kyrchris Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 12:01 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 12:01 μμ τι άλλαξε μέσα σε μια βδομάδα;τελικά τί ισχύει;
Saleptsis Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 12:04 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 12:04 μμ Δεν άλλαξε κάτι, απλά μίλησε με άλλον υπάλληλο λογικά. Τώρα ποιος από τους δύο υπαλλήλους είναι πιο ενημερωμένος και λέει τι πραγματικά ισχύει, δεν γνωρίζω.
kyrchris Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 12:08 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 12:08 μμ ναι,αλλά εμείς τι κάνουμε;το λογικό είναι ότι με τον επαγγελματικό μας λογαριασμό είμαστε καλυμμένοι,αλλά πως το εξακριβώνουμε;θα κάνουμε γκάλοπ στους υπαλλήλους της viva;
pipakos Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 02:48 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 02:48 μμ Κι εμένα μου είπαν πριν από λίγο στο τηλέφωνο ότι δεν καλυπτόμαστε νομικά, δυστυχώς...
dim salo Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 03:38 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 03:38 μμ εμένα μου ζήτησαν τα στοιχεία μου και είδαν ότι έχω το web pos δηλαδή την χρέωση κάρτας στον επαγγελματικό λογαριασμό μου και τότε μου δήλωσαν ότι είμαι καλυμμένος για την υποχρέωση που έχω , το επιβεβαίωσαν αυτό σε εσάς ;
pipakos Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 03:47 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 03:47 μμ Μου ζήτησαν κι εμένα τα στοιχεία μου και πάλι μου είπαν ότι δεν καλύπτομαι. Και προφανώς μου πρότειναν να προμηθευτώ pos από αυτούς.
GriGaS Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 04:26 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 04:26 μμ (edited) Πήρα και εγώ τηλέφωνο νωρίτερα για να ενεργοποιήσω το web pos. Μου είπαν οτι θα μου στείλουν email με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και με διαβεβαίωσαν ότι ειμαι καλυμμένος. Άβυσσος η ψυχή της viva... Από το παρακάτω, καταλαβαίνω ότι είμαστε καλυμμένοι: https://support.vivawallet.com/hc/el/articles/360001362225-Λογαριασμός-Viva-Wallet-Web-POS Edited March 9, 2020 at 04:27 μμ by GriGaS
katrmp Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 04:30 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 04:30 μμ Τι εννοείς να το ενεργοποιήσεις. Είχες παλιότερα κάνει ταυτοποίηση με δικαιολογητικά και τώρα θέλει παλι?
pipakos Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 04:49 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 04:49 μμ Μα κι εγώ ενεργοποιημένο το είχα, από όσο γνωρίζω τουλάχιστον. Τι θέλουν, επικαιροποίηση στοιχείων και είμαστε καλυμμένοι? Και γιατί δεν μας το λένε (στους μισούς) και μας πλασάρουν τα τερματικά τους? Θα μας τρελάνουν τελείως!!!
GriGaS Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 05:00 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2020 at 05:00 μμ Είχα freepos (αυτό που σταματάει στις 11/3) και δεν με είχε απασχολήσει η ύπαρξη του webpos. Μετά τα μηνύματα του georgegaleos αποφασισα να ακολουθήσω τα όσα έγραψε και τους πήρα τηλέφωνο και τους ζήτησα να μου βάλουν webpos.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα