Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

και πάλι είναι μεγάλη ανηφόρα και σκάει απότομα στο πλάτωμα της κορυφής. έπρεπε να είχε ξεκινήσει νωρίστερα η ανύψωση του οδοστρώματος, αν ήταν τόσο επιτακτικό να πιάσουν τέτοιο ύψος για λόγους ναυσιπλοϊας. γιατί χάνεις και χρόνο πηγαίνοντας αργά μην απογειωθείς.

Edited by georgios_m
Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν μπορώ με τίποτα να πειστώ ότι σε 18 χλμ. δεν υπάρχει ούτε ένα σημείο ασφαλούς προσπεράσματος.

Το ένα σημείο δεν σου σώνει την αργοπορία αφού παρακάτω πάλι θα κολλήσεις, το θέμα είναι γενικότερο για την οδό.

 

Διαφωνώ κάθετα και απόλυτα μαζί σου ότι για να πάει κάποιος με 80 πρέπει να πληρώσει διόδια.

Μακάρι να μη χρειαζόταν για κανέναν να πληρώνει διόδια, όμως δεν μπορούμε να αξιώνουμε από έναν τέτοιο παράδρομο της συμφοράς  να  επιτρέπονται προσπεράσεις και μεγάλες ταχύτητες  προσποιούμενοι  τον παράδρομο ως κύριο δρόμο......

 

Για την γέφυρα στην Ιαπωνία με την "φοβερή κλίση" όπως αναφέρεται αυτή δεν είναι πάνω από 6,1%

 

http://laughingsquid.com/eshima-ohashi-bridge-a-tall-bridge-in-western-japan-that-resembles-a-roller-coaster-for-cars/

 

Πάντως εδώ οι Γιαπωνέζοι, ως πιό υποψιασμένοι από τους Σκανδιναυούς, έχουν συνεχή διαχωριστική γραμμή......

Edited by Anton_civeng
Δημοσιεύτηκε (edited)

Δημοσίευση #18 : Αυτό το οπτικό αποτέλεσμα επιτυγχάνουμε όταν φωτογραφίσουμε κάτι από ιδιαίτερα μεγάλη απόσταση με φακό πολύ μεγάλης εστιακής απόστασης.

 

Στη δημοσίευση #22 η φωτογράφιση έγινε από κοντινότερη απόσταση με χρήση φακού μικρότερης εστιακής απόστασης.

 

Στη δημοσίευση #24 δίδεται η κλίση 6,5% και αυτή η πληροφορία δημιουργεί στο μυαλό μας μια εντελώς διαφορετική εικόνα, πολύ κοντινότερη της πραγματικότητας.

Edited by CybEng
Δημοσιεύτηκε

Τελικά υπάρχει κάποιο θέμα με τον παράδρομο ή όλα ειναι ΟΚ και να μη διαμαρτύρομαι?

 

Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει ελάχιστο όριο, αφού δεν πρέπει να γίνονται προσπεράσματα?

 

Τι θα γίνει αν πείσω 5-6 "γεροξεκούτηδες" σαν και μένα (τους έχω ήδη βρεί), να κάνουμε τη διαδρομή κάθε μέρα με 45-50 ?

Δημοσιεύτηκε

Το πρόβλημα δεν είναι ο παράδρομος . Ο παράδρομος υπάρχει εκεί ως οδός υπηρεσιακή για τις παρόδιες ιδιοκτησίες , όπως είναι και η νόμιμη χρήση του βάσει των προδιαγραφών των Α/Δ . 

 

Το πρόβλημα είναι τα διόδια των Α/Δ . Επρεπε να υπάρχει διαδικασία εξυπηρέτησης των κατοίκων των κοντινών περιοχών και συχνών χρηστών με πολύ χαμηλά διόδια που θα είναι λογικό αντίτιμο για το όφελος χρόνου και καυσίμου που θα είχαν . 

 

Από την άλλη θεωρώ ότι θα έπρεπε στον παράδρομο να γίνονται συχνοί έλεγχοι στα φορτηγά , με στόχο να αποθαρρύνονται όσα πάνε από εκεί με μόνο σκοπό να γλυτώσουν τα διόδια και όχι γιατί έχουν δρομολόγιο στην περιοχή . 

 

Ακόμα καλό θα ήταν κάποια στιγμή να ξύπναγαν οι τοπικές κοινωνίες και να απαιτούσαν πολιτικά , αλλά και νομικά την καθιέρωση αναλογικών διοδίων σε σχέση με τα χιλιόμετρα και την συχνότητα της χρήσης . 

Δημοσιεύτηκε

Σχετικά με τις γέφυρες, η απορία μου δεν είναι για το απότομο της κλίσης, όσο για την απότομη μεταβολή της.

Δημοσιεύτηκε

Στις παραπάνω φωτογραφίες που παραθέσατε, οι κλίσεις δεν είναι αυτές που φαίνονται, αλλά πολύ ομαλότερες. Το οπτικό φαινόμενο λέγεται "προοπτική βράχυνση" και δημιουργείται με πολύ μεγάλο τηλεφακό (>300) και "αξονική λήψη" της φωτογραφίας από πολύ μακρυά. Ακόμα και η στροφή επί κεκλιμένου στην Νορβηγία, έχει πολύ μεγάλη ακτίνα χωρίς πρόβλημα ορατότητας, αλλά η ακτίνα συμπιέζεται από την προοπτική βράχυνση.
Η προοπτική βράχυνση εκθιάστηκε αρχικά στην Αναγέννηση κατά την απογείωση της γεωμετρίας και της προοπτική από τους ζωγράφους , χαράκτες κλπ.
Παραθέτω τον "ΝΕΚΡΟ ΧΡΙΣΤΟ" του Mantegna
mantegna-cristomuerto.jpg

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.