dim salo Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2020 παραθέτω την συνομιλία που είχα πριν λίγο : 2 4
kyrchris Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2020 και εμένα αυτό που απάντησαν "Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με την ειδοποίηση πληρωμής είστε καλυμμένος για το Ν.4446/2016."
pocko Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2020 Εμένα μου είπαν ότι με την ειδοποίηση πληρωμής δεν είμαι καλυμμένος. Επειδή δεν υπάρχει η επιλογή χρέωση κάρτας κάτω από τις πληρωμές για μένα, θα πρέπει να γίνει αίτηση για το web POS και βέβαια είπαν ότι υπάρχουν πάρα πολλές αιτήσεις και θα αργήσουν να απαντηθούν και δεν είναι σίγουρο ότι θα είναι θετική η απάντηση..
mikegad Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2020 (edited) τηλεφωνικά μου είπαν σήμερα πως σε όσους είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία Χρέωση Κάρτας καλύπτονται νομικά. Όσοι πάνε μέσω Ειδοποίησης Πληρωμής δεν καλύπτονται νομικά. Με λίγα λόγια ότι να ναι λένε στον καθένα *pocko μαζί γράφαμε μάλλον Edited Μάρτιος 10 , 2020 by mikegad
panos.kampoukos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2020 @georgegaleos καλησπέρα, θεωρώ πως έχεις απόλυτο δίκιο, με το webpos viva καλυπτόμαστε. συμφωνεί και ο λογιστής μου. σήμερα 10/03/2020 μίλησα με viva στο τηλέφωνο και όντως η επιλογή χρέωση κάρτας ήταν ανενεργή λόγω έλλειψης επικαιροποίησης. Τηλεφωνικά έκανα αίτημα να την επανενεργοποιήσουν και ίσως χρειαστούν στοιχεία επικαιροποίησης σε 2-3 μέρες, μου είπαν. Προφανώς και η ειδοποίηση πληρωμής ισχύει κανονικά.
pipakos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2020 (edited) 13 ώρες πριν, pocko said: Εμένα μου είπαν ότι με την ειδοποίηση πληρωμής δεν είμαι καλυμμένος. Επειδή δεν υπάρχει η επιλογή χρέωση κάρτας κάτω από τις πληρωμές για μένα, θα πρέπει να γίνει αίτηση για το web POS και βέβαια είπαν ότι υπάρχουν πάρα πολλές αιτήσεις και θα αργήσουν να απαντηθούν και δεν είναι σίγουρο ότι θα είναι θετική η απάντηση.. Και σε εμένα αυτό είπαν την τελευταία φορά που επικοινώνησα μαζί τους. Το να καθυστερήσει μία αίτηση να διεκπεραιωθεί το καταλαβαίνω, το να απορριφθεί τελείως όμως δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο και με ποια κριτήρα;; Δεν ξέρω επίσης αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την εφορία, αφού όσοι κάνουμε αυτή τη διαδικασία το πιο πιθανό μείνουμε ένα διάστημα χωρίς κάλυψη, συγκεκριμένα από αύριο που σταματάει το freepos μέχρι την ενεργοποίηση του web pos.. Edited Μάρτιος 11 , 2020 by pipakos
GriGaS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2020 On 9/3/2020 at 6:26 ΜΜ, GriGaS said: Πήρα και εγώ τηλέφωνο νωρίτερα για να ενεργοποιήσω το web pos. Μου είπαν οτι θα μου στείλουν email με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και με διαβεβαίωσαν ότι ειμαι καλυμμένος. Άβυσσος η ψυχή της viva... Από το παρακάτω, καταλαβαίνω ότι είμαστε καλυμμένοι: https://support.vivawallet.com/hc/el/articles/360001362225-Λογαριασμός-Viva-Wallet-Web-POS Δευτέρα μεσημέρι έκανα το αίτημα, χθες Τρίτη απόγευμα έκανα την επικαιροποίηση στοιχείων (πρόσφατο εκκαθαριστικό και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος) και πριν λίγο ενεργοποιήθηκε το webpos. Συνολικά λοιπόν έμεινα λίγες ώρες χωρίς POS.... 2
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2020 10 λεπτά πριν, GriGaS said: Δευτέρα μεσημέρι έκανα το αίτημα, χθες Τρίτη απόγευμα έκανα την επικαιροποίηση στοιχείων (πρόσφατο εκκαθαριστικό και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος) και πριν λίγο ενεργοποιήθηκε το webpos. Συνολικά λοιπόν έμεινα λίγες ώρες χωρίς POS.... Που έκανες το αίτημα??
GriGaS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2020 3 λεπτά πριν, Faethon11 said: Που έκανες το αίτημα?? στο 2117604000
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα