Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εγκατάσταση συστημάτων POS σε μηχανικούς


Recommended Posts

να ρωτήσω, όσον αφορά το pos εστειλε η τράπεζα ενημέρωση με ημερομηνία 30/9 και αφορά το ενοικιο που πληρώθηκε 1/9/2017 3,90Ε. Μάλιστα η ενημέρωση γραφει ότι αυτη πρέπει να χρησιμοποιείται στα βιβλία και όχι άλλη συναλλαγηη με την τράπεζα.


1.Το περνάω <<χωρίς δικαίωμα έκπτωσης>>, όλο το ποσό 3.90?


2. με ημερομηνία 30/9/2017 και όχι 1/9/2017 αφού θα μπορούσε η κατάσταση να περιλαμβάνει και άλλες προμήθειες μεσα στο μήνα?


3.η ενημερωτική κατάσταση είχε <<ποσό προμηθειας>> σύνολο 3.90, και <<καθαρο ποσό εκκαθάρισης>> 3.89Ε. ενώ στην ανάλυση κινήσεων 3.90ΕΠοιό περνώ? Το 3.89Ε τι είναι?


Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,5k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Katrmp καλησπέρα.

 

Ξεκινάμε από τα απλά.
Αναφορικά στην εγγραφή, τα όποια ποσά θα εγγραφούν με την ημερομηνία έκδοσης του ενημερωτικού.
 
Δεν γνωρίζω, τι είναι αυτή η διαφορά. Υποθέσεις μπορώ να κάνω: 
-- μπορεί η διαφορά να είναι "προμήθεια για την εκκαθάριση".
Δηλαδή εντός "του μηνιαίου κόστους "πρόσβασης και επικοινωνίας" με το πληροφοριακό σύστημα της Τράπεζας εκάστου ενός τερματικού το οποίο ανέρχεται σε €3,90€" (έτσι αναφέρεται στην σύμβαση), εντός δηλαδή του 3,90€ να περιέχεται και το ποσό που αφορά στην "προμήθεια εκκαθάρισης συναλλαγών", (έστω και αν δεν έχεις συναλλαγές).
-- μπορεί να είναι ίσως κάποιος φόρος που κάθε φορά παρακρατείται.
-- επειδή λέω εγώ ότι ίσως με την προμήθεια εισπράττεται και ο ΦΠΑ αλλά δεν μου κάθεται ως ποσοστό.
 
Τι να πω ... δεν ξέρω ρώτα την τράπεζα τι είναι αυτά τα δύο ποσά και κυρίως τι αφορά η διαφορά αυτή και ξαναμιλάμε.
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ρωτήσεις δεν μπορώ να πω κάτι.
Σίγουρα κάποιο τμήμα ή το 3,89μ ή το 3,90μ θα είναι δαπάνη με δικαίωμα έκπτωσης. Ειναι εκπιπτομενη δαπανη. Αν δε (οχι "δεΝ") εχει ΦΠΑ αυτο θα παει αντιστοιχα στο ΦΠΑ.
Ρώτησε τι είναι αυτή η διαφορά και τα ξαναλεμε.

Edit: Για καλύτερη εποπτεία τέτοιου τύπου συναλλαγών μπορείς αν θες (δεν είναι υποχρεωτικό) να έχεις μια στήλη "Λήψη υπηρεσιών, προμηθειες, παροχές τρίτων ΜΔΕ" ή "Τόκοι και συναφή έξοδα" ή κάτι παρόμοιο όπως και αν κρίνεις εσύ.
Σταλθηκε μεσω tapatalk

Edited by georgegaleos
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα. Κανας έλεγχος έπαιξε σε κανενα συνάδελφο για την ύπαρξη pos? πριν κανα μήνας ενας λογιστής μου είπε οτι διάβασε οτι κάνουν ελέγχους και σε επαγγελματίες με έδρα το σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

εμένα πάντως μου έστειλε ένα email η viva να ανεβάσω τα δικαιολογητικά μέχρι 20/10 για την απρόσκοπτη λειτουργία του λογαριασμού μου (δεν τα είχα ανεβάσει). Για ελέγχους δεν έχω ακούσει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που ανά πάσα στιγμή, μπορούν να έχουν την πληροφορία (οι τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα) υποχρεούνται να στέλνουν τα σχετικά στοιχεία) του ποιος έχει την δυνατότητα χρέωσης καρτών, αν κάνουν κάποια κίνηση δεν έχει νόημα να ασχοληθούν με τον σύννομο επιτηδευματία...θα πάνε κατευθείαν σε αυτόν που δεν έχει συμμορφωθεί.

Edited by georgegaleos
Link to comment
Share on other sites

ΦΠΑ το 3,90Ε (η ενοικίαση του pos) δεν έχει. Κάποιος που έχει περάσει στα βιβλια αυτο το 3,90Ε πώς ακριβώς το έχει περάσει? σε ποιά στηλη?

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποιησε το για να φαίνεται οτι ειναι σε χρηση και γενικοτερα εχε το ανοικτο και συνδεδεμένο αν οχι ολη μερα αλλα τις περισσότερες ωρες.

 

Σταλθηκε μεσω tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.