Engineer Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Η οδήγηση στα ταξίδια μπορεί να γίνει λίγο μονότονη. Ατέλειωτη δρόμοι, που θα σας οδηγήσουν στον προορισμό σας, με την... εναλλαγή του σκηνικού να είναι η μόνη ενδιαφέρουσα παράμετρος. Βαρετοί δρόμοι; Η Huffington Post έρχεται να μας αλλάξει γνώμη παρουσιάζοντας μας τους πιο εντυπωσιακούς δρόμους σε πόλεις και χώρες σε όλο τον κόσμο! Ο πιο απότομος Η οδός Baldwin στο Dunedin της Νέας Ζηλανδίας είναι η πιο απότομη σε κατοικημένη περιοχή στον κόσμο! Ο πιο ιλιγγιώδης Ο Passo dello Stelvio στις Ortler Άλπεις στην Ιταλία διαθέτει 48 στροφές φουρκέτες, με μέση κλίση 7,4%, με το 6% να είναι το μέγιστο για τους αυτοκινητοδρόμους των ΗΠΑ. Ο πιο τρομακτικός Τα τούνελ Guoliang στο Χουνάν της Κίνας Κίνα σμιλεύτηκε χειρωνακτικά στα όρη Taihang, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '70 και είναι επενδεδυμένα με ανοίγματα, που προσφέρουν τρομακτική θέα στους οδηγούς. Ο πιο μπερδεμένος Το Magic Roundabout στο Swindon της Αγγλίας Αποτελείται από πέντε μίνι-κυκλικούς κόμβους, τοποθετημένους γύρω από έναν κύκλο. Ο στενότερος Η οδός Parliament στην Αγγλία, που χρονολογείται από το 1300, είναι ο στενότερος δρόμο στον κόσμο, μετρώντας λιγότερο από 25 πόντους στο στενότερο σημείο του. Ο πιο μακρύς Ο Pan-American Highway συνδέει τις ηπειρωτικές χώρες της Αμερικής και έχει συνολικό μήκος 29.800 μίλια μακριά. Είναι ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στον κόσμο, σύμφωνα με το Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες. Ο πιο ευρύς Με σχεδόν 140 μέτρα πλάτος, η λεωφόρος 9 de Julio στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής είναι ο πιο ευρύς στον κόσμο. Διαβάστε περισσότερα: Αυτοί είναι οι πιο παράξενοι δρόμοι που υπάρχουν στο κόσμο - Από τον πιο επικίνδυνο μέχρι τον αρχαιότερο [photos] - iPaideia.gr Click here to view the είδηση
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Σχετικά με τον σχεδιασμό του τελευταίου παραπάνω δρόμου και χωρίς να θεωρηθεί ότι γίνομαι ... μίζερος Πρωτοχρονιάτικα, πρέπει να καταθέσω ότι αυτός παραβαίνει επικίνδυνα την απαράβατη αρχή της σωστής οδοποιίας του να μην συμπίπτει καμπή της οδού οριζοντιογραφικά και υψομετρικά. Κοινώς δεν μπορείς να έχεις στροφή εκεί που αλλάζει δραματικά η κλίση της οδού. Αλλά σαν να μην έφτανε αυτό, έρχεται και το χειρότερο να έχουν διαγραμμίσει με διακεκομμένη διαχωριστική γραμμή την επικίνδυνη αυτή στροφή αφήνοντας ελεύθερη την προσπέραση αυτοκτονίας.........!!!!! Καλή μας Χρονιά και ...μακρυά απ΄αυτόν τον δρόμο.......
pa_nik_ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Αυτο θα πει ελληνας Μηχανικος!!
atsalovergas Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 (edited) Σχετικά με τον σχεδιασμό του τελευταίου παραπάνω δρόμου και χωρίς να θεωρηθεί ότι γίνομαι ... μίζερος Πρωτοχρονιάτικα, πρέπει να καταθέσω ότι αυτός παραβαίνει επικίνδυνα την απαράβατη αρχή της σωστής οδοποιίας του να μην συμπίπτει καμπή της οδού οριζοντιογραφικά και υψομετρικά. Κοινώς δεν μπορείς να έχεις στροφή εκεί που αλλάζει δραματικά η κλίση της οδού. Αλλά σαν να μην έφτανε αυτό, έρχεται και το χειρότερο να έχουν διαγραμμίσει με διακεκομμένη διαχωριστική λωρίδα την επικίνδυνη αυτή στροφή αφήνοντας ελεύθερη την προσπέραση αυτοκτονίας.........!!!!! Ο δρόμος βρίσκεται σε κάποια σκανδιναβική χώρα. Οι κλίσεις έχουν δωθεί για τα χιόνια. Γενικότερα δεν έχεις άδικο. Που να βάλουμε και τα κριτήρια ορατότητας... Edited Ιανουάριος 1 , 2016 by atsalovergas
letom Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Να ο δρόμος: https://www.google.com/maps/@63.0165157,7.3513247,3a,75y,78.77h,80.89t/data=!3m7!1e1!3m5!1sVtYejGZMYsVnnhz7j0LNCw!2e0!5s20100301T000000!7i13312!8i6656!6m1!1e1
georgios_m Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Αν χαμήλωναν λίγο την αριστερή πλευρά η στροφή θα συνέχιζε εντός του ανοίγματος και το πρόβλημα θα διορθωνόταν. Πάντως υπάρχουν και πιο απότομοι από αυτόν της πρώτης εικόνας, σε διάφορες ελληνικές γειτονιές.
george68 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 stelvio pass για πολλους ειναι οδηγικο ονειρο .... μια μαγευτικη διαδρομη ... https://www.youtube.com/watch?v=_NGpDmWNqh4 https://www.youtube.com/watch?v=1_56c5eNvgA καλη χρονια και καλες δουλειες σε ολους μας...
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Αυτο θα πει ελληνας Μηχανικος!! Συνάδελφε pa-nik για το μικρό ποσοσστό που μου αναλογεί η φιλοφρόνηση σου για τους Έλληνες Μηχανικούς σ΄ευχαριστώ! edit: το "διαχωριστική λωρίδα" το διόρθωσα στο σωστό "διαχωριστική γραμμή"
antloukidis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 'Ενας δρόμος 18 χιλιομέτρων, με μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, που δεν έχει πουθενά νόμιμο σημείο προσπεράσματος*, δεν είναι τουλάχιστον παράξενος? Δεν είναι μακρυά. Είναι ο παράδρομος της εθνικής από Αγ. Στέφανο ως τη Μαλακάσα. *Αν και υπάρχουν σημεία με ορατότητα για προσπέρασμα. Σε ένα σημείο μάλιστα η ορατότητα αρκεί ώστε μία νταλίκα να προσπεράσει τρείς νταλίκες στη σειρά.
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δεν είναι μόνο η οδική ορατότητα που καθορίζει την ευχέρεια ασφαλούς προσπέρασης σε τέτοιους παραδρόμους μίας λωρίδας ανά κατεύθυνση. Το βασικότερο είναι οι παρόδιες εμπορικές, βιοτεχνικές εγκαταστάσεις από τις οποίες εξέρχονται και βαρέα οχήματα που μπορεί να βρεις ξαφνικά μπροστά σου όταν κινηθείς προσπερνώντας στο αντίθετο ρεύμα. Η οδική σήμανση τότε (διπλή διαχωριστική) έρχεται ως το τελευταίο και πλέον ευέλικτο εργαλείο για να αντιμετωπίσεις λάθη ή αναπόφευκτες "κακοτοπιές" της χάραξης ή ακόμη την έλλειψη κόμβου κυκλοφοριακής σύνδεσης των παροδίων εγκαταστάσεων με την οδό που κινείσαι.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα