GPER Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2016 (edited) Δυστυχώς η έλλειψη μέτρων ασφαλείας και η εκπαίδευση, ..... παύουν να είναι σύμπτωση. Μοναδικό μέλημα το κέρδος και το "να πάρουμε το έργο, στις εποχές που ζούμε". Από την άλλη η αυτοθυσία για το συνάδελφό του, φαίνεται να 'ναι η ηθική αξία που έχει απομείνει να θυμίζει ότι πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι ... Edited Φεβρουάριος 28 , 2016 by GPER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2016 Η προσωπική μου εμπειρία μου λέει πως στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων φταίνε οι εργαζόμενοι οι οποίοι αρνούνται ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ να εφαρμόσουν τα μέτρα ασφαλείας. Προφανώς δεν αναφέρομαι στη συγκεκριμένη περίπτωση διότι δε γνωρίζω τα γεγονότα. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GPER Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28 , 2016 Στατιστικά η έλλειψη μέτρων ασφάλειας ευθύνεται για την συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων. Η όποια άρνηση, στο βαθμό που υπάρχει, για εφαρμογή μέτρων από τους εργαζόμενους αντιμετωπίζεται με ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (που είναι υποχρέωση του εργοδότη) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post AlexisPap Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2016 Popular Post Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2016 (edited) Είναι πολύπλοκο ζήτημα η ασφάλεια στο εργοτάξιο. Δεν έρχεται με εκπαίδευση (που είναι υποχρέωση του εργοδότη), με ΜΑΠ (που είναι υποχρέωση του εργοδότη), και με βαριές ποινές (για τον εργοδότη). Όποιος έχει κάνει στο εργοτάξιο, το καταλαβαίνει. Το πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν θέλει την ασφάλεια στο εργοτάξιο: Η πολιτεία δεν θέλει να αναλάβει την ευθύνη της οργάνωσης και των ελέγχων, οι κύριοι των έργων δεν θέλουν να αναλάβουν το κόστος των μέτρων ασφαλείας, οι εργαζόμενοι δεν θέλουν να ακούσουν για ΜΑΠ και εκπαίδευση, τα συνδικάτα έχουν για κόκκινο πανί την υποχρεωτική πιστοποίηση του προσωπικού. Άν δεν αναλάβει ο καθένας το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί, δεν θα σταματήσουν αυτές οι τραγωδίες. Edited Φεβρουάριος 29 , 2016 by AlexisPap 15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2016 Α γειά σου!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssouanis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2016 (edited) Όποιος έχει κάνει στο εργοτάξιο, το καταλαβαίνει. Θα σας αφηγηθώ μία ιστορία. Η κουβέντα γίνεται μεταξύ μηχανικού και ανακριτή μετά από δυστύχημα εναερίτη. Ανακριτής: πρόσληψη είχε; Μηχανικός: Ναι Α: άδεια ηλεκτροτεχνίτη Στ' είχε; Μ: Ναι Α: ενημέρωση για τα μέτρα προστασίας τους είχες κάνει; Μ: Ναι (αποδεικνύεται μέσω υπογραφών) Α: υλικά για την ατομική τους προστασίας τους είχες δώσει; Μ: Ναι (αποδεικνύεται μέσω υπογραφών) Α: για να μην έρθει σε επαφή με το ρεύμα τι φοράει; Μ: το ειδικό μανίκι (κάπως το λένε, δεν θυμάμαι) Α: το είχε αυτό; Μ: Ναι. Α: του έδειξες πως να το φοράει; Μ: ..... Α: έπρεπε να του το δείξεις. Η ιστορία θα εξελιχθεί στο ακροατήριο με τον συνάδελφο μηχανικό να κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια. Στην συνέχεια και αφού καταδικασθεί (στην καλύτερη με αναστολή για να μην γραφεί στο ποινικό μητρώο), θα έχει να αντιμετωπίσει και το αστικό δικαστήριο. Φυσικά μια τέτοια ιστορία ΔΕΝ απαλλάσσει ευθυνών εργοδοτών, αναδόχων και τις δικές μας. Μέτρα ασφαλείας σημαίνει κόστος. Αυτό προσπαθούν όλοι να αποφύγουν. Πάντα υπάρχει και ο παράγοντας του εργαζόμενου "που όλα τα ξέρει" κ.λπ.. Ποιος δεν έχει αντιμετωπίσει την ειρωνεία των εργαζομένων στα πρώτα του βήματα στο γιαπί όταν π.χ. τους είπε "μην έχετε πλάτη στο κενό"; Edited Φεβρουάριος 29 , 2016 by ssouanis 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GPER Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2016 Επειδή όντως το θέμα της ασφάλειας είναι πολύπλοκο, χρειάζονται όλα τα παραπάνω που ανέφερε ο Alexis, να εφαρμοστούν και όχι να αγνοηθούν. Αυτό που "καίει" είναι ότι απαιτούνται χρήματα (για μέτρα ασφαλείας), χρόνος για εκπαίδευση και επιμονή για εφαρμογή (όποιος δεν τα εφαρμόζει - σπίτι του). Όταν όμως το "κέρδος" κυριαρχεί τότε είναι πολύ δύσκολο (αν όχι αδύνατο) να εφαρμοστούν τα παραπάνω (ή τουλάχιστον να γίνει προσπάθεια για να εφαρμοστούν) Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcgeo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 29 , 2016 Μέτρα ασφαλείας. ΠΟΛΥ πονεμένη ιστορία... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pankrok Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2016 https://www.efsyn.gr/arthro/ena-akomi-thanatiforo-ergatiko-atyhima-stin-ikaria Το τραγικό αυτό περιστατικό συνέβη λίγο μετά τις 10 το πρωί της Πέμπτης 25 Φεβρουαρίου 2016 στο δρόμο Κάλαμος-Νας, όπου εκτελούνται περιφερειακά έργα διάνοιξης. Σύμφωνα με τις πρώτες μαρτυρίες, ο ένας εκ των δύο εργατών προσπάθησε να αφαιρέσει τμήματα βράχου από τον σπαστήρα και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αγκιστρωθεί από το μηχάνημα και να βρει τραγικό θάνατο, ενώ την ίδια τύχη είχε και ο συνάδελφός του που έσπευσε με αυτοθυσία να τον απεγκλωβίσει. δηλαδή φαίνεται οτι προσπάθησε με το μηχανημα εν λειτουργία να αφαιρέσει τμήματα βράχου που υποθέτουμε οτι ήταν σε λάθος θέση ή το είχαν μπλοκάρει. ένα τέτοιο μηχάνημα θα έπρεπε να έχει διακόπτη διακοπής λειτουργίας πολύ κοντά σε αυτό το σημείο , όπως επίσης και προφυλακτήρες που θα δυσκολεύουν την πρόσβαση σε αυτό. δυστυχώς δείχνει να είναι ανθρώπινο λάθος. θα μπορούσε να είναι και ηθικός αυτουργός ο εργοταξιάρχης αν πίεζε προς την ολοκλήρωση του έργου , θα μπορούσε να φταίει επίσης για την απουσία η δυσλειτουργία του διακόπτη αλλά ο εργάτης απο μόνος του θα μπορούσε να τα αποφύγει όλα αυτά αν ήθελε να δουλέψει με ασφάλεια. η εμπειρία λέει οτι πολλές φορές όσο και να προσπαθείς να επιβάλεις την ασφάλεια στην εργασία στην πράξη οι εργάτες δεν ακολουθούν. ενδεχομένως μια υποχρεωτική ολιγόλεπτη εκπαίδευση με παρακολούθηση εικόνων απο κατακρεουργημένα πτώματα εργατών που σκοτωθήκανε απο μη εφαρμογή απλών κανόνων ασφαλείας θα βοηθούσε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2016 Εχω τσακωθεί άπειρες φορές με προσωπικό που αρνείται να φοράει ζώνες ασφαλείας στα +30 μέτρα τι να λέμε τώρα...Το ξεχνάνε λένε να την πιάνουν...Το ίδιο και από διέλευση κάτω από φορτία...Σιγά μην πέσει λένε... Δυστυχώς υπάρχει κακή νοοτροπία κυρίως από τους μεγαλύτερους..που υποτίθεται είναι και πιο έμπειροι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα