Evan Δημοσιεύτηκε February 13, 2008 at 04:09 μμ Δημοσιεύτηκε February 13, 2008 at 04:09 μμ Γνωρίζετε συνάδελφοι, από πείρα κυρίως, ποιες είναι οι μέγιστες διαστάσεις πλάκας επί εδάφους ώστε με "καλή" συμπύκνωση να μην έχουμε καθιζήσεις σοβαρές ώστε να έχουμε ρωγμές κλπ. Τώρα αυτό είναι σχετικό ξέρω αλλά μιλάω για συνήθισμένα φορτία μιας βιομηχανίας παραγωγής (όχι μεγάλα κλαρκ και φορτία) δηλ. της τάξης των 3-4 τονων/τετ.μ, υποθέτωντας μπάζωμα καμια 30εκ 3Α καλά πατημένο και ένα σχετικά καλό μπάζο από κάτω.
ΣτέφανοςΒ Δημοσιεύτηκε February 13, 2008 at 05:35 μμ Δημοσιεύτηκε February 13, 2008 at 05:35 μμ γενικά: πάχος γύρω στα 20 εκ-καλό σκυρόδεμα π.χ C25/30-αρμοί συστολοδιαστολής -κλειδί στην όλη συμπεριφορά η σωστή υπόβαση-δεν απαιτεί υψηλά ποσοστά οπλισμού 1
Panayiotis Δημοσιεύτηκε February 13, 2008 at 06:10 μμ Δημοσιεύτηκε February 13, 2008 at 06:10 μμ Αρμοί συστολοδιαστολής συνήθως χρειάζονται κάθε 25-30 m2 εάν δεν με εξαπατά η μνήμη μου. Φυσικά εάν υπάρχει πλάκα γενικής κοιτόστρωσης, τότε δεν χρειάζεται αρμός.
nikgian Δημοσιεύτηκε February 14, 2008 at 08:03 πμ Δημοσιεύτηκε February 14, 2008 at 08:03 πμ Σε πλάκες επί εδάφους μπορείς να εφαρμόσεις μόνο αρμούς συστολής ανα 5-6 m με ή χωρίς βλητρώσεις μεταξύ των πλακών (καλύτερα με βλητρώσεις ειδικά όταν έχεις κυκλοφορία βαρεών οχημάτων για την συνεργασία των δύο πλακών διατμητικά). Η κατασκευει μπορεί να γίνει και χωρίς των συνήθη οπλισμό ή σχάρες. Όλες οι κατασκευές σε βιομηχανικά δάπεδα και οδοστρώματα στην Γερμανία γίνονται με αυτόν το τρόπο. Βιβλιογραφία Eisenmann Kόλιας Τέγος/Γιάννακας 15 Συνέδριο Σκυροδέματος (Αλεξανδρούπολη) 1
Evan Δημοσιεύτηκε February 14, 2008 at 08:04 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 14, 2008 at 08:04 πμ Ευχαριστώ και συνεχίζω, Τι είναι προτιμότερο; Να τοποθετηθούν συνδετήρια δοκάρια και να πατήσει απλά η πλάκα επάνω π.χ. ανα 6 μ. κατι που σημαίνει να μην μπαζωθεί και πατηθεί καλά η υπόβαση (λόγω των δοκαριών) ή να μην μπουν αυτά που σημαινει μεγάλη ευκολία και καλύτερο πάτημα με δονητικούς οδοστρωτήρες κλπ.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε February 14, 2008 at 08:58 πμ Δημοσιεύτηκε February 14, 2008 at 08:58 πμ Αν κάνεις το πρώτο τότε οι πλάκες θα πρέπει να διαστασιολογηθούν σαν να ήταν πλάκες ανωδομής και όχι gross beton. Είναι δυνατόν (μιλάω εξ ιδίας πείρας) να καθίσει το έδαφος κάτω από το gross beton λόγω ελλιπούς συμπύκνωσης και καθότι η πλάκα στηρίζεται αριστερά-δεξιά-πάνω-κάτω σε πεδιλοδοκούς ή συνδετήρια να μην ακολουθήσει το έδαφος και να βρεθεί στον αέρα. Τελικά η πλάκα "κρατιέται" στον αέρα από ένα πλέγμα Τ131! Επειδή δε στην περίπτωσή σου έχεις πολύ μεγάλα φορτία νομίζω ότι είναι οικονομικά προτιμότερη η δεύτερη λύση.
Evan Δημοσιεύτηκε February 16, 2008 at 07:59 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 16, 2008 at 07:59 μμ Δυστυχώς ο πελάτης αν και είναι έμπορος νομίζει οτι ξέρει και έχει άποψη. Ακούει και διάφορα από δω και απο κει και σου λεέι βάλε δοκάρια. Του τα εξήγησα όλα αυτά και τελικά θα οπλιστεί η πλάκα ως ανωδομής. Ας τα πληρώσει ο ίδιος.... Nickgian στους αρμούς πρεπέι να γίνει διακόπή του οπλισμού? Ευχαριστώ πολύ.
ΝΙΚΟΛΑΣ Δημοσιεύτηκε February 21, 2008 at 01:15 μμ Δημοσιεύτηκε February 21, 2008 at 01:15 μμ Καλά κάνε βιομηχανικό δάπεδο για μην έχεις ρωγμές απο τα κλαρκ. Και επειδή στην δουλειά μας όπως και αλλού έχουν πλακώσει μάγισες και καφετζούδες, πες του ότι αυτό είναι, τέλος.
Evan Δημοσιεύτηκε February 23, 2008 at 08:39 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 23, 2008 at 08:39 πμ Ευχαριστώ πολύ
acnt Δημοσιεύτηκε May 2, 2008 at 12:14 μμ Δημοσιεύτηκε May 2, 2008 at 12:14 μμ 'Οχι Τ131 σε μπαζόπλακες!!! Δεν κάνεις διαμόρφωση περιβάλλοντα χώρου!!! Βάλε #Φ8/20 και εάν είναι υπόγειος χώρος στάθμευσης τουλάχιστο, 2#Φ8/20. Τί άνοιγμα έχει ο πρόβολος; Αν είναι ~0,5μ βάλε Φ10/10 που θα στα "σπάσει" ο σιδεράς επί τόπου. Μην το λυπάσαι...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα