Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 1,5k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Κι εμένα μου ενεργοποίησαν την υπηρεσία με το τρίτο τηλεφώνημα κι έπειτα από το ανέβασμα των απαραίτητων δικαιολογητικών, ενώ στα 2 πρώτα τηλεφωνήματα ο κάθε υπάλληλος μου έλεγε το κοντό του και το μακρύ του. Ενοοείται να ξαναδοκιμάσεις!

Edited by pipakos
Δημοσιεύτηκε

Έτσι και σε εμένα...

Τις πρώτες δύο φορές που έκανα ερώτηση για το πώς μπορεί να γίνει η ενεργοποίηση με στέλνανε από τον Αννα στον Καϊάφα

Στην τρίτη φορά που τους είπα τι θέλουν να τους στείλω για να γίνει η ενεργοποιηση με είπαν τι θέλουν, τους τα έστειλα και έγινε...

 

Δημοσιεύτηκε

Εμένα το ενεργοποίησαν χωρίς να μου ζητήσουν τίποτε.  Είχα κάνει περιστασιακά χρήση του FreePOS και χρησιμοποιώ την χρεωστική κάρτα από τον προσωπικό λογαριασμό για εισητήρια σε συναυλίες.

Δημοσιεύτηκε

@Roy_Hobbs, @Faethon11 και @pipakos:

για την επικαιροποίηση των στοιχείων και την επανεργοποίηση της επιλογής "ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ" στείλατε τα δικαιολογητικά στο [email protected] ή τα κάνατε upload σε κάποιο άλλο πεδίο; Νομίζω από τον Roy_Hobbs είχε αναφερθεί ότι ζητούν εκκαθαριστικό και έναρξη, σωστά; 

Για την ώρα δεν βγάζω άκρη με το τηλέφωνο

 

Δημοσιεύτηκε (edited)

Δε γίνεται χωρίς να επικοινωνήσεις μαζί τους, εγώ μιλήσα μαζί τους τηλεφωνικά (δεν ξέρω αν γίνεται και με email, μπορεί) και υπέβαλα αίτημα για ενεργοποίηση της υπηρεσίας 'χρέωση κάρτας'. Μου είπαν ότι το αίτημα μου θα προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα. Μετά από 2-3 μέρες έλαβα email που με ενημέρωνε για την απαίτηση υποβολής επιπλέον στοιχείων ταυτοποίησης. Επισκεπτόμενος το λογαριασμό μου υπήρχε μήνυμα για το ανέβασμα των επιπλέον δικαιολογητικών (εκκαθαριστικό, άδεια άσκησης). Τα δικαιολογητικά αυτά τα ανεβάζεις εντός της πλατφόρμας, δεν τα στέλνεις με email. Το email που αναφέρω παραπάνω σαν πιθανή εναλλακτική (αν δε σηκώνουν το τηλέφωνο) είναι για την υποβολή του αιτήματος ενεργοποίησης, όχι για αποστολή των δικαιολογητικών (τουλάχιστον έτσι έγινε σε εμένα).

Edited by Roy_Hobbs
Δημοσιεύτηκε (edited)

Αρχικά τους έδωσα τα στοιχεία που μου ζήτησαν από το τηλέφωνο. Στη συνέχεια μου έστειλαν το πρώτο mail

«Προκειμένου να προβούμε σε έλεγχο της υπηρεσίας, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε εάν επιθυμείτε να ανοίξουμε το πεδίο για την ανάρτηση του εκκαθαριστικού σας σημειώματος, έτσι ώστε να γίνει ο έλεγχος.»

Στο οποίο απάντησα ότι επιθυμώ.

Στη συνέχεια μου έστειλαν το δεύτερο mail:

«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι είναι απαραίτητο να προσκομίσετε έγγραφα ταυτοποίησης, για την απρόσκοπτη λειτουργία του Viva Wallet λογαριασμού σας.

Παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Συνδεθείτε στο Viva Wallet λογαριασμό σας

2. Επιλέξτε το μενού Ρυθμίσεις > Προφίλ > Ταυτοποίηση Λογαριασμού

3. Υποβάλλετε τα απαιτούμενα έγγραφα»

Τα έγγραφα που ζητούσε η πλατφόρμα ήταν το εκκαθαρστικό σημείωμα της εφορίας και την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Τα ανέβασα και την επόμενη μέρα μου έστειλαν τα παρακάτω mail:

«Η ταυτοποίηση του Viva Wallet σας έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.

Σημείωση: Οποιαδήποτε στιγμή ενδέχεται να σας ζητηθούν επιπλέον έγγραφα για την ταυτοποίηση του Wallet σας.»

Και

«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το αίτημά σας για την απόκτηση δυνατότητας απομακρυσμένης χρέωσης καρτών έχει εγκριθεί.

Προκειμένου να πραγματοποιήσετε χρέωση κάρτας μέσα από το διαχειριστικό περιβάλλον του επαγγελματικού Viva Wallet λογαριασμού σας, θα χρειαστεί να συνδεθείτε και στη συνέχεια να επιλέξετε «ΠΩΛΗΣΕΙΣ» -> «ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ».

Έπειτα, θα χρειαστεί να διαβάσετε και να αποδεχθείτε τους όρους, που αναφέρονται στο αναδυόμενο παράθυρο, επιλέγοντας «ΝΑΙ».

Τέλος, καταχωρείτε τα στοιχεία του πελάτη σας και της κάρτας του, καθώς και το ποσό και επιλέγετε «Χρέωση Καρτας».

Επιπλέον, σας παρέχεται και η δυνατότητα πραγματοποίησης προέγκρισης ποσού, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία που περιγράφηκε παραπάνω και επιλέγοντας στο τέλος «Προέγκριση Ποσού».

Προκειμένου να ακυρώσετε προέγκριση ποσού, θα χρειαστεί να εντοπίσετε τη συναλλαγή επιλέγοντας «ΠΩΛΗΣΕΙΣ» -> «ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ» και καταχωρώντας την ημερομηνία που διενεργήθηκε. Εφόσον την εντοπίσετε, επιλέγετε «Ακύρωση», επιλογή που βρίσκεται δεξιά από την εγγραφή της συναλλαγής.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε περαιτέρω διευκρινίσεις, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε, είτε τηλεφωνικά στον αριθμό 2117604000, είτε εγγράφως στη διεύθυνση [email protected]

Οπότε από τη στιγμή που το αίτημα έχει εγκριθεί θεωρώ πως είμαστε ok.

 

 

Edited by pipakos
Δημοσιεύτηκε

Να είστε καλά παιδιά, βρίσκομαι στο σημείο

"Αγαπητέ πελάτη,

Προκειμένου να προβούμε σε έλεγχο της υπηρεσίας, παρακαλούμε όπως δώσετε την έγκρισή σας να ανόιξουμε το πεδίο για την ανάρτηση του εκκαθαριστικού σας σημειώματος.

Στη συνέχεια, θα αναρτήσετε το έγγραφο μέσα από το διαχειριστικό σας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή απορία στο email:[email protected].

Με εκτίμηση,"

και έχω δώσει την έγκριση που σημαίνει ότι πλησιάζω στο τέλος...

Δημοσιεύτηκε (edited)

Όλα καλά και από εμένα, ανάρτησα το εκκαθαριστικό μετά από οδηγίες τους και στη συνέχεια έλαβα mail που έγραφε: "το αίτημά σας για την απόκτηση δυνατότητας απομακρυσμένης χρέωσης καρτών έχει εγκριθεί."

Σαν συμπέρασμα:

Αν δεν βγάλετε άκρη με το τηλέφωνο 2117604000, στείλτε mail στο  [email protected] ζητώντας να επανεργοποιηθεί η δυνατότητα απομακρυσμένης χρέωσης καρτών. Στη συνέχεια θα σας απαντήσουν από το [email protected] με αναλυτικές οδηγίες το τι θα πρέπει να κάνετε όπως ακριβώς έγραψαν ο Roy_Hobbs και o pipakos παραπάνω.

Edited by yo4
  • Like 2
Δημοσιεύτηκε

Ζήτησα κι εγώ από την viva την ενεργοποίηση.

Μου ζήτησαν εκκαθαριστικό, το ανέβασα.

Μετά, μου ζήτησαν άδεια άσκησης επαγγέλματος.

Τους την έστειλα.

Μετά, μου ζήτησαν επικαιροποιημένη (εντός διετίας) άδεια άσκησης επαγγέλματος!

Τους ανέβασα και από το TAXIS τα στοιχεία μου της (ατομικής μου επιχείρησης), ξανά το ίδιο!

Έλεος!

Τώρα τους ανέβασα μια βεβαίωση που εξέδωσα ηλεκτρονικά από το ΤΕΕ, ότι είμαι μέλος, δεν χρωστάω κτλ κτλ, και ελπίζω να το δεχθούν.

Τι να κάνω, έχετε καμιά ιδέα; Αφού η άδεια άσκησης επαγγέλματος δεν έχει ημερομηνία λήξης. Και, προφανώς, και λόγω ιού, και λόγω ότι τα πρωινά εργάζομαι, μου είναι αδύνατον να πάω στο ΤΕΕ να βγάλω νέα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.