John Havakis Δημοσιεύτηκε February 5, 2016 at 03:54 μμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2016 at 03:54 μμ Συναδελφοι για να υπολογισω τη συνολικη ροπη αδρανειας ως προς χ η y της παρακατω διατομης πρεπει να εφαρμοσω θεωρημα steiner για τους δοκους ταυ ως προς το κεντρο βαρους της κιβωτοειδους διατομης ???
μεταλλατζης Δημοσιεύτηκε February 8, 2016 at 11:25 πμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2016 at 11:25 πμ Γενικά υπολογίζεις το κέντρο βάρους και τη ροπή αδράνειας ολόκληρης της διατομής! Στην προκειμένη περίπτωση είναι συμμετρική οπότε το κβ ταυτίζεται με εκείνο της κιβωτιοειδούς Απλά στη διατομή αυτή που έχει διαμήκεις ενισχύσεις και επειδή μάλλον η διατομή βγαίνει κλάση 4 θα πρέπει να διερευνήσεις τη συμβολή της ενίσχυσης στο να έχει ελάχιστη μείωση το έλασμα και τελικά στη δυσκαμψία της διατομής. Βλέπε και EN-1993 EC3 μέρος 1-5 1
John Havakis Δημοσιεύτηκε February 8, 2016 at 01:08 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 8, 2016 at 01:08 μμ Το EN-1993 EC3 μέρος 1-5 υπαρχει καπου για download????? Επισης μηπως ξερετε που να κοιταξω γενικα για αναλυση και ελεγχο τετοιων διατομων??
John Havakis Δημοσιεύτηκε February 8, 2016 at 01:11 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 8, 2016 at 01:11 μμ και επισης απ οτι υπολογισα οι δοκοι ταυ που ειναι μεσα στη διατομη ειναι κατηγοριας 1..τοτε δεν μπορουμε να πουμε οτι ολοκληρη η διατομη ειναι κατηγοριας 1?
μεταλλατζης Δημοσιεύτηκε February 8, 2016 at 01:30 μμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2016 at 01:30 μμ Πρέπει να τσεκάρεις τα διαστήματα των ελασμάτων της κιβωτιοειδούς διατομής στα οποία είναι κολλημένες οι Τ ενισχύσεις και χωρίζουν την κιβωτιοειδή διατομή. Αλλά πρέπει πρώτα να υπολογίσεις τη δυσκαμψία του συστήματος των ενισχύσεων. Δοκίμασε αυτό το link : https://law.resource.org/pub/eu/eurocode/en.1993.1.5.2006.pdf
John Havakis Δημοσιεύτηκε February 8, 2016 at 04:28 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 8, 2016 at 04:28 μμ Δεν ξερω αν εχει σχεση αλλα ξεχασα να διευκρινισω πως η μεγαλη διατομη εχει 1 cm παχος, και απο μεσα ειναι κολλημενες οι δοκοι!! Αλλαζει κατι στα παραπανω?
μεταλλατζης Δημοσιεύτηκε February 12, 2016 at 09:39 πμ Δημοσιεύτηκε February 12, 2016 at 09:39 πμ Συνάδερφε θα κινηθείς ανάλογα με τα προβλεπόμενα τόσο του Ευρωκώδικα όσο και για τα της λυγηρότητας των ελασμάτων και τις κλάσεις τους
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα