Engineer Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Το 2018 θα πρέπει να περιμένουν επιβάτες και εταιρείες για να δουν να λειτουργεί πλήρως αναβαθμισμένος ο σιδηροδρομικός διάδρομος Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com ουσιαστικά η συνολική ολοκλήρωση των έργων στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός μήκους 106χλμ μετατίθεται για το καλοκαίρι του 2018 και τότε θα έχουμε το πρώτο ηλεκτροκίνητο τρένο που θα ξεκινήσει από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη (ή αντίθετα) σε πλήρως λειτουργική διπλή γραμμή με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση. Η αιτία της καθυστέρησης όπως όλα δείχνουν είναι η καθυστέρηση που υπήρξε λόγω της κρίσης το 2015. Η εργολαβία σκούπα στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός που εκτελείται από το κοινοπρακτικό σχήμα των 3 κορυφαίων ελληνικών τεχνικών εταιρειών ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-J&P ξεκίνησε από τις αρχές του 2014 ως φυσική συνέχεια των πολλαπλών εργολαβιών της προηγούμενης δεκαετίας. Στο τμήμα αυτό υπάρχουν και οι 2 μεγαλύτερες δίδυμες σιδηροδρομικές σήραγγες της χώρας, αυτή του Καλλιδρόμου με μήκος 9,1χλμ και εκείνη της Όθρυος με 6,3χλμ. Η χρονοαπόσταση Αθήνας-Θεσσαλονίκης με την ολοκλήρωση των έργων θα καλύπτεται σε 3 ώρες και 15 λεπτά ενώ σημαντική θεωρείται και η εξοικονόμηση από τη χρήη ηλεκτρισμού και όχι πετρελαίου. Πηγή: http://www.ypodomes.... Click here to view the είδηση
imhotep Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 έτσι κάθε εξάμηνο (μέχρι τη δευτέρα παρουσία / the second coming is always the best) να ακούμε την ίδια εξαγγελία 3
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 (edited) Κάτι φέρνει προς εκλογές?Τρένα στην Ελλάδα που πάνε με 160+ km/h, όνειρο και μεγαλεία, τεζεβέ.Κρίμας που το 2018 δεν θάχει μείνει κανένας με λεφτά για να πληρώσει εισιτήριο.Θα μας τά'χει αρπάξει όλα ο Τρύφωνας. Edited Ιανουάριος 24 , 2016 by AMHxaNos 3 1
Arche Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Θα μας τά'χει αρπάξει όλα ο Τρύφωνας. Ο Σαμαράς?
BAS Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Εδώ και χρόνια πάνε με 160 . Τώρα θα πάνε με 200 .
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 (edited) Οχι αυτός. Ο άλλος ο €υρωφονιάς που δεν χρειάζεται ούτε κομμωτή ούτε και κουρέα. Αλεξιάδης. edit: αν και ο Σαμαράς είναι ο κομμωτής το haircut (στις καταθέσεις ή και στις συντάξεις) και την κουπ θα τα κάνει ο Αλεξιάδης. Edited Ιανουάριος 24 , 2016 by AMHxaNos 1 1
man21 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2016 Πάντως την ηλεκτροκίνηση την έχουμε πληρώσει πριν 15 χρόνια και ακόμα κάθεται γιατί περιμένει να ολοκληρωθεί η Τιθορέα. Α ρε siemens!
BAS Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2016 Μιά χαρά μπορούσε να δουλέψει στο κομμάτι μέχρι Τιθορέα η ηλεκτροκίνηση εδώ και χρόνια και δεν την ξήλωναν για να την ξαναφτιάξουμε . Εστω και αν είχαν μια ντηζελομηχανή μπροστά στο κομμάτι Ρέντης - Αφίδναι . Τώρα έχουμε ηλεκτροκίνηση από τους Αγίους Αναργύρους . Απλά έχει μειωθεί τόσο το προσωπικό επί πιτσαδόρου , χωρίς όμως να απολυθεί κανένας , απλά άλλοι βγήκαν στην σύνταξη στα 50 και άλλοι πήγαν φύλακες σε μουσεία ή τραπεζοκόμοι σε νοσοκομεία .
dimitrispsi Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2016 Τύφλα να έχουν τα bullet trains (πχ Κίνα) που σε γενικές γραμμές (στην πράξη) δεν πάνε πάνω από 170-180χλμ/ώρα...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα