Μετάβαση στο περιεχόμενο

ο Πηνειος εκοψε στα δυο τη γεφυρα της Διαβας


dimitris GM

Recommended Posts

kan62

 

γνώση υπήρχε πάντα στην Ελλάδα. Μυαλό των διοικητικών στελεχών και των πολιτικών δεν υπήρχε για αυτά τα πράγματα.  Τώρα με τις γέφυρες της ΜΟΜΑ..........βλέπω διόδια.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 71
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

kan62

 

γνώση υπήρχε πάντα στην Ελλάδα. Μυαλό των διοικητικών στελεχών και των πολιτικών δεν υπήρχε για αυτά τα πράγματα.  Τώρα με τις γέφυρες της ΜΟΜΑ..........βλέπω διόδια.

 

Ροδόπουλε ή επισήμανσή σου είναι καίρια!

Είναι μεγάλο θέμα από την έκθεση Πόρτερ:

"Εδώ δεν υφίσταται κράτος σύμφωνα με τα δυτικά πρότυπα. Αντ' αυτού υπάρχει μια χαλαρή ιεραρχία ατομιστών πολιτικών, μερικοί από τους οποίους είναι χειρότεροι από άλλους, που είναι τόσο απασχολημένοι με τον προσωπικό τους αγώνα για εξουσία, ώστε δεν έχουν τον χρόνο να αναπτύξουν οικονομική πολιτική, ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι είχαν την ικανότητα. Υπάρχει μεγάλη ανομοιομορφία εις το βιοτικόν έπίπεδον και τα εισοδήματα ανά την Ελλάδα. Οι κερδίζοντες, δηλαδή οι βιομήχανοι, οι έμποροι, οι κερδο­σκόποι και οι μαυραγορίται, διάγουν έν πλούτω και χλιδή, το πρόβλημα δε αυτό ουδεμία κυβέρνησις το αντιμετώπισεν αποτελεσματικώς. Εν τω μεταξύ αι λαϊκαί μάζαι περνούν μιαν αθλίαν ζωή. Οι κερδίζοντες είναι σχετικώς ολίγοι τον αριθμόν και ο συνολικός πλούτος των, περιερχόμενος εις τό σύνολον του πληθυσμού θα έπέφερεν ελάχιστην βελτίωσιν των γενικών συνθηκών διαβιώ­σεως. Αλλ' ο πολυτελής τρόπος ζωής των εν μέσω της πτώχειας συντείνει εις το να εξοργίζη τας μάζας και να υπογραμμίζη την δυστυχίαν των πτωχών. Η δημόσια διοίκηση είναι υπερβολικά εκτεταμένη. Οι χαμηλοί μισθοί προσαυξάνονται βάσει ενός εντελώς συγκεχυμένου συστήματος επιδομάτων, χάριν των οποίων τινές δημόσιοι υπάλληλοι κερδίζουν μέχρι και τέσσερις φορές περισσότερο από τον βασικό μισθό τους. Υπάρχει εις την χώραν σημαντικόν ποσοστόν συγκεκαλυμμένης ανεργί­ας, δεδομένου ότι τα 20% του πληθυσμού χρησιμοποιούνται υπό του κράτους ή εξαρτώνται εξ αυτού. Τα χαμηλότατα επίπεδα ζωής των δημοσίων υπαλ­λήλων, των συνταξιούχων και των άλλων μισθοβιώτων αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα, ο οποίος συμβάλλει εις την πολιτικήν και κοινωνικήν έντασιν που χαρακτηρίζει σήμερον την Ελλάδα. Ουδέν μέτρον ελήφθη από της απελευθερώσεως δια να δοθή χρήσιμος εργασία εις τους δυναμένους να εργασθούν από το ευρύ αυτό στρώμα του πληθυσμού. ... Δύο και ήμισυ έτη μετά την άπελευθέρωσιν η Ελλάς ευρίσκεται εις μί­αν κατάστασιν νεκρώσεως παρά την ούσιαστικήν έξωτερικήν βοήθειαν και την αρμοδίαν εξωτερικήν καθοδήγησιν. Εις ολόκληρον την χώρα, απ΄ άκρου εις άκρη, κυριαρχεί μία γκρίζα ανυπεράσπιστη, βαθιά έλλειψη πίστης για το μέλλον - μία έλλειψη πίστης που οδηγεί σε πλήρη απραξία προς το παρόν. Οι άνθρωποι έχουν παραλύσει από την αβεβαιότητα και τον φόβο, οι επιχειρηματίαι δεν επενδύουν, οι καταστηματάρχαι δεν αποθηκεύουν προμήθειες. ... Σημαντικά ποσά ξένου συναλλάγματος εσπαταλήθησαν κατά τό πα­ρελθόν έτος [1946] εις εϊσαγωγάς ειδών πολυτελείας, εις πώλησιν χρυσών λιρών από το κράτος και εις πράξεις επί του νομίσματος εις την μαύρην άγοράν."  :sad:

Τώρα με τα διόδια και την την ΜΟΜΑ ...

Edited by man21
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

............................................................

θεωρητικά δημιουργούνται laminar flow lines στα άκρα των βάθρων και turbulence flow (cavitation vortex) μεταξύ τους με διαβαθμισμένη υποπίεση απο κάτω προς τα πάνω. Τελικά λειτουργεί σαν explosive cavitanional load επειδή τραβάει τον αέρα τον μεταφέρει κάτω στον πάτο που ο αέρας εκτονώνεται με μπαμ!!

 

Την στιγμή του μπαμ σηκώνεται η άμμος να καλύψει το κενό και παρασύρεται απο την ροή ενω την θέση της παίρνουν τα πιο χονδρά και βαριά υλικά.

..............................................................

 

...και έτσι η παντοδύναμη φύση έρχεται να επιβάλει για άλλη μία φορά την κυριαρχία της σε  άλλη μία εφαρμογή του φαινομένου Ventouri που θέλει την πίεση να ελαττώνεται δραματικά όπου οι γραμμές ροής του ρευστού "στριμώχνονται" και πυκνώνουν για να περάσουν από εμπόδια, όπου παράλληλα αυξάνεται η ταχύτητα του ρευστού.  Όταν αυτό το εκμεταλλεύτηκε έξυπνα ο άνθρωπος πέτυχε στην αεροπλοία με  την ανύψωση της πτέρυγας άρα των αεροσκαφών, πέτυχε στην μηχανολογία με την κατασκευή των καρμπυρατέρ (εξαεωρωτών -  ανύψωση και ανάμιξη καυσίμου με αέρα), των συσκευών υδρολίπανσης,  των συσκευών spraying,  στην οικοδομική με τον παθητικό αερισμό των κτιρίων, κ.λ.π,. κ.λ.π. 

Στην συγκεκριμένη λοιπόν περίπτωση η υποπίεση ανυψώνει από κάτω την άμμο και μετά την διασκορπίζει το ρεύμα υποσκάπτοντας όμως συνεχώς την θεμελίωση.  Πάντα ήταν στην επιλογή και την νοημοσύνη του ανθρώπου το να φέρει τα φαινόμενα προς όφελος  του και όχι  προς ζημία του.........

post-27255-0-45143300-1453654001.png

post-27255-0-70404000-1453654023.png

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

...και έτσι η παντοδύναμη φύση έρχεται να επιβάλει για άλλη μία φορά την κυριαρχία της σε  άλλη μία εφαρμογή του φαινομένου Ventouri που θέλει την πίεση να ελαττώνεται δραματικά όπου οι γραμμές ροής του ρευστού "στριμώχνονται" και πυκνώνουν για να περάσουν από εμπόδια, όπου παράλληλα αυξάνεται η ταχύτητα του ρευστού.  Όταν αυτό το εκμεταλλεύτηκε έξυπνα ο άνθρωπος πέτυχε στην αεροπλοία με  την ανύψωση της πτέρυγας άρα των αεροσκαφών, πέτυχε στην μηχανολογία με την κατασκευή των καρμπυρατέρ (εξαεωρωτών -  ανύψωση και ανάμιξη καυσίμου με αέρα), των συσκευών υδρολίπανσης,  των συσκευών spraying,  στην οικοδομική με τον παθητικό αερισμό των κτιρίων, κ.λ.π,. κ.λ.π. 

Στην συγκεκριμένη λοιπόν περίπτωση η υποπίεση ανυψώνει από κάτω την άμμο και μετά την διασκορπίζει το ρεύμα υποσκάπτοντας όμως συνεχώς την θεμελίωση.  Πάντα ήταν στην επιλογή και την νοημοσύνη του ανθρώπου το να φέρει τα φαινόμενα προς όφελος  του και όχι  προς ζημία του.........

 

αν βέβαια κάναμε και παράνομη "αεροληψία" στους αεροδιαδρόμους θα έπεφταν και τα αεροπλάνα. Το πρόβλημα είναι εξαιρετικά σύνθετο διότι εκτός της φυσικής διάβρωσης της κοίτης έχουμε και τον άνθρωπο. Τα 2 αυτά φαινόμενα παρέα δεν τα πιάνει κανένα λογισμικό 3D, XD, κλπ. Πρώτα λοιπόν λειτουργεί το κράτος σωστά με ελέγχους και όχι τα μάτια κλειστά (σε πολλά δημόσια έργα υπήρχαν παράνομες αμμοληψίες διότι με τα τιμολόγια του Σουφλιά δεν βγαίνει ούτε ένα σουβλάκι), μετά λειτουργεί ο σχεδιασμός και μετά η επιθεώρηση, το σόναρ και οι διορθωτικές κινήσεις.    

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

αν βέβαια κάναμε και παράνομη "αεροληψία" στους αεροδιαδρόμους θα έπεφταν και τα αεροπλάνα.

 

ΑΚΤΥΠΗΤΟ !!!!!.... +1 :smile:

 

Το υπ όψη φαινόμενο έχει και άλλα παράξενα.....

τα πολύ μεγάλα σκάφη όταν πλέουν ολοταχώς υφίστανται μία βύθιση την οποία έχουν υπ΄όψη οι καλοί και ψαγμένοι πλοίαρχοι για την αποφυγή ,,,ατυχημάτων.  Παράλληλα αυτό έχει χρησιμοποιηθεί έξυπνα από πλοίαρχο για να περάσει χαμηλότερη γέφυρα στην Δανία .  Έβαλε πρόσω ολοταχώς το ...τέρας, αυτό βυθίστηκε κατά τι (η υποπίεση με την ταχύτητα έκανε την δουλειά της)  με αποτέλεσμα να διέλεθει κάτω από την λίγο χαμηλότερη γέφυρα. Δεν θυμάμαι τώρα όνομα, θέση και ημ/νία.

Edited by Anton_civeng
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Αν και εφ΄ όσον χρειαστούνε οι Εργολάβοι "αεροληψία", θα την κάνουν (με ή όχι την σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔ)!

Νάστε σίγουροι.

Link to comment
Share on other sites

Anton_civeng, σωστό αυτό που λες! Και όντως έχει γίνει! 

 

Απλά παίζει πάντα ρόλο πόσο βαθιά βρίσκεται ο βυθός, δλδ το φαινόμενο αυτό με τα πλοία λειτουργεί καλύτερα σε αβαθή νερά όπου όντως οι γραμμές ροής "στριμώχνονται", αλλά παίζει ρόλο και η ταχύτητα του πλοίου...

 

Οπότε όταν η ταχύτητα του πλοίου πιάνει κάποιο άνω όριο, το φαινόμενο αυτό θα λειτουργήσει σε σχετικά όχι βαθιά ποτάμια...

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι nikoscivil,

προκειμένου για την ναυτιλία αυτό συμβαίνει σε σχετικά αβαθή νερά και συγκεκριμένα όπως βρήκα ήταν το cruise-ship "LIBERTY OF THE SEAS"  που πέρασε έξυπνα  "χαμηλώνοντας" κάτω από την γέφυρα GREAT BELT  της Δανίας που γεφυρώνει τα στενά.  Από την άλλη, ζημιές είχε πάθει το "QWEEN ELIZABETH II"  το 1992 λόγω μικροβύθισης του σε full-speed .

 

Αντιθέτως στην αεροπλοία το φαινόμενο συντελείται στον απεριόριστο ημιχώρο, όμως εκεί συντείνει η ασύγκριτα μεγαλύτερη σχετική ταχύτητα ρευστού-πτέρυγας όπου κάποιο ρόλο παίζει  και η συμπιεστότητα του ρευστού (αέρας) που στο νερό δεν υπάρχει (ασυμπίεστο).  

post-27255-0-65382800-1453676935_thumb.png

Edited by Anton_civeng
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Μιας και πιάσαμε και συζητάμε το scouring, μια πολύ καλή κωδικοποίηση έχει γίνει στο:

 

BA 74/06 της Μεγάλης Βρετανίας (Scour: Design Manuals for roads and bridges - Volume 3 Highway Structures: Inspection and Maintenance)

 

Επιπλέον όποιος θέλει για Hydraulic Loads: Design Manual for roads and bridges - Volume 1 Highway Structures: Design (sub and special structures) and materials (BA 59/94)

 

H Μεγάλη Βρετανία έχει πολύ καλή ιστορία στις γέφυρες της...μην ξεχνούμε τα αμέτρητα ποτάμια και ρυάκια, όπως επίσης και το σιδηροδρομικό της δίκτυο....

Link to comment
Share on other sites

for a limited period only....

 

υπάρχει έκδοση του 2015 αλλα και του 2002 τα λέει καλά.

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/37242532/%5BR._May%2C_J.C._Ackers%2C_A._Kirby%5D_Manual_on_scour_at%28BookZZ.org%29.pdf

 

 

 

 

post-25466-0-33217800-1453738800_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.