Eleni St Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 (edited) On 1/23/2024 at 8:27 PM, Tim22 said: Επίσης εάν το POS αναφέρει ότι είναι σε κατάσταση "προς αναβάθμιση" γνωρίζει κανείς τι σημαίνει και εάν πρέπει να γίνει κάποια ενέργεια από εμάς; Αυτό είναι για τη viva, το ίδιο ερώτημα έχω και εγώ, μήπως ξέρει κανείς τι σημαίνει; Edited Ιανουάριος 25 by Eleni St
ppanag Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 Προς το παρόν νομίζω ότι δεν κάνουμε κάτι εμείς για αυτό το μήνυμα "προς αναβάθμιση" .... Το μήνυμα αυτό είναι για τους παρόχους. 1
giorgosv Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 On 25/1/2024 at 8:18 ΠΜ, ioakeim85 said: Το vpos της Εθνικής έχει καταργηθεί, πρέπει να αποκτήσεις νέο pos Ερώτηση δική μου: αγόρασα το mypos το οποίο μου ήρθε κανονικά με MID και TID. Επίσης το mypos υπάρχει στη λίστα παρόχων της ΑΑΔΕ (Link) ως Κ300. Το πρόβλημα μου είναι ότι ήρθε από Βουλγαρία και ο λογαριασμός ο συνδεδεμένος είναι της μορφής ΙΕ (όχι GR). Τον ΙΕ λογαριασμό δεν μπορώ να τον βάλω στους επαγγελματικούς λογαριασμούς της ΑΑΔΕ (μου βγάζει μήνυμα ότι είναι του εξωτερικού). Επίσης δεν μπορώ να συνδέσω GR με το Mypos. Στη viva πως είναι με ΙΕ ή GR; Για να επανέλθω, χθες χρέωσα δική μου κάρτα δοκιμαστικά 5€ μέσω του e-simplify και έγινε κανονικα η συναλλαγή απλά τα χρήματα φάνηκαν την επόμενη μέρα στον λογαριασμό και με μια προμήθεια 0.03€. Αν ειναι ΟΚ με ΑΑΔΕ μια χαρα συνεχίζω με αυτό χωρίς να πληρώνω τίποτα.
akis73 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 Καλησπέρα, κάτι άκουσα για παράταση από 31/1 μέχρι 29/2 οπότε για όσους ήταν οριακά όπως εγώ (είχα κλείσει Τρίτη ραντεβού για να πάρω)...ας ξεαγχωθούν! 1
dib Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 Πολύ ευχάριστη είδηση αυτή, γιατί κι εγω το παραμέλησα! Τη καλησπέρα μου Άκη.
JohnnyHoliday Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 On 1/25/2024 at 10:45 PM, ppanag said: Προς το παρόν νομίζω ότι δεν κάνουμε κάτι εμείς για αυτό το μήνυμα "προς αναβάθμιση" .... Το μήνυμα αυτό είναι για τους παρόχους. https://www.aade.gr/epiheiriseis/diasyndesi-pos-tameiakon-systimaton/anabathmisi-pos 1
dib Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 30 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 30 Καλημέρα... Συμπληρώνω τη παργ. 6 στα Στοιχεία Μητρώο για το POS της vivawallet με sfotPOS, αλλά στην Οριστική υποβολή βγάζει κόκκινη ένεδειξη Παρουσιάστηκε πρόβλημα και δεν καταχωρεί τα στοιχεία! Υπάρχει ενα πρόβλημα οτι δεν δέχεται ημερομηνία ενεργοποίηση σύμβασης μετά τις 31/12/2023, ενω έκανα ταυτοποίηση στοιχείων με την viva στις 29/1/2024....μήπως αυτό είναι το πρόβλημα? Επίσης εκεί που λέει Ημερομηνία Απενεργοποίησης τι βάζουμε? Ξέρετε τι μπορεί να συμβαίνει? Έχει αντιμετωπίσει κι άλλος αυτό το πρόβλημα? Υπόψη... αύριο είναι η τελευταία μερα δήλωσης POS... η παράταση που λένε οτι θα δοθεί μέχρι 29/2, δεν ισχύει για τους <παλιούς> αλλά μόνο για τους τους νέους 35 κλάδους που προστέθηκαν!
Tim22 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 Καλησπέρα Για όσους έχουν το Viva Terminal App.. Στη δική μου περίπτωση παρόλο που ενεργοποίησα το POS εντός του Ιανουαρίου, ακόμα δεν έχει γίνει η καταχώρησή του από τη Viva στην ΑΑΔΕ. Σε επικοινωνία μου μαζί τους μου είπαν ότι για να καταχωρηθεί, θα πρέπει να είχα κάνει συναλλαγή εντός των προηγούμενων 30 ημερών και αυτό ισχύει για κάθε μήνα. Δηλαδή εάν δεν κάνω συναλλαγή κάθε μήνα, θα έχω θέμα;
Roy_Hobbs Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 Στην περίπτωση μου χρειάστηκαν περίπου 2 μήνες για να δω την καταχώριση στα ενεργά POS (δεν έκανα κάποια συναλλαγή) 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα