georgegaleos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2020 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2020 Την νομική βεβαίωση για το FreePos να την "δεχθώ" λόγω της "χαλαρής" πιστοποίησης σε περίπτωση ελέγχου.... αν και εξαρχής το έβλεπα σαν ένα έντυπο που ο καθένας μπορούσε να επιδείξει σε έλεγχο ... αν και δεν νομίζω να ενδιέφερε τον έλεγχο αυτό.. Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ.... Στο webpos τι να την κάνεις την νομική βεβαίωση...... Γενικότερα την να την κάνουμε την νομική βεβαίωση ... η ΑΑΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ !!!!! Όπως είπα γνώμη μου ότι δεν έχουμε πρόβλημα ... με το webpos.
Guest Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2020 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2020 Η νομική βεβαίωση εχε σχεση με αυτα που αναφέρονται εδώ; https://support.vivawallet.com/hc/el/articles/360001362225-Λογαριασμός-Viva-Wallet-Web-POS και https://support.vivawallet.com/hc/el/articles/360001362185-Τερματικά Είχα επιβεβαιωμένο στο ταξισνετ λογαριασμό της βιβα, αλλά δε μου εμφανίζεται η επιλογή χρέωσης κάρτας στο «online πληρωμες» . Θα τους καλέσω. Πάντως και το μικρο pos τους δε περίπτωση ανάγκης δεν πρέπει να ειναι κακή επιλογή σε σχεση με τις χρεώσεις που εχουν οι τραπεζες και εχω διαβάσει. Βεβαια αν με το online ειμαστε καλυμμένοι δεν υπαρχει λογος να το παρουμε.
papathvas Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 Την επιλογή για "χρέωση κάρτας" δεν μου την εμφανίζει πλέον. Θα πρέπει να πάω Online Πληρωμές->website apps->προσθήκη website ;;
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 (edited) Οχι. Δεν έχει καμία σχέση αυτό που αναφέρεις ως διαδικασία. Η επιλογή "ΧΡΕΩΣΗ ΚΆΡΤΑΣ" είναι "κάτω/μέσα/περίπτωση" από την επιλογή "ΠΩΛΗΣΕΙΣ". Έχω γράψει στις 3-4 τελευταίες σελίδες του νήματος αρκετές φορές την διαδικασία!!!!. Θα σου έδινα απευθείας τις παραπομπές αλλά από το κινητό είναι λίγο δυσκίνητη η διαδικασία να τις αναφέρω. Edited Φεβρουάριος 21 , 2020 by georgegaleos
renaL Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 Ουτε εμενα μου εμφανιζει την επιλογη χρεωση καρτας. Μεσα στην καρτελα πωλησεις, η τελευταια επιλογη ειναι online πληρωμες. Οπως το κοιταξα, εκει υπαρχει η επιλογη ειδοποιηση πληρωμης. Πατωντας το μπορεις να δημιουργησεις link, να το στειλεις στο email του πελατη και να το πληρωσει ηλεκτρονικα αυτος. Αλλα δεν ξερω κατα ποσο μας καλυπτει αυτη η διαδικασια και επιπλεον θεωρω οτι ειναι δυσχρηστη για πελατες μεγαλυτερης ηλικιας, που δεν ειναι εξοικιωμένοι με τη χρηση Η/Υ και ηλεκτρονικων συναλλαγών.
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 georgegaleos σε εμένα δείχνει τα παρακάτω. Δεν κατάλαβα τι ακριβώς λες στις προηγούμενες σελίδες (για ταυτοποίηση νομίζω αλλά είμαι ταυτοποιημένος) Πάντως ακόμα δεν με έχει έρθει email....
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 Ταυτοποιημένος είσαι. Ολα μια χαρά. Συναλλαγή με χρέωση της κάρτας του πελάτη σου δεν μπορείς να κάνεις, παρά μόνο με αποστολή email στον πελάτη και να ολοκληρώσει αυτός την διαδικασία της χρέωσης της κάρτας του. Αν προσέξεις σε εσένα λείπει η επιλογή "ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ" κάτω από τις ΠΩΛΗΣΕΙΣ. Αυτό εξηγώ... δηλαδή την διαδικασία για να επανέρθει η επιλογή αυτή και να μπορείς να κάνεις εσύ χρέωση της κάρτας του πελάτη. 2
Vassilis79 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 3 ώρες πριν, georgegaleos said: Ταυτοποιημένος είσαι. Ολα μια χαρά. Συναλλαγή με χρέωση της κάρτας του πελάτη σου δεν μπορείς να κάνεις, παρά μόνο με αποστολή email στον πελάτη και να ολοκληρώσει αυτός την διαδικασία της χρέωσης της κάρτας του. Αν προσέξεις σε εσένα λείπει η επιλογή "ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ" κάτω από τις ΠΩΛΗΣΕΙΣ. Αυτό εξηγώ... δηλαδή την διαδικασία για να επανέρθει η επιλογή αυτή και να μπορείς να κάνεις εσύ χρέωση της κάρτας του πελάτη. Καλησπέρα, πριν λίγο επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών του Viva Wallet. Tους ρώτησα σχετικά με το θέμα της "Χρέωσης κάρτας" που εμφανίζει στο αναδυόμενο μενού στις "Πωλήσεις" που φαίνεται πάνω όπως παραθέτει ο georgealeos. Μου απάντησαν ότι δεν διατίθεται πλέον γιατί δημιουργούνταν προβλήματα λόγω καταχώρισης προσωπικών δεδομένων χρηστών καθώς και των στοιχείων των καρτών τους, που θα μπορούσε κάποιος να υποκλέψει και να χρεώνει απομακρυσμένα χωρίς να το γνωρίζει ο πελάτης. Η μόνη διαθέσιμη πλέον - όπως μου είπε - επιλογή είναι η "Ειδοποίηση πληρωμής" για την οποία δεν παρέχεται νομική βεβαίωση. Σε ερώτησή μου για το αν η κατάργηση του freepos γίνεται λόγω κάποιας νέας νομοθεσίας που δεν τους καλύπτει πλέον νομικά να την παρέχουν, μου απάντησαν πως ναι. Όταν τους ρώτησα να μου πουν το ΦΕΚ για να το διαβάσω με παρέπεμψε σε άλλον συνάδελφο. Τελικά ο άλλος ο "πιο ενημερωμένος" συνάδελφος μου απάντησε ότι το freepos καταργείται γιατί υπήρχαν προβλήματα λειτουργικά. Απ΄ ότι κατάλαβα μάλλον το άσμα "Για τα λεφτά τα κάνεις όλα" ισχύει κι εδώ. Θέλουν να οδηγήσουν στην αγορά φυσικών pos (όχι εικονικών). Βλέπουν και τις χρεώσεις των τραπεζών που περιλαμβάνουν πλέον στις περισσότερες και μόνιμα μηνιαία λειτουργικά κόστη (εκτός της αγοράς του pos) και πάνε να πουλήσουν μικρά οικονομικά pos χωρίς άλλες χρεώσεις (προς το παρόν?). Έχει κάποιος άλλος συνάδελφος εμπειρία από κάποια άλλη αξιόπιστη -με άδεια από την Τράπεζα της Ελλάδας- εταιρεία με πιο οικονομική λύση πέραν των 85,56€(με ΦΠΑ) που έχει το φθηνότερο pos card reader της viva το οποίο σημειωτέον θέλει σύνδεση με κινητό ή tablet με android τουλάχιστον 6 και bluetooth 4.2? 2
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 13 minutes ago, Vassilis79 said: Μου απάντησαν ότι δεν διατίθεται πλέον γιατί δημιουργούνταν προβλήματα λόγω καταχώρισης προσωπικών δεδομένων χρηστών καθώς και των στοιχείων των καρτών τους, που θα μπορούσε κάποιος να υποκλέψει και να χρεώνει απομακρυσμένα χωρίς να το γνωρίζει ο πελάτης. Σ' εμένα και σε κάποιους γνωστούς που το είχαμε εντοπίσει έγκαιρα (από τον Αυγ 2019) και το επανέφεραν ως επιλογή μια χαρά λειτουργεί η χρέωση κάρτας ... ίσως στο μέλλον διακοπεί ... και για όσους είναι λειτουργικό. Πάντως από θέμα ασφάλειας πλέον είναι αρκετά αυστηρές οι δικλείδες σε όλες τις τράπεζες αφού η όλη διαδικασία περιλαμβάνει αποστολή sms στο κινητό του πελάτη κωδικού για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή. Πάντως δεν βλέπω να υπάρχει θέμα αφού η συναλλαγή μπορεί να ολοκληρωθεί με το mail αφού όπως φαίνεται και από το screenshot το Φαέθωνα παραπάνω όπου δεν έχει την επιλογή "ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ", ξεκάθαρα όμως μπορεί να αποδέχεται συναλλαγές με χρέωση κάρτας. Εξάλλου το ΙΒΑΝ του επαγγελματικού λογαριασμού της viva είναι το ίδιο με τον Μοναδικό Αριθμό Τερματικού (TID) που ζητείται στο Ε3. Και για να μην θαφτεί το ερώτημα του συναδέλφου το επαναφέρω διότι το θεωρώ αρκετά σημαντικό για να μην βρεθούμε/νε ξαφνικά εκτεθειμένοι όσοι θέλουν να έχουν και τερματικό αλλά χωρίς μηνιαία κερατιάτικα. 26 minutes ago, Vassilis79 said: Έχει κάποιος άλλος συνάδελφος εμπειρία από κάποια άλλη αξιόπιστη -με άδεια από την Τράπεζα της Ελλάδας- εταιρεία με πιο οικονομική λύση πέραν των 85,56€(με ΦΠΑ) που έχει το φθηνότερο pos card reader της viva το οποίο σημειωτέον θέλει σύνδεση με κινητό ή tablet με android τουλάχιστον 6 και bluetooth 4.2?
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2020 Σχετικά με αυτό On 2/19/2020 at 8:08 PM, spafent said: https://equinox-ventures.com/legal-notice/ το νομικό σημείωμα που αναφέρει ο συνάδελφος (και καταλαβαίνω ότι μας καλύπτει με έναν ενδοιασμό βέβαια του ότι δεν υπάρχει στις λίστες της Τράπεζας της Ελλάδος) και σε συνδυασμό με το ερώτημα 1 hour ago, Vassilis79 said: Έχει κάποιος άλλος συνάδελφος εμπειρία από κάποια άλλη αξιόπιστη -με άδεια από την Τράπεζα της Ελλάδας- εταιρεία με πιο οικονομική λύση πέραν των 85,56€(με ΦΠΑ) που έχει το φθηνότερο pos card reader της viva το οποίο σημειωτέον θέλει σύνδεση με κινητό ή tablet με android τουλάχιστον 6 και bluetooth 4.2? του συναδέλφου ο παραπάνω πάροχος έχει τερματικό στα 29€ +φπα. Το μόνο δυσκίνητο στην διαδικασία εγγραφής εγγραφής είναι, και το μεταφέρω αυτούσια, ότι: "... θα χρειαστεί να έχετε οπωσδήποτε διαβατήριο σε ισχύ ή το νέο δίπλωμα οδήγησης (πλαστική κάρτα). Η Ελληνική ταυτότητα δε γίνεται από μόνη της αποδεκτή ως έγγραφο ταυτοποίησης για το άνοιγμα myPOS επαγγελματικού λογαριασμού γιατί δεν πληροί τις απαιτούμενες προδιαγραφές ασφαλείας της ΕΕ (γραμμές MRZ, υδατογράφημα κλπ). ..." όπως αναφέρει στο παραπάνω νομικό σημείωμα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα