man21 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Ακριβώς έτσι είναι όπως τα είπε ο AlexisPap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τσιγαρίδας Φραγκίσκος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 (edited) καταρχάς σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, με ηρεμούν και τείνω να συμφωνήσω μαζί σας , αλλά διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις , όσο και αν σέβομαι την εμπειρία σας. Στα συρματόσχοινα για παράδειγμα υπάρχει ένας συντελεστής πλοκής ή συντελεστής σχοινοποιήσεως που μειώνει την αθροιστική αντοχή των επιμέρους συρμάτων και δίνει απομειώσεις βάση DIN3051. Το καλό είναι ότι βλέπω ότι όσο πιο λίγα τα σύρματα του σώματος , τόσο πιο μικρή είναι η μείωση της αντοχής. Επίσης στον ΕΚΩΣ υπάρχει μειωτικός συντελεστής για δέσμες ραβδων. Δεν είναι το ίδιο πράγμα συμφωνώ , αλλά δεν είναι τόσο μονοσήμαντες οι απαντήσεις νομίζω , ειδικά αν τα πράγματα είναι οριακά. Στην τελική , αν αφού έρθει η εταιρία με μαγνητογραφίες και σαρώσεις και γνωρίζω ποιότητα μπετού και τους οπλισμούς και δω ότι είναι οριακοί οι υπολογισμοί (που μάλλον θα είναι) , μπορώ να κόψω ένα κομμάτι οπλισμού από τον γκρεμισμένο εξώστη και να το πάω σε εργαστήριο για προσδιορισμό αντοχών , να πάρω μια τάξη μεγέθους. Όπως καταλαβαίνετε στη συγκεκριμένη δουλειά λόγω του θανατηφόρου , είναι ιδιαίτερα σημαντικό να είμαι απόλυτα σίγουρος. Και πάλι ευχαριστώ και περιμένω γνώσεις και εμπειρίες από οποιονδήποτε γνωρίζει κάτι σχετικό. Edited Ιανουάριος 23 , 2016 by Τσιγαρίδας Φραγκίσκος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 (edited) Καλησπέρα, Όπως καταλαβαίνετε στη συγκεκριμένη δουλειά λόγω του θανατηφόρου , είναι ιδιαίτερα σημαντικό να είμαι απόλυτα σίγουρος. Τραγικό περιστατικό.... Αν θέλεις μπορείς να μας δώσεις μερικές παραπάνω πληροφορίες για το γεγονός; Έτσι ξαφνικά έσπασε ο πρόβολος και έπεσε;; Τραγικο. Αναφορικά με τις "πλεξούδες" πρώτη φορά σήμερα έμαθα για αυτή την πρακτική. Πριν διαβάσω τα σχόλια των συναδέλφων, ομολογώ ότι μου φάνηκε απίστευτα περίεργο και επικίνδυνο. Τα σίδερα πλέκονταν με μηχανικά μέσα ή απλά τα έστριβαν οι μάστορες;; Αν και στη φωτογραφία πιο πολύ με "σύρματα" μοιάζουν παρά με σίδερα πλάκας. Επίσης δεν έχουν ραβδώσεις (λογικό λόγο παλαιώτητας - edit: αν και με την πλέξη κάτι γίνεται..) και είναι τοποθετημένα στην κάτω παρειά του προβόλου... Γερασμένα S220 αν και θα ήθελα πολύ να μας πεις το όριο διαρροής τους αν και εφόσον κάνεις μία δοκιμή εφελκυσμού. (όπως και για το σκυρόδεμα αν θέλεις φυσικά). Edited Ιανουάριος 23 , 2016 by Earl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τσιγαρίδας Φραγκίσκος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 (edited) έτσι ξαφνικά ναι , βγήκε να απλώσει τα ρούχα της, έσπασε ο εξώστης , έπεσε και έσπασε και παρέσυρε και τον από κάτω εξώστη. Δεν ξέρω παραπάνω λεπτομέρειες , παρά μόνο είδα ότι τα σίδερα ήταν κάτω. Θα ενημερώσω για όλα τα αποτελέσματα. Από ότι έψαξα και βρήκα , την τεχνική του στριψήματος των σιδήρων την ανακάλυψε ο Ernest L. Ransome , ένας Άγγλος μηχανικός που δούλευε στην Αμερική , το 1884. Edited Ιανουάριος 23 , 2016 by Τσιγαρίδας Φραγκίσκος 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
atsalovergas Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 (edited) Πολύ ενδιαφέρον θέμα. Η ιδέα της αξιοποίησης της εσωτερικής τριβής των ράβδων,την εφήρμοσε στο σκυρόδεμα, ο Ernest L. Ransome, όπως πολύ σωστά μας λέει ο Φραγκίσκος. Βέβαια έχει προηγηθεί η εφεύρεση του συρματόσχοινου,όπου ο μύθος θέλει η ιδέα να γεννήθηκε στην Αμερική από έναν γεφυροποιό,ο οποίος αντιμετώπιζε πρόβλημα αντοχής με τις αλυσίδες αυτών. Βλέποντας μια μέρα την γυναίκα του να υφαίνει,πήρε ένα κομμάτι βαμβάκι και άρχισε να το στρίβει,μέχρι που απέκτησε μακρόστενο σχήμα. Στην συνέχεια το τάνυσε από άκρη σε άκρη με τα χέρια του,όπου και διαπίστωσε μία τρομακτικά ανώτερη εφελκυστική αντοχή του βάμβακος,σε σχέση με την πρότερη κατάστασή του. Κάπως έτσι γεννήθηκε το συρματόσχοινο,όπου αντικατέστησε σταδιακά και τις αλυσίδες των μέχρι τότε γεφυρών,στους μεγάλους ποταμούς των ηνωμένων πολιτειών. Σε κάθε περίπτωση θα είχαν ενδιαφέρον τα αποτελέσματα των αναλύσεων. Edited Ιανουάριος 23 , 2016 by atsalovergas Link to comment Share on other sites More sharing options...
kan62 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 (edited) Συνάδελφε η περίπτωση είναι αυτή ; Αν ναι και επειδή τη θυμάμαι καλά ως περίπτωση, ο εξώστης στην 1η φωτογραφία της συζήτησης δεν είναι αυτός που έπεσε αλλά ο ακριβώς απο κάτω που έσπασε από την πτώση ... θυμάμαι επίσης καλά ότι στις αιτίες δεν ήταν μόνο ο οπλισμός ή η θέση του αλλά τα υπερκείμενα αυθαίρετα σε πρόβολο (φαίνονται στο video στις συνημμένες φωτογραφίες) ... Edited Ιανουάριος 24 , 2016 by kan62 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2016 (edited) Ευχαριστώ kan62! Τραγικό πραγματικά. Πάντως πραγματικά όπως λέει (χωρίς να είναι τεχνικός) ο διαμήκης οπλισμός είναι απών!! Έστω μόνο μπετόν και χωρίς Σ.Α. και μόνο με 2kN/m2 μεταβλητή δράση, χοντρικά χωρίς χιόνια, πλακάκια, κλπ: G= 25kN/m3*0,15m = 3.75 kN/m2 + Q=2 kN/m2 => 5.75 kN/m2 => 575 kg/m2. Δεξαμενή 800 λίτρων έβαλαν (κυκλικής διαμμέτρου!!)?? Το αποθηκάκι δεν φαίνεται για τόσο βαρύ πάντως, αν και δεν γνωρίζουμε τι είχε μέσα..) Edited Ιανουάριος 24 , 2016 by Earl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τσιγαρίδας Φραγκίσκος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Την δουλειά την ανέλαβα την Παρασκευή και δεν γνωρίζω πολλά πράγματα ακόμα. Θα προσπαθήσω να έρθω σε συννενόηση με τους μηχανικούς που έχουν αναλάβει το κτίριο που έγινε η κατάρευση, αλλά ξέρω ότι είναι πολυ προσεκτικοί στο τι λένε και σε ποιόν και καλά κάνουν απο μία άποψη. Ζήτησα από τον Kan62 να κατεβάσει το βίντεο , παρόλο που με βοήθησε σε ένα βαθμό , για λόγους που του εξήγησα. Από ότι βλέπω , χωρίς να είμαι σίγουρος όμως και θα το επιβεβαιώσω , το πανω μπαλκόνι δεν είχε σίδερα καθόλου που μου φαίνεται πολύ περίεργο να γίνει κάτι τέτοιο όσο άσχετος και να ήταν ο μάστορας. Το έλκερ είναι νόμιμο , το ξέρω γιατί το κτίριο είναι όμοιο με αυτό που έχω αναλάβει , το αποθηκάκι όχι αλλά είναι ασήμαντο φορτίο , δεν ειναι αυτός ο λόγος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Οι μηχανικοί είναι ιδιώτες ή της πολεοδομίας; Κοστούμι δεν θα πάει όλη η στατική επάρκεια μιας και είναι ενιαία η κατασκευή;; Βρήκα διάφορα βίντεο στο youtube έπειτα από αυτό του kan62, αλλά αφού το θέλεις ας πράξει τα δέοντα, αν και πέραν της δεοντολογίας το θέμα ενδιαφέρει πιστεύω! Τώρα σε τη κατάσταση είναι φίλε η κατασκευή από τότε και μετά την κατάρρευση; Τι έχουν κάνει με τα μπαλκόνια; Γενικά το θέμα δεν το πήρα είδηση όσο ήμουν ακόμα στην Ελλάδα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τσιγαρίδας Φραγκίσκος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Τα μπαλκόνια τα έχουν αποξηλώσει τελειώς και το συγκεκιμένο κτίριο έχει εκκενωθεί μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες έρευνες και μελέτες. Το δικό μου κτίριο είναι ανεξάρτητο αλλά όμοιο , δίπλα σε αυτό , οπότε δεν πάει πακέτο. Οι μηχανικοί που το έχουν αναλάβει είναι ιδιώτες , δεν προβλέπεται αλλιώς. Η πολεοδομία όρισε τι ενέργειες πρέπει να γίνουν σε αυτό και στα άλλα όμοια κτίρια τόσο σε άμεσο χρόνο , όσο και σε επίπεδο μελέτης κλπ Γενικά δεν θα ήθελα να εξεληχθεί το νήμα σε συζήτηση γιατί έπεσε ο εξώστης , αυτό πιστεύω είναι το μόνο εύκολο να διαπιστωθεί. Τόσο από σεβασμό στην νεκρή , όσο και απο σεβασμό στους πελάτες μου και τους μηχανικούς που έχουν αναλάβει το επίμαχο κτίριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα