georgegaleos Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 (edited) σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου georgegaleos. Μπορείς δηλαδή να κάνεις vivawallet χωρίς τερματικό μηχάνημα? [1] Αυτο διευκρίνισε μου. Αφού δεν έχει κανένα κόστος προς τα εκεί με βλέπω και εμένα. Υπάρχει περίπτωση αν δουν οτι για χρόνια δεν έχεις καμία συναλλαγή να σου αλλάξουν όρους και να χρεώνουν? [2] Το έχεις ψάξει αυτό? [2] Επίσης η εφορία πως θα ξέρει οτι εσύ έχεις κάνει την διαδικασία αυτή και είσαι σύννομος? [3] Με τα pos εύκολα φαντάζομαι το διασταυρώνει μέσω τραπεζών.[3] Με το free pos όμως? [3] Και αν ας πούμε πελάτης σου ζητήσει να κάνει με κάρτα συναλλαγή. Εσυ μετά κόψεις και απόδειξη ή τιμολόγιο απο μπλοκ σε αυτόν τον πελάτη που πλήρωσε με κάρτα? [4] [1] Ναι, το είπαμε αυτό, κάνεις εγγραφή για επαγγελματικό λογαριασμό. [2] Μπορεί να γίνει και αυτό. Μάλιστα η ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΕΤΕ και ALPHA στα πλαίσια της έρευνας που έκανα, μου είπαν ότι επειδή ανά κάποια χρονικά διαστήματα (1-2 χρόνια) επανεξετάζουν την πιστοληπτική σου ικανότητα κάτω από την οποία είχες αρχικά συμβληθεί μαζί τους για την προμήθεια του "μηχανακίου" ενδέχεται (με μεγάλη πιθανότητα) να αναπροσαρμόσουν τους αρχικούς όρους της σύμβασής σου και να σου "προτείνουν" νέα (και αν θες συνεχίζεις) όπου ίσως μπεί κάποια πάγια μηνίαια χρέωση. [3] Οι τράπεζες όπως και η viva (ως Ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος αδειοδοτημένο από την Τράπεζα της Ελλάδος για λειτουργία εντός EOX-31, διάβασε τους όρους χρήσης στην σελίδα τους) έχει τις ίδιες υποχρεώσεις με τις τράπεζες αναφορικά στο θέμα αυτό. Επίσης προς το παρόν δεν προβλέπεται κάπου η απευθείας (από εμάς) ενημέρωση σχετικά της ΑΑΔΕ. Οπότε πρακτικά ο έλεγχος μπορεί να είναι είτε "καρφωτός" είτε τυχαίος. Σε κάθε όμως περίπτωση εσύ πληρείς την διαδικασία συμμόρφωσης που ορίζει η νομοθεσία, δηλαδή την υποχρεωση αποδοχής μέσα πληρωμής με κάρτα κατά την ολοκλήρωση των πράξεων πληρωμής που πραγματοποιούν καταναλωτές της περ. α’ του άρθρου 62 του ν. 4446/2016, (Α’ 240). (δηλαδή με ιδιώτες πελάτες, χωρίς να σου απαγορεύεται και η χρήση και για μη ιδιώτη) [4] Κόβεις το κλασικό παραστατικό "Απόδειξη Λιανικών Συναλαγών για παροχή υπηρεσιών" εφόσον πρόκειται για ιδιώτη ή "Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών" αν δεν είναι ιδιώτης (π.χ. εταιρεία, επιτηδευματίας, κλπ) ως οφείλεις και, επειδή η όλη διαδικασία δεν βγάζει αυτό το κλασικό χαρτάκι που βγάζει το "μηχανάκι", όπως και πολλά μηχανάκια δεν βγάζουν τέτοιο χαρτάκι, κόβεις επιπλέον και μια κλασική απόδειξη είσπραξης ή αν θες χρησιμοποιείς το συνημμένο. Απόδειξη Συναλλαγής Viva Web pos.pdf Edited Μάιος 16 , 2017 by georgegaleos
dada Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 κόβεις επιπλέον και μια κλασική απόδειξη είσπραξης ή αν θες χρησιμοποιείς το συνημμένο. αν γράψεις πάνω στο τιμολόγιο/απόδειξη "εξοφλήθη" δεν είσαι καλυμμένος? γιατί και δεύτερο χαρτί?
zxgr Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 για αυτο: Απαραίτητες ενέργειες για χρέωση κάρτας Με σκοπό τη δική σας διασφάλιση απαιτούνται οι παρακάτω ενέργειές σας, για κάθε συναλλαγή πληκτρολόγησης κάρτας πληρωμής: Αντιπαραβολή του ονόματος πάνω στην κάρτα πληρωμής με το όνομα πάνω στην ταυτότητα του πελάτη. Πρέπει να είναι τα ίδια. Λήψη της υπογραφής του πελάτη πάνω στο αποδεικτικό της συναλλαγής (απόδειξη ή τιμολόγιο ή φόρμα παραγγελίας κτλ) και διατήρησή του για διάστημα τουλάχιστον 12 μηνών. Αντιπαραβολή της υπογραφής του πελάτη πάνω στο αποδεικτικό συναλλαγής με το δείγμα της στην ταυτότητά του. Πρέπει να είναι όμοιες. Τήρηση ονοματεπώνυμού, διεύθυνσης, τηλέφωνου & e-mail πελάτη Ανάλογα με το αποτέλεσμα του ελέγχου της συναλλαγής εκ μέρους της Viva Payments A.E. ή επιμέρους χαρακτηριστικών της, ενδέχεται να ζητηθούν επιπροσθέτως φωτοαντίγραφο της ταυτότητας του πελάτη, φωτοαντίγραφο της εμπρόσθιας όψης της κάρτας πληρωμής του πελάτη με καλυμμένα τα ενδιάμεσα ψηφία του αριθμού της και οι, υπογεγραμμένοι από τον πελάτη, Όροι Χρήσης & Ακυρωτική Πολιτική της εταιρίας σας.
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 (edited) Σωστά, πέραν του ότι είναι στις υποχρεώσεις σου (από την viva) αυτή η διαδικασία, πέραν του ότι είσαι καλυμένος ότι πήρες το ΟΚ από τον πελάτη να χρεώσεις την κάρτα του (γιατί ποιος ξέρει τι μπορεί να ισχυρισθεί ...!!!) τα παραπάνω δύο παραστατικά (χωρίς να είμαι σίγουρος) νομίζω ότι δεν είναι εξ ορισμού εξοφλημένα παραστατικά αρα χρειάζεται να εκδόσουμε εξοφλητική. Αν η π.χ. η πληρωμή γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό η εξοφλητική απόδειξη είναι το ανάλογο παραστατικό που τυπώνουμε από την τράπεζα και καλό είναι να το έχουμε συνημμένο στην κάθε απόδειξη ή τιμολόγιό μας για πιθανό έλεγχο. Είναι παράλληλα ένας τρόπος ελέγχου από εμάς αλλά και εξασφάλισής μας. Ισως να καλυπτόμαστε με αυτό που λες αν αναγραφεί κάτι σχετικό στο τιμολόγιο και υπογράψει και ο πελάτης στο τιμολόγιο. Γιατί αν δεν υπογράψει πως μπορείς να αποδείξεις ότι έγινε αποδεκτή η συναλλαγή από τον πελάτη? .... δεν ξέρω τι νά πω .... Πάντως έχω την εντύπωση στην διαχείριση κάθε μεγάλης και οχι μονο εταιρείας δεν νοείται εξόφληση παραστατικών χωρίς αποδείξεις είσπραξης. Σε κάθε περίπτωση, όπως καταλαβάινεις δεν μπορώ να σου απαντήσω σίγουρα (αν εξαιρέσουμε την υποχρέωση που έχουμε από την viva), οπότε ρώτησε έναν λογιστή. Edited Μάιος 16 , 2017 by georgegaleos
tzitzikas Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 [1] Ναι, το είπαμε αυτό, κάνεις εγγραφή για επαγγελματικό λογαριασμό. [2] Μπορεί να γίνει και αυτό. Μάλιστα η ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΕΤΕ και ALPHA στα πλαίσια της έρευνας που έκανα, μου είπαν ότι επειδή ανά κάποια χρονικά διαστήματα (1-2 χρόνια) επανεξετάζουν την πιστοληπτική σου ικανότητα κάτω από την οποία είχες αρχικά συμβληθεί μαζί τους για την προμήθεια του "μηχανακίου" ενδέχεται (με μεγάλη πιθανότητα) να αναπροσαρμόσουν τους αρχικούς όρους της σύμβασής σου και να σου "προτείνουν" νέα (και αν θες συνεχίζεις) όπου ίσως μπεί κάποια πάγια μηνίαια χρέωση. [3] Οι τράπεζες όπως και η viva (ως Ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος αδειοδοτημένο από την Τράπεζα της Ελλάδος για λειτουργία εντός EOX-31, διάβασε τους όρους χρήσης στην σελίδα τους) έχει τις ίδιες υποχρεώσεις με τις τράπεζες αναφορικά στο θέμα αυτό. Επίσης προς το παρόν δεν προβλέπεται κάπου η απευθείας (από εμάς) ενημέρωση σχετικά της ΑΑΔΕ. Οπότε πρακτικά ο έλεγχος μπορεί να είναι είτε "καρφωτός" είτε τυχαίος. Σε κάθε όμως περίπτωση εσύ πληρείς την διαδικασία συμμόρφωσης που ορίζει η νομοθεσία, δηλαδή την υποχρεωση αποδοχής μέσα πληρωμής με κάρτα κατά την ολοκλήρωση των πράξεων πληρωμής που πραγματοποιούν καταναλωτές της περ. α’ του άρθρου 62 του ν. 4446/2016, (Α’ 240). (δηλαδή με ιδιώτες πελάτες, χωρίς να σου απαγορεύεται και η χρήση και για μη ιδιώτη) [4] Κόβεις το κλασικό παραστατικό "Απόδειξη Λιανικών Συναλαγών για παροχή υπηρεσιών" εφόσον πρόκειται για ιδιώτη ή "Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών" αν δεν είναι ιδιώτης (π.χ. εταιρεία, επιτηδευματίας, κλπ) ως οφείλεις και, επειδή η όλη διαδικασία δεν βγάζει αυτό το κλασικό χαρτάκι που βγάζει το "μηχανάκι", όπως και πολλά μηχανάκια δεν βγάζουν τέτοιο χαρτάκι, κόβεις επιπλέον και μια κλασική απόδειξη είσπραξης ή αν θες χρησιμοποιείς το συνημμένο. απο την απόδειξη που επισύναψες φαντάζομαι το ενα κομματι κρατάει ο πελάτης και το αλλο εσυ?
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 (edited) Σωστά. Edited Μάιος 16 , 2017 by georgegaleos
Meremeti Δημοσιεύτηκε Μάιος 17 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 17 , 2017 Εγώ γράφω επάνω στην απόδειξη ότι εξωφλήθη με κάρτα και νομίζω είμαι καλυμμένος χωρίς ξεχωριστή αποδειξούλα είσπραξης. Σας έχω φτιάξει δείγμα (και με μοντέρνο qr code κάτω δεξιά : )
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Μάιος 17 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 17 , 2017 (edited) Όμορφο. Ευχαριστούμε. Αν θες ανεβασε το στα downloads (αν θες σε καποια επεξεργασιμη μορφη) ωστε να υοαρχει εκει και να ειναι πιο ευκολα εντοπισιμο, γιατι εδω και μεσα στις συζητήσεις θα χαθεί. Παντως εξακολουθω να θεωρω σκοπιμο να υπογράφει και ο πελάτης σε αυτο για λογους εξασφαλισης μας Σταλθηκε μεσω tapatalk Edited Μάιος 17 , 2017 by georgegaleos
Elounda Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 18 , 2017 http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/pos-sugxysh-me-tis-hmeromhnies.4678083.html Τελικά τι κάνουμε έχω μπερδευτεί?Βάζουμε ή περιμένουμε? 1
Meremeti Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2017 (edited) Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Δεν είναι εντελώς δικό μου, είναι ένα από τα έτοιμα τιμολόγια σε Excel από την Microsoft που βρίσκονται εδώ, αλλιώς θα το ανέβαζα. Μια χρηστική πληροφορία σχετική με το θέμα: την πινακίδα "ο πελάτης δικαιούται να πληρώσει με κάρτα" κλπ την έχω σε μια διάφανη κορνίζα 10x15 αγορασμένη από τα jumbo με 0,79€ και είναι μια χαρά για το γραφείο. ΠΙΝΑΚΙΔΑ.pdf Edited Μάιος 21 , 2017 by Meremeti 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα