Engineer Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Περισσότεροι από 4.000 πολιτικοί μηχανικοί διαγράφονται κάθε χρόνο από τα μητρώα του Τεχνικού Επιμελητηρίου εξαιτίας της πολυετούς κρίσης στην οικοδομή και της κάμψης στα παραδοσιακά δημόσια έργα. Εκτός από την ανυπαρξία τεχνικού αντικειμένου που αναγκάζει τους Ελληνες μηχανικούς να στρέφονται προς χώρες του εξωτερικού, αρνητικά επιδρούν και οι μεγάλες ασφαλιστικές εισφορές οι οποίες έχουν γονατίσει τον κλάδο. Η διοίκηση του Συλλόγου Πολιτικών Μηχανικών Ελλάδας (ΣΠΜΕ) υποστήριξε χθες πως περίπου 3.000 μηχανικοί έχουν μεταναστεύσει στο εξωτερικό μεταξύ των οποίων δεν περιλαμβάνονται μόνο νέοι που μόλις αποφοίτησαν από τις πολυτεχνικές σχολές αλλά και καταξιωμένοι επαγγελματίες του χώρου, οι οποίοι μεταναστεύουν με τις οικογένειές τους λόγω ζημιών, περιορισμένης απασχόλησης και αυξημένων εξόδων συντήρησης γραφείων στην Ελλάδα. Οσοι μένουν στην Ελλάδα είτε έχουν συνταξιοδοτηθεί, είτε έχουν αναστείλει κάθε δραστηριότητα επειδή διαθέτουν ένα στοιχειώδες έστω κομπόδεμα. Οι εκπρόσωποι των μηχανικών θεωρούν πως το φαινόμενο θα ενταθεί εξαιτίας του νέου ασφαλιστικού που σύμφωνα με τους επαγγελματίες θα δώσει την χαριστική βολή στον κλάδο. Χθες, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Πολιτικών Μηχανικών Βασίλης Μπαρδάκης τόνισε πως το φαινόμενο της μετανάστευσης επιστημονικού δυναμικού έχει πάρει εκρηκτικές διαστάσεις με τους νέους να προγραμματίζουν μαζικά την φυγή τους στο εξωτερικό. Οι κυριότερες χώρες που κατευθύνονται είναι αναπτυγμένες Ευρωπαικές αγορές όπως Γερμανία, Δανία αλλά και η Μέση Ανατολή με κυρίαρχη την περιοχή του Περσικού Κόλπου. Ο Β. Μπαρδάκης θεωρεί πως οι Έλληνες μηχανικοί είναι εξοικειωμένοι με τα Ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα κατασκευών, γεγονός που μπορεί να τους εξασφαλίσει ρόλο υπεργολάβου σε πολλά έργα στην διεθνή αγορά. "Οι Ευρωκώδικες είναι διεθνώς αποδεκτοί ως τα πιο προχωρημένα ενιαία πρότυπα σχεδιασμού κατασκευών. Χρησιμοποιούνται στην ΕΕ στις χώρες του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ισλανδία, Νορβηγία, Ελβετία) στη Μαλαισία, την Σιγκαπούρη και την Σρι Λάνκα", υποστηρίζει και επισημαίνει ότι το τεχνικό υπόβαθρο των μηχανικών τους επιτρέπει να προσαρμοστούν και σε άλλες συστάσεις ή οδηγίες όπως π.χ οι κανονισμοί των ΗΠΑ που βρίσκουν εκτεταμένη εφαρμογή στο σχεδιασμό υδραυλικών, λιμενικών και συγκοινωνιακών έργων. Για αυτό και σε συνεργασία με την πολιτεία και άλλους φορείς ο Σύλλογος Πολιτικών Μηχανικών δρομολογεί μία σειρά από πρωτοβουλίες που στόχο έχουν να εξάγουν την τεχνογνωσία των Ελλήνων μηχανικών και να συγκρατήσουν το κύμα φυγής προς το εξωτερικό. Ο ΣΠΜΕ, το ΤΕΕ και το ελληνικό τμήμα της ASCE (επαγγελματικός φορέας των πολιτικών μηχανικών των ΗΠΑ) διοργανώνουν την Τρίτη ημερίδα υπό την αιγίδα του υπουργείου Εξωτερικών. Στόχος της εκδήλωσης είναι να εξεταστούν οι βέλτιστες πρακτικές και μέσα από επιτυχημένα case stady Ελλήνων μηχανικών να αναδειχτούν τα πλεονεκτήματα του επιστημονικού δυναμικού της χώρας και να ξεκινήσει μια συντονισμένη προσπάθεια εξαγωγής τεχνογνωσίας που θα αποτρέψει την μετανάστευση και θα συμβάλλει στην επιστροφή Ελλήνων μηχανικών από το εξωτερικό. http://www.b2green.g...ai-asfalistikou Click here to view the είδηση
Popular Post Stavros Perakis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Popular Post Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 (edited) Μετά τις ελιές ,το λάδι και το κρασί, το κύριο εξαγώγιμο "προϊον" της Ελλάδος ,είναι το ίδιο της το μέλλον τα τελευταία πέντε χρόνια. Λογικό μιας και ο ελεύθερος επαγγελματίας αντιμετωπίζεται από το κράτος ως εγκληματίας (από το πρώτο ευρώ) πάντα με τις ευλογίες της ΕΕ . Και να πείς πως είναι μόνο οι μηχανικοί . Κρίμα.Μεγάλο κρίμα. Edited Μάρτιος 9 , 2016 by Stavros Perakis 12 1
Earl Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 (edited) Οι Ευρωκώδικες (του μισό εδώ και μισό στο NA αντί να υπάρχει ένα πακέτο προσαρμοσένο στο NA της κάθε χώρας......) είναι ένα μέρος της δουλειάς και δεν εξασφαλίζει ρόλο υπεργολάβου αλλά μελετητή - κατά κύριο λόγο υπαλλήλου σε κάποια εταιρεία. Το υπόλοιπο μέρος, ίσως και το μεγαλύτερο από τους Ευρωκώδικες, είναι τα παλαιώτερα πρότυπα της εκάστοτε χώρας που συνήθως είναι πολλά, αλλά και τα υπόλοιπα διεθνή (Ινδικά, AASHTO, MOMRA, κτλ..). Στο εξωτερικό υπάρχουν οι φιλοσοφίες: "δεν είναι κανείς θεός για να τα ξέρει όλα", "ρωτάμε για να μάθουμε", "συνεχή επαγγελμαντική εξέλιξη". Ένας Έλληνας μηχανικός δεν είναι εξοικιωμένος με τους Ευρωκώδικες (και με τον ΝΟΚ) γιατί όταν βγήκαν στην αγορά δεν χρησιμοποιήθηκαν ελλείψη έργων (δυστυχώς), άααντε και της τιμής τους!!! Πόσο μάλλον με τα πχ αμερικανικά πρότυπα... Kenak. Έλεος. Εξοικίωση σημαίνει χέρι και γνώση όχι μόνο λ.χ. του ΕΝ1994-2, αλλά και του ΕΝ1337.. Μόνο το ΤΕΕ είναι επαγγελματικός φορεύς.. American SOCIETY of Civil Engineers. Ο ΣΠΜΕ να μην κάνει τίποτα. Δεν χρειάζεται να εξάγει τίποτα. Εξαγώμαστε μόνοι μας!!! (και οι ξένοι μην νομίζεις πρόεδρε ότι είναι κατώτεροι μηχανικοί και έχουν ιδιαίτερη ανάγκη ντε και καλά από Έλληνες) Edited Μάρτιος 9 , 2016 by Earl 9 1
ΒΑΣΙΛΗΣ Κ. Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Οι ευθύνες και του Συλλόγου Πολιτικών Μηχανικών είναι μεγάλες. Δεν αντιστάθηκε καθόλου ο πρόεδρος στην προσπάθεια να εξαθλιωθούν οι ελεύθεροι επαγγελματίες μηχανικοί. Δυστυχώ στην Ελλάδα ο ελεύθερος επαγγελματίας μηχνικός αντιμετωπίζεται σαν επιχειρηματίας και όχι σαν επιστήμονας. 1
Popular Post Earl Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Popular Post Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Δυστυχώ στην Ελλάδα ο ελεύθερος επαγγελματίας μηχνικός αντιμετωπίζεται σαν επιχειρηματίας και όχι σαν επιστήμονας. Ο ελεύθερος επαγγελματίας μηχανικός ΉΤΑΝ και επιχειρηματίας ΚΑΙ επιστήμονας. Όπως κάποτε οι Έλληνες ήταν ΠΟΛΙΤΕΣ ενώ τώρα είναι ΦΟΡΟΙ. 17
Popular Post qwert Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Popular Post Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Ρε μπορεί να μην μεινει κανείς? Να σηκωθούμε να φύγουμε όλοι και μετά να τρέχουν να βγάλουν νόμο για "ευνοϊκή επιστροφή" όπως με τις καταθέσεις.... 13
george68 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 ...Στόχος της εκδήλωσης είναι να εξεταστούν οι βέλτιστες πρακτικές και μέσα από επιτυχημένα case stady Ελλήνων μηχανικών να αναδειχτούν τα πλεονεκτήματα του επιστημονικού δυναμικού της χώρας και να ξεκινήσει μια συντονισμένη προσπάθεια εξαγωγής τεχνογνωσίας που θα αποτρέψει την μετανάστευση και θα συμβάλλει στην επιστροφή Ελλήνων μηχανικών από το εξωτερικό..... ολο αυτο δεν ειναι λιγο ατοπο ... πως θα εξαγεις τεγνογνωσια και οι μηχανικοι θα μενουν στην ελλαδα και θα ερθουν και αυτοι που εφυγαν ;;;; δηλαδη θα δουλευουμε μεσο ιντερντετ... ή απλα μας δουλευουν ;;;;.... 2 1
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Μόλις διάβασα τις δύο τελευταίες παραγράφους του άρθρου ψηλοστράβωσα, δηλαδή αν πραγματοποιηθεί η ημερίδα του συλλόγου θα σταματήσει το κύμα φυγής και θα αλλάξει το ασφαλιστικό. Ας αναζητήσουν διαφορετικό τρόπο διαφήμισης και προβολής οι υπεύθυνοι του συλλόγου. 1
geoste Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2016 Ρε μπορεί να μην μεινει κανείς? Να σηκωθούμε να φύγουμε όλοι και μετά να τρέχουν να βγάλουν νόμο για "ευνοϊκή επιστροφή" όπως με τις καταθέσεις.... Στο τέλος θα μείνει μόνο ΕΝΑΣ! 6
Elounda Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2016 Σε λίγο καιρό θα μπαίνει και φόρος στην εξαγωγή Π.Μ. 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα