Harker88 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2019 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2019 Συνάδελφοι, εγώ έστειλα email στο τοπικό τμήμα του ΤΕΕ το οποίο τη διαβίβασε στο νομικό του τμήμα. Κατά τη γνώμη μου, στο ΤΕΕ πρέπει να απευθυνόμαστε. Προς αυτό απευθύνονταν η προσφορά την οποία η Πειραιώς γράφει στα παλιά της τα παπούτσια τώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2019 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2019 (edited) Σε συνέχεια αυτών που ανέφερα πριν εδώ και στο αμέσως επόμενο, αφού τους στείλετε αυτά που θέλουν για την επικαιροποίηση, ενεργοποιούν πάλι την επιλογή όπως παρακάτω. Edited Αύγουστος 27 , 2019 by georgegaleos 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
efiga Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2020 Καi έγινε η πρωτη χρέωση μετά ? η συναλλαγη φαινεται αλλα το υπολοιπο στην εφαρμογη (pc) δεν άλλαξε ... κανει κανα 2-3 ημερο η πίστωση ? Στην εφαρμογή (κινητό) φαινεται μονο υπολοιπο στον προσωπικό λογαριασμό και οχι στον επαγγελματικο ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2020 (edited) Από το "Βοήθεια & Υποστήριξη-->Επιχειρήσεις-->Επεξήγηση βασικών όρων και λειτουργιών." Τι είναι το Εικονικό POS (Virtual Terminal); "... Οι πωλήσεις που εκτελούνται μέσω του Εικονικού Τερματικού επεξεργάζονται, εκκαθαρίζονται και πιστώνονται στα “Accounts” σας την επόμενη εργάσιμη. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση οποιαδήποτε στιγμή στο ιστορικό των συναλλαγών σας επιλέγοντας την κατηγορία Πωλήσεις. Μέσω της ίδιας κατηγορίας, μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση σε επιπλέον λειτουργίες όπως: Ακυρώσεις, Αντιλογισμούς και Χρεώσεις. ..." Επίσης δες και το: "Ποιες συναλλαγές μου εμφανίζονται στην ενότητα «Πωλήσεις";. Edited Ιανουάριος 7 , 2020 by georgegaleos 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geodimis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2020 Η viva wallet φαίνεται διακόπτει την δωρεάν -για περιορισμένο αριθμό συναλλαγών- παροχή της υπηρεσίας freePOS για επαγγελματίες μέσω εφαρμογής εντός του μήνα με ενημερωτικά email στους εγγεγραμμένους χρήστες της. Τι κάνουμε; έχουμε εναλλακτικές; αναφέρομαι πάντα σε μηδενική χρήση που απλά καλύφθηκε η νομική υποχρέωση της κατοχής POS. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirsogiannis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2020 Αν θέλεις πες μου τί χρεώσεις βάζει η viva wallet? έχω pos τράπεζας (πειραιώς) και χτες έλαβα συστημένη επιστολή που λέει ότι σε 2 μήνες (14/4 ) ξεκινάει χρέωση στο pos (κατά παράβαση βέβαια της συμφωνίας και προσφοράς που είχε υποβάλλει στο ΤΕΕ....) οπότε σκεφτόμουν να πάω viva για τον λόγο που αναφέρεις (μηδενική χρήση), αλλά τώρα μάλλον δεν το κόβω αν βάλανε και αυτοί χρέωση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
geodimis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2020 (edited) 4 λεπτά πριν, pirsogiannis said: Αν θέλεις πες μου τί χρεώσεις βάζει η viva wallet? έχω pos τράπεζας (πειραιώς) και χτες έλαβα συστημένη επιστολή που λέει ότι σε 2 μήνες (14/4 ) ξεκινάει χρέωση στο pos (κατά παράβαση βέβαια της συμφωνίας και προσφοράς που είχε υποβάλλει στο ΤΕΕ....) οπότε σκεφτόμουν να πάω viva για τον λόγο που αναφέρεις (μηδενική χρήση), αλλά τώρα μάλλον δεν το κόβω αν βάλανε και αυτοί χρέωση... Μακάρι να τις ήξερα αλλά δεν ανακοινώνουν τίποτα τηλεφωνικά. μιλάνε μόνο για ειδικά πακέτα με φυσικά μηχανάκια POS ανάλογα τις ανάγκες σας κλπ κλπ με ενημέρωση μέχρι το τέλος της άλλης εβδομάδας. Το site τους δεν πρόλαβα να το σκαλίσω πολύ. Edited Φεβρουάριος 18 , 2020 by geodimis Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirsogiannis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2020 Μόλις τώρα, geodimis said: Μακάρι να τις ήξερα αλλά δεν ανακοινώνουν τίποτα τηλεφωνικά. μιλάνε μόνο για ειδικά πακέτα με φυσικά μηχανάκια POS ανάλογα τις ανάγκες σας κλπ κλπ. Το site τους δεν πόλαβα να το σκαλίσω πολύ. Σ'ευχαριστώ όπως και να έχει για την ενημέρωση. όταν μάθεις κάτι σχετικά με το ζήτημα αν θέλεις πόσταρε το εδώ για να ενημερωθούν και οι υπόλοιποι συνάδελφοι.Η πειραιώς αναφέρει: το διαχειριστικό κόστος θα ανέρχεται στο κατωτέρω αναφερόμενο ποσό ανά MID/TID/διεύθυνση εγκατάστασης: 3 ευρώ+φπα...υποθέτω ότι εννοεί 3 ευρώ μηνιαίως δλδ 3*12*1,24=44,64 τον χρόνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geodimis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2020 11 λεπτά πριν, pirsogiannis said: Σ'ευχαριστώ όπως και να έχει για την ενημέρωση. όταν μάθεις κάτι σχετικά με το ζήτημα αν θέλεις πόσταρε το εδώ για να ενημερωθούν και οι υπόλοιποι συνάδελφοι.Η πειραιώς αναφέρει: το διαχειριστικό κόστος θα ανέρχεται στο κατωτέρω αναφερόμενο ποσό ανά MID/TID/διεύθυνση εγκατάστασης: 3 ευρώ+φπα...υποθέτω ότι εννοεί 3 ευρώ μηνιαίως δλδ 3*12*1,24=44,64 τον χρόνο. Εννοείται θα γράψω μόλις έχω νεότερα. Υποψιάζομαι ότι και πάλι οι οποιεσδήποτε τυπικές ελάχιστες χρεώσεις μηχανικής κίνησης θα κυμαίνονται χαμηλότερα από των τραπεζών. Ιδωμεν.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2020 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2020 (edited) On 2/18/2020 at 3:07 PM, geodimis said: Τι κάνουμε; έχουμε εναλλακτικές; αναφέρομαι πάντα σε μηδενική χρήση που απλά καλύφθηκε η νομική υποχρέωση της κατοχής POS. Μέσα από τον επαγγελματικό vivawallet λογαριασμό μπορείς να χρεώσεις κάρτες --δες το screenshot (χωρίς την διαδικασία του freepos). Επίσης έχω αναφέρει λίγο πιο πάνω αν απενεργοποιηθεί η υπηρεσία, πως γίνεται η ενεργοποίηση [1]. Καλύπτεσαι μια χαρά απέναντι στην εφορία (μάλιστα έρχεται και προσυμπληρωμένα τα στοιχεία του εικονικού Pos και τοι ΙΒΑΝ του επαγγελματικού λογαριασμού προσυμπληρωμένα στο Ε3. Επίσης μηδενική χρήση=Μηδενικές προμήθειες. 23 hours ago, pirsogiannis said: Αν θέλεις πες μου τί χρεώσεις βάζει η viva wallet? Για τις χρεώσεις δες εδώ το εδάφιο "Card Not Present Acquiring" και εδώ για το "Interchange++" 23 hours ago, pirsogiannis said: .... έχω pos τράπεζας (πειραιώς) και χτεςκαι χτες έλαβα συστημένη επιστολή που λέει ότι σε 2 μήνες (14/4 ) ξεκινάει χρέωση στο pos .... Από πότε χρονικά έχεις το pos στην Πειραιώς ? Έχεις κάνει κινήσεις με αυτό ? Το τερματικό το έχεις μόνιμα συνδεδεμένο στο δίκτυο ? Του κάνεις τις αναβαθμίσεις που βγαίνουν κατά καιρούς ? Τον επαγγελματικό λογαριασμό που έχεις συνδεδεμένο το τερματικό τον "κινείς" προκειμένου να μην γίνει ανενεργός ? edit: [1] Ακόμη και με απενεργοποιημένη της επιλογή αυτή, και πάλι μπορούμε να χρεώσουμε κάρτα αλλά την διαδικασία την κάνει ο πελάτης μέσω του mail που θα του στείλουμε από την καρτέλα μας κλικάροντας ως επιλογή, δίνοντας στον πελάτη και την επιλογή για την χρέωση της κάρτας. Screenshot: Edited Φεβρουάριος 19 , 2020 by georgegaleos Προστέθηκε το σχόλιο στο edit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα