Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

περιμένω ΠΟΤΕ για να κάνεις διακανονισμό να μην χρειάζεται να πας  ΤΣΜΕΔΕ

να μπορείς να πληρώσεις ένα μέρος ως ασφάλιση υγείας και να χρωστάς το υπόλοιπο

να μπορείς να πληρώσεις ένα μέρος και να τοκιζεται το υπόλοιπο

 

φυσικά τότε θα μείνει ένα ωραίο κτίριο χωρίς να χρειάζεται υπαλλήλους αλλά τι να κάνουμε

 

 

Ελλάδα η μόνη χώρα  που οι Λουδίτες κέρδισαν χωρίς να ανοίξει μύτη

  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε

Παίρνω στην καινούρια γραμμή εξυπηρέτησης. Μου απαντάνε αμέσως. Έχω κάνει αίτηση για διαγραφή λέω, θέλω να μάθω τι γίνεται. Σας συνδέω με το πρωτόκολλο μου λέει... Εννοείται ότι στο πρωτόκολλο δεν απάνταγε κανείς. Ούτε φυσικά θα είχαν ιδέα για την αίτηση μου, αν απαντούσαν....

 

Πάντως για κάποιον που μένει μακριά από το κέντρο, η πέμπτη είναι η καλύτερη μέρα να πάρεις κατευθείαν τηλέφωνο στο τμήμα που σε αφορά. Αφού δεν δέχονται το κοινό, έχουν χρόνο να απαντάνε στα τηλέφωνα.

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. ΑΠΟΛΥΤΩΣ._

 

Πήρα αρκετές φορές τηλ. στα κεντρικά στην Αθήνα 5 διαφορετικούς αριθμούς των εισφορών. Καμία απάντηση.

Πήρα αρκετές φορές τα νέα τηλέφωνα της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης από 9.00 ως 14.00 (εδώ γελάμε, έβαλαν και ωράριο). Καμία απάντηση.

Τη δουλειά μου την έκανα παίρνοντας τηλ. στο γραφείο της Χαλκίδας, όπου ο υπάλληλος το σήκωσε στα 2 χτυπήματα, την 1η φορά που πήρα.

 

ΜΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.