BAS Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Ο δρόμος είναι παράπλευρος , αλλά με το πρόβλημα των διοδίων έχει γίνει κύριος .
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Πράγματι, πολλοί γλυτώνουν τα διόδια περνώντας απ΄εκεί, πράγμα που αυξάνει τον φόρτο της οδού αλλά και την επικινδυνότητα.........
antloukidis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Και μη επιτρέποντας το προσπέρασμα πουθενά, που κάνει τους άσχετους να περνάνε όπου νάναι, τον κάνουμε ασφαλή?
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 (edited) Κατ΄αρχήν, για να το αναλύσουμε κάπως, λίγοι είναι οι πραγματικά άσχετοι κι αυτό έχει να κάνει με τις παθογένειες της διαδικασίας και των μηχανισμών έκδοσης διπλωμάτων οδήγησης. Οι περισσότεροι επικίνδυνοι στους δρόμους είναι τα "οδηγικά γαϊδούρια" από δική τους επιλογή και ...υποκουλτούρα. Μή μου πει κανείς ότι αυτός π.χ που εν ψυχρώ παραβιάζει το κόκκινο είναι απλά ένας άσχετος ...... Όμως η οδική σήμανση (εν προκειμένω η διπλή διαχωριστική γραμμή) δεν αποσκοπεί ούτε στο να εκπαιδεύσει τους άσχετους, αλλά και ούτε να συνετίσει τα "οδηγικά γαϊδούρια", αφού κανείς από αυτούς δεν θα υπακούσει είτε λόγω άγνοιας των σημάτων είτε λόγω περιφρονητικής αδιαφορίας. Η οδική σήμανση αποσκοπεί στο να προειδοποιήσει τον συνετό οδηγό για ότι απρόοπτο μπορεί αυτός να συναντήσει στην πορεία του και να τον προστατέψει. Έτσι είναι σωστό, ακόμη και στην περίπτωση μεγάλου ευθύγραμμου τμήματος οδού (μίας λωρίδας ανά κατεύθυνση), να επιβάλλεται διπλή διαχωριστική για να αποφύγει αυτός την μετωπική με όχημα που εισέρχεται στη πορεία του από αγροτικό δρόμο, βενζινάδικο, ή .....το στέκι του Βαγγέλη με τα καρπούζια, ενώ αυτός θα προσπερνά τις νταλίκες που αναφέρθηκε και παραπάνω.....(Μπρρρρ!!!!) Edited Ιανουάριος 2 , 2016 by Anton_civeng
antloukidis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Τον συγκεκριμένο δρόμο, τα τελευταία 10 χρόνια τον περνάω καθημερινά τουλάχιστον 2 φορές, μερικές φορές και παραπάνω. Ξέρω όλα τα σημεία με τα ..στέκια του Βαγγέλη κλπ καθώς και τα στάνταρ σημεία που τη στήνει η τροχαία. Όταν σε ένα δρόμο 18 χλμ, που μπορείς άνετα και ασφαλέστατα να πας με 80 και παραπάνω, βρεθείς πίσω από ένα φορτηγό, παπού, κυρία που βάφεται ή νεαρό που φλερτάρει κλπ και πάνε με 55-60 δεν μπορείς να υπομένεις για πολύ.... Προσπερνάω σε κάθε διαδρομή που κάνω, τουλάχιστον 20 περιπτώσεις σαν τις παραπάνω (παράνομα φυσικά), αλλά σε απόλυτα ασφαλή σημεία . Ο ανωτέρω χαρακτηρισμός "άσχετος" που έδωσα, δεν αναφερόταν σε γνώση ΚΟΚ ή ικανότητες οδήγησης γενικά, αλλά "άσχετος" με "τα ασφαλή σημεία" του δρόμου. Έτσι αυτός μη γνωρίζοντας ότι θα βρή κάποιο τέτοιο σημείο, περνάει όπου νάναι, πολλές φορές με κακά αποτελέσματα. Η μόνη λογική εξήγηση που δίνω, για διαγράμμιση με διπλή συνεχή διαχωριστική είναι η εξής : Κάποιος έφαγε τα χρήματα που απαιτεί μια σωστή διαγράμμιση (τοπογραφικά, αμοιβή μελέτης -επίβλεψης μηχανικού, σχέδια κλπ) και απλά έδωσε εντολή : "Βάψε παντού διπλή συνεχή"
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Το αν αορίστως υπάρχουν κάποια ασφαλή σημεία για προσπέραση στον συγεκκριμένο παράδρομο μέχρι την Μαλακάσα, αυτό δεν μπορούμε να το συζητήσουμε εδώ χωρίς στοιχεία οριζοντιογραφίας, μηκοτομής, διασταυρώσεων, οδοστρώματος, παραπλέυρων χρήσεων - εγκαταστάσεων, και προ παντός επί τόπου παρουσίας μας. Τον δρόμο αυτόν τον έχω περάσει κι εγώ πολλές φορές έστω και με κάποιες προσπεράσεις που μπορεί να εχω κάνει. Όμως οι μεμονωμένες προσωπικές μας εμπειρίες, ικανότητες, και μέσα (το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μας) δεν μπορούν να γίνουν κανόνας για το που θα γίνει απλή ή διπλή διαγράμμιση αφού αυτό θα αφορά μόνιμα σε όλους τους διερχομένους και σε κάθε κυκλοφοριακό φόρτο! Αυτό που εγώ γενικά έθιξα και επιμένω είναι ότι μία συνεχής ευθεία σε τέτοιο δρόμο δεν μπορεί ποτέ να μας εφησυχάζει για ασφαλή προσπέραση για τους λόγους που ανέφερα. Από εκεί και πέρα βέβαια όλοι που θέλουμε να κινούμαστε με 80+ χλμ/ω, αντί προσπερνώντας τον παππού, την κυρία, τον ερωτευμένο κ.λ.π σε τέτοιον δρόμο (!!) τότε μάλλον πρέπει να "ξηλωνώμαστε" τα 3,25Ε περνώντας από την Ε.Ο.....
antloukidis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ότι δεν μπορώ εγώ ή ο οποιοσδήποτε να ορίσει τα σημεία ασφαλούς προσπεράσματος γιατί χρειάζονται όλα αυτά που αναφέρεις, και που γνωρίζεις πολύ καλύτερα λόγω ειδικότητας. Αυτά όλα χρειάζονται χρήματα και αυτά ακριβώς τα χρήματα ισχυρίζομαι ότι έχουν πάει κάπου αλλού. Δεν μπορώ με τίποτα να πειστώ ότι σε 18 χλμ. δεν υπάρχει ούτε ένα σημείο ασφαλούς προσπεράσματος. Διαφωνώ κάθετα και απόλυτα μαζί σου ότι για να πάει κάποιος με 80 πρέπει να πληρώσει διόδια.
nexus6 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Eshima Ohashi bridge, Lake Nakaumi, Japan.
georgios_m Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 (edited) Δε καταλαβαίνω γιατί δίνουν τόσο μεγάλες κλίσεις και ξαφνικά γίνεται ο δρόμος επίπεδος αντί να ακολουθήσουν μια καμπύλη τροχιά. Edited Ιανουάριος 2 , 2016 by georgios_m
antloukidis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Μάλλον μας ξεγελάει η φωτογραφία
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα