katrmp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 Καλημέρα!! Καλά και εγω που κρατησα ΕΤΕ το παλιό, ξαφνικά μου χρέωσαν 96Ε!!! στο τελος του χρονου και δεν ηξερα τιποτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 ...μπηκα στην myΑΑΔΕ ...και ενώ μέχρι Δεκ 2023 ήταν οκ....τώρα μου λέει προς αναβάθμιση Link to comment Share on other sites More sharing options...
avgoust Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 Ακριβώς το ίδιο συμβαινει κα με το δικο μου pos . Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 (edited) @gio που ειναι αυτο ακριβως στην AAΔΕ? Edited Φεβρουάριος 19 by GeorgeVasil Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyHoliday Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 2 hours ago, GeorgeVasil said: @gio που ειναι αυτο ακριβως στην AAΔΕ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleni St Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 8 hours ago, gio said: ...μπηκα στην myΑΑΔΕ ...και ενώ μέχρι Δεκ 2023 ήταν οκ....τώρα μου λέει προς αναβάθμιση Μήπως πρέπει να γίνει αναβάθμιση του app στο κινητό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyHoliday Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 https://www.aade.gr/diasyndesi-pos-tameiakon-systimaton/anabathmisi-pos (Έχω την εντύπωση ότι ανακυκλώνονται οι ίδιες ερωτήσεις και κανείς δεν μπαίνει στη διαδικασία να διαβάσει τις προηγούμενες σελίδες) Link to comment Share on other sites More sharing options...
avgoust Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 (edited) Τι λεει λοιπόν η σελίδα της ΑΑΔΕ : "Αναβάθμιση POS Τα υφιστάμενα POS θα πρέπει να αναβαθμιστούν προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της διασύνδεσής τους. Αναβάθμιση POS Η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποίειται απομακρυσμένα με ευθύνη των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs). Οι επιχειρήσεις ενημερώνονται για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης μέσω της εφαρμογής του μητρώου μέσων πληρωμών. Οι Πάροχοι Μέσων Πληρωμών (NSPs) υποχρεούνται να ενημερώνουν την ΑΑΔΕ το αργότερο σε ημερήσια βάση για τα Μέσα Πληρωμών διαχείρισής τους, στα οποία ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση την προηγούμενη ημέρα. Η ΑΑΔΕ ενημερώνει τους Χρήστες υπηρεσιών πληρωμών για τη δυνατότητα αναβάθμισης κάθε Μέσου Πληρωμών που διαθέτουν. Η ενημέρωση συντελείται με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την ανάρτηση σχετικής ειδοποίησης στη θυρίδα τους (Τα Μηνύματά μου) στην ψηφιακή πύλη «myAADE», καθώς και με την αναγραφή ένδειξης «Προς Αναβάθμιση» στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών." Αρα εμείς εφόσον δεν έχουμε ταμειακές δεν μας αφορά , σωστά καταλαβαίνω ? Edited Φεβρουάριος 19 by avgoust Link to comment Share on other sites More sharing options...
grgeo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 On 26/1/2024 at 9:36 ΠΜ, giorgosv said: Για να επανέλθω, χθες χρέωσα δική μου κάρτα δοκιμαστικά 5€ μέσω του e-simplify και έγινε κανονικα η συναλλαγή απλά τα χρήματα φάνηκαν την επόμενη μέρα στον λογαριασμό και με μια προμήθεια 0.03€. Αν ειναι ΟΚ με ΑΑΔΕ μια χαρα συνεχίζω με αυτό χωρίς να πληρώνω τίποτα. Καλημέρα, είναι οκ με την ΑΑΔΕ όμως;; Έχω και γω ακριβώς το ίδιο και στην ΑΑΔΕ μου εμφανίζει το ίδιο μήνυμα. Από την εθνική επιμένουν ότι όλα είναι οκ, δεν ξέρουν όμως να μου πουν γιατί εμφανίζεται έτσι στο μητρώο ή αν είναι εντάξει. Η λογίστρια ρίχνει σε μένα το μπαλάκι. Και δεν ξέρω πού να αποταθώ για να βγάλω άκρη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleni St Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 (edited) H viva για το ζήτημα μου απάντησε το παρακάτω: "Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή viva.com | Terminal στην Android συσκευή σας για να δεχθείτε πληρωμές με κάρτες. Η εφαρμογή αυτή δεν απαιτεί τη χρήση ταμειακής μηχανής. Ωστόσο, θα πρέπει να έχετε την έκδοση λογισμικού της εφαρμογής 5.5.0 και άνω, καθώς και να υποστηρίζετε τη λειτουργία NFC, εάν χρησιμοποιείτε συσκευή Android. Επίσης, η λειτουργία της εφαρμογής προϋποθέτει να έχετε ενεργοποιημένες τις υπηρεσίες τοποθεσίας (location services) στη συσκευή σας." και "Η κατάσταση "Προς Αναβάθμιση" που απεικονίζεται στο Μητρώο POS της ΑΑΔΕ, υποδηλώνει ότι το τερματικό σας επρόκειτο να αναβαθμιστεί. Εμείς θα προβούμε στην αναβάθμιση του τερματικού σας και με την ολοκλήρωση αυτής θα ενημερώσουμε την ΑΑΔΕ. Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία της αναβάθμισης των τερματικών βρίσκεται σε εξέλιξη." Edited Φεβρουάριος 20 by Eleni St 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα