Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
20 ώρες πριν, grgeo said:

Καλημέρα, είναι οκ με την ΑΑΔΕ όμως;;
Έχω και γω ακριβώς το ίδιο και στην ΑΑΔΕ μου εμφανίζει το ίδιο μήνυμα.
Από την εθνική επιμένουν ότι όλα είναι οκ, δεν ξέρουν όμως να μου πουν γιατί εμφανίζεται έτσι στο μητρώο ή αν είναι εντάξει.
Η λογίστρια ρίχνει σε μένα το μπαλάκι.
Και δεν ξέρω πού να αποταθώ για να βγάλω άκρη.

Τι να σου πω, ότι ξέρεις ξέρω.

Κι εμένα μου λένε ότι ειναι ΟΚ.

  • Απαντήσεις 1,5k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
On 19/2/2024 at 3:08 ΜΜ, GeorgeVasil said:

@gio που ειναι αυτο ακριβως στην AAΔΕ?

myAADE / μητρώο κ επικοινωνία / κωδικούς taxis / μητρώο pos

 

On 19/2/2024 at 9:51 ΜΜ, avgoust said:

Τι λεει λοιπόν η σελίδα της ΑΑΔΕ :
"Αναβάθμιση POS

Τα υφιστάμενα POS θα πρέπει να αναβαθμιστούν προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της διασύνδεσής τους.

Αναβάθμιση POS

.........


Αρα εμείς εφόσον δεν έχουμε ταμειακές δεν μας αφορά , σωστά καταλαβαίνω ?

Κανεις δεν απαντα με απλα λογια. ναι πρεπει ή οχι δεν πρεπει..... ο αλλος σου λεει διαβασε....αν καταλαβαινε καποιος ας πει..... κανεις

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

Αναφορικά με το ibank e-Simplify της Εθνικής είχα απάντηση από το τμήμα Customer Support.

Εξήγησαν ότι δεν τρέχει έργο και δεν υπάρχουν οδηγίες από την ΑΑΔΕ αναφορικά με τη διασύνδεση e-commerce pos αλλά μόνο για τα φυσικά pos και τα soft pos. Δεν υπάρχει υποχρέωση αυτή τη στιγμή από την ΑΑΔΕ για τα e-commerce pos - όταν ξεκινήσει η υποχρεωτικότητα θα υπάρξουν και οι ανάλογες ενέργειες.

Μου προώθησαν κάποια στοιχεία του παρόχου NSP (Χώρα έδρας, ΑΦΜ, Επωνυμία) αλλά δεν έχει νόημα να πας να συμπληρώσεις καθώς το σύστημα της ΑΑΔΕ ζητάει και τα υπόλοιπα, πχ TID/ΜID κλπ. Άρα τα αφήνεις ως έχει κ περιμένεις. Βρετανικός ο πάροχος μπάι δε γουέι.

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε
On 2/19/2024 at 9:51 PM, avgoust said:

Τι λεει λοιπόν η σελίδα της ΑΑΔΕ :
"Αναβάθμιση POS

Τα υφιστάμενα POS θα πρέπει να αναβαθμιστούν προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της διασύνδεσής τους.

Αναβάθμιση POS

Η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποίειται απομακρυσμένα με ευθύνη των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs). Οι επιχειρήσεις ενημερώνονται για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης μέσω της εφαρμογής του μητρώου μέσων πληρωμών.

Οι Πάροχοι Μέσων Πληρωμών (NSPs) υποχρεούνται να ενημερώνουν την ΑΑΔΕ το αργότερο σε ημερήσια βάση για τα Μέσα Πληρωμών διαχείρισής τους, στα οποία ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση την προηγούμενη ημέρα.

Η ΑΑΔΕ ενημερώνει τους Χρήστες υπηρεσιών πληρωμών για τη δυνατότητα αναβάθμισης κάθε Μέσου Πληρωμών που διαθέτουν. Η ενημέρωση συντελείται με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την ανάρτηση σχετικής ειδοποίησης στη θυρίδα τους (Τα Μηνύματά μου) στην ψηφιακή πύλη «myAADE», καθώς και με την αναγραφή ένδειξης «Προς Αναβάθμιση» στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών."

Αρα εμείς εφόσον δεν έχουμε ταμειακές δεν μας αφορά , σωστά καταλαβαίνω ?

Καλημέρα.

Έχω και εγώ την ίδια απορία. Εμάς που δεν έχουμε ταμειακή μηχανή φαντάζομαι πως δε μας αφορά το θέμα της αναβάθμισης των pos και της διασύνδεσης. Καταλαβαίνω σωστά;

Δημοσιεύτηκε
10 ώρες πριν, John Papadopoulos said:

Καλημέρα.

Έχω και εγώ την ίδια απορία. Εμάς που δεν έχουμε ταμειακή μηχανή φαντάζομαι πως δε μας αφορά το θέμα της αναβάθμισης των pos και της διασύνδεσης. Καταλαβαίνω σωστά;

Μια απλη απαντηση και κανεις δεν απαντα ΝΑΙ ή ΟΧΙ..... απλα παραθετουν κειμενα και λενε κουβεντες..

  • Like 1
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

@gio Όχι, επειδή το κείμενο που παρέθεσαν οι συνάδελφοι avgoust και John Papadopoulos αφορά μόνο όσους διαθέτουν ταμειακή μηχανή.

 

Στον διαδικτυακό τόπο του υπουργείου εμπορίου δίδονται απαντήσεις σε «ερωτήσεις σχετικά με τα μέσα πληρωμής – POS (KYA 8139/2024)».

Σταχυολογώ δύο αποσπάσματα:

Αν […] αποδεχόμαστε πληρωμές μόνο από επιχειρήσεις ή άλλους ελεύθερους επαγγελματίες, είμαστε υπόχρεοι […];
Όχι, αφού απαραίτητη προϋπόθεση […], είναι η αποδοχή πληρωμής να γίνεται από φυσικό πρόσωπο που ενεργεί ως καταναλωτής, […].

Ποια μέσα πληρωμής με κάρτα πληρωμών καλύπτουν την υποχρέωση […];
[…] όλες οι διαθέσιμες συσκευές […], μέθοδοι και εφαρμογές […] που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποδοχή καρτών πληρωμής, τόσο με φυσική παρουσία κάρτας, όσο και χωρίς φυσική παρουσία κάρτας […].
Επομένως, στο πεδίο εφαρμογής […], εμπίπτει κάθε εφαρμογή πληρωμής μέσω της οποίας ο καταναλωτής (πληρωτής) έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει πληρωμή με κάρτα πληρωμών (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη), προς τον επαγγελματικό λογαριασμό υπόχρεης οντότητας.

Edited by Θείος Δίκης
  • Like 1
  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε (edited)
On 25/1/2024 at 8:18 ΠΜ, ioakeim85 said:

Το vpos της Εθνικής έχει καταργηθεί, πρέπει να αποκτήσεις νέο pos

 

Ερώτηση δική μου:

αγόρασα το mypos το οποίο μου ήρθε κανονικά με MID και TID. Επίσης το mypos υπάρχει στη λίστα παρόχων της ΑΑΔΕ (Link) ως Κ300.

Το πρόβλημα μου είναι ότι ήρθε από Βουλγαρία και ο λογαριασμός ο συνδεδεμένος είναι της μορφής ΙΕ (όχι GR).

Τον ΙΕ λογαριασμό δεν μπορώ να τον βάλω στους επαγγελματικούς λογαριασμούς της ΑΑΔΕ (μου βγάζει μήνυμα ότι είναι του εξωτερικού). Επίσης δεν μπορώ να συνδέσω GR με το Mypos.

Στη viva πως είναι με ΙΕ ή GR;

 

Με ενδιαφέρει το mypos. Έλυσες το πρόβλημα με το λογαριασμό για τη σύνδεση ή τελικά δεν γίνεται;

 

Edited by elektra
  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε
On 29/2/2024 at 8:19 ΠΜ, elektra said:

Με ενδιαφέρει το mypos. Έλυσες το πρόβλημα με το λογαριασμό για τη σύνδεση ή τελικά δεν γίνεται;

 

To mypos έχει περαστεί από την εταιρεία που το διαχειρίζεται στην καρτέλα μου στο μητρώο pos (και μάλιστα σε κατάσταση αναβαθμισμένο).

Το ότι ο λογαριασμός είναι της μορφής ΙΕ είναι ένα θέμα αλλά από τη στιγμή που το mypos περιλαμβάνεται στη λίστα των εγκεκριμένων Pos πιστεύω είμαι καλυμμένος.

 

Δημοσιεύτηκε

Εχω το soft pos της viva, έλεγε προς αναβάθμιση και μόλις μπήκα στην Αναλυτική Παρουσιάση POS στη σελίδα της ΑΑΔΕ και διαβάζω το παρακάτω:

Πρόθεση Αντικατάστασης

Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με την Α.1035/2024 Απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ έχετε προθεσμία το αργότερο έως 15/3/2024 να υποβάλετε Δήλωση Πρόθεσης Αντικατάστασης του Ταμειακού σας Συστήματος με σύστημα στο οποίο το Ταμειακό Σύστημα και το Μέσο Πληρωμών ενσωματώνονται σε μία συσκευή (Αll in one - Cash Register/POS).

Απαιτείται οι μηχανικοί να έχουμε ταμειακό σύστημα;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.