Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αυτό το μηχάνημα ονομάζεται SLJ900/32 Segmental Bridge Launching Machine και θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο χτίζουμε σε δυσπρόσιτα σημεία.

 

 

Με σχεδιασμό και παραγωγή από το Beijing Wowjoint Machinery Company, αυτό το μηχάνημα έχει σχεδιαστεί για να τοποθετεί τα κομμάτια μιας γέφυρας με πολύ πιο γρήγορα ρυθμό από όσο ήταν μέχρι τώρα δυνατόν.

 

Μέσα σε λεπτά, το SLJ900/32 κατάφερε να χτίσει ένα ολόκληρο τμήμα μιας γέφυρας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για πολλούς λόγους πέρα από τον χρόνο που γλιτώνει, αφού προσφέρει πρόσβαση σε σημεία που μέχρι τώρα θεωρούνταν πολύ δύσκολο.

 

 

Πηγή: http://trelovideo.gr...n-kosmo-vinteo/

 

Click here to view the είδηση

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Το έχω δει και παλιότερα και πράγματι είναι εντυπωσιακό .

Δημοσιεύτηκε

Αυτή η μέθοδος δεν είναι για δυσπρόσιτα σημεία αλλά σε περίπτωση που θέλεις να τυποποιήσεις την κατασκευή, πχ όταν έχεις να κάνεις πολλά χιλιόμετρα.

 

Οι φωτογραφίες είναι από έργο στην Κίνα που ήμουν, 205km high speed railway εκ των οποίων τα 90km ήταν τούνελ, τα 40km embankment και τα υπόλοιπα γέφυρες, βάθρα ανά 30m εκτός αν περνούσε πάνω από υφιστάμενο δρόμο οπότε ήταν με κλασική μέθοδο προβολοδόμησης. Φυσικά μπορεί να θέλει λίγο χρόνο για να γίνει η τοποθέτηση του segment αλλά όλη η δουλειά γίνετε στο precast yard.

 

 

post-3364-0-93274200-1457684511_thumb.jpg

post-3364-0-15508600-1457684522_thumb.jpg

post-3364-0-59194800-1457684530_thumb.jpg

post-3364-0-89996900-1457684547_thumb.jpg

post-3364-0-14920700-1457684560_thumb.jpg

post-3364-0-20958600-1457684567_thumb.jpg

post-3364-0-78320400-1457684574_thumb.jpg

post-3364-0-90170800-1457684580_thumb.jpg

post-3364-0-60763500-1457684602_thumb.jpg

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

...

 

Οι φωτογραφίες είναι από έργο στην Κίνα που ήμουν, 205km high speed railway ...

 

Ιδιαίτερα χρήσιμη η ενημέρωση που δίνεις και μάλιστα από πρώτο χέρι οπότε αποκτά μια άλλη αξία.

 

Πέρα απ αυτό έχω την εντύπωση ότι οι Κινέζοι δομούν όσο όλος ο υπόλοιπος πλανήτης μαζί… ειδικά σε έργα υποδομής για το μέλλον πέραν των 50 ετών…

 

Και εκτιμώ ότι θα είναι οι πρώτοι που θα τολμήσουν να κινήσουν τα νήματα για διασύνδεση με άξονα υπερταχείας  τρένου από Ατλαντικό (Γαλλία πχ) στον Ειρηνικό (Σαγκάη πχ)

Δημοσιεύτηκε

Με τις ταχύτητες των τραίνων , το αεροπλάνο γίνεται ασύμφορο , εκτός αν πάμε σε άλλου είδους αεροπλάνα με άλλα καύσιμα . Τουλάχιστον για αποστάσεις μέχρι 1000-1500 χλμ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.