georgegaleos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2020 (edited) 12 minutes ago, tsx said: χωρίς συνδρομή – πάγια χρέωση ...αλλά σε όσους έχουν όψεως "...Σύμφωνα με την ΕΤΕ, για την ενεργοποίηση της προσφοράς για κάθε μηχανικό, απαραίτητη είναι η ύπαρξη λογαριασμού όψεως στο όνομα του Μηχανικού." .... μάλλον το μάντεψα σωστά παραπάνω ... με το (2) που έγραψα ... Οπότε έχασαν την πελατεία από τον όψεως που τον έκλειναν όταν έμαθαν για τις χρεώσεις και πήγαιναν στον επαγγελματικό Plus που δεν έχει μηνιαία χρέωση και θα τον ξαναπάρουν πίσω με όσους θελήσουν το εικονικό pos της ΕΤΕ. Ως χρέωση δεν είναι θα έλεγα απαγορευτική 2€/μήνα, είναι αρκετά φτηνότερο ως μηνιαίο κόστος από όσα vpos κυκλοφορούν (πλην της viva που έχει μηδενικό). Προσωπικά (αν δεν ήθελα να πάω σε viva) θα περίμενα να δω ή θα έπερνα προσφορά και από άλλες τράπεζες ... δείχνοντας την προσφορά της ΕΤΕ ... Edited Μάρτιος 17 , 2020 by georgegaleos 1
laxanos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2020 Φαντάζομαι ότι η προσφορά ισχύει και για εμας τους κατέχοντες το POS της εθνικής ήδη με χρέωση 3,90€ το μήνα? Γιατί πολύ θα μεταβούμε πλέον στο δωρεάν πακέτο!
katrmp Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2020 Δηλαδή αυτά τα 2 ευρώ τα παίρνουν μόνο στους όψεως,?. Άρα από αυτό (τα 2 ευρώ) καταλαβαίνω οτι ο δικό ς μου έχει παραμείνει όψεως?
pantsel Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2020 νομιζω ειναι 2 ευρω ανα μηνα ο οψεως
pirsogiannis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2020 Δηλαδή η ύπαρξη τρεχούμενου επαγγελματικού plus δεν επιτρέπει να πάρει κανείς την προσφορά της ΕΤΕ? πρέπει να ανοίξει καινούριο οψεως?
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2020 (edited) deleted, Μετέφερα εδώ το σχόλιό μου ως πιο σχετικό νήμα. Edited Μάρτιος 17 , 2020 by georgegaleos
fpap71 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2020 Εμένα πάντως σήμερα τηλεφωνικά μου απάντησαν από υποκατάστημα ότι την προσφορά της ΕΤΕ για Virtual POS την παίρνουμε και χωρίς Όψεως!!! με Τρεχούμενο Επαγγελματικό PLUS που έχω κι εγώ μου είπαν είμαστε ok... Το πρόβλημα είναι ότι λόγω κατακόρυφης μείωσης προσωπικού από αύριο χρειάζεται μεγάλη υπομονή και στήσιμο σε ουρές έξω από τράπεζες μια και ελάχιστοι επιτρέπεται να παραμένουν μέσα, οπότε δεν ξέρω αν αξίζει η αναμονή για αυτό το λόγο ή καλύτερα να πάμε αργότερα μόλις επιστρέψουμε στην κανονικότητα... Φαντάζομαι κατανόηση να υπάρχει και πρόστιμο για τέτοιο λόγο να μην πέσει λόγω της κατάστασης... αλλά και πριν δε νομίζω να έχει πέσει πρόστιμο σε κάποιον για μη δήλωση POS... μόνο από καμιά καταγγελία ίσως αν έχει πέσει... 1
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2020 1 minute ago, fpap71 said: Εμένα πάντως σήμερα τηλεφωνικά μου απάντησαν από υποκατάστημα ότι την προσφορά της ΕΤΕ για Virtual POS την παίρνουμε και χωρίς Όψεως!!! με Τρεχούμενο Επαγγελματικό PLUS που έχω κι εγώ μου είπαν είμαστε ok... Θετικό ... για αρχή ... αρκεί να επαληθευθεί και στην πράξη ... διότι μου έχει τύχει άλλο να λένε στο τηλέφωνο ...για αν πας και από 'κει ... υπάρχει περίπτωση να ενδώσεις...στην πραγματικότητα ... (και συχνά χωρίς να το πάρεις πρέφα ... στα ψιλά γράμματα) Πάντως θετικό για αρχή ... να δούμε...
yo4 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2020 (edited) Αφού ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους (και ειδικά τον georgegaleos) για την πολύτιμη προσοφρά τους να πω και εγώ την εμπειρία μου: έχω επαγγελματικό λογαριασμό στη viva wallet από το 2017. Δεν έκανα καμία χρήση κάρτας με το web POS. Σήμερα που επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών ζητώντας να επικαιροποιήσω τα στοιχεία μου για να γίνει επανεργοποίηση της υπηρεσίας "ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ" μου είπανε ότι επειδή δεν έχω χρησιμοποιήσει καμία φορά το web POS στο παρελθόν αυτή η υπηρεσία δεν είναι ενεργή πλέον για εμένα. Θεωρώ ότι με την "Ειδοποίηση πληρωμής" θα μπορώ να κάνω δουλειά, αλλά η υπάλληλος δεν μου έδωσε σαφή απάντηση αν αυτό μπορεί να γίνει. Υ.Γ. η αναμονή στο 2117604000 είναι αρκετή Edited Μάρτιος 19 , 2020 by yo4
Roy_Hobbs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2020 (edited) εγώ πάλι (δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ το viva wallet) τους πήρα τηλέφωνο, μου ζήτησαν 2 έγγραφα για επιπλέον ταυτοποίηση (εκκαθαριστικό και άδεια άσκησης), τα έστειλα και μετά από 2-3 μέρες έλαβα email ότι η 'χρέωση κάρτας' ενεργοποιήθηκε Edited Μάρτιος 19 , 2020 by Roy_Hobbs 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα