BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 Το έργο θα έχει κόστος 350-400 εκ € . Ποσό τεράστιο για 39000 κατοίκους . Τόσο κόστισε ο αυτοκινητόδρομος 40 χλμ Αμφιλοχία- Βόνιτσα που εξυπηρετεί 3 νομούς , ενώ τα μισά θα κοστίσει η περιφερειακή Χαλκίδας που εξυπηρετεί τουλάχιστον 150000 μόνιμους και άλλο 500000 περαστικούς και τουρίστες . Το Ρίο-Αντίρριο εξυπηρετεί δεκάδες εκατομμύρια διερχόμενους , ενώ λόγω των ανέμων το πέρασμα με το φέρρυ συχνά σταματούσε . Καμία σχέση λοιπόν . Οσο για την Λευκάδα εκεί είναι τόσο μικρό το πέρασμα που δεν υπάρχει γέφυρα , αλλά μια πλατφόρμα μεταλλική και όταν την είχαν πάρει για επισκευή , έβαλαν εκεί ένα αμφίπλωρο και με ανοιχτούς τους καταπέλτες έκλεισε το πέρασμα . Το έργο της Σαλαμίνας είναι άχρηστο φαραωνικό έργο και δεν πρέπει να γίνει . Εκτός αν γίνουμε Ντουμπάι και μας περισσεύουν για έργα βιτρίνας . 4 1
drososio Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 Αντιγράφω το σχόλιο μου από το παλαιότερο σχετικό θέμα: Ο πολυνησιακός χαρακτήρας είναι το μεγάλο ατού αυτού του τόπου. Οι συνεχείς αλλαγές του τοπίου, οι δαντελωτές ακτές, η αίσθηση αποκλειστικότητας όταν βρίσκεσαι σε έναν κολπίσκο εσύ και η παρέα σου μόνο, είναι πράγματα που δύσκολα βρίσκεις σε άλλα μέρη του κόσμου. Δυστυχώς οι υδροκέφαλοι των υπουργείων βλέπουν μόνο νούμερα.Το να καταστεί η Σαλαμίνα νοητή προέκταση της ηπειρωτικής χώρας είναι ένα έγκλημα, αρχικώς περιβαλλοντικό και εν συνεχεία πολεοδομικό. Σίγουρα υπάρχει μεγάλη κίνηση στο πορθμείο. Αλλά όλοι όσοι πήγαν εκεί ήξεραν ότι πήγαιναν σε νησί και όχι σε παραλιακό οικισμό στην Κερατέα. Τυχόν ζεύξη θα εντείνει τις οικιστικές πιέσεις σε μέγιστο βαθμό. Ο υπάρχον πολεοδομικός σχεδιασμός του νησιού σε δυο δεκαετίες θα έχει υποκύψει στην εντεινόμενη οικιστική πίεση και πλέον θα έχουμε μία επανάληψη του τύπου ξεχίλισμα προς τα Μεσόγεια.Μόνο που οι επιπτώσεις θα ναι πολύ χειρότερες για την Σαλαμίνα λόγω του περιορισμένου χώρου. Η Σαλαμίνα δεν έχει ανάγκη από ζεύξη κατά την άποψη μου, αλλά από έναν σχεδιασμό με δράσεις που θα ενισχύουν τον νησιωτικό της χαρακτήρα. http://www.michanikos.gr/topic/41329-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%83%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%B6%CE%B5%CF%8D%CE%BE%CE%B7-%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CF%84/ 3 1
nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 (edited) Μία ζεύξη κάνει πάντα καλό. Ενώνει, δεν φέρνει τους Ούνους. Το να φτιαχτούν σπίτια εντός σχεδίου και νόμιμα φέρνει ανάπτυξη και όχι..πιέσεις περιβαλλοντικές. Το να γίνει πέρασμα η Σαλαμίνα δεν στέκει από πουθενά. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει διπλή ζεύξη και αν ακόμη γίνει κανένας πόντιος δεν θα πάει Μέγαρα μέσω Σαλαμίνας πληρώνοντας τα όποια διόδια θα υπάρχουν όταν ο υπάρχων δρόμος μέσω καβάλας και λεωφόρου σχιστού λειτουργεί μία χαρά και δεν γλυτώνεις καθόλου χρόνο αφού ένας Πειραιώτης π.χ. πιο γρήγορα βγαίνει εθνική και καβάλας από τα να μπλέξει με το Πέραμα. Ούτε κάν τους κατοίκους Περάματας δεν θα συμφέρει αυτό που λένε. Από εκεί και πέρα εγώ οικονομοτεχνική ανάλυση δεν έχω κάνει και δεν κρίνω το κόστος. Κρίνω τα αστεία επιχειρήματα που διαβάζω για το να μην γίνει που είναι παρόμοια με τα επιχείρηματα για τα ΜΕΤΡΟ που γίναν εκτός κέντρου δήμων για λόγους περιβαλλοντικούς και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Edited Μάρτιος 16 , 2016 by nik 1 1
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 Νικ τζάμπα σχέδια μια χαρά κάνουμε . Οταν πετάμε λεφτά που δεν έχουμε σε άχρηστα έργα , μάλλον δεν είναι σωστό . 1
stat Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 Ναι στη ζεύξη, ναι στο Ρυθμιστικό Σχέδιο Σαλαμίνας, ναι στην κατάργηση της εκτός σχεδίου δόμησης.
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 Έχουμε δώσει ως κράτος χιλιάδες ευρώ για τις μελέτες αυτού του έργου και τώρα κάνουμε δημοψήφισμα αν είναι αναγκαίο; Λες και ξέρει ο κάθε παππούς ή γιαγιά της Πέρα Ραχούλας πιο έργο είναι αναγκαίο και πιο όχι...Δεν υπάρχει σωτηρία.... Σε αυτό υπάρχει και αντίλογος, αν το οποιοδήποτε έργο έχει αρνητικές συνέπειες και επιπτώσεις στους κατοίκους των περιοχών που θα λάβουν χώρα οι εργασίες τότε σαφώς και θα πρέπει να εξετάζεται/παίρνει μέρος και η γνώμη/θέληση των κατοίκων. Αυτό το λέω γενικότερα και οχι απαραίτητα για το συγκεκριμένο έργο. Συμφωνώ οτι ο καθένας κρίνει αποφασίζει ή εκφέρει γνώμη ανάλογα με το επίπεδό του, άλλη γνώμη ο παππούς και η γιαγιά, άλλη ο μηχανικός και ο επιστήμονας.
superbara Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2016 drososio όταν πάω Λευκάδα έχω την αίσθηση οτι πάω σε νησί και ας μην μπαίνω σε καράβι. Οτι θα ενταθούν οι οικιστικές πιέσεις συμφωνώ, αλλά για μετά την κρίση. Όσο το ακίνητο λογίζεται οτι παράγει πλούτο, δεν...
chris12 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2016 Το σχέδιο είναι πολύ απλό. Θα ψηφίσουν ΟΧΙ και θα τους το κατασκευάσουμε (όπως έκανε και ο συνάδελφος τσίμπλας). 1 1
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2016 Μην συγκρίνουμε τωρα πχ τη Λευκάδα με τη Σαλαμίνα απο θεμα αίσθησης νησιού.. Στο πρωτο εχεις φόντο γαλαζοπράσινα νερά και στο δεύτερο τις καμινάδες απο τα διυληστηρια.. Δεν θα γινει ποτε η Σαλαμίνα προορισμός ούτε για ΣΚ αλλα με ενα τέτοιο έργο θα μπορούσε να παρει κατι έστω και για βόλτα απο τις γυρω περιοχές Sent from my iPhone using Tapatalk
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα