Μετάβαση στο περιεχόμενο

Στις ράγες η "σιδηροδρομική Εγνατία" κόστους 5 δισ. ευρώ


Engineer

Recommended Posts

Ένα τρένο για Θεσσαλονίκη-Καβάλα θα έβγαζε τα λεφτά του για δύο λόγους.

Πρώτον το ΚΤΕΛ Καβάλας είναι πολύ αργό (κάνει από 2 έως 2 ώρες και 30 λετπά) και έχει μόνο 2 express αν δεν κάνω λάθος που είναι πιο γρήγορα. Επίσης το καλοκαίρι χιλιάδες κόσμου πηγαίνουν στις παραλιές του Στρυμονικού για μπάνιο οπότε το τρένο θα είναι μια πολύ καλή επιλογή.

Άραγε ένα τρένο προς το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής θα ήταν καλή ιδέα για να ξαλαφρύνει λίγο και ο αυτοκινητόδρομος;

Link to comment
Share on other sites

Επίσης υπάρχει κ το λιμάνι της ΗγουμενίτσαΣ που με το τρένο αναβαθμίζει. ..Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο δεν έγινε μαζί με τον δρόμο!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί οι νταβατζήδες προτίμησαν τους δρόμους που έχουν μεγαλύτερο πλάτος και κέρδος . Ακόμη οι κλίσεις της Εγνατίας είναι απαγορευτικές για το τρένο , αλλά και το μεγαλύτερο πρόβλημα των έργων που είναι οι απαλλοτριώσεις , στην Πίνδο δεν έχουν καμία σημασία .

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.