Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ευρεία σύσκεψη με πρωτοβουλία του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, πραγματοποιήθηκε, στο δημαρχείο, με αντικείμενο την εξέταση της πορείας του έργου «Θαλάσσια αστική συγκοινωνία Θεσσαλονίκης: Εκπόνηση μελετών – Έκδοση αδειοδοτήσεων και κατασκευή των τεχνικών υποδομών πέντε προβλητών-στάσεων».

 

Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωπος της Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, ο Δήμαρχος Καλαμαριάς, Θεοδόσης Μπακογλίδης, εκπρόσωποι των Δήμων Θερμαϊκού, Δέλτα, Πυλαίας - Χορτιάτη και Θέρμης, η νέα διοίκηση της Εγνατίας Οδού ΑΕ, με την παρουσία του Προέδρου, Απόστολου Αντωνούδη και της Διευθύνουσας Σύμβουλου, Ρίας Καλφακάκου, εκπρόσωποι του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, η προϊσταμένη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές, Μεταφορές, Περιβάλλον, Αστική Ανάπτυξη», Ζωή Παπασιώπη και εκπρόσωπος της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΠΕΠ) Κεντρικής Μακεδονίας και υπηρεσιακά στελέχη των παραπάνω φορέων.

 

Το έργο της Θαλάσσιας Αστικής Συγκοινωνίας εντάχθηκε προς χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ 2007-2013 όσον αφορά το στάδιο της εκπόνησης των Τεχνικών Μελετών, οι οποίες και ολοκληρώθηκαν το Δεκέμβριο του 2015. Το επόμενο βήμα είναι η διερεύνηση της ένταξης της υλοποίησής του στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και ο καθορισμός του χρονοδιαγράμματος δημοπράτησής του από την Εγνατία Οδό ΑΕ.

 

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης έγινε ενημέρωση σχετικά με την ολοκλήρωση των μελετών του έργου στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013 και κατατέθηκε εισήγηση για την επέκταση της Προγραμματικής Σύμβασης, με την ένταξη των Δήμων Δέλτα, Πυλαίας - Χορτιάτη, Θέρμης και της Μητροπολιτικής Αναπτυξιακής Θεσσαλονίκης ΑΕ καθώς και για τη διεύρυνση του Τεχνικού Αντικειμένου με την ένταξη νέων στάσεων στις περιοχές Καλοχωρίου, ΙΚΕΑ, Παιδούπολης (Αεροδρομίου), ΚΑΠΠΑ, Περαίας και Μηχανιώνας.

 

Ακόμη, συζητήθηκε η δυνατότητα ένταξης του έργου στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και η δέσμευση πίστωσης ύψους 10 εκ. ευρώ για την κατασκευή του, σύμφωνα και με σχετική ενημέρωση της Προϊσταμένης της Διαχειριστικής Αρχής του ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας, που είχε πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του 1ου Αναπτυξιακού Συνεδρίου Θεσσαλονίκης.

 

Όπως τόνισε ο Γιάννης Μπουτάρης, η θαλάσσια αστική συγκοινωνία αποτελεί προτεραιότητα σε μητροπολιτική κλίμακα, καθώς καλύπτει και εξυπηρετεί ανάγκες αστικών μετακινήσεων της πόλης από το ανατολικό της άκρο έως το κέντρο της.

 

«Σε συνδυασμό με το αντίστοιχο συγκοινωνιακό έργο του Δυτικού Προαστιακού Σιδηροδρόμου που προωθεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον ΟΣΕ, την ΕΡΓΟΣΕ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τη ΓΑΙΑΟΣΕ, το ΙΜΕΤ-ΕΚΕΤΑ, τη Μητροπολιτική Αναπτυξιακή και με Δήμους της Δυτικής Θεσσαλονίκης, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για μια σημαντική επιπρόσθετη συγκοινωνιακή ικανότητα στην πόλη, που θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με το υπό κατασκευή Μετρό» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

 

Η Πρόεδρος της Μητροπολιτικής Αναπτυξιακής, Λίνα Λιάκου, ενημέρωσε τους συμμετέχοντες για την ένταξη του έργου στο «Σχέδιο για τη Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης της ολοκληρωμένης Χωρικής και Εδαφικών Επενδύσεων της ευρύτερης Αστικής Μητροπολιτικής Θεσσαλονίκης».

 

Πηγή: http://voria.gr/arti...as-sto-neo-espa

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

νταξ...... τι Barcelona τι Θεσσαλονίκη..... 

 

(υποθέτω όμως ότι θα είναι το παράδειγμα από ανάλογη εφαρμογή της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας) 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.