BAS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 (edited) Ετσι για συζήτηση , τα αποτελέσματα των πανεπιστημίων και των κατεε από το αρχείο της Μακεδονίας . Δείτε τις αναλογίες εξεταζομένων - εισακτέων . Το άριστα για τα πανεπιστήμια ήταν το 180 και για τα κατεε το 140 . Τα νούμερα δίπλα στα ονόματα , είναι η θέση εισαγωγής , όχι ο βαθμός . Και η ιστοσελίδα , για όσους θέλουν να ψάξουν - χαζέψουν τις διάφορες εποχές ... EISAGOGH 1977 panep.pdf EISAGOGH 1977.pdf Edited Αύγουστος 3 , 2016 by BAS
atsalovergas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 Καλά όλα αυτά ΒΑΣ, αλλά δεν έχουν σχέση με τις σχολές και την ανώτατη εκπαίδευση. Αυτά είναι για τους φροντιστές και για τις μανάδες. Σε όλο τον κόσμο, υπάρχουν δεκάδες τρόποι και διαδικασίες για το πως θα μπεις σε μία σχολή, το ζητούμενο είναι πως θα την τελειώσεις,αν την τελειώσεις και το τι λεφτά θα δώσει το πτυχίο στον μέσο όρο αποφοίτων. Εν ολίγοις, αυτό που μετράει είναι οι τίτλοι σπουδών. Όταν κάποιος κρίνεται άξιος πτυχίου αυτό που μετρά είναι η διαδικασία και η ποιότητα της σχολής που αποφοίτησε . 1
BAS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 Ακριβώς , αλλά καλό είναι να μην γράφονται ιστορικές ανακρίβειες .
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2016 (edited) Η απολογία σου στο προηγούμενο ποστ το επιβεβαιώνει τους ισχυρισμούς μου (για τους οποίους βάζεις αρνητικές) Αποφοίτησες από μια σχολή και έφτασες στα οριά σου, δεν είναι κακό. Άλλοι μπορεί να είχαν περισσότερες αντοχές - δυνατότητες από εσένα και να τους φάνηκε ποιο εύκολη, καποιοί από αυτούς έδωσαν κατατακτήριες και τελείωσαν και μια δεύτερη σχολή, γιατί πρέπει το μέτρο για την δυσκολία αποφοίτησης να είναι οι δικές σου δυνατότητες? Τι σχέση έχει αυτό; Αρνητικές σου έβαλα και θα ξαναβάλω όταν κάποιος θεωρεί προσωπικές του απόψεις ως σωστές ενώ υπάρχουν νόμοι και συμφωνίες στις οποίες έχει υπογράψει η Ελλάδα για την ανώτατη εκπαίδευση και τα ΤΕΙ και δεν αναγνωρίζει ταυτόχρονα την αμέλεια του ελληνικού κράτους να εκδόσει επαγγελματικά δικαιώματα. Δικαιολογίες περί τεχνολόγων εργοταξίου και μεσσαίων στελεχών της αγοράς αλλού, τα περί μεσσαίων στελεχών τα έλεγε η χούντα όταν έφτιαξε τα ΚΑΤΕ μετά τον κατηργημένο θεσμό των ΑΣΥΠ που είχανε κλείσει λίγα χρόνια ποιο πριν, έχουνε περάσει 40 χρόνια από τότε. Το δικό μου τμήμα έχασε το 2009 λόγω νομικών θεμάτων τα παλαιά δικαιώματα και πλέον δεν έχουμε ούτε καν δικαιώματα υπομηχανικού, και να είχα βασικά πάλι θα τα ίδια θα έλεγα με τις παραλείψεις του ελληνικού κράτους, αλλά το ξεφτιλίκι και η κοροϊδία του κράτους έχει φτάσει σε απίστευτα όρια πλέον. Σε κάθε κυβέρνηση που βγαίνει περιμένουμε να δούμε τι θα ανακοινώσει ο εκάστοτε υπουργός παιδείας για την έκδοση των επαγγελματικών δικαιωμάτων μας. Το άλλα με την σύγκριση των δυνατοτήτων μου είναι άσχετα με το θέμα. Είπα εγώ οτι δεν υπάρχουν καλύτεροι από εμένα; Εγώ ανέφερα τι δυσκολίες αντιμετώπισα στην σχολή μου και διαφωνώ κάθετα οτι τις προηγούμενες δεκαετίες μάθαιναν περισσότερα πράγματα και ήταν δυσκολότερες οι σχολές με βάση αυτά που είδα εγώ. Από εκεί και περά το τι θα κάνει ο καθένας με τις κατατακτήριες δεν με ενδιαφέρει, ας κάνει οτι θέλει, εγώ ανέφερα για τον εαυτό μου. Επίσης, δεν με πείθεις οτι είσαι μεγάλος άνθρωπος με οικογένεια και παιδί για να ασχολείσαι ποιος σου έβαλε αρνητικές σε ένα forum. Μάλλον για φοιτητή ή νέο απόφοιτο σε κόβω από τους κλασσικούς που μπαίνουν για να τσιγκλάνε κόσμο, σαν τα τρολλάκια που έμπαιναν τότε στο γνωστό blog του ΑΤΕΙ πριν γίνουν της μόδας τα forums/facebook και τελικά ανάγκασαν τον άνθρωπο να απενεργοποιήσει την δυνατότητα σχολίων. Edited Αύγουστος 4 , 2016 by Giorgos1987 4 1
BAS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2016 Μπορείς να διαφωνείς για την πτώση του επιπέδου , αλλά αυτοί που λένε αυτά έχουν ζήσει οι ίδιοι και τα δύο επίπεδα . Ως μαθητές-φοιτητές και ως γονείς μαθητών-φοιτητών . Οταν φτιάχτηκαν τα ΚΑΤΕ δεν φτιάχτηκαν για μεσαία στελέχη από την Διεθνή Τράπεζα , διότι υπήρχαν ήδη σε πολλές χώρες . Απλά επειδή φτιάχτηκαν επί χούντας , μετά υπήρξαν διάφοροι μύθοι και προπαγάνδα από λαϊκίστικα κόμματα της τότε αντιπολίτευσης , ώστε μετά να περάσουν το δικό τους σχέδιο . Οπως τότε που έδιωξαν τις βάσεις .
panos_gv1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2016 Τώρα δεν θέλω να ανοίξω αντιπαραθέσεις και να σε προσβάλλω, αλλά επειδή μιλάς για επίπεδα παλαιών και νέων, δεν ξέρω τι ακούς από παλαιούς συναδέλφους σου εκπαιδευτικούς. Εμένα μου βγήκε η πίστη να μπορέσω να τελειώσω την σχολή μου σε 4 έτη μήπως πάρω υποτροφία, δύσκολη σχολή κατ' εμέ και κατάφερα και τελείωσα αλλά έχασα την υποτροφία στο παρατσάκ, ο μέσος όρος αποφοίτησης τα 6.5-7 έτη. Από τους καθηγητές που είχαμε στην σχολή έχω την χειρότερη άποψη για τους αποφοίτους ΚΑΤΕΕ και ακόμα παλαιότερους των ανωτέρων σχολών υπομηχανικών και γενικότερα της δικής σου γενιάς οι οποίοι τότε ήτανε μόνο καθηγητές στα εργαστήρια. Όταν πρωτοπέρασα παραλίγο να παρατήσω την σχολή από την συμπεριφορά τους, οι χειρότεροι ήταν σε εργαστήρια του Α΄εξαμήνου, κομπλεξιλίκια, φωνές, χλευασμοί και παρατηρήσεις με σχετικά αγενή ως πολύ αγενή τρόπο, με το ζόρι κρατήθηκα να μην βρίσω μια φορά, συμπεριφορά λες και ήμασταν παιδάκια δημοτικού-γυμνασίου, απειλές αν δεν μας αρέσει η σχολή να σηκωθούμε να φύγουμε (χωρίς να γκρινιάξουμε εμείς ή να τους πούμε κάτι για την σχολή). Ειρωνίες μαζί με γέλιο οτι με τέτοια εικόνα οι εργοδότες θα μας διπλώσουν σε μια κόλλα χαρτί, οτι είμαστε ξεφτίλες της μηχανολογίας. Ιστορίες για αγρίους και κάτι ιστορίες σαν αυτές που αναφέρεις για το πόσο καλύτερες ήταν οι παλιές καραβάνες, πόσο καλύτερα ήταν τα πολυκλαδικά λύκεια και πόσο σκατά έγιναν τα τεχνικά λύκεια με τις ικανότητες των φοιτητών στο σχέδιο. Λαϊκό δικαστήριο από καθηγητές μέσα στα εργαστήρια του μηχανολογικού σχεδίου. Παρόμοιες συμπεριφορές από τέτοιους καθηγητές αλλά πιο light είχαμε και στα επόμενα εξάμηνα, γκρίνιες επειδή με νόμο το ΥΠΕΠΘ έβγαλε από τις θεωρίες εκείνους τους καθηγητές που δεν είχαν διδακτορικό, διακοπή μαθήματος και κράξιμο με επιχειρήματα του καφενείου από καθηγτή που μας έκανε το εργαστήριο των εγκαταστάσεων θέρμανσης "να έρθουν αυτοί οι σοφοί με τα διδακτορικά να αναμετρηθούμε σε μια μελέτη θέρμανσης", προσπαθούσαμε να εφαρμόσουμε πρότυπα μελετών (DIN 74) και να έρχεται ο καθηγητής του εργαστηρίου να μας λέει οτι αυτά που σας είπε ο διδάκτορας της θεωρίας είναι λάθος, την μελέτη θα την κάνετε έτσι από την αρχή αλλιώς θα σας μηδενίσω, ας έρθει ο καθηγητής της θεωρίας στο εργαστήριο να μου μιλήσει εγώ αυτά δεν τα δέχομαι 30 χρόνια μελετητής. Εργαστήριο ΜΕΚ, άλλες ιστορίες από εκεί, πτυχιούχοι ΤΕΙ και ΚΑΤΕΕ με ύφος μαστοράτζας μηχανικοί αυτοκινήτων με συμπεριφορά λες και ήμασταν μέσα σε συνεργείο. Για να μην τα πολυλογώ, οι μόνοι που μας βοήθησαν πραγματικά και εκτιμήσαμε αρκετά αυτή την σχολή ήταν οι καθηγητές των θεωριών που ήταν όλοι απόφοιτοι πολυτεχνείου με διδακτορικό, από αυτούς μάθαμε οτι μάθαμε, κρατήσαμε κάποια καλά πράγματα, σκέψη μεθοδολογίες ακόμα και συμπεριφορά χαρακτήρα, από αυτούς μάθαμε οτι ο οποιοσδήποτε σχεδιασμός και μελέτη από ένα απλό αντικείμενο μέχρι ένα σύνθετο σύστημα απαιτεί την εφαρμογή μαθηματικών μοντέλων. Από τους υπόλοιπους καθηγητές των ΚΑΤΕΕ και των ΑΣΥΠ δεν κέρδισα/έμαθα σχεδόν τίποτα, ή για να είμαι πιο ακριβής μόνο από τις σημειώσεις και τα συγγράμματά τους έμαθα που διάβαζα, μεταδοτικότητα στην τάξη σχεδόν μηδέν. Χαζοί άνθρωποι δεν ήτανε, πράγματα ήξεραν από οτι έβλεπα, αλλά δεν ήθελαν να μας τα μεταδώσουν παρά μόνο να πέφτει ο μισθός και να βγούν στην σύνταξη, ευτυχώς όλοι έχουν αποχωρήσει πλέον και την θέση τους πήρανε νέοι 40αρηδες με διδακτορικά και μεταπτυχιακά. Οι επόμενοι απόφοιτοι του τμήματός μου θα καταρτιστούν ακόμα καλύτερα και θα έχουν ελάχιστες τέτοιες μνήμες. Μάλιστα μάθαμε οτι 2 από τους χειρότερους τέτοιους καθηγητές που είχαμε στο μηχανολογικό σχέδιο πήραν πόδι γιατί ως ΔΥ εργαζόντουσαν και ιδιωτικά παράνομα, είχαν κάτι παράνομες άδειες και δικαιολογητικά σε κάτι. Εσύ λοιπόν μπορεί να έχεις την άποψη οτι ήσασταν καλύτεροι και σε επίπεδο και σε σπουδές και σε δυσκολία για την γενιά σου τόσο επαγγελματικά όσο και ακαδημαϊκά, εμείς δυστυχώς έχουμε την χειρότερη άποψη από αυτά που είδαμε. Και θλίβομαι που επιβεβαιώνω έστω και μέσα από τα forums αυτή την νοοτροπία γεροντίλας και απαξίας που έχουν οι μεγαλύτεροι απέναντι στους νέους. Ρε φιλε ποια σχολη τελειωσες? Μου θυμιζεις εντονα τους καθηγητες και την κατασταση στην δικη μου σχολη με αυτα που γραφεις. 1 1
Didonis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2016 Ρε φιλε ποια σχολη τελειωσες? .... για το ερώτημα σου υπάρχει σχετικό θέμα εδώ. Και να μη γίνονται άσκοπα παραθέσεις ολόκληρων κειμένων
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2016 Επισήμως Μάστερ πλέον τα διπλώματα των Πολυτεχνείων και των Γεωπονικών με βάση το άρθρο 11 του νόμου για τα μεταπτυχιακά που κατατέθηκε στην Βουλή . http://www.esos.gr/arthra/47153/apokleistiko-nomoshedio-gia-tis-metaptyhiakes-kai-didaktorikes-spoydes-opos-stalthike
geoste Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10 , 2016 Με την απόφαση Α86/Σ22/2016 (σελ. 60 του πρακτικού της 22/22-6-2016 συνεδρίασης) η ΔΕ του ΤΕΕ ενέκρινε τα άρθρα 1 και 2 της πρότασης σχεδίου προεδρικού διατάγματος για τα επαγγελματικά δικαιώματα των μηχανικών.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα