Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Με μια γρήγορη ανάγνωση αυτή η εισήγηση υπερασπίζεται το σημερινό καθεστώς που όλοι τα κάνουν όλα. Με το σκεπτικό του ΤΕΕ το πρόγραμμα σπουδών αποσυνδέεται από τα επαγγελματικά δικαιώματα αφού ανεξάρτητα της κατεύθυνσης εξειδίκευσης και της διπλωματικής εργασίας όλοι οι μηχανικοί μιας συγκεκριμένης βασικής ειδικότητας (π.χ. πολιτικοί μηχανικοί) κάνουν τα ίδια. Έτσι ο διπλωματούχος πολιτικός μηχανικός δομικών έργων θα μπορεί να υπογράψει μελέτη για ανισόπεδο κόμβο και ο διπλωματούχος συγκοινωνιολόγος πολιτικός μηχανικός μελέτη αντισεισμικού σχεδιασμού σύμμεικτης κατασκευής. Οι παλαιοί πολιτικοί μηχανικοί είναι απόφοιτοι προγραμμάτων σπουδών στα οποία δεν είχαν θεσπιστεί κατευθύνσεις. Σε αυτούς η κατεύθυνση εξειδίκευσης μπορεί να καθοριστεί με βάση την επαγγελματική εμπειρίας σε συγκεκριμένο τομέα και να τους αποδοθούν με αυτόν τον τρόπο δικαιώματα.

 

Λυπάμαι αλλά έτσι δεν προστατεύεται το δημόσιο συμφέρον που ευαγγελίζονται το ΤΕΕ και οι κλαδικοί σύλλογοι. Μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα για να εξυπηρετήσουν τα συντεχνιακά συμφέροντά τους.

Edited by geoste
  • Upvote 4
Δημοσιεύτηκε

Μόνο και μόνο που αναφέρει την κατάταξη των απόφοιτων πολυτεχνικών σχολών προπτυχιακού επιπέδου στο 7ο και όχι στο 6ο επίπεδο Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, μπορεί να κρίνει κανείς την σοβαρότητα και την υπευθυνότητα των συντακτών του κειμένου αυτού. 

 

http://www.nqf.gov.gr/index.php/ta-8-epipeda

 

Πρέπει να γίνει η κατάταξη των διπλωματούχων στο 7ο επίπεδο. Βέβαια αυτό όμως καθαρά για ακαδημαϊκούς λόγους και δεν πρέπει να σχετίζεται με την πρόσβαση στο επάγγελμα του μηχανικού.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Πρέπει να γίνει η κατάταξη των διπλωματούχων στο 7ο επίπεδο. Βέβαια αυτό όμως καθαρά για ακαδημαϊκούς λόγους και δεν πρέπει να σχετίζεται με την πρόσβαση στο επάγγελμα του μηχανικού.

 

Διαβασε τους λόγους που δεν έχει γίνει. Ειναι καθαρά θεμα ποιότητας σπουδών. Ενδεικτικά εδω στην αξιολόγηση της ΑΔΙΠ (2013) των ΑΤΜ αναφέρονται επικαλύψεις κλπ.

Ριξε μια ματιά Θα δεις αρκετές καλές προτάσεις πάντως. Επίσης, αφου εισαι μηχανολόγος, ρίξε και μια ματιά στην αξιολόγηση των μηχανολόγων ΕΜΠ εδω.

Γενικά πάντως προσωπική μου άποψη ειναι πως η πρόσβαση στο επάγγελμα του μηχανικού πρεπει να ειναι πλήρης στο επίπεδο 6 στο γνωστικό αντικειμενο του καθένα, ενώ το επίπεδο 7 πρεπει να αποδίδει προβάδισμα ή επιπλέον πρόσβαση σε δραστηριότητες.

Δεν ειναι κακο επισης να εχουν και πρόσβαση σε συγκεκριμένς δραστηριότητες απόφοιτοι προγραμμάτων επιπέδου 5 (ανώτερες σχολές, ΙΕΚ κλπ). Ετσι γίνεται παντου αλλωστε

 

Οσον αφορά στα προσχέδια, ο 4254 δεν αναφέρει οτι το ΤΕΕ μπορεί να φτιαξει ΠΔ (τροποποιώντας μάλιστα το νόμο τον ίδιο), αλλά μονο να συμφωνήσει. Τα ΠΔ θα έπρεπε να τα φτιάξει η επιτροπή Κυριτσάκη.

Επίσης η ΕΕ εχει πολλακις αναφέρει οτι πρεπει να οριστούν οι αποκλειστικές δραστηριότητες.

Νομιζω πως ειναι προς όφελος όλων να γινει επαναπροσδιορισμός εκ βάθρων.

Edited by georgor
Δημοσιεύτηκε

Δυστυχώς τα ίδια Παντελή μου τα ίδια παντελάκη μου ……αντί το ΤΕΕ να κάνει ολοκληρωμένη πρόταση για το επάγγελμα του μηχανικού με αναλογική πρόσβαση (για να μην αδικείται κανένας) σε επαγγελματικές δραστηριότητες για όλους τους Μηχανικούς ( ΠΕ & ΤΕ) , βάσει του προγράμματος σπουδών και τα έτη φοίτησης,  τις πιστοποιήσεις,  αναγνώριση των μεταπτυχιακών , εμπειρία –εξέλιξη) , βλέπουμε μια πρόταση που μας γυρίζει 100% στο 1930.   

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Διαβασε τους λόγους που δεν έχει γίνει. Ειναι καθαρά θεμα ποιότητας σπουδών. Ενδεικτικά εδω στην αξιολόγηση της ΑΔΙΠ (2013) των ΑΤΜ αναφέρονται επικαλύψεις κλπ.

Ριξε μια ματιά Θα δεις αρκετές καλές προτάσεις πάντως. Επίσης, αφου εισαι μηχανολόγος, ρίξε και μια ματιά στην αξιολόγηση των μηχανολόγων ΕΜΠ εδω.

Γενικά πάντως προσωπική μου άποψη ειναι πως η πρόσβαση στο επάγγελμα του μηχανικού πρεπει να ειναι πλήρης στο επίπεδο 6 στο γνωστικό αντικειμενο του καθένα, ενώ το επίπεδο 7 πρεπει να αποδίδει προβάδισμα ή επιπλέον πρόσβαση σε δραστηριότητες.

Δεν ειναι κακο επισης να εχουν και πρόσβαση σε συγκεκριμένς δραστηριότητες απόφοιτοι προγραμμάτων επιπέδου 5 (ανώτερες σχολές, ΙΕΚ κλπ). Ετσι γίνεται παντου αλλωστε

 

Οσον αφορά στα προσχέδια, ο 4254 δεν αναφέρει οτι το ΤΕΕ μπορεί να φτιαξει ΠΔ (τροποποιώντας μάλιστα το νόμο τον ίδιο), αλλά μονο να συμφωνήσει. Τα ΠΔ θα έπρεπε να τα φτιάξει η επιτροπή Κυριτσάκη.

Επίσης η ΕΕ εχει πολλακις αναφέρει οτι πρεπει να οριστούν οι αποκλειστικές δραστηριότητες.

Νομιζω πως ειναι προς όφελος όλων να γινει επαναπροσδιορισμός εκ βάθρων.

 

όσον αφορά τα ΕΔ έχω διατυπώσει πολλάκις την άποψη μου στο φόρουμ. Δεν θέλω να την ξανααναλύσω, γενικά είμαι υπερ της απελευθέρωσης του επαγγέλματος του μηχανικού.

 

Όσον αφορά το επίπεδο 7 για τους Διπλ. μηχανικούς επιμένω (καθαρά για ακαδημαϊκή αναγνώριση) διότι το θεωρώ τραγικό με 300ects να μην είσαι στο 7 επίπεδο. Όσον αφορά τις επικαλύψεις για μένα είναι βλακείες αυτά. Δηλαδή αν πάρω B.Sc με 180ects από ένα πανεπιστήμιο σε κάποια ευρωπαική χώρα και πάρω ένα M.Sc με 90-120 ects από άλλο πανεπιστήμιο είμαι στο επίπεδο 7 και κανένας δεν πρόκειται να ελέγξει την αλληλοκάλυψη των μαθημάτων. Επίσης υπάρχουν ακόμα τμήματα στην Γερμανία που χορηγούν 5ετές ενιαίο δίπλωμα και προφανώς είναι στο επίπεδο 7. 

 

Επίσης τραγικό είναι να ζητούν από διπλωματούχο μεταπτυχιακό για να κάνει διδακτορικό στην Ελλάδα, ενώ στην Γερμανία να γίνεσαι δεκτός χωρίς.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

όσον αφορά τα ΕΔ έχω διατυπώσει πολλάκις την άποψη μου στο φόρουμ. Δεν θέλω να την ξανααναλύσω, γενικά είμαι υπερ της απελευθέρωσης του επαγγέλματος του μηχανικού.

 

Όσον αφορά το επίπεδο 7 για τους Διπλ. μηχανικούς επιμένω (καθαρά για ακαδημαϊκή αναγνώριση) διότι το θεωρώ τραγικό με 300ects να μην είσαι στο 7 επίπεδο. Όσον αφορά τις επικαλύψεις για μένα είναι βλακείες αυτά. Δηλαδή αν πάρω B.Sc με 180ects από ένα πανεπιστήμιο σε κάποια ευρωπαική χώρα και πάρω ένα M.Sc με 90-120 ects από άλλο πανεπιστήμιο είμαι στο επίπεδο 7 και κανένας δεν πρόκειται να ελέγξει την αλληλοκάλυψη των μαθημάτων. Επίσης υπάρχουν ακόμα τμήματα στην Γερμανία που χορηγούν 5ετές ενιαίο δίπλωμα και προφανώς είναι στο επίπεδο 7. 

 

Επίσης τραγικό είναι να ζητούν από διπλωματούχο μεταπτυχιακό για να κάνει διδακτορικό στην Ελλάδα, ενώ στην Γερμανία να γίνεσαι δεκτός χωρίς.

 

Θα συμφωνήσω μαζί σου. Το πρόβλημα ομως το έχουν τα ιδρύματα και όχι οι κανονισμοί. Οσο για το αν ελέγχεται η επικαληψη της ύλης, αυτό γίνεται από τις αντίστοιχες ΑΔΙΠ. Επίσης η πιστωτική μονάδα ειναι "νομισμα" που απονέμεται. Δεν ειναι η χρονική διάρκεια που αυτονόητα αποδίδει ECTS (60 ανά ετος), αλλά και άλλοι παράγοντες. Νομίζω (με πάσα επιφύλαξη) οτι ακόμα δεν έχουν αντιστοιχηθεί όλα τα ανώτατα ιδρύματα με το σύστημα των ECTS. 

Οσον αφορά στα διδακτορικά, σαφως και υπάρχουν περιπτώσεις που στο εξωτερικό δέχονται αποφοίτους απευθείας μετά το δίπλωμα, αλλα αυτό προβλέπεται ακόμα και σε περιπτώσεις 4ετούς (ακόμα και στην ελλάδα).

Εγω προσωπικά ειμαι υπέρ της ισοτίμησης των πολυτεχνικών τίτλων με 7. Αλλά στην εξειδίκευση. Όχι γενικά και παντού. 

Edited by georgor
Δημοσιεύτηκε

Θα συμφωνήσω μαζί σου. Το πρόβλημα ομως το έχουν τα ιδρύματα και όχι οι κανονισμοί. Οσο για το αν ελέγχεται η επικαληψη της ύλης, αυτό γίνεται από τις αντίστοιχες ΑΔΙΠ. Επίσης η πιστωτική μονάδα ειναι "νομισμα" που απονέμεται. Δεν ειναι η χρονική διάρκεια που αυτονόητα αποδίδει ECTS (60 ανά ετος), αλλά και άλλοι παράγοντες. Νομίζω (με πάσα επιφύλαξη) οτι ακόμα δεν έχουν αντιστοιχηθεί όλα τα ανώτατα ιδρύματα με το σύστημα των ECTS. 

Οσον αφορά στα διδακτορικά, σαφως και υπάρχουν περιπτώσεις που στο εξωτερικό δέχονται αποφοίτους απευθείας μετά το δίπλωμα, αλλα αυτό προβλέπεται ακόμα και σε περιπτώσεις 4ετούς (ακόμα και στην ελλάδα).

Εγω προσωπικά ειμαι υπέρ της ισοτίμησης των πολυτεχνικών τίτλων με 7. Αλλά στην εξειδίκευση. Όχι γενικά και παντού. 

 

Η τελευταία σου πρόταση για μένα δεν έχει νόημα. Η θα είσα στο 7 ή όχι. Αλλά εσύ το πας στα ΕΔ. Επαναλαμβάνω η κατάταξη στο 7ο επίπεδο δεν πρέπει να έχει σχέση με την πρόσβαση στο επάγγελμα. Όσον αφορά τα ects, αυτά προκύπτουν από το συνολικό worklaod ενός μαθήματος.

 

Όσον αφορά για περιπτώσεις 4ετούς φοίτησης (η οποία δεν σε κατατάσει στο 7ο επίπεδο, γιατί πχ ενα 4ετές MEng σε κατατάσει στο 7ο) είναι σπάνιες οι περιπτώσεις για απευθείας διδακτορικό. 

 

Και ας αναφέρω ένα άλλο παράλογο. Έρχεται ο απόφοιτος μηχανικός από Αγγλία (είτε με bsc + msc ή meng) και στην Αγγλία είναι στο 7ο επίπεδο ενώ στην ελλάδα γίνεται αντιστοιχία και ισοτίμηση με δίπλωμα πολυτεχνείο και τον πετάει στο 6ο επίπεδο... ooo yeah bananistan

Δημοσιεύτηκε (edited)

Τα 5ο , 6ο ή 7ο ή νιοστο επίπεδο έχουν νόημα μόνο για υποψήφιους δημόσιους υπαλλήλους ή για ελάχιστους που θέλουν να ακολουθήσουν ακαδημαική καριέρα.

Όποιος θέλει να ασχοληθεί με τον ιδιωτικό τομέα η μοναδική ερώτηση που θα πρέπει να απαντήσει είναι η εξής "Παιδί μου τι ξέρεις να κάνεις σωστά και γρήγορα?" 

Edited by georgecv
Δημοσιεύτηκε

Τα 5ο , 6ο ή 7ο ή νιοστο επίπεδο έχουν νόημα μόνο για υποψήφιους δημόσιους υπαλλήλους ή για ελάχιστους που θέλουν να ακολουθήσουν ακαδημαική καριέρα.

Όποιος θέλει να ασχοληθεί με τον ιδιωτικό τομέα η μοναδική ερώτηση που θα πρέπει να απαντήσει είναι η εξής "Παιδί μου τι ξέρεις να κάνεις σωστά και γρήγορα?" 

Οταν δουλεύεις ως υπάλληλος. Ως ελεύθερος επαγγελματίας τι θα κανεις? Θα νοικιάζεις σφραγίδες?

Δημοσιεύτηκε

Τι σχέση έχουν τα επαγγελματικά δικαιώματα το 5ο ή το 6ο επίπεδο σπουδών. Επαγελμάτικά δικαιώματα έχει η κάθε σχολή τα δικά της, σφραγίδες νοικιάζουν μόνο οι απατεώνες

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.