Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)
On 20/2/2020 at 5:13 ΜΜ, georgegaleos said:

Τα πεδία αυτά στο Ε3 δέχονται επεξεργασία, και αυτόματα να μην συμπληρώνονται αν συμπληρωθεί από εμάς και είναι υπαρκτό τότε προχωράει η δήλωση αλλιώς (αν δεν είναι υπαρκτό) βγάζει σφάλμα και δεν προχωρά η δήλωση. Οπότε εφόσον το web pos/εικονικό pos μεσω του επαγγελματικού λογαριασμού έχει id (που έχει id) και εφόσον η σχετική νομοθεσία αποδέχεται (που αποδέχεται) ως μέσα αποδοχής καρτών την σχετική διαδικασία δεν έχουμε θέμα.

@georgegaleos μήπως μπορείς να με βοηθήσεις με αυτή τη διαδικασία; Κάνοντας κλικ στον πίνακα 41 του Ε3 ανοίγει το παρακάτω pop-up το οποίο δεν έχει επιλογή για χειροκίνητη εισαγωγή στοιχείων pos.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

EDIT: Άκυρο το ερώτημα, πρέπει πρώτα να βάλουμε τον αριθμό POS στον πίνακα 040 και αφού εμφανιστεί στον 041 μπορούμε να προσθέσουμε την ημερομηνία σύμβασης.

 

e3-pos.JPG

Edited by nikostzar
  • Απαντήσεις 1,5k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
On 10/6/2020 at 12:39 ΜΜ, MHD said:

Να ενημερώσω επί τη ευκαιρεία.. τους έστειλα δικαιολογητικά στη VIVA..αλλά ΔΕΝ μου ανοίγουν το WEB POS γιατί ήμουν ανενεργός συναλλακτικά.. 🤣🤣 :

Του απαντησα οτι εφεξής που ΑΝΟΙΞΑΝ οι δουλειές, και αφού μείωσαν κ αυτοί τις προμήθειές τους, δεν θα προλαβαίνουν να καταγράφουν τις συναλλαγές των πελατών μου στο σύστημά τους ...αλλά ακόμη ΔΕΝ απάντησαν !!!

Μα να χάσουν τέτοιο καλό πελάτη για ένα webpos..!
 

Ίδια απάντηση και σε εμένα από τη Viva:

Παρόλα αυτά στο Ε3 έχω προσθέσει μόνος μου τον αριθμό του POS όπως εμφανιζόταν προσυμπληρωμένος πέρυσι και δεν έχει "κλοτσήσει" κάπου...

Αν θυμάμαι καλά ο @georgegaleos είχε αναφέρει ότι εφόσον γίνει δεκτή η καταχώρηση pos στο Ε3 είμαστε καλυμμένοι. Υπάρχει κάποια επιβεβαίωση για αυτό;

Ευχαριστώ

Capture.JPG

Δημοσιεύτηκε

@nikostzar το Ε3 και Ε1 τα ετοιμάζω ο ιδιος και μου τα ελέγχει/υποβάλει φίλος λογιστής (έμπειρος) ... κυρίως διότι οι συναλαγές μετριούνται στα δάχτυλα του 1 χεριού ..και ενίοτε δεν χρειάζονται καθόλου δάχτυλα 🙁.

Το λοιπόν για το εν λόγω ζήτημα με τα POS της VIVA, μου πε για το φετινό Ε3 : "ΔΕΝ θα γράψουμε τιποτα, σαν να μην έχεις/είχες POS  (αν και το φρεεΠΟΣ της ΒΙΒΑ ήταν ενεργό ως τον Μάρτη(;) φέτος/2020).  ΥΠΑΡΧΕΙ μου λέει και ενα έγγραφο που αναφέρει οτι αν δεν είχες συναλλαγές με πελάτη λιανικής για το εκάστοτε χρονικό διάστημα ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα αν για το ίδιο διάστημα ΔΕΝ είχες και ΠΟΣ.. "

Τώρα το οτι σου επιτρέπει να κάνεις δεκτές χρεώσεις με κάρτα η ΒΙΒΑ με αποστολή ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ και όχι με ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ , εχει λεχθεί εδω μέσα οτι ΔΕΝ σε καλύπτει κατά την επιταγή του νόμου. Το αν θα βάλεις ως ενεργό αριθ ΠΟΣ το τμήμα του ιβανγκ της VIVA.. ειναι μάλλον στα όρια ..τύπου το Ε3 αναφερεται στο παρελθόν ημερολογιακό έτος (που όντως είχες δυνατοτητα μεσω του φρεεΠΟΣ) αλλά γράφει ΕΝΕΡΓΟ αριθμο ΠΟΣ (Την στιγμη που το πληκτρολογείς, 2020 δηλαδή) που είναι ψευδές..
Και νομίζω οτι και την ημερομηνία της γέννησής σου με τα απαραίτητα μηδενικά να έβαζες το Ε3 θα το δεχόταν / δεν θα κλωτσούσε που λες.. δεν κάνει ονλαιν διασταυρώσεις για το ΠΟΣ..
Δεν μου μοιάζει να σε πιάσει ο έλεγχος και να σου το βρει αυτο για σφάλμα , αλλά με αυτούς ποτέ δεν ξέρεις..
 

Για την ΕΘΝΙΚΗ τράπεζα και το διαβόητο ειδικό ΔΩΡΕΑΝ  Βιρτουαλ ΠΟΣ για ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ που πέτυχε μετά απο σκληρές διαπραγματεύσεις το εκλεκτό μας ΤΕΕ... μου γραψαν σε απάντηση ερώτησης (αν μπορώ να κάνω την αίτηση για αυτο το βιρτσουαλ ΠΟΣ ονλαιν απο το γεμπ μπανκινγκ) που κανα στο  [email protected] :

Καλησπέρα σας, Σε απάντηση του παρακάτω email, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα πρέπει να επισκεφθείτε κατάστημα ΕΤΕ  για την υπογραφή σύμβασης συνεργασίας.

Απαραίτητα δικαιολογητικά και έγγραφα είναι:

1.      Έντυπο Έναρξης Εργασιών από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. ή οποιονδήποτε εξουσιοδοτημένο Δημόσιο Φορέα (π.χ. ΓΕ.ΜΗ. / Υπηρεσίες Μίας Στάσης) και τυχόν μεταβολές αυτής, εάν υπάρχουν.

2.      Φωτοαντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο εν ισχύ των νόμιμων εκπροσώπων.

Σημειώνουμε, ότι θα πρέπει να έχετε μαζι σας την προσφορά του ΤΕΕ, να ζητήσετε την ενεργοποίηση MOTO συναλλαγών. Η Υπηρεσία Υποστήριξης & Συνδρομής Επιχειρήσεων λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:00 έως 15:00, για οικονομικά και λειτουργικά θέματα, στο τηλέφωνο 210 9503600 επιλογή 2. 

Ευχαριστούμε.

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Διεύθυνση Καρτών (014)

Υποδιεύθυνση Εκκαθάρισης Συναλλαγών & Διαχείρισης Εμπόρων (01400-53-Α)

Πειραιώς 74

18346 Μοσχάτο

  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε (edited)
On 21/4/2020 at 1:47 ΜΜ, Faethon11 said:

Φέτος δεν έχει τίποτα..

και όχι μόνο αυτό αλλά έχουν εξαφανίσει και έναν επαγγελματικό...

1667898928_.png.209ea26e907119ebba6521740144371f.png

Το ίδιο. Λέω να βάλω το περσινό και ό,τι γίνει έγινε.

Edited by curzondax
Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα και από μένα. Όσον αφορά την viva, στην περίπτωση που δεν είναι ενεργή η χρέωση καρτών και για κάποιο λόγο δεν μας την ενεργοποιούν, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο δεν είναι οκ η χρήση της υπηρεσίας "ειδοποίηση πληρωμής", εφόσον και με τον τρόπο αυτό χρεώνεται η κάρτα του πελάτη. Ποιος καθορίζει αν είναι σύμφωνη με τη νομοθεσία η υπηρεσία?Σε ενδεχόμενο έλεγχο θα πρέπει να δείξουμε κάποιο έγγραφο της Viva που να πιστοποιεί την δυνατότητα χρέωσης καρτών σύμφωνα με τη νομοθεσία?Όσον αφορά τον αριθμό τερματικού, μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαμε τον αριθμό του επαγγελματικού μας λογαριασμού στη viva.

Για παράδειγμα, η mypos, γράφει στη σελίδα της για την υπηρεσία του εικονικού τερματικού που παρέχει "Προσοχή: Η αποδοχή πληρωμών με πληκτρολόγηση των αριθμών της κάρτας του πελάτη (MO/ΤΟ) από τον επιχειρηματία είναι μια υπηρεσία η οποία συνήθως έχει υψηλό ποσοστό αμφισβητήσεων και απάτης και παρέχεται κατόπιν έγκρισης από τη myPOS σε συγκεκριμένους επαγγελματικούς κλάδους, όπως ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ενοικιάσεις πλωτών και εναέριων μέσων, ταξιδιωτικά πρακτορεία κ.α. Αν από τη myPOS δε σας εγκρίνουν το MO/TO μπορείτε εναλλακτικά για την απομακρυσμένη αποδοχή πληρωμών με κάρτες να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αίτημα πληρωμής (payment request)."(https://equinox-ventures.com/virtual-terminal/). 

Και συνεχίζει, στη σελίδα επεξήγησης της υπηρεσίας "αίτημα πληρωμής" : "

Μετατρέψτε το κινητό σας τηλέφωνο σε τερματικό POS. Έχετε κινητό τηλέφωνο με λειτουργικό σύστημα iOS ή Android ; έχετε τερματικό POS !!!Με το αίτημα πληρωμής (payment request) μπορείτε να δέχεστε πληρωμές με κάρτες των VISA, MasterCard, JCB, Union Pay, American Express και Bancontact απομακρυσμένα αλλά και με φυσική παρουσία χρησιμοποιώντας ΜΟΝΟ το κινητό σας τηλέφωνο...........Η αποδοχή πληρωμών με κάρτες χρησιμοποιώντας τη δωρεάν εφαρμογή myPOS για κινητά τηλέφωνα καλύπτει πλήρως την υποχρέωση των Ελλήνων επιχειρηματιών σχετικά με την αποδοχή πληρωμών με ηλεκτρονικά μέσα. Περισσότερα γι’αυτό το θέμα μπορείτε να διαβάσετε εδώ."

(https://equinox-ventures.com/payment-request/)

Οπότε, για ποιο λόγο η υπηρεσία της mypos που ονομάζεται "αίτημα πληρωμής", είναι νομικά οκ, ενώ η υπηρεσία της viva που ονομάζεται "ειδοποίηση πληρωμής", μας λέει η ίδια η viva ότι δεν είναι?

Edited by sandra3
Δημοσιεύτηκε

@sandra3 δίκιο έχεις αλλά, κατά την άποψή μου, το θέμα είναι να μην μπλέξουμε καν σε πιθανό έλεγχο και όχι το πώς θα ξεμπλέξουμε.

Εννοώ ότι το πρόβλημα ξεκινάει από το ότι δεν υπάρχει προσυμπληρωμένος αριθμός POS στο Ε3, το οποίο σημαίνει ότι οι τράπεζες στις οποίες διατηρούμε τους επαγγελματικούς μας λογαριασμούς θεωρούν ότι δεν έχουμε POS. (αλήθεια, η mypos που αναφέρεις στέλνει στο taxis αριθμό POS;  )

Θεωρώ ότι για το 2019 είμαστε καλυμμένοι, καθώς τότε ήταν ενεργό το webPOS της VIVA. Για το 2020 προσωπικά προτιμώ να δώσω 24€ (για το virtual pos της Εθνικής) παρά να έχω το άγχος ότι μπορεί να φάω πρόστιμο (αν θυμάμαι καλά είναι και υψηλά τα πρόστιμα για τα pos) και να τρέχω στην εφορία να αποδείξω ότι με καλύπτει νομικά η ειδοποίηση πληρωμής της VIVA.

Όσον αφορά τη VIVA, κανονικά θα έπρεπε να μαζευτούμε αρκετοί και να τους κυνηγήσουμε δικαστικά καθώς μας ακύρωσαν μία υπηρεσία χωρίς καν να μας ενημερώσουν, αλλά δεν έχω ελπίδες ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο...

Δημοσιεύτηκε (edited)

@nikostzar δηλαδή εκείνοι που δεν έχασαν τη δυνατότητα της «χρέωσης κάρτας» της viva, είχαν στη δήλωση Ε3 προσυμπληρωμένο τον αριθμό POS (στην ουσία τον αριθμο του επαγγελματικού λογαριασμού);Γιατί σε μένα πχ., που έχασα αυτή τη δυνατότητα, δεν είχε προσυμπληρωμενο τίποτα για το 2019. 
Η mypos δεν ξέρω αν στέλνει τα στοιχεία αυτά στο taxis, αυτό που γράφει στις οδηγίες συμπλήρωσης του Ε3 είναι:
«Αν δεν έχετε myPOS τερματικό και κάνετε χρήση μόνο του εικονικού τερματικού (Αίτημα Πληρωμής / Payment Request) μέσα από την εφαρμογή myPOS για κινητά τηλέφωνα, μπορείτε να δηλώσετε τον αριθμό του λογαριασμού σας όπως αναγράφεται στο πιστοποιητικό IBAN.»

Edited by sandra3
Δημοσιεύτηκε

Αυτό ακριβώς λέω, ότι η VIVA θεωρεί μόνο τη "χρέωση κάρτας" ως POS και για αυτό δεν στέλνει πλέον στοιχεία POS. Είναι τουλάχιστον συνεπείς σε αυτό το κομμάτι.

Για αυτό ρωτάω για το myPOS. Εφόσον θεωρούν ότι μας καλύπτει νομικά θα πρέπει κανονικά να στέλνουν και τον αριθμό POS στο taxis.

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω αν στέλνει η mypos στο taxis. Εφόσον μας καλύπτει νομικά όπως λέει, ακόμα και σε περίπτωση που δεν είναι προσυμπληρωμένος ο αριθμός POS στο Ε3, γιατί να μην τον συμπληρώσουμε εμείς σύμφωνα με τις οδηγίες της, και να είμαστε οκ;

Δημοσιεύτηκε

Το ζητούμενο είναι η δυνατότητα πληρωμής με κάρτα από τον πελάτη. Αν το κάνεις αυτό, ακόμα κι αν χρειαστεί ταχ. περιστέρι να στείλει την εντολή, είσαι καλυμμένος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.