Ήρωνας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2016 Ένα τρένο για Θεσσαλονίκη-Καβάλα θα έβγαζε τα λεφτά του για δύο λόγους. Πρώτον το ΚΤΕΛ Καβάλας είναι πολύ αργό (κάνει από 2 έως 2 ώρες και 30 λετπά) και έχει μόνο 2 express αν δεν κάνω λάθος που είναι πιο γρήγορα. Επίσης το καλοκαίρι χιλιάδες κόσμου πηγαίνουν στις παραλιές του Στρυμονικού για μπάνιο οπότε το τρένο θα είναι μια πολύ καλή επιλογή. Άραγε ένα τρένο προς το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής θα ήταν καλή ιδέα για να ξαλαφρύνει λίγο και ο αυτοκινητόδρομος;
gliout Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2016 Επίσης υπάρχει κ το λιμάνι της ΗγουμενίτσαΣ που με το τρένο αναβαθμίζει. ..Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο δεν έγινε μαζί με τον δρόμο!
BAS Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Γιατί οι νταβατζήδες προτίμησαν τους δρόμους που έχουν μεγαλύτερο πλάτος και κέρδος . Ακόμη οι κλίσεις της Εγνατίας είναι απαγορευτικές για το τρένο , αλλά και το μεγαλύτερο πρόβλημα των έργων που είναι οι απαλλοτριώσεις , στην Πίνδο δεν έχουν καμία σημασία .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα