ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2009 Πέστου να αγοράσει μηχάνημα και να αποσβέσει το κόστος στο επόμενο έργο. Μην σου πω οτι θα του κοστίσει και πιο φθηνά απο το να κολλάει γωνιακά ή να ανοιγει οπές και να περνάει βίδες και ότι άλλο κατεβάσει το κεφάλι του. Οι πατέντες στοιχίζουν πιο ακριβά απο μια στρωμένη δουλειά όπως είναι η τοποθέτηση ήλων. Για μένα το πιο σημαντικό να του επιβάλεις την συμμεικτη λειτουργία (για να μειώσεις τις ταλαντώσεις) και να υποστυλώσεις τα μεταλλικά δοκάρια μέχρι να πηξει το beton. Σχετικά με την μελέτη, τις όποιες πατάτες της μελέτης θα τις βρεις στην επόμενη μελέτη που θα κάνεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2009 Rigid δεν είσαι μπακάλης, αλλά πολύ τολμηρός. Εγώ δεν είμαι. lightname, ούτε εγώ είμαι σε αυτά τα πράγματα, αλλά για το ισόγειο τότε σου περιέγραψα τι έκανα. μην τα ξαναλέμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paktomenos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2009 Και εμείς απαρχαιωμένοι είμαστε....άρα οι τύποι θα ταιριάζουν μια χαρά. Αν δώσεις αυτόν για τα UPN, πολύ θα το εκτιμούσα. Πιστεύω πως σε περιπτώσεις που δεν ενδιαφέρει η σύμμικτη δράση του σκυροδέματος, αλλά απλά η εξασφάλιση διαφραγματικής λειτουργίας, κάθε πατέντα με ράβδους, κλπ, ακόμη και βίδες, εξασφαλίζει σημαντική τέτοια δράση, το θέμα είναι πως αφού δεν υπάρχει τρόπος υπολογισμού, τι κάνεις... Τα της Knauf, θέλουν τόση διαδοκίδοση, που τα καθιστά μη λειτουργικά στην ουσία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2009 έλεγχο σε τέμνουσα των συγκολλήσεων, τι άλλο να κάνεις? κάνεις και των διατομών των τεμαχίων στη χειρότερη με την προϋπόθεση να υπάρχουν Χ, Λ ώστε να'ναι πλευρικά δύσκαμπτο αλλά και διαδοκίδωση. το λέει και στο απόσπασμα του βιβλίου που ανέβασα. από κει και πέρα δεν λέω ότι έτσι πρέπει να γίνεται αλλά δεν θεωρώ ότι θα πέσει κιόλας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paktomenos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2009 Καλά αυτό εννοείται, βάζεις και συντελεστή ασφαλείας huge και πάλι οικονομικός θα είσαι, αρκεί όμως? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2009 σε μένα με αυτά που σου ανέφερα αρκούσε, ήταν μικρό, ούτε 60m2 βάζεις και συντελεστή ασφαλείας huge α ρε professor Mr. Huge, μας έχουν ζαλίσει με 3ανδρίες και δε συμμαζεύεται, αυτός είναι καθηγητής Και εμείς απαρχαιωμένοι είμαστε....άρα οι τύποι θα ταιριάζουν μια χαρά. Αν δώσεις αυτόν για τα UPN, πολύ θα το εκτιμούσα. επειδη και γω είμαι απαρχαιωμένος, μήπως μπορείς να μας πεις σε ποιο εγχειρίδιο βρίσκεται? edit: άκυρο, τα βρήκα Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2009 Αν ενδιαφέρεται κάποιος αυτά είναι στο: 1. "The Structure Engineering Handbooks" 6 Composite Structions / 6.5.2 (στην 1η έκδοση για στη 2η δεν υπάρχει κεφάλαιο composite) (αυτό μάλλον υπάρχει στο google books) 2. BSI 05-2000 / ENV 1994-1-1:1992 / 6.3.4 (αυτό δεν ξέρω που μπορεί να το βρει κάποιος πάντως έχει και μια αναφορά στις βίδες στα πέλματα) τα παραπάνω αφορούν FLAT SLABS αν γίνουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
harris84firefox Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Μετά από ξενύχτι δύο ημερών έδωσα τα σχέδια στον εργολάβο, για να δώσει προσφορά. Στον πρόβολο μπήκαν φουρούσια και δοκός στην άκρη του, για να γίνει διέρειστη πλάκα και να έχω ενιαίο ύψος πλακών 12cm. Ο βασικότερος λόγος για αυτό ήταν οι ανισοσταθμίες των πλακών. Το επιπλέον σκυρόδεμα θα έπρεπε να πάει κάτω από τα πέλματα των δοκών και φοβόμουν μήπως με τον καιρό αποκολληθεί. Οι δοκοί δεν λύθηκαν σαν σύμμεικτοι, αλλά σαν μεταλλικές που έχουν δεσμευμένο σε όλο το μήκος τους το άνω πέλμα. Τα γμ0 και γμ1 ξαναγύρισαν στο 1,0. Τελικώς θέλω να υπενθυμήσω στους νέους συναδέλοφους ότι η λύση που μάλλον θα προτείνουν οι κατασκευαστές, δήλ. "Θα κολλήσω τους ήλους με ηλεκτροκόλληση τι πειράζει;;" απαγορεύεται ρητώς, ρητότατα, με κεφαλαία, με ειδική μνεία από τον κανονισμό. Καλά συνεννοημένοι είναι όλοι οι κατασκευαστές. Ακριβώς αυτό μου πρότεινε, κατά λέξη, και φυσικά αρνήθηκα. Πιστεύω πως σε περιπτώσεις που δεν ενδιαφέρει η σύμμικτη δράση του σκυροδέματος, αλλά απλά η εξασφάλιση διαφραγματικής λειτουργίας, κάθε πατέντα με ράβδους, κλπ, ακόμη και βίδες, εξασφαλίζει σημαντική τέτοια δράση, το θέμα είναι πως αφού δεν υπάρχει τρόπος υπολογισμού, τι κάνεις... Κάτι που μου ήρθε τώρα στο μυαλό, είναι να εξασφαλίσω το 2,5% της ροπής κάμψης της δοκού ανά μισό ή ένα μέτρο, όπως γίνεται και στις τεγίδες. έλεγχο σε τέμνουσα των συγκολλήσεων, τι άλλο να κάνεις? κάνεις και των διατομών των τεμαχίων στη χειρότερη Το πρόβλημα υποθέτω είναι με πια τέμνουσα να γίνουν οι έλεγχοι. Πρέπει να κάτσω να διαβάσω αυτά που έδωσες μέσα στην εβδομάδα, γιατί από το θέμα σύμμικτες πλάκες και δοκοί έχω μαύρα μεσάνυχτα. Ευχαριστώ για το handbook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2009 Σε απλά πλαίσια παταριών δίστηλων ή τρίστηλων με τραπεζοειδή λαμαρίνα και μπετόν, σύμμεικτα, πιο είναι το μέγιστο μήκος δοκού που έχετε δουλέψει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paktomenos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2009 Αν μιλάς για κύριες δοκούς, 5.5-6.5 το συνηθισμένο, έχω πάει και 8.0-8.5 σε κάποιες περιπτώσεις, χωρίς προβλήματα. Τι κερδίζω ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα