Engineer Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Το πλέον δύσκολο έργο χαρακτηρίζεται η αναβάθμιση σε αυτοκινητόδρομο του τμήματος Κόρινθος-Πάτρα. Σήμερα οι ..θαρραλέοι οδηγοί που διασχίζουν το τμήμα αυτό είναι αναγκασμένοι να οδηγούν ανάμεσα σε ένα στενό δρόμο χωρίς ασφάλεια από τη μία και με τα εργοτάξια σε συνεχή διάταξη δίπλα τους από την άλλη. Όμως το γεωγραφικό ανάγλυφο της περιοχής δεν θα επέτρεπε και κάτι άλλο. Πρόκειται για ένα καθημερινό άθλο των ανθρώπων της Ολυμπίας Οδού, του επιστημονικού προσωπικού και των εργαζομένων που αντίστοιχα δουλεύουν σε δύσκολες συνθήκες με την κυκλοφορία των οχημάτων στην κυριολεξία σε απόσταση αναπνοής. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες του ypodomes.com τα έργα τρέχουν με ικανοποιητικούς ρυθμούς παρά τις σημαντικές δυσκολίες. Παρά τις μεγάλες δυσκολίες που παρουσιάζει αυτός ο άξονας σήμερα, υπάρχει ένα συστατικό επιτυχίας. Σε κανένα σημείο του δρόμου δεν υπάρχει τρομερή στένωση και ανά λίγα χιλιόμετρα υπάρχει ένα –έστω υποτυπώδες- άνοιγμα για προσωρινή στάση οχημάτων. 120 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ 12 «ΚΡΥΦΕΣ» ΣΗΡΑΓΓΕΣ Στην πραγματικότητα ένα ακόμα πιο δύσκολο έργο έχει ήδη συντελεστεί στον δρόμο αυτό. Στα 120 χιλιόμετρα αναβάθμισης του δρόμου σε κατασκευή βρίσκονται και 12 σήραγγες που θα συντελέσουν τα μέγιστα στην μετατροπή του δρόμου σε ένα κλειστό ασφαλές αυτοκινητόδρομο. Συνολικά οι σήραγγες είναι συνολικού μήκους 10.375μ. Η μεγαλύτερη είναι η σήραγγα Παναγοπούλας με 4,2χλμ μήκος περίπου ενώ η πιο δύσκολη είναι η σήραγγα Πλατάνου μήκους 1,6χλμ λόγω του ασταθούς γεωλογικού υπεδάφους. Όλες οι σήραγγες είναι διανοιγμένες ενώ σε διάνοιξη παραμένει μόνο η σήραγγα στον Πλάτανο. Εκτός από τις σήραγγες υπάρχουν και υπόγεια τμήματα (cut and cover), συνολικού μήκους 3.374 μέτρα. ΕΝΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΓΩΝ Σε περίπου 1 χρόνο (Μάρτιος 2017) τα 120 χλμ. του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα, θα είναι εντελώς διαφορετικά για τον οδηγό, για να κυριολεκτούμε θα είναι αγνώριστο σε σχέση με το παρελθόν. Σε όλο το μήκος θα υπάρχουν 2 λωρίδες κυκλοφορίας +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και μεσαίο διαχωριστικό διάζωμα. Ο αυτοκινητόδρομος αυτός θα έχει πλάτος 26,5 μέτρα με εξαίρεση το τμήμα Έξοδος Πάτρας – Διόδια Ρίου μήκους 6 χλμ που θα διαθέτει 4 Λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με συνολικό πλάτος 33,15 μέτρα. Λίγο αργότερα από τον Μάρτιο θα παραδοθούν 2-3 σημεία με τεχνικές δυσκολίες. Αυτή την εποχή προετοιμάζεται η παράδοση των πρώτων τμημάτων στην κυκλοφορία και πιθανότατα το αμέσως επόμενο διάστημα θα έχουμε και την πρώτη μεγάλη παράδοση τμήματος που προσδιορίζεται στο υποτμήμα Κόρινθος-Κιάτο Πηγή: http://www.ypodomes.... Click here to view the είδηση
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 (edited) ......Σε περίπου 1 χρόνο (Μάρτιος 2017) τα 120 χλμ. του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα, θα είναι εντελώς διαφορετικά για τον οδηγό....... Κι αν δεν είναι το 2017, θα είναι το 2018 ή το 2020 ή το 2025 ή κάπου εκεί γύρω στο 2030!!! Τι τους νοιάζει!!! Αφού αυτοί εισπράττουν κανονικότατα τα διόδια.... Edited Ιανουάριος 19 , 2016 by ΙΑΣΟΝΑΣ 1 1
akius Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 δρόμος που έπρεπε να γίνει από το 1990 φτάσαμε το 2017+ 1
sdim Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 @ΙΑΣΩΝΑΣ Τους νοιάζει γιατί από την στιγμή που ολοκληρώθηκε ο δρόμος Τρίπολης-Καλαμάτας περνάει από εκεί σχεδόν όλη η κίνηση από τον Πύργο και κάτω προς Αθήνα. Αν φτιάξουν κάποια στιγμή τον δρόμο Πατρών - Κορίνθου θα κερδίσουν πολλούς πελάτες. Η διαδρομή Αθήνα - Πύργος μέσω Πάτρας χιλιομετρικά είναι σχεδόν ίδια με την διαδρομή μέσω Τρίπολης. Για την πρώτη διαδρομή θέλω 4 ώρες ενώ για την δεύτερη λιγότερο από 3 ώρες, κάποιοι την έχουν κάνει και λιγότερο από 2.5 ώρες.
requiem_for_a_dream Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Αυτό το πράγμα που η Πάτρα...είναι "αποκομμένη" προς βόρεια (ιονία οδός)...προς δυτικά (πατρών-πύργου σκοτώστρα) και προς ανατολικά (ολυμπία οδός...πολύ αργάαα βαδίζει...) εν έτει 2016 με ξεπερνάει!!!
akius Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 τι να λέμε τώρα requiem_for_a_dream εδώ και 10ετιες μεγάλος αριθμός τουριστών έρχεται ελλάδα από λιμάνι ηγουμενίτσας και πάτρας και εμείς απλώνουμε τραχανα αυτή η χώρα αν δεν αποφασίσει άσχετα με τους υπόλοιπους πυλώνες ανάπτυξης ότι ΒΑΣΙΚΟΣ τώρα και για 10ετιες θαναι ο τουρισμός και πρέπει να συμπεριφερθεί ανάλογα δεν υπάρχει ΣΩΤΗΡΙΑ
Εύνοστος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Εμένα δεν με νοιάζει ο δρόμος Πάτρα-Αθήνα. Με νοιάζει που δεν υπάρχει σιδηρόδρομος γρήγορος, οικονομικός, άνετος, να πάω Αθήνα διαβάζοντας εφημερίδα το πρωί και να γυρίσω ξεκούραστος το βράδυ, που να μπορεί να απορροφήσεις και τις μεταφορές (βυτία, νταλίκες). Αν εξέλειπαν τα 2/3 των νταλικών, το 1/2 του ΚΤΕΛ και το 1/2 των Ι.Χ. (που θα εξυπηρετούνταν από τον σιδηρόδρομο), δεν θα υπήρχε αναγκαιότητα / σκοπιμότητα για τον δρόμο. Παρά λίγο να γίνει αυτό (απώλεια σκοπιμότητας) όταν η βενζίνη είχε πάει 2€/λίτρο και δεν κυκλοφορούσε κουνούπι.
mapost Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2016 Αυτό το "μετατροπή του δρόμου σε ένα κλειστό ασφαλές αυτοκινητόδρομο" βγάζει μάτια....
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2016 Καλές όλες αυτές οι εξαγγελίες, αλλά τη "σήμερον εποχή" δεν είναι δυνατόν να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί προς χρήση αυτός ο αυτοκινητόδρομος έως τα μέσα του 2017!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα