VPT Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 Καλησπέρα, είμαι νέο μέλος στο michanikos.gr και προσπαθώ να βρω κάποιες απαντήσεις οι οποίες θα μου χρειαστούν στο μάθημα των Μ.Ε.Κ. Η ερώτηση είναι η εξής: Τι τιμή έχει ο μηχανικός βαθμός απόδοσης στην εν κενώ λειτουργία της μηχανής Μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να βρω κάποια απάντηση σε ότι αφορά του κινητήρες εσωτερικής καύσης διότι δεν μπόρεσα να ερμηνεύσω την "εν κενώ λειτουργία" που αναφέρεται στην ερώτηση. Τα αποτελέσματα των αναζητήσεων μου είχαν όλα σχέση με ηλεκτροκινητήρες.Αν μπορεί να βοηθήσει οποιοσδήποτε από εσάς θα το εκτιμούσα πολύ. ευχαριστώ εκ των προτέρων.
monachus Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2016 Από ότι καταλαβαίνω, μιλάς μάλλον για μηχανή εσωτερικής καύσης. Η μόνη ερμηνεία που μπορώ να δώσω στον όρο "εν κενώ" είναι να λειτουργεί η μηχανή χωρίς φορτίο (περίπου όπως όταν έχεις νεκρά στο αυτοκίνητο). Το θέμα είναι ότι οι μηχανές εσωτερικής καύσης έχουν γκάζι, πράγμα που σημαίνει ότι η μηχανή μπορεί να λειτουργήσει ακόμη και "εν κενώ" είτε σε χαμηλές στροφές (όταν δεν πατάς το γκάζι), είτε στις μέγιστες στροφές (όταν το σανιδώνεις). Ο βαθμός απόδοσης μιας μηχανής εσωτερικής καύσης λοιπόν δεν εξαρτάται μόνο από το αν αυτή λειτουργεί "εν κενώ" ή "εν φορτίω" αλλά και από τις στροφές στις οποίες την λειτουργείς. Νομίζω λοιπόν ότι το ερώτημα σου είναι λάθος και γι αυτό δεν μπορείς να πάρεις απάντηση.
ioannis_g Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2016 καλημέρα από εμένα, από όσο γνωρίζω, ο μηχανικός βαθμός απόδοσης ονομάζεται και βαθμός μηχανικών απωλειών. Και ισούται: ηm = Ne / Ni = pe / pi Όπου Νe η πραγματική (ωφέλιμη) ισχύς της μηχανής που αποδίδεται στον άξονα της, (Νe=M*ω), pe είναι η μέση πραγματική πίεση και η Ni και pe είναι οι μέσες ενδεικτικές τιμές ισχύς και πίεσης αντίστοιχα. Τώρα για να υπολογίσεις το μηχανικό βαθμό απόδοσης θα πρέπει να γνωρίζεις: z = ο αριθμός των κυλίνδρων Vh = ο κυβισμός του κυλίνδρου pi = μέση τιμή πίεσηςpe = μέση πραγματική πίεση n = οι στροφές του κινητήρα α = 2 στροφές / κύκλο (τετράχρονος κινητήρας) α = 1 στροφή / κύκλο (δίχρονος κινητήρας) και να υπολογίσεις τους τύπους: Ni = (z*Vh*pi*n) / α Ne = (z*Vh*pe*n) / α Βέβαια οι υπολογισμοί θα γίνουν με δεδομένα της μηχανής στο ρελαντί (εν κενό λειτουργία). Πιστεύω να βοήθησα λίγο.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα