Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2016 Η επόμενη πάντως που δεν την βλέπω καλά είναι της Βίστριζας....
kan62 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2016 Η οποία το 2013 και το 2015 είχε "αποκατασταθεί" με τους παρακάτω θεαματικούς τρόπους αντίστοιχα : http://fonografos.net/v1/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B8%CF%89%CE%B8%CE%AE%CE%BA%CE%B1%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%B6%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%AD%CF%82-%CF%84/ http://fonografos.net/v1/%CE%BE%CE%B5%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B3%CE%AD%CF%86%CF%85%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B2%CE%AF%CF%83%CF%84/
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2016 Η οποία το 2013 και το 2015 είχε "αποκατασταθεί" με τους παρακάτω θεαματικούς τρόπους αντίστοιχα : http://fonografos.net/v1/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B8%CF%89%CE%B8%CE%AE%CE%BA%CE%B1%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%B6%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%AD%CF%82-%CF%84/ http://fonografos.net/v1/%CE%BE%CE%B5%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B3%CE%AD%CF%86%CF%85%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B2%CE%AF%CF%83%CF%84/ δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα απο τα παραπάνω!!!!!! Οι δημοσιογράφοι αν δουν οτιδήποτε μηχάνημα το ονομάζουν "αποκατάσταση"
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Σε ποσοστό >70% οι ποταμογέφυρες κατασκευής μέχρι το 1990 έχουν επιφανειακή θεμελίωση. Επιπλέον λόγω των παράνομων αμμοληψιών, τα υδραυλικά χαρακτηριστικά αλλάζουν. Αν κάποιος σκεφτεί οτι το ελληνικό δημόσιο πληρώνει κατα μέσο όρο 1200Ε/30μέτρα την γέφυρα για level II inspection είναι ξεκάθαρο οτι πολλές προληπτικές μετρήσεις δεν γίνονται. Η μέτρηση υδραυλικής υποσκαφής (Scouring Index) είναι ιδιαίτερα απαιτητική και δαπανηρή. Το κόστος level II inspection στην Αυστραλία κυμαίνεται απο 19000-26000 AUD/30 μέτρα για το Ο/Σ και απο 36-50Κ για τις μεταλλικές. Αν και άσχετος με το αντικείμενο, γιατί κοστίζει τόσο πολλά αυτή η μέθοδος; Είναι τόσο πολύπλοκη και δύσκολη;
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 (edited) Είναι θέμα εξοπλισμού και διαδικασίας. Γενικά το scouring index ελέγχεται στο μέγιστο ύψος των υδάτων με βάρκα και ειδικό σόναρ (echoscope). Το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα ενδεικτικό της κατάστασης (βλέπε φωτό). Απο εκεί και πέρα ο υδραυλικός συνηθως θα πάρει τα αποτελέσματα και θα τα περάσει σε κάποιο πρόγραμμα ανάλυσης ώστε να διαπιστώσει τόσο την υφιστάμενη κατάσταση όσο και να κάνει μελλοντική πρόβλεψη. Το scouring όμως δεν είναι το μοναδικό μας πρόβλημα. Συνήθως λόγω της όδευσης της ροής έχουμε υδρότριψη του σκυροδέματος με αποτέλεσμα να παρατηρούνται σοβαρές αστοχίες. φωτό. Στην περίπτωση των πασσάλων έχουμε το μεγάλο πρόβλημα του pile head turbulannce flow. Το σενάριο είναι ως εξής. Αν η γεωμετρία του κεφαλόδεσμου δεν έχει μελετηθεί σωστά και παράγει τυρβώδη ροή τότε έχουμε φαινόμενα εκρηκτικής υδρότριψης μεταξύ pile and pile head. Πολύ απλά η επίχωση το πασσάλου πάει περίπατο με αποτέλεσμα ο πάσσαλος να είναι στο αέρα. πλέον τα pile heads εχουν ειδικό υδροδυναμικό σχεδιασμό και ειδικά υλικά ενω πολλοί μελετητές δημιουργούν ζώνες anti-scouring. Μια τυπική διαδικασία είναι να βγάλεις τα υδροδυναμικά χαρακτηριστικά απο το HEC-RAS (καταπληκτικό λογισμικό και δωρεάν) http://www.hec.usace.army.mil/software/hec-ras/ και μετά να τα περάσεις σε κάποιο Fluent, COMSOL. Σε κάθε περίπτωση μια αποτύπωση σοναρ που υποχρεωτικά γίνετε κάθε 4 χρόνια κοστίζει περί τα +20Κ απο μόνη της. Με τα παραπάνω καταλαβαίνετε που είμαστε εμείς και είναι κάπου αλλού στον κόσμο. Αυτό που καταλαβαίνουν στο εξωτερικό και δεν καταλαβαίνουμε εμείς είναι οτι το κόστος ενός ελέγχου είναι καθαρά αποτέλεσμα του τι θα πάθεις αν δεν γνωρίζεις το πρόβλημα. Edited Ιανουάριος 23 , 2016 by Ροδοπουλος 4
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Οπότε χρειάζεται και λογισμικό CFD διάφορα μαθηματικά μοντέλα και πολλά πράγματα, ο μηχανικός που θα το αναλάβει αυτό πρέπει να είναι πολύ έμπειρος και καταρτισμένος.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 (edited) Οπότε χρειάζεται και λογισμικό CFD διάφορα μαθηματικά μοντέλα και πολλά πράγματα, ο μηχανικός που θα το αναλάβει αυτό πρέπει να είναι πολύ έμπειρος και καταρτισμένος. και ένα κράτος που α) θα πληρώσει την αξιολόγηση και την έρευνα, β) θα κάνει άμεσα οτι απαιτηθεί και γ) δεν περιμένει πρώτα να πέσει η γέφυρα και μετά να ψάχνει δωρεές και δωρεάν μελέτες. ή η περιφέρεια να απαιτεί ξανά, να απαιτεί από τους μηχανικούς μέσω ταχύ οπτικού ελέγχου να ορίσουν μέγιστο φορτίο διέλευσης. Σε κάποια άλλα κράτη μια τέτοια απαίτηση θα συνιστούσε ΕΔΕ. Edited Ιανουάριος 23 , 2016 by Ροδοπουλος 2
SValkan Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Παλαιότερα ο έλεγχος για scouring θα ήταν ακόμη πιο εύκολος καθως δεν υπήρχε νερό (εκτος κάποιων περιόδων πολύ υψηλής στάθμης) στη βάση των βόρειων πυλώνων. Το "ανάχωμα" που έγινε ακριβώς μπροστά (στο οποίο συνεχίζουν να πέφτουν οι υποψίες μου) έβαλε νερό μόνιμα στους πυλώνες αυτούς. Η αρχή, πάντως, φαίνεται να έγινε με την αστοχεία του "αναχώματος". Αν συνυπολογίσεις (απότι μπορούμε να συμπεράνουμε - χωρίς να έχω δει μελέτες που έγιναν - ή δεν έγιναν) τα ιζήματα που συγκεντρώθηκαν στο σημείο, μαζί με ένα Χ βάθος που έσκαψαν για την θεμελίωση, ίσως να έχουμε μια μικρής γωνίας ολίσθηση (στα όρια του lateral spreading). To βιντεο από το drone είναι αρκετά αποκαλυπτικό. Μια πολύ-πολύ πρόχειρη πιθανή ερμηνεία: Η περιοχή πάντως είναι αρκετά δύσκολη για προσωρινή γέφυρα τύπου Bailey, η κοίτη είναι αρκετά μεγάλη, ίσως προς τα ΒΔ που στενεύει ο Πηνειός. Αν είχε αρκετό νερό ο Πηνειός, ίσως ο Καμμένος να έφτιαχνε γέφυρα τύπου Άριελ Σαρόν (μέρες '73) Υ.Γ. Το "ανάχωμα"/φράγμα φαίνεται να έχει προκαλέσει αλλαγή της ροής της κοίτης του Πηνειού προς βορεία και έχει προκαλέσει διάβρωση σε βάθος 100+m. λίγο πιο μπροστά από την γέφυρα, όπως φαινεται στο Google Earth (2013 - 2015 - έχει κόψει ακόμη και έναν παράδρομο στα όρια της όχθης) 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Απαγορεύεται να κάνεις έλεγχο scouring σε στεγνή κοίτη. Στην παραπάνω εικόνα θεωρητικά δημιουργούνται laminar flow lines στα άκρα των βάθρων και turbulence flow (cavitation vortex) μεταξύ τους με διαβαθμισμένη υποπίεση απο κάτω προς τα πάνω. Τελικά λειτουργεί σαν explosive cavitanional load επειδή τραβάει τον αέρα τον μεταφέρει κάτω στον πάτο που ο αέρας εκτονώνεται με μπαμ!! Την στιγμή του μπαμ σηκώνεται η άμμος να καλύψει το κενό και παρασύρεται απο την ροή ενω την θέση της παίρνουν τα πιο χονδρά και βαριά υλικά. Είναι μικρό βίντεο αλλα σου δίνει μια ιδέα.
kan62 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Επομένως συμφωνούμε ότι,η αιφνίδια αστοχία της "ταλλιάνιας" του συναδέλφου Γ.Ν.ΒΟΪΛΑ (στον ΑΡΧΙΜΗΔΗ του 1918)προκάλεσε το cavitation vortex του συναδέλφου Ροδόπουλου (στην αστοχία του 2016) ...Πάντως ο συνάδελφος τότε είχε μιλήσει και για inspection/scouring index ειδικά για τις κατασκευές αυτές ! ποταμοί_archimedes_1918.pdf 3
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα