Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα, μου ήρθε μια ενημέρωση σχετικά με μια συμφωνία που έχει κάνει το ΤΕΕ με κάποιες μεγάλες τράπεζες για τη παροχή POS.

http://web.tee.gr/tee-pronomiakes-times-gia-tous-michanikous-apo-tis-ellinikes-trapezes/

Με μια πρόχειρη ανάγνωση είδα ότι η πιο συμφέρουσα προσφορά είναι εκείνη της Αττικα. 

  • Απαντήσεις 1,5k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Χωρίς εγγραφή και πιστοποίηση στο vivawallet, σου είναι πρακτικά άχρηστη η υπηρεσία αφού λαμβάνεις κάποιο "κουπόνι"-κωδικό  με SMS στο κινητό που δηλώνεις ίσης αξίας με το ποσό της χρέωσης ώστε να φορτίσεις το Viva Wallet σου.

 

Οπότε πρακτικά πρέπει να κάνεις εγγραφή στο vivawallet ως ιδιώτης.

 

Η υπηρεσία αυτή είναι χρήσιμη κυρίως για συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών. Οπότε αν κάνεις εγγραφή ως ιδιώτης μπορείς να κάνεις χρήση της υπηρεσίας.

 

Αν κάνεις εγγραφή ως επαγγελματίας για επαγγελματικό λογαριασμό τότε μπορείς να χρησιμοποιείς και αυτή την υπηρεσία, αλλά και χρεώση καρτών απευθείας μεσω της εφαρμογής του επαγγελματικού vivawallet λογαριασμού σου και όχι μέσω του Freepos. Μεταξύ των δύο συγκεκριμένων διαδικασιών χρεώσεων οικονομικότερη είναι η απευθείας μέσω του επαγγελματικού λογαριασμού και όχι μέσω του Freepos.

καλησπέρα. Αν θυμάμαι καλά εχεις βάλει vivawallet με επαγγελματικό λογαριασμό, χωρίς μηχάνημα, και δεν πλήρωσες/νεις τίποτα. Σωστά? Απλα ειχες πει οτι σε περιπτωση που σε πληρωσει πελάτης μέσω αυτής της υπηρεσίας έχει σχετικά υψηλές κρατήσεις σε σχέση με τα άλλα από την vivawallet. Αυτο δεν με πειραζει γιατι δεν θα το χρησιμοποιώ.  Γιατι αυτο σκεφτομαι να βάλω και εγώ. Τα διαδικαστικά εκτός απο την εγγραφή (λογικά θα στέλνεις και κάποια δικαιολογητικά στην viva) πόσο καιρό παίρνουν? Επίσης αν η viva δει οτι για χρόνια δεν γίνονται συναλλαγές, σε χρεώνει τίποτα? Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε (edited)

καλησπέρα. Αν θυμάμαι καλά εχεις βάλει vivawallet με επαγγελματικό λογαριασμό, χωρίς μηχάνημα, και δεν πλήρωσες/νεις τίποτα. Σωστά? (Σωστά)Απλα ειχες πει οτι σε περιπτωση που σε πληρωσει πελάτης μέσω αυτής της υπηρεσίας έχει σχετικά υψηλές κρατήσεις σε σχέση με τα άλλα από την vivawallet. (Ναι) Αυτο δεν με πειραζει γιατι δεν θα το χρησιμοποιώ.  Γιατι αυτο σκεφτομαι να βάλω και εγώ. Τα διαδικαστικά εκτός απο την εγγραφή (Εγγραφή όμως για επαγγελματικό λογαριασμό. Ταυτόχρονα φτιάχνεται και προσωπικός λογαριασμός. Δες το 1ο συνημμένο) (λογικά θα στέλνεις και κάποια δικαιολογητικά στην viva) (Ναι. Δες το 2ο συνημμένο. Για το κάθε τύπο "αποδεικτικού" που σου ζητάει σου γραφει δύο-τρία... δικαιολογητικά που μπορείς να επιλέξεις τι θα ανεβάσεις) πόσο καιρό παίρνουν? (4-5 μέρες) Επίσης αν η viva δει οτι για χρόνια δεν γίνονται συναλλαγές, σε χρεώνει τίποτα? (Οχι) Ευχαριστώ (Παρακαλώ  :grin: )

 

Τα κόκκινα είναι απάντησή μου galeos προς tzitzika .... φοβερό εεεε !!!!

post-2272-0-29808100-1497881538_thumb.jpg

post-2272-0-06928800-1497881547_thumb.jpg

Edited by georgegaleos
  • Upvote 4
Δημοσιεύτηκε

Διερευνώντας την περίπτωση vivawallet, έπεσα επάνω στην εφαρμογή ibank mPOS της Εθνικής.

Για την εγκατάσταση ζηταει σύζευξη με συσκευή ingenico. Γνωρίζει κάποιος κάτι πάνω σε αυτό;

Δημοσιεύτηκε

Nα επανέλθω γιατι ειδα πως έγραψα πριν...25 σελίδες!!!

 

Σήμερα που μιλάμε, ΔΩΡΕΑΝ είναι μόνο της Eurobank; συντήρηση είχε; (μια προσφορά που τρέχει "δωρεάν" για ένα έτος)

 

ΔΕ με ενδιαφέρει το ύψος της προμήθειας.

Δημοσιεύτηκε

Νέα από τη "λιμανίσια"

δωρεάν το μηχάνημα (σε πελάτες) και χρέωση 1% ανά συναλλαγή

αν είχα χρόνο για περαιτέρω παζάρια, μπορεί και να την κατέβαζα στο μισό

έτσι κι αλλιώς, δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω τη συσκευή

Δημοσιεύτηκε

τελικά θεωρώ αφού δωθούν αναγκαστικά διευκρινήσεις αν μπορούμε να το κάνουμε , ενισχύεται αυτο που λέει ο georgegaleos

 

 

Πριν από λίγες μέρες στο άρθρο μας με τίτλο Προμήθεια μηχανημάτων POS. Υπόχρεοι, προθεσμίες συμμόρφωσης, υποχρέωση ενημέρωσης καταναλωτών και κυρώσεις που προβλέπονται, είχαμε εκφράσει έναν έντονο προβληματισμό αναφορικά με την υποχρέωση ορισμένων επαγγελματιών για την εγκατάσταση μηχανημάτων pos. Ειδικότερα, αναφερθήκαμε στο γεγονός ότι, η ύπαρξη και μόνο ενός κύριου  Κ.Α.Δ. —από αυτούς που προβλέπονται στην Κ.Υ.Α. 45231/27.4.2017 — στις περιπτώσεις εκείνες που δεν υπάρχει πραγματική συναλλαγή με ιδιώτες (σ.σ. αυτό αποδεικνύεται με διάφορους τρόπους), ή υπάρχει, αλλά είναι σχεδόν αμελητέα σε σχέση με το συνολικό τζίρο, δεν συνεπάγεται αυτομάτως και υποχρέωση αγοράς και εγκατάστασης μηχανημάτων POS. Χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση των ηλεκτροπαραγωγών από φωτοβολταϊκά πάρκα που εν τέλει εξαιρέθηκαν από τη χρήση POS, επειδή οι μοναδικοί τους πελάτες είναι η ΛΑΗΓΕ Α.Ε. ή η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. (σ.σ. εκδίδονται κάθε μήνα τα σχετικά τιμολόγια από τους παραγωγούς και τα ποσά κατατίθενται στους τραπεζικούς λογαριασμούς των παραγωγών). Δείτε για το εν λόγω θέμα τη σχετική ανάρτηση στον κόμβο (Εξαιρούνται της χρήσης POS οι ηλεκτροπαραγωγοί φωτοβολταϊκών). 

Ο ίδιος προβληματισμός υπάρχει και για τις περιπτώσεις εκείνες των επαγγελματιών που ανήκουν στους λεγόμενους «μπλοκάκηδες» και έχουν έδρα το σπίτι τους, καθώς και σε αρκετούς ακόμη επαγγελματίες οι οποίοι στη συντριπτική πλειονότητά τους έχουν συναλλαγές αποκλειστικά με άλλους επαγγελματίες. Μήπως τελικά υπάρχει λύση και γι΄ αυτούς τους επαγγελματίες και δεν πρέπει να προμηθευτούν μηχανήματα POS, αλλά να διαθέτουν κάποιο άλλο εναλλακτικό μέσο που καλύπτει όμως την υποχρέωση που απορρέει από τις νέες διατάξεις; 

Προκειμένου όμως να απαντήσουμε στο ερώτημα αυτό πρέπει να μελετήσουμε και ορισμένες ακόμη διατάξεις που σχετίζονται με το εν λόγω θέμα. 


► Με το άρθ. 65 του ν. 4465/2016 (ΦΕΚ Α' 240/22.12.2016) καθιερώθηκε η υποχρεωτική αποδοχή μέσων πληρωμής με κάρτα των επιχειρήσεων.

Όπως είναι ήδη γνωστό,  α) βάσει της παρ. 3 του άρθ. 65 του ν. 4446/2016 εκδόθηκε και δημοσιεύθηκε στο Φ.Ε.Κ. (Β' 1445) η Κ.Υ.Α. 45231/27.4.2017 με την οποία, καθορίστηκαν οι υπόχρεοι αποδοχής μέσων πληρωμής με κάρτα (η πρώτη ομάδα επαγγελμάτων της σταδιακά καθολικής υποχρέωσης), οι προθεσμίες συμμόρφωσης και οι κυρώσεις που θα επιβάλλονται στους παραβάτες και β) βάσει της παρ. 5 του άρθ. 66 του ν. 4446/2016 εκδόθηκε και δημοσιεύθηκε στο Φ.Ε.Κ. (Β' 453) η Υ.Α. 17730/16.02.2017 που  καθόρισε, μεταξύ άλλων, την υποχρέωση των δικαιούχων πληρωμής που αποδέχονται κάρτες πληρωμών, να ενημερώνουν τους καταναλωτές σχετικά με την αποδοχή καρτών και μέσων πληρωμής του συστήματος καρτών πληρωμής (δείτε για περισσότερες λεπτομέρειες το άρθρο του κόμβου: Προμήθεια μηχανημάτων POS. Υπόχρεοι, προθεσμίες συμμόρφωσης, υποχρέωση ενημέρωσης καταναλωτών και κυρώσεις που προβλέπονται). 

 

► Ας δούμε στο σημείο αυτό τις διατάξεις του ν. 4446/2016 που διέπουν αυτή την υποχρέωση.

i) στην παρ. 2 του άρθ. 65 του παραπάνω νόμου αναφέρονται:

2. Για την αποδοχή μέσων πληρωμής με κάρτα, οι δικαιούχοι πληρωμής συμβάλλονται υποχρεωτικά με νομίμως αδειοδοτημένους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών, κατά το οριζόμενα στο ν. 3862/2010 (A' 113). Για την αποδοχή μέσων πληρωμής με κάρτα και μετρητά, καθώς και την είσπραξη για λογαριασμό τρίτου εν γένει, οι δικαιούχοι πληρωμής απαγορεύεται να συμβάλλονται με οντότητες οι οποίες δεν αποτελούν νομίμως αδειοδοτημένους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών ή Αντιπροσώπους αυτών, εκτός αν άλλως ορίζεται ρητά στην οικεία ισχύουσα νομοθεσία.

ii) στο άρθρο 62 του ίδιου νόμου και για τους σκοπούς αυτού, δίνονται οι κάτωθι ορισμοί:

γ. «δικαιούχος πληρωμής», το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που είναι ο τελικός αποδέκτης των χρηματικών ποσών τα οποία αποτελούν αντικείμενο της πράξης πληρωμής, σύμφωνα με την περίπτωση 13 του άρθρου 2 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/751.

 

δ. «πάροχος υπηρεσιών πληρωμών» οι επιχειρήσεις που δύνανται να παρέχουν υπηρεσίες πληρωμών και οι οποίες διακρίνονται στις ακόλουθες έξι κατηγορίες: 
(α) πιστωτικά ιδρύματα, 
(β) ιδρύματα ηλεκτρονικού χρήματος, 
(γ) γραφεία ταχυδρομικών επιταγών, 
(δ) ιδρύματα πληρωμών,
(ε) η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και οι εθνικές Κεντρικές Τράπεζες, όταν δεν ενεργούν υπό την ιδιότητά τους ως νομισματικές ή άλλες δημόσιες αρχές,
(στ) το Ελληνικό Δημόσιο ή τα άλλα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όταν δεν ενεργούν υπό την ιδιότητά τους ως δημόσιες αρχές, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 του ν. 3862/2010.

 

ιε. «μέσο πληρωμής με κάρτα» νοείται οποιοδήποτε μέσο πληρωμής, συμπεριλαμβανομένης της κάρτας (πιστωτικής, χρεωστικής, προπληρωμένης), κινητού τηλεφώνου, ηλεκτρονικού υπολογιστή ή άλλης τεχνολογικής συσκευής που περιλαμβάνει την κατάλληλη εφαρμογή πληρωμής διά της οποίας παρέχεται η δυνατότητα στον πληρωτή να κινήσει πράξη πληρωμής με κάρτα (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη, η οποία δεν αποτελεί μεταφορά πίστωσης ή άμεση χρέωση κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 2 του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 260/20121.

 

 Συμπεράσματα

Από το συνδυασμό όλων των παραπάνω —κατά την άποψή μας— προκύπτει ότι, οι υπόχρεοι δικαιούχοι πληρωμής όπως αυτοί ορίστηκαν στην Κ.Υ.Α. 45231/27.4.2017 (άλλα και όσοι οριστούν στο μέλλον έως την καθολικήαπ΄ όλες τις επιχειρήσεις, υποχρέωση), δεν είναι υποχρεωμένοι να προμηθευτούν και να εγκαταστήσουν αποκλειστικά και μόνο μηχανήματα POS για την αποδοχή πληρωμής με κάρτα, αλλά δύνανται να εκπληρώσουν αυτή την υποχρέωση και με άλλα μέσα πληρωμής που μπορεί να προσφέρονται από τους νομίμως αδειοδοτημένους παρόχους υπηρεσιών πληρωμής, όπως για παράδειγμα, μέσω συστημάτων «e-pos» από Η/Υ με πρόσβαση στο διαδίκτυο. 

Με τον τρόπο αυτό, πολλοί από τους επαγγελματίες που καθίστανται υπόχρεοι, αλλά δεν πραγματοποιούν συναλλαγές με ιδιώτες πληρωτές ή έχουν πολύ μικρή συχνότητα τέτοιων συναλλαγών, αφενός μεν, δεν θα επιβαρυνθούν με το κόστος της προμήθειας ή/και συντήρησης - διατήρησης ενός μηχανήματος POS, αφετέρου δε, θα είναι αποδέκτες πληρωμών με κάρτες από τους πληρωτές πελάτες τους, ικανοποιώντας έτσι και την από το νόμο προερχόμενη υποχρέωσή τους. Βέβαια, είναι ευνόητο ότι, κανείς δεν μπορεί να στερήσει το δικαίωμα του κάθε επαγγελματία να προβεί στην προμήθεια ενός μηχανήματος POS, όμως καλό θα είναι όσοι επιθυμούν να κάνουν χρήση και κάποιου άλλου τρόπου που δεν αντίκειται στις κείμενες διατάξεις, να γνωρίζουν όλες τις εναλλακτικές και νόμιμες λύσεις που υπάρχουν πριν καταλήξουν στην τελική επιλογή τους. 

Σε κάθε περίπτωση, επειδή το ζήτημα αυτό γενικότερα είναι σοβαρό και για να μην υπάρξουν στο άμεσο μέλλον προστριβές μεταξύ των φορολογουμένων και των ελεγκτικών οργάνων πρέπει να δοθούν οι απαραίτητες διευκρινίσεις από τα συναρμόδια υπουργεία (Οικονομικών & Οικονομίας και Ανάπτυξης), μαζί με όλες τις επιλογές που έχουν στη διάθεσή τους οι επαγγελματίες, διότι μέχρι στιγμής ελλείψει σαφών οδηγιών εκ μέρους των αρμόδιων υπηρεσιακών παραγόντων έχει εδραιωθεί η πεποίθηση στην πλειονότητα των επαγγελματιών ότι η αγορά ή ενοικίαση μηχανήματος pos είναι μονόδρομος για τους υπόχρεους. 

Επειδή ο χρόνος κυλά ευελπιστούμε να έχουμε σύντομα νεότερα επί του θέματος. 


Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/35516

  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε

Αποτι εχω καταλαβει απο την ως τωρα συζήτηση η μόνη τράπεζα που δε χρεωνει έξοδα συντήρησης ειναι η Alpha και το vivawallet;

Έχει κάνει κάποιος σύμβαση για Pos με καποια τράπεζα που δε χρεώνει τέλη συντήρησης;

Δημοσιεύτηκε

Και η Πειραιώς λέει ότι δε χρεώνει συντήρηση. Και τα κόστη αγοράς μεταξύ των δυο μικρο διαφέρουν μόνο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.