Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 (edited) Πάντως οι ..νεράιδες των ποταμιών μας είχαν προειδοποιήσει από πέρισυ ακριβώς τουλάχιστον (1-2-15) στο Κομπότι Άρτας.... Το θέμα είναι τι κάνουν οι...καλικάτζαροι των αρχών................. http://www.tribune.gr/greece/news/article/111498/ragise-gefira-sto-kompoti-artas-fotografies.html# Alexis pap :Υ.Γ: Την εποχή εκείνη δεν υπήρχαν συνεχείς φορείς στις συνήθεις οδογέφυρες... Πήγαινε πακέτο φαίνεται : συνήθεις επιφανειακές θεμελιώσεις + αμφιέρειστες δοκοί........ edit : τουλάχιστον κι εδώ τα κάγκελα ήταν φρεσκοβαμένα... Edited Ιανουάριος 19 , 2016 by Anton_civeng
man21 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Χε-χε Anton_civeng, copy-paste οι αστοχίες στα μεσόβαθρα (και τα του Δήμου) κιγκλιδώματα! Πάμε για ρεκόρ Guiness...
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Σωστός man21, αλλά τα κάγκελα της γέφυρας της Διάβας ήταν βαμμένα κίτρινα "συμφώνως προς τας διατάξεις" όχι πράσινα όπως στο Κομπότι...... μην τα τσουβαλιάζουμε και όλα.... α, χα,χα χα
Earl Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 (edited) Σωστός man21, αλλά τα κάγκελα της γέφυρας της Διάβας ήταν βαμμένα κίτρινα "συμφώνως προς τας διατάξεις" όχι πράσινα όπως στο Κομπότι...... Δεν υπάρχει πρόβλημα στο χρώμα μιας και μιλάμε για κάγκελα και όχι φυσικά για παραπέτα γέφυρας (να μην δακρύσει και ο EN1317). Παραπέτα Γεφυρών1 - Παραπέτα Γεφυρών2 Πήγαινε πακέτο φαίνεται : συνήθεις επιφανειακές θεμελιώσεις + αμφιέρειστες δοκοί........ Στη φωτογραφία δεν φαίνεται να υπάρχουν εφέδρανα, όπως και σε αυτή της Διάβας. Σε παλιές κατασκευές, τα αμφιέρειστα ανοίγματα τα "fixάρανε" πάνω στα βάθρα με χοντρά σίδερα (dowels). Δεν ξέρω πόσο συχνά, μου έχει πέσει παρόμοια περίπτωση σε αποτίμηση υφιστάμενης πεζογέφυρας των 70s!! https://www.google.gr/maps/@39.7012141,21.6025839,3a,75y,76.87h,62.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1rz6s_R-_fxS_6Hbc3Aejg!2e0!7i13312!8i6656?hl=el Μερικές παρατηρήσεις από το κατάστρωμα: 1) Οι πεζοί απλά δεν διασχίζουν τη γέφυρα.. Κολυμπούνε μέχρι απέναντι.. 2) Οι ιστοί φωτισμού είναι λίγο επικίνδυνοι γιατί είναι κυριολεκτικά πάνω στον δρόμο. 3) Οι ρωγμές στις θέσεις των βάθρων είναι γιατί οι αρμοί διαστολής είναι θαμμένοι κάτω από τον ασφαλτικό τάπητα... Βέβαια μοιάζουν πολύ ανοιγμένοι, κάτι που μπορεί να συνεπάγεται στροφή ή καθίζηση των μεσοβάθρων όπως γράφουμε. Η μεγαλύτερη διάνοιξή τους όμως, έτσι πως φαίνεται στο google maps, νομίζω είναι στο τμήμα που κατέρρευσε!! (Κουβέντα να γίνεται...) 4) Χορταριασμένοι πλίνθοι στις άκριες, και σκουριασμένα παραπέτα κάγκελα.. 5) Η θέα τα σπάει. Γενικά όμως, το θέμα δεν είναι είναι τι συμβαίνει τόσο στο κατάστρωμα, αλλά κάτω από αυτό! Ευχαριστώ τον @dimitris GM για το link! Edited Ιανουάριος 19 , 2016 by Earl
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 (edited) Δεν υπάρχει πρόβλημα στο χρώμα μιας και μιλάμε για κάγκελα και όχι φυσικά για παραπέτα γέφυρας (να μην δακρύσει και ο EN1317). Φυσικά, έχουμε περάσει από τόσες σύγχρονες γέφυρες π.χ Χαλκίδας αλλά κίτρινα κάγκελα δεν είδαμε. Το γράφω όμως καθώς το ετόνισε ο τοπικός τύπος "ψαγμένος" τάχα από τους "ειδικούς" που τον πληροφόρησαν ....... Πάντως πράσινα ή κίτρινα τα κάγκελα αυτά ως προστατευτικός φορέας, όχι για εγκάρσια φορτία οχημάτων δεν είναι, αλλά το πολύ μόνο για πολυσύχναστο χώρο πεζών με τα 100 kg/m που απαιτείται..... Edited Ιανουάριος 19 , 2016 by Anton_civeng
gio Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2016 ......συνεχεια μερος τριτο " Κλιμάκιο της ΜΟΜΑ βρέθηκε σήμερα στην γέφυρα της Διάβας και με Επικεφαλής Συνταγματάρχη του Μηχανικού, έκαναν την αυτοψία στον χώρο. Απομένει να δούμε αν η ΜΟΜΑ θα πάρει την εντολή του Υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου να αρχίζει να κατασκευάζει γέφυρα και να δώσει σε χρόνο ρεκόρ ξανά την εύκολη επικοινωνία των κατοίκων της Διάβας με την Καλαμπάκα."
KF Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2016 (edited) Η ΜΟΜΑ μονο γεφυρα τυπου Μπελευ μπορει να φτιαξει λογω τεχνογνωσιας.Η λυση αυτη ειναι μεν καλη αλλα προσωρινη με παμπολλα προβληματα συντηρησης και λειτουργικοτητας .Δεν παυει δε να υπαρχει παντα το προβλημα της ορθης κατασκευης των θεμελιων και διευθετησης του ποταμου αλλοιως μια απο τα ιδια θα δουμε . Edited Ιανουάριος 21 , 2016 by KF
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2016 Εμείς στο στρατό στήναμε πλωτή γέφυρα σε 7 λεπτά κια περνούσαν τανκς από πάνω.... 2
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2016 Σε ποσοστό >70% οι ποταμογέφυρες κατασκευής μέχρι το 1990 έχουν επιφανειακή θεμελίωση. Επιπλέον λόγω των παράνομων αμμοληψιών, τα υδραυλικά χαρακτηριστικά αλλάζουν. Αν κάποιος σκεφτεί οτι το ελληνικό δημόσιο πληρώνει κατα μέσο όρο 1200Ε/30μέτρα την γέφυρα για level II inspection είναι ξεκάθαρο οτι πολλές προληπτικές μετρήσεις δεν γίνονται. Η μέτρηση υδραυλικής υποσκαφής (Scouring Index) είναι ιδιαίτερα απαιτητική και δαπανηρή. Το κόστος level II inspection στην Αυστραλία κυμαίνεται απο 19000-26000 AUD/30 μέτρα για το Ο/Σ και απο 36-50Κ για τις μεταλλικές. 1
man21 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2016 Εμείς στο στρατό στήναμε πλωτή γέφυρα σε 7 λεπτά κια περνούσαν τανκς από πάνω.... Προφανώς στήνατε την εύκολη Ribon με δυο άτομα + 1πλωτό, σε καμμιά λιμνούλα γιατί αλλοιώς σε πολύ ελάχιστα ορμητικό ρεύμα θα την κυνηγούσατε μέχρι την θάλασσα. Αν την αναρτούσατε σε συρματόσκοινο θέλατε μισή μέρα. Πάντως η Μ4 ήθελε 1 βδομάδα και ένα τάγμα να στηθεί.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα