδια στο Εξωτερικό' φαίνεται απίστευτο.
Τελικά αρκετοί έχουν χρήμα και δεν τους πιάνουν ούτε τρύφωνες ούτε ύφεση ούτε περικοπές κλπ.
Θά έπρεπε να έγραφε και πόσα hits είχαν αυτές οι κατηγορίες, Παρίσι Λονδίνο δεν είναι Σαντάνσκι.

Δημοσιεύτηκε

Δεν το ξέρω . Αυτά τα λέει το Γούγλε . Ή αυτά με θέλει να πιστεύω . Ή αυτά θέλει να πιστεύουν άλλοι για μένα . Προσωπικά δε θα τσιμπίσω .

Δημοσιεύτηκε

Δεν το ξέρω . Αυτά τα λέει το Γούγλε . Ή αυτά με θέλει να πιστεύω . Ή αυτά θέλει να πιστεύουν άλλοι για μένα . Προσωπικά δε θα τσιμπίσω .

 

Μιλάς με γρίφους γέροντα.... :smile:  

Δημοσιεύτηκε

Αμήχανε, όταν δεν μπορείς να ταξιδέψεις λόγω κόστους, "ταξιδεύεις" με τα Google street view, Google Maps και flickr.

Δεν νομίζω ότι αυτά τα στοιχεία ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Σίγουρα έχουν λογοκριθεί αναζητήσεις σεξουαλικού (ή μάλλον πορνογραφικού) περιεχομένου που πρέπει να βρίσκονται πολύ ψηλά.

Δημοσιεύτηκε

τα στοιχεία αυτά μπορούν να μας πουν μόνο για τις σκέψεις των χρηστών και όχι για τις πράξεις τους στην αληθινή ζωή. θα είχε μάλιστα περισσότερο ενδιαφέρον αν μας τα έδιναν σε ακατέργαστη μορφή για να δούμε και πώς εκφράζει λεκτικά αυτό που αναζητά ο κόσμος.

 

επίσης, το δημοφιλέστερες είναι λίγο σχετικό, διότι δε μας δίνουν και πόσες φορές αναζητήθηκαν αυτές οι λέξεις σε σχέση με το συνολικό αριθμό αναζητήσεων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.