Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μόνο που τότε τα λύναμε στο χέρι και είχαμε και την λεγόμενη στατική αντίληψη , αλλά και αντίληψη των φυσικών δεδομένων , κάτι που σήμερα λόγω των υπολογιστών δεν ισχύει τόσο .

 

Αυτοί που τότε με λιγότερα τεχνολογικά μέσα , μελετούσαν σημαντικά έργα , προφανώς σήμερα θα ήταν ακόμα καλύτεροι .

 

Δεν θέλω να ακούγομαι γερόντιο , αλλά μιλάω και με συμμαθητές μου στις συναντήσεις που είναι εκπαιδευτικοί και φρίττω με αυτά που ακούω . 

Δημοσιεύτηκε (edited)

Αλλο το επίπεδο το παλιό , πολύ ψηλότερο από το σημερινό . Το βλέπω συγκρίνοντας το επίπεδο το δικό μας , με των παιδιών μας . Και δεν φταίνε βέβαια τα παιδιά τόσο , όσο το πολιτικό σύστημα και οι εκπαιδευτικοί που πάνε μόνο για τον μισθό . Αλλωστε και στις εκθέσεις της ΑΔΙΠ γίνεται συζήτηση για το χαμηλό επίπεδο των εισακτέων . Φταίει και ο τρόπος των πανελλαδικών και η ύλη που εξετάζεται .

 

Δεν θέλω να φαίνομαι σαν γέρος που μιλώ άσχημα για τους νέους , αλλά προφανώς δεν θα αφήσω να λέγονται άσχημες κουβέντες για τους παλιότερους . 

 

Να θυμίσω δε ότι τότε οι βάσεις για τα πανεπιστήμια σε πολύ μεγαλύτερη ύλη από την σημερινή , δεν ήταν ποτέ κάτω από 13000 , ενώ για τα ΚΑΤΕΕ , σπανίως υπήρχε τμήμα κάτω από 10000 , ενώ των μηχανικών ήταν ψηλότερη , αλλά τότε ήταν πιό σπάνιοι οι αριστούχοι .

 

Τώρα δεν θέλω να ανοίξω αντιπαραθέσεις και να σε προσβάλλω, αλλά επειδή μιλάς για επίπεδα παλαιών και νέων, δεν ξέρω τι ακούς από παλαιούς συναδέλφους σου εκπαιδευτικούς. Εμένα μου βγήκε η πίστη να μπορέσω να τελειώσω την σχολή μου σε 4 έτη μήπως πάρω υποτροφία, δύσκολη σχολή κατ' εμέ και κατάφερα και τελείωσα αλλά έχασα την υποτροφία στο παρατσάκ, ο μέσος όρος αποφοίτησης τα 6.5-7 έτη. Από τους καθηγητές που είχαμε στην σχολή έχω την χειρότερη άποψη για τους αποφοίτους ΚΑΤΕΕ και ακόμα παλαιότερους των ανωτέρων σχολών υπομηχανικών και γενικότερα της δικής σου γενιάς οι οποίοι τότε ήτανε μόνο καθηγητές στα εργαστήρια.

Όταν πρωτοπέρασα παραλίγο να παρατήσω την σχολή από την συμπεριφορά τους, οι χειρότεροι ήταν σε εργαστήρια του Α΄εξαμήνου, κομπλεξιλίκια, φωνές, χλευασμοί και παρατηρήσεις με σχετικά αγενή ως πολύ αγενή τρόπο, με το ζόρι κρατήθηκα να μην βρίσω μια φορά, συμπεριφορά λες και ήμασταν παιδάκια δημοτικού-γυμνασίου, απειλές αν δεν μας αρέσει η σχολή να σηκωθούμε να φύγουμε (χωρίς να γκρινιάξουμε εμείς ή να τους πούμε κάτι για την σχολή). Ειρωνίες μαζί με γέλιο οτι με τέτοια εικόνα οι εργοδότες θα μας διπλώσουν σε μια κόλλα χαρτί, οτι είμαστε ξεφτίλες της μηχανολογίας.

Ιστορίες για αγρίους και κάτι ιστορίες σαν αυτές που αναφέρεις για το πόσο καλύτερες ήταν οι παλιές καραβάνες, πόσο καλύτερα ήταν τα πολυκλαδικά λύκεια και πόσο σκατά έγιναν τα τεχνικά λύκεια με τις ικανότητες των φοιτητών στο σχέδιο. Λαϊκό δικαστήριο από καθηγητές μέσα στα εργαστήρια του μηχανολογικού σχεδίου. Παρόμοιες συμπεριφορές από τέτοιους καθηγητές αλλά πιο light είχαμε και στα επόμενα εξάμηνα, γκρίνιες επειδή με νόμο το ΥΠΕΠΘ έβγαλε από τις θεωρίες εκείνους τους καθηγητές που δεν είχαν διδακτορικό, διακοπή μαθήματος και κράξιμο με επιχειρήματα του καφενείου από καθηγτή που μας έκανε το εργαστήριο των εγκαταστάσεων θέρμανσης "να έρθουν αυτοί οι σοφοί με τα διδακτορικά να αναμετρηθούμε σε μια μελέτη θέρμανσης", προσπαθούσαμε να εφαρμόσουμε πρότυπα μελετών (DIN 74) και να έρχεται ο καθηγητής του εργαστηρίου να μας λέει οτι αυτά που σας είπε ο διδάκτορας της θεωρίας είναι λάθος, την μελέτη θα την κάνετε έτσι από την αρχή αλλιώς θα σας μηδενίσω, ας έρθει ο καθηγητής της θεωρίας στο εργαστήριο να μου μιλήσει εγώ αυτά δεν τα δέχομαι 30 χρόνια μελετητής. Εργαστήριο ΜΕΚ, άλλες ιστορίες από εκεί, πτυχιούχοι ΤΕΙ και ΚΑΤΕΕ με ύφος μαστοράτζας μηχανικοί αυτοκινήτων με συμπεριφορά λες και ήμασταν μέσα σε συνεργείο.

 

Για να μην τα πολυλογώ, οι μόνοι που μας βοήθησαν πραγματικά και εκτιμήσαμε αρκετά αυτή την σχολή ήταν οι καθηγητές των θεωριών που ήταν όλοι απόφοιτοι πολυτεχνείου με διδακτορικό, από αυτούς μάθαμε οτι μάθαμε, κρατήσαμε κάποια καλά πράγματα, σκέψη μεθοδολογίες ακόμα και συμπεριφορά χαρακτήρα, από αυτούς μάθαμε οτι ο οποιοσδήποτε σχεδιασμός και μελέτη από ένα απλό αντικείμενο μέχρι ένα σύνθετο σύστημα απαιτεί την εφαρμογή μαθηματικών μοντέλων. Από τους υπόλοιπους καθηγητές των ΚΑΤΕΕ και των ΑΣΥΠ δεν κέρδισα/έμαθα σχεδόν τίποτα, ή για να είμαι πιο ακριβής μόνο από τις σημειώσεις και τα συγγράμματά τους έμαθα που διάβαζα, μεταδοτικότητα στην τάξη σχεδόν μηδέν. Χαζοί άνθρωποι δεν ήτανε, πράγματα ήξεραν από οτι έβλεπα, αλλά δεν ήθελαν να μας τα μεταδώσουν παρά μόνο να πέφτει ο μισθός και να βγούν στην σύνταξη, ευτυχώς όλοι έχουν αποχωρήσει πλέον και την θέση τους πήρανε νέοι 40αρηδες με διδακτορικά και μεταπτυχιακά. Οι επόμενοι απόφοιτοι του τμήματός μου θα καταρτιστούν ακόμα καλύτερα και θα έχουν ελάχιστες τέτοιες μνήμες. Μάλιστα μάθαμε οτι 2 από τους χειρότερους τέτοιους καθηγητές που είχαμε στο μηχανολογικό σχέδιο πήραν πόδι γιατί ως ΔΥ εργαζόντουσαν και ιδιωτικά παράνομα, είχαν κάτι παράνομες άδειες και δικαιολογητικά σε κάτι.

Εσύ λοιπόν μπορεί να έχεις την άποψη οτι ήσασταν καλύτεροι και σε επίπεδο και σε σπουδές και σε δυσκολία για την γενιά σου τόσο επαγγελματικά όσο και ακαδημαϊκά, εμείς δυστυχώς έχουμε την χειρότερη άποψη από αυτά που είδαμε. Και θλίβομαι που επιβεβαιώνω έστω και μέσα από τα forums αυτή την νοοτροπία γεροντίλας και απαξίας που έχουν οι μεγαλύτεροι απέναντι στους νέους.

Edited by Giorgos1987
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Το γεγονός ότι σου βγήκε η πίστη να τελειώσεις την σχολή σου μήπως οφείλεται στο ότι αυτές ήταν οι δυνατοτητές σου και ότι δεν ήσουν για κάτι παραπάνω?

 

Στην δικιά μου σχολή οι απόφοιτοι του γενικού λυκείου (όσοι παρακολουθούσαν) τελείωσαν την σχολή χωρίς καθυστέρηση πάνω από 1-2 εξάμηνα παρόλο που χάθηκε 1 εξάμηνο λόγω καταλήψεων και πορείων για τα επαγγελματικά δικαιώματα με υπουργό τον ΓΑΠ. 

Edited by georgecv
  • Upvote 2
  • Downvote 3
Δημοσιεύτηκε (edited)

Το γεγονός ότι σου βγήκε η πίστη να τελειώσεις την σχολή σου μήπως οφείλεται στο ότι αυτές ήταν οι δυνατοτητές σου και ότι δεν ήσουν για κάτι παραπάνω?

 

Στην δικιά μου σχολή οι απόφοιτοι του γενικού λυκείου (όσοι παρακολουθούσαν) τελείωσαν την σχολή χωρίς καθυστέρηση πάνω από 1-2 εξάμηνα παρόλο που χάθηκε 1 εξάμηνο λόγω καταλήψεων και πορείων για τα επαγγελματικά δικαιώματα με υπουργό τον ΓΑΠ. 

 

Καταρχήν ενιαίου λυκείου είμαι και εγώ. Δεν κατάλαβες ακριβώς τι έγραψα, μου βγήκε η πίστη επειδή έκανα 4 χρόνια, αν πήγαινα για 5-6 θα ήμουν στο χαλαρό, ήμουν ο μόνος μαζί με έναν άλλον από το δικό μας εξάμηνο που τελειώσαμε στην ώρα μας, Οι κύριοι λόγοι ήταν οτι τα είχα βρει μπαστούνια στο Α΄ εξάμηνο και κόπηκα σε διάφορα μαθήματα διότι οι ώρες των υποχρεωτικών εργαστηρίων ήτανε το ΠΡΩΙ και οι θεωρίες το ΑΠΟΓΕΥΜΑ-ΒΡΑΔΥ, και έπρεπε εγώ είτε να κάθομαι εκεί για ώρες να χαζεύω είτε να πάω σπίτι και να ξαναέρθω πράγμα πολύ κουραστικό για μένα και δεν έκανα τίποτε από τα 2 φυσικά. Επίσης παράτησα κάποια εργαστήρια στο Α' εξάμηνο λόγω συμπεριφοράς καθηγητών. Ήμουν πολύ απογοητευμένος τότε, από το Β' εξάμηνο έβαλα τα δυνατά μου και είπα είτε θα παλέψεις μέχρι τελικής πτώσης είτε θα τα παρατήσεις, σκέφτηκα και τον κόπο που κατέβαλλα στις πανελλήνιες, αλλά έπρεπε πλέον σε κάθε εξάμηνο να περάσω τα μαθήματα του εξαμήνου συν όσα προηγούμενα κόπηκα, τελικά το κατάφερα ακριβώς στο τελευταίο εξάμηνο που μου έμεινε η πτυχιακή, πρακτική έκανα στην σχολή και παρακολουθούσα 3 μαθήματα και τα πέρασα όλα.

Πέρα από αυτά σημαντικό πρόβλημα υπήρξε οτι έχω προβλήματα όρασης και δεν έβλεπα στους πίνακες, με έσωσε ο κολλητός μου με τις σημειώσεις του που τελειώσαμε μαζί στην ώρα μας εγώ θεωρίες πήγαινα μόνο για να ακούσω και κράταγα οτι μπορούσα από τον καθηγητή ακουστικά, υπήρχε 1 μάθημα που μου έβγαλε την πίστη κυριολεκτικά (ηλεκτρικές μηχανικές) αλλά το πέρασα κι αυτό. Με εξαίρεση τους καθηγητές των εργαστηρίων, η σχολή είχε μια χαρά επίπεδο και ήταν δύσκολη. Οι φοιτητές που προερχόντουσαν από ΤΕΕ είχανε σοβαρά προβλήματα στα μαθηματικά και δυσκολευόντουσαν ακόμα περισσότερο από εμάς. Αν δεν είχα τα προβλήματα στα μάτια μου για να κρατάω σημειώσεις από τον πίνακα θα έδινα κατατακτήριες στο πολυτεχνείο το οποίο πιστεύω οτι είναι και αυτό οριακά στις δυνατότητές μου, αλλά δεν είχα το κουράγιο για άλλα 4 έτη σπουδών συν οτι χάσω από κατατακτήριες υπό τέτοιες συνθήκες.

Πλέον μιας και δύσκολα θα εργαστώ λόγω θεμάτων υγείας ασχολούμε με την συγγραφή διαφόρων εργασιών που τις στέλνω για δημοσίευση σε επιστημονικά περιοδικά, γράφω βιβλία και τρέχω οπου μπορώ σε σεμινάρια.

 

Τώρα για τους συμφοιτητές σου, αν και πιστεύω οτι λες ψέμματα, δεν με ενδιαφέρει και πολύ τι έκαναν, το πρόβλημα σε εμάς δεν ήταν το κακό επίπεδο της σχολής ούτε οτι είχαμε χαζούς φοιτητές αλλά δε ν ενδιαφερόντουσαν για το αντικείμενο, μάλλον δήλωσαν την σχολή απλά για να περάσουν κάπου να λένε οτι σπουδάζουν, αρκετοί τα παράτησαν και έφυγαν, μια φορά έκανα θεωρία και εργαστήριο μόνο εγώ και ο καθηγητής. Όλοι οι καλοί κάτι κατάφεραν και έκαναν, κάπου απασχολούνται σε σχετικό ή παρεμφερές αντικείμενο.

Edited by Giorgos1987
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Εκτός από το να βάλεις αρνητικές αλλή δουλειά δεν έχεις ? Να υποθέσω ότι έφτασες στο όριο και δεν μπορείς να βάλεις άλλες?

 

Η απολογία σου στο προηγούμενο ποστ το επιβεβαιώνει τους ισχυρισμούς μου (για τους οποίους βάζεις αρνητικές)

 

Αποφοίτησες από μια σχολή και έφτασες στα οριά σου, δεν είναι κακό. Άλλοι μπορεί να είχαν περισσότερες αντοχές - δυνατότητες από εσένα και να τους φάνηκε ποιο εύκολη, καποιοί από αυτούς έδωσαν κατατακτήριες και τελείωσαν και μια δεύτερη σχολή, γιατί πρέπει το μέτρο για την δυσκολία αποφοίτησης να είναι οι δικές σου δυνατότητες?

Edited by georgecv
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Εκτός από το να βάλεις αρνητικές αλλή δουλειά δεν έχεις ?

 

Σου έβαλα αρνητικές σε 2 μηνύματα που έγραψες πριν απαντήσω στον BAS.

 

Στο τελευταίο δεν σου έβαλα εγώ.  Καλό βράδυ.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Εγώ μίλησα για όλες τις σχολές , όχι για μένα . Διάβασε καλύτερα τι γράφω . Δεν θα απολογηθώ για το τι έκαναν κάποιοι καθηγητές στην σχολή σου , αλλά άποψη για το επίπεδο των νέων παιδιών έχουμε όλοι γιατί έχουμε παιδιά δικά μας και φίλων και βλέπουμε . Συνεχίζω να μιλάω γενικά . Επίσης δεν είπα ότι μου βγήκε η πίστη . Απλά σημείωσα τις πολλές ιστορικές ανακρίβειες που έγραψες .



ΥΓ Αρνητικες δεν βαζω ποτε για λογους αρχης

Edited by BAS
Δημοσιεύτηκε

Βασίλης για τις αρνητικές δεν απευθυνόμουν σε εσένα.

 

Επίσης θεωρώ σωστό η φήμη να μπαίνει μόνο στα αμιγώς τεχνικά θέματα.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

To M.Eng είναι integrated master και είναι  στην 7 βαθμίδα.

http://www.qaa.ac.uk/en/Publications/Documents/qualifications-frameworks.pdf

 

Επίσης σε κάποια γερμανικά πολυτεχνεία ακόμα απονέμουν 5ετές δίπλωμα το οποίο βρίσκεται και αυτό στην 7η βαθμίδα.

 

Δε θα απαντήσω για τη Γερμανία γιατί δεν ξέρω. Από όσο γνωρίζω πάντως είναι θέμα χρόνου να γυρίσουν όλα τα ιδρύματα στην Μπολόνια.

 

Στο θέμα του MEng, το MEng φτιάχτηκε ώστε με ένα course να είσαι υποψήφιος για CEng. Και λέω υποψήφιος γιατί με το MEng μόνο δεν γίνεσε CEng. Είναι λοιπόν φτιαγμένο για να καλύψει εσωτερικές ανάγκες της Βρετανίας. Παντού αναφέρεται ως undergraduate και σε καμία περίπτωση δε αναφέρεται ως BSc και MSc μαζί και σε καμία χώρα δεν αναγνωρίζεται έτσι.

 

Κοίτα και αυτο: http://www.allaboutcareers.com/careers-advice/ucas/what-is-an-meng

 

Όσο για τα ΤΕΙ ακούω ξανά χιλιοειπωμένα πράγματα, δεν είναι για μελέτες, μηχανικοι εργοταξιου, ενιαμεσα από ΑΕΙ και μάστορες... Η πραγματικότητα είναι μία. Ο νόμος λέει ότι τα ΤΕΙ είναι ΑΕΙ, στην Ευρώπη αναγνωρίζονται ως universities,  σύμφωνα με την Μπολόνια δίνουν BSc και η ΑΔΙΠ στις εκθέσεις τους δίνει επαίνους. Όλα τα άλλα είναι τούφες ξανθες.

 

ΥΓ Η γνώμη κάποιου ανώνυμου στο internet που λέει ότι φοίτησε στα ΤΕΙ και τα βρήκε ανάξια και ας λένε οι εκθέσεις της ΑΔΙΠ το αντίθετο, έχει την ίδια αξία με κάποιον ανώνυμο στο internet που λέει ότι πήδηξε την Kate Upton και δεν του άρεσε γιατί είχε μικρά στήθη και ας ξέρουμε όλοι το αντίθετο...

Edited by stayros
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Η πλάκα είναι ότι χτες το βράδυ συνάντησα έναν γνωστό μου , πρόσφατα συνταξιούχο φροντιστή και του ανέφερα το θέμα του επιπέδου διαχρονικά . Μου είπε , δυστυχώς έτσι είναι . Το επίπεδο των παιδιών πέφτει για διάφορους λόγους , με τα παιδιά να έχουν την μικρότερη ευθύνη . 

 

 

Ακόμα να θυμίσω ότι στις παλιές εποχές , πριν το 1982 και τους νέους νόμους πλαίσιο , υπήρχαν κατοχυρώσεις ετών , που αν χρώσταγες περισσότερα από το 1/3 + 1 των μαθημάτων , δεν προχώραγες στο επόμενο εξάμηνο . Τώρα μπορείς να φτάσεις στο πτυχίο , χρωστώντας τα πάντα , εκτός ίσως από αλυσίδες , όπου υπάρχουν .

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.