Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα,

  σε pilotis που υπάρχουν 4 θέσεις στάθμευσης (παρακολουθήματα κατοικιών με οικοδομική άδεια) και έχει "κλείσει" χωρίς να αλλάξει χρήση (συνεχίζει να είναι χώρος στάθμευσης των 4 ιδιοκτητών), πως αντιμετωπίζεται η αυθαιρεσία με τον Ν.4495/17; Υπέρβαση δόμησης;

  • Απαντήσεις 72
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Ενδιαφέρον ερώτημα.
Παρ' όλο που η πιλοτή καταργείται λόγω της αυθαιρεσίας, η χρήση παραμένει βοηθητική.
Δεν είναι υπέρβαση δόμησης γιατί η αυθαιρεσία έχει συντελεστεί εντός νομίμου περιγράμματος του κτιρίου και δεν δημιουργείται χώρος κύριας χρήσης.
Είναι παράβαση αναλυτικού προϋπολογισμού.

  • Upvote 4
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε
On 30/11/2023 at 9:23 ΠΜ, sopver said:

...σε pilotis που υπάρχουν 4 θέσεις στάθμευσης (παρακολουθήματα κατοικιών με οικοδομική άδεια)....

Προφανώς είναι ανοικτές θέσεις στάθμευσης, βάσει της ΟΑ, έτσι δεν είναι;

On 30/11/2023 at 9:23 ΠΜ, sopver said:

....έχει "κλείσει" χωρίς να αλλάξει χρήση (συνεχίζει να είναι χώρος στάθμευσης των 4 ιδιοκτητών)....

Μάλλον εννοείς ότι, οι ανοιχτές θέσεις στάθμευσης έκλεισαν αυθαίρετα και μετατράπηκαν πλέον σε κλειστές θέσεις στάθμευσης αυθαίρετα... Έτσι δεν είναι;

On 30/11/2023 at 9:23 ΠΜ, sopver said:

.....πως αντιμετωπίζεται η αυθαιρεσία με τον Ν.4495/17; Υπέρβαση δόμησης;

Αν λοιπόν ισχύουν οι παραπάνω υποθέσεις μου, τότε ναι η αυθαιρεσίες αυτές υπολογίζονται ως Υπέρβαση Δόμησης χώρου με μειωμένο συντελεστή! Και ρυθμίζονται με ξεχωριστές υπαγωγές των ΟΙ των οποίων είναι παρακολουθήματα!

Υ.Γ.1. Συνιστώ ιδιαίτερη προσοχή διότι στις περισσότερες τέτοιου είδους περιπτώσεις, δεν ταυτίζεται απολύτως η συγκεκριμένη αδειοδοτημένη επιφάνεια των ανοικτών ΘΣ με αυτή που κατά την αυτοψία έχει εντοπιστεί! Δηλαδή, έχουμε ταυτοχρόνως και κατάληψη τμημάτων κοινόχρηστων χώρων του ακινήτου.

Υ.Γ.2. Προφανώς απαιτείται στη συνέχεια η τροποποίηση της ΣΟΙ με τη σύμφωνη γνώμη του 100% των συνιδιοκτητών του ακινήτου.

 

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

@Σερίφης

Η pilotis δεν είναι βοηθητικός χώρος... για την ακρίβεια δεν είναι καν χώρος, καθώς είναι ανοιχτή ... το κλείσιμο της pilotis για τον ν. 4495/17 (κεφάλαιο αυθαίρετης δόμησης προ 28.7.2011) είναι υπέρβαση δόμησης σε κάθε περίπτωση και εφόσον αφορά θέση στάθμευσης, τότε παίρνει μειωτικό συντελεστή 0,50 μαζί με όλα τα υπόλοιπα που αναφέρει και ο @ΙΑΣΟΝΑΣ περί κοινοχρήστων χώρων.

  • Like 1
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Υ.Γ.1. Δυστυχώς ακριβώς έτσι είναι, δηλ., έχουν κτίσει τον τοίχο προς τον ακάλυπτο συμπεριλαμβάνοντας και το πλάτος του εξώστη (έχει μεταφερθεί το όριο του "στεγασμένου" χώρου στάθμευσης 1,00μ έξω από το περιμετρικό δοκάρι),  συνεπώς, έχουμε ταυτοχρόνως και κατάληψη αυτού του κοινόχρηστου χώρου.

Αυτό το τμήμα, αφού είναι εκτός νομίμου περιγράμματος (ακάλυπτος), δηλώνεται με την Κατηγορία 4 ή θα έπρεπε να έχει δηλωθεί με την 5;

(Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις)

Δημοσιεύτηκε

Όσον αφορά τις κλειστές Θ.Σ. που έγινα κλειστές εντός νομίμου περιγράμματος, δεν ισχύει γενικά ότι ο έλεγχος γίνεται με διατάξεις ΓΟΚ85-2000??

Κάτι θυμάμαι ότι στον προηγούμενο ΓΟΚ οι κλειστές Θ.Σ. δεν μετρούσαν στη δόμηση γενικά (πράγμα που άλλαξε με ΝΟΚ).

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)
46 λεπτά πριν, sopver said:

....προς τον ακάλυπτο συμπεριλαμβάνοντας και το πλάτος του εξώστη (έχει μεταφερθεί το όριο του "στεγασμένου" χώρου στάθμευσης 1,00μ έξω από το περιμετρικό δοκάρι),  ...

άρα έχεις υπέρβαση και Συντελεστή κάλυψης και ενδεχόμενα παραβίαση πλαϊνών αποστάσεων.

 

 

Υ.Γ.

  

25 λεπτά πριν, mantzaras said:

...Κάτι θυμάμαι ότι στον προηγούμενο ΓΟΚ οι κλειστές Θ.Σ. δεν μετρούσαν στη δόμηση γενικά ....

πράγματι δεν μετρούσαν ΣΔ με ΓΟΚ ....ΟΜΩΣ ανοίγει έτσι ένα ζήτημα αν το ποσοστό δομημένης πυλωτής ξεπερνά ένα όριο η πυλωτή χάνει την ιδιότητα της ως πυλωτή και τα ευεργετικά θέματα που είχε, όπως να μη προσμετρά το κλιμακοστάσιο στη Πυλωτή σε Σ.Δ. ..... 

Edited by Didonis
Δημοσιεύτηκε

Μοιάζει να μην έχει σημασία στη συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς θα ασχοληθεί μόνο με το τμήμα της Θ.Σ.

Αυτή είτε pilotis ή κλειστή δεν μετρούσε στη δόμηση.

Το αν πλέον η υπόλοιπη pilotis που δεν έχει Θ.Σ. είναι κάτω του ορίου και άρα μετράει δόμηση, δεν τον αφορά.

Αν και τώρα που το σκέφτομαι γενικά δεν τον αφορά, τακτοποίηση θα κάνει (εξαιρετέο κατεδάφισης μη νόμιμο κατά παρέκκλιση των διατάξεων) όχι νομιμοποίηση.

Σε κάθε περίπτωση, αν όντως ισχύει ότι ο έλεγχος αυθαιρέτων γίνεται με ΓΟΚ (δεν είμαι τελείως σίγουρος), τότε το τμήμα της Θ.Σ. pilotis που έκλεισε εντός νομίμου περιγράμματος, πάει με αναλυτικό και όχι υπέρβαση δόμησης.

  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε

Αν έχω καταλάβει σωστά, σε περίπτωση που θέλει ο ένας Ιδιοκτήτης να ρυθμίσει την αυθαιρεσία που αφορά στην δική του Οριζόντια Ιδιοκτησία (Διαμέρισμα - χωρίς παραβάσεις - με Θ.Σ. επί pilotis ως παρακολούθημα του διαμερίσματος), δηλώνει με αναλυτικό τον χώρο που έκλεισε εντός νομίμου περιγράμματος.....

Το τμήμα εκτός νομίμου περιγράμματος;

Δημοσιεύτηκε

Ρυθμίζει με Υπέρβαση Δόμησης χώρου με μειωμένο συντελεστή (50%) και ταυτοχρόνως ως Υπέρβαση Κάλυψης. Βεβαίως καθότι η υπέρβαση έγινε σε κοινόχρηστο χώρο του ακινήτου, κατά την ταπεινή μου άποψη απαιτείται η συναίνεση του συνόλου των συνιδιοκτητών και για την υπαγωγή και για την στη συνέχεια απαραίτητη και αναγκαία τροποποίηση της ΣΟΙ επί του ακινήτου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.